スキンケア製品の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(フェイスクリーム&保湿剤、日焼け止め)、性別(男性、女性)、流通チャネル別、地域別、セグメント別予測、2023年~2030年Skin Care Products Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Face Creams & Moisturizers, Sunscreen), By Gender (Male, Female), By Distribution Channel, By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030 スキンケア製品市場の成長と動向 Grand View Research社の最新レポートによると、世界のスキンケア製品市場規模は2030年までに1962億米ドルに達する見込みである。同市場は2023年から2030年にかけて年平均成長... もっと見る
本レポートは受注生産のため、6営業日程度ご納品のお時間をいただく場合がございます。
サマリースキンケア製品市場の成長と動向Grand View Research社の最新レポートによると、世界のスキンケア製品市場規模は2030年までに1962億米ドルに達する見込みである。同市場は2023年から2030年にかけて年平均成長率4.7%で成長すると予測されている。肌トラブルに関する懸念の高まりがスキンケア製品業界を牽引している。フェイスクリーム、ボディローション、シェービングローション&クリーム、顔用日焼け止めなど、悩みに特化したスキンケア製品への需要の高まりが、全体的な需要を後押ししているようだ。 スキンケア製品の様々な利点に関する意識の高まりが、ここ数年の需要の増加をもたらしている。さらに、ナチュラル・オーガニックスキンケア製品への傾倒が見られ、化粧品・ウェルネス産業の主要分野となっている。オーガニック製品は天然資源に由来し、有害な化学物質を含まないため、盛んな分野となっている。 女性セグメントは2022年に最大の市場シェアを占め、予測期間中も優位性を維持すると予想される。女性は、自信と外見を高めるために、毎日のルーチンにパーソナル・グルーミング製品を加えることが増えている。世界中でフェイスクリーム、日焼け止め、ボディローションの需要が増加しており、市場に好影響を与えると予想される。 スーパーマーケット&ハイパーマーケット部門がシェアの大半を占め、2022年の世界収益の最大部門となった。多くの消費者は、ハイパーマーケットやスーパーマーケットでスキンケア製品を購入することを好む。専門家の支援とともに、これらの製品を物理的に確認できることも、この流通チャネルの成長に寄与する大きな要因である。スキンケア製品市場は、複数の国際的プレーヤーと少数の地域的プレーヤーの存在により、本質的に統合されている。 スキンケア製品市場レポートハイライト - アジア太平洋地域は、2022年の世界収益の最大部門であった。新製品発売の増加による中国とインドの新興市場と、皮膚の健康、紫外線の有害な影響、皮膚の状態に対する関心の高まりが、アジア太平洋地域のスキンケア製品市場にプラスの影響を与えそうである。 - 製品別では、その他セグメントが2023年から2030年にかけて大幅な成長を遂げると予測されている。その他のセグメントには、フェイスマスクや美容液など様々なタイプのスキンケア製品が含まれる。美容液は一般に、よりみずみずしく若々しい肌の外観を得るために使用される。 - 流通チャネル別では、スーパーマーケット&ハイパーマーケット部門が予測期間中に最速の成長を記録する見込みである。化粧品需要の増加と棚面積の増加により、これらの店舗は化粧品や美容の通路に訓練を受けた専門家を配置し、顧客に専門的な指導や推奨を提供している。 目次Table of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation& Scope 1.2. Market Definition 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased Database 1.3.2. GVR’s Internal Database 1.3.3. Secondary Sources & Third - Party Perspectives 1.3.4. Primary Research 1.4. Information Analysis 1.4.1. Data Analysis Models 1.5. Market Formulation & Data Visualization 1.6. Data Validation & Publishing Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Segmental Outlook 2.3. Regional Outlook Chapter 3. Skin care products Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Lineage Outlook 3.2. Industry Value Chain Analysis 3.2.1. Raw Material Analysis 3.2.2. Regulatory Trends 3.3. Market Dynamics 3.3.1. Driver Impact Analysis 3.3.2. Restraint Impact Analysis 3.3.3. Industry Challenges 3.3.4. Industry opportunities 3.4. Industry Analysis Tools 3.4.1. Industry Analysis - Porter’s Five Forces 3.4.1.1. Supplier Power 3.4.1.2. Buyer Power 3.4.1.3. Substitution Threat 3.4.1.4. Threat from New Entrant 3.4.1.5. Competitive Rivalry 3.5. Market Entry Strategies Chapter 4. Consumer Behavior Analysis 4.1. Demographic Analysis 4.2. Consumer Trends and Preferences 4.3. Factors Affecting Buying Decision 4.4. Consumer Product Adoption 4.5. Observations & Recommendations Chapter 5. Skin care products Market: Gender Estimates & Trend Analysis 5.1. Gender Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030 5.2. Skin Care Products Market Estimates & Forecast, By Gender (USD Billion) 5.2.1. Male 5.2.2. Female Chapter 6. Skin care products Market: Product Estimates & Trend Analysis 6.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030 6.2. Skin Care Products Market Estimates & Forecast, By Product (USD Billion) 6.2.1. Face Creams & Moisturizers 6.2.2. Cleansers & Face Wash 6.2.3. Sunscreen 6.2.4. Body Creams & Moisturizers 6.2.5. Shaving Lotions & Creams 6.2.6. Others Chapter 7. Skin care products Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis 7.1. Distribution channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030 7.2. Skin Care Products Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel (USD Billion) 7.2.1. Supermarkets & Hypermarkets 7.2.2. Convenience Stores 7.2.3. Pharmacy & drugstore 7.2.4. Online 7.2.5. Others Chapter 8. Skin care products Market: Regional Estimates & Trend Analysis 8.