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オーガニックパーソナルケア市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(スキンケア、ヘアケア)、流通チャネル別(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、Eコマース)、地域別、セグメント別予測、2023年~2030年


Organic Personal Care Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Skin Care, Hair Care), By Distribution Channel (Hypermarket/Supermarket, E-Commerce), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

オーガニック・パーソナルケア市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のオーガニック・パーソナルケア市場規模は、2023年から2030年にかけて年平均成長率9.4%で拡大し、203... もっと見る

 

 

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Grand View Research
グランドビューリサーチ
2023年7月21日 US$3,950
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サマリー

オーガニック・パーソナルケア市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のオーガニック・パーソナルケア市場規模は、2023年から2030年にかけて年平均成長率9.4%で拡大し、2030年には447億7000万米ドルに達する見込みである。オーガニック製品は、世界的な環境意識の高まりを背景に、多くの消費者に支持されている。スキンケア製品の消費に見られる傾向から、製品処方における有機原料の使用は今後数年で急増すると予想される。

合成香料、防腐剤、パラベン、石油化学製品、ラウリル硫酸ナトリウムのような刺激の強い洗浄剤を含まない製品に対する需要は、ここ数年増加傾向にある。数多くの大手市場関係者が、日焼け止め、ボディローション、シャンプー、スクラブ、アンチエイジングクリーム、メイク落とし、マスク、角質除去剤、アイケア製品、リップケア製品、BBクリーム、フェイスオイル、クレンジング/化粧水など、さまざまなオーガニック・パーソナルケア製品の製造に携わっている。

スキンケアは2022年に最大のセグメントとなり、予測期間中もその優位性を維持すると予想される。にきびや乾燥などの肌トラブルは、世界の消費者の間で一般的である。そのため、ブランドは肌の問題に対応するために有効成分を配合したオーガニック製品を提供している。このカテゴリーのブランドには、Annmarie、Amala、True Botanicals、Made Simpleなどがある。主な肌トラブルと戦うための有効成分を配合したオーガニックスキンケア製品の人気が高まっていることが、市場成長を促進する主な要因である。

ハイパーマーケット・スーパーマーケット部門は、2022年の世界売上高でより大きな部門となるために、シェアの大部分に貢献した。Walmart、Target、Costco、Tescoなどでこうした製品の入手可能性が高まっていることが、このチャネルを通じたオーガニック・パーソナルケア製品の販売促進に役立っている。さらに、これらの店舗が提供するショッピング体験により、多くの消費者が製品の購入を好んでいる。

市場は断片化されており、多数の世界的・地域的プレーヤーが存在する。Aveda Corporation、Burt's Bees、The Estée Lauder Companies Inc.、The Hain Celestial Group、Amway Corporation、Bare Escentuals Beauty, Inc.、Arbonne International LLC、Neutrogena Corporation、The Body Shop International PLC、Yves Rocher SA.などが、世界市場における著名なプレーヤーである。

オーガニック・パーソナルケア市場レポートハイライト

- 製品別では、ミレニアル世代とZ世代における歯の健康とウェルネス需要の増加により、オーラルケアが予測期間中に最も急成長すると予測される。

- Eコマース流通チャネル分野は、世界のどこからでも幅広い製品にアクセスできる消費者の増加により、予測期間中に急成長が見込まれる

- アジア太平洋地域は予測期間中に最も速い成長を記録すると予想される。中国やインドなどの国々では、パーソナルケア用のオーガニック製品の利用が急増すると予想される。


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目次

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segmental Outlook
2.3. Regional Outlook
Chapter 3. Organic Personal Care Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Raw Material Analysis
3.2.2. Regulatory Trends
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Driver Impact Analysis
3.3.2. Restraint Impact Analysis
3.3.3. Industry Challenges
3.3.4. Industry opportunities
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Industry Analysis - Porter’s Five Forces
3.4.1.1. Supplier Power
3.4.1.2. Buyer Power
3.4.1.3. Substitution Threat
3.4.1.4. Threat from New Entrant
3.4.1.5. Competitive Rivalry
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Product Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Organic Personal Care Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
5.2. Organic Personal Care Market Estimates & Forecast, By Product (USD Million)
5.2.1. Skin Care
5.2.2. Hair Care
5.2.3. Oral Care
5.2.4. Others
Chapter 6. Organic Personal Care Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