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030 8.2. North America 8.2.1. North America skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.2. U.S. 8.2.2.1. Key country dynamics 8.2.2.2. U.S. skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.3. Canada 8.2.3.1. Key country dynamics 8.2.3.2. Canada skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.4. Mexico 8.2.4.1. Key country dynamics 8.2.4.2. Mexico skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3. Europe 8.3.1. Europe skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.2. UK 8.3.2.1. Key country dynamics 8.3.2.2. UK skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.3. Germany 8.3.3.1. Key country dynamics 8.3.3.2. Germany skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.4. France 8.3.4.1. Key country dynamics 8.3.4.2. France skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4. Asia Pacific 8.4.1. Asia Pacific skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.2. China 8.4.2.1. Key country dynamics 8.4.2.2. China skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.3. India 8.4.3.1. Key country dynamics 8.4.3.2. India skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.4. Japan 8.4.4.1. Key country dynamics 8.4.4.2. Japan skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5. Central & South America 8.5.1. Central & South America skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.2. Brazil 8.5.2.1. Key country dynamics 8.5.2.2. Brazil skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6. Middle East & Africa 8.6.1. Middles East & Africa skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.2. Saudi Arabia 8.6.2.1. Key country dynamics 8.6.2.2. Saudi Arabia skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) Chapter 9. Competitive Analysis 9.1. List of key companies analyzed in this section includes: 9.1.1. L’Oréal S.A. 9.1.2. Beiersdorf AG 9.1.3. Shiseido Co., Ltd. 9.1.4. Procter & Gamble (P&G) 9.1.5. Unilever 9.1.6. Johnson & Johnson, Inc. 9.1.7. Avon Products, Inc. 9.1.8. Coty Inc. 9.1.9. Colgate - Palmolive Company 9.1.10. Revlon 9.2. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants 9.3. Company Categorization 9.4. Participant’s Overview 9.5. Financial Performance 9.6. Type Benchmarking 9.7. Company Market Share Analysis, 2022 (Value % Share) 9.8. Company Heat Map Analysis 9.9. Strategy Mapping
SummarySkin Care Products Market Growth & Trends Table of ContentsTable of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation& Scope 1.2. Market Definition 1.3. Information Procurement 1.3.1. Purchased Database 1.3.2. GVR’s Internal Database 1.3.3. Secondary Sources & Third - Party Perspectives 1.3.4. Primary Research 1.4. Information Analysis 1.4.1. Data Analysis Models 1.5. Market Formulation & Data Visualization 1.6. Data Validation & Publishing Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Segmental Outlook 2.3. Regional Outlook Chapter 3. Skin care products Market Variables, Trends & Scope 3.1. Market Lineage Outlook 3.2. Industry Value Chain Analysis 3.2.1. Raw Material Analysis 3.2.2. Regulatory Trends 3.3. Market Dynamics 3.3.1. Driver Impact Analysis 3.3.2. Restraint Impact Analysis 3.3.3. Industry Challenges 3.3.4. Industry opportunities 3.4. Industry Analysis Tools 3.4.1. Industry Analysis - Porter’s Five Forces 3.4.1.1. Supplier Power 3.4.1.2. Buyer Power 3.4.1.3. Substitution Threat 3.4.1.4. Threat from New Entrant 3.4.1.5. Competitive Rivalry 3.5. Market Entry Strategies Chapter 4. Consumer Behavior Analysis 4.1. Demographic Analysis 4.2. Consumer Trends and Preferences 4.3. Factors Affecting Buying Decision 4.4. Consumer Product Adoption 4.5. Observations & Recommendations Chapter 5. Skin care products Market: Gender Estimates & Trend Analysis 5.1. Gender Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030 5.2. Skin Care Products Market Estimates & Forecast, By Gender (USD Billion) 5.2.1. Male 5.2.2. Female Chapter 6. Skin care products Market: Product Estimates & Trend Analysis 6.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030 6.2. Skin Care Products Market Estimates & Forecast, By Product (USD Billion) 6.2.1. Face Creams & Moisturizers 6.2.2. Cleansers & Face Wash 6.2.3. Sunscreen 6.2.4. Body Creams & Moisturizers 6.2.5. Shaving Lotions & Creams 6.2.6. Others Chapter 7. Skin care products Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis 7.1. Distribution channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030 7.2. Skin Care Products Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel (USD Billion) 7.2.1. Supermarkets & Hypermarkets 7.2.2. Convenience Stores 7.2.3. Pharmacy & drugstore 7.2.4. Online 7.2.5. Others Chapter 8. Skin care products Market: Regional Estimates & Trend Analysis 8.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030 8.2. North America 8.2.1. North America skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.2. U.S. 8.2.2.1. Key country dynamics 8.2.2.2. U.S. skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.3. Canada 8.2.3.1. Key country dynamics 8.2.3.2. Canada skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.2.4. Mexico 8.2.4.1. Key country dynamics 8.2.4.2. Mexico skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3. Europe 8.3.1. Europe skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.2. UK 8.3.2.1. Key country dynamics 8.3.2.2. UK skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.3. Germany 8.3.3.1. Key country dynamics 8.3.3.2. Germany skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.3.4. France 8.3.4.1. Key country dynamics 8.3.4.2. France skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4. Asia Pacific 8.4.1. Asia Pacific skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.2. China 8.4.2.1. Key country dynamics 8.4.2.2. China skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.3. India 8.4.3.1. Key country dynamics 8.4.3.2. India skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.4.4. Japan 8.4.4.1. Key country dynamics 8.4.4.2. Japan skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5. Central & South America 8.5.1. Central & South America skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.5.2. Brazil 8.5.2.1. Key country dynamics 8.5.2.2. Brazil skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6. Middle East & Africa 8.6.1. Middles East & Africa skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) 8.6.2. Saudi Arabia 8.6.2.1. Key country dynamics 8.6.2.2. Saudi Arabia skin care products market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Billion) Chapter 9. Competitive Analysis 9.1. List of key companies analyzed in this section includes: 9.1.1. L’Oréal S.A. 9.1.2. Beiersdorf AG 9.1.3. Shiseido Co., Ltd. 9.1.4. Procter & Gamble (P&G) 9.1.5. Unilever 9.1.6. Johnson & Johnson, Inc. 9.1.7. Avon Products, Inc. 9.1.8. Coty Inc. 9.1.9. Colgate - Palmolive Company 9.1.10. Revlon 9.2. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants 9.3. Company Categorization 9.4. Participant’s Overview 9.5. Financial Performance 9.6. Type Benchmarking 9.7. Company Market Share Analysis, 2022 (Value % Share) 9.8. Company Heat Map Analysis 9.9. Strategy Mapping
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Grand View Research社のビューティ・パーソナルケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(skin)の最新刊レポート
よくあるご質問Grand View Research社はどのような調査会社ですか?グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|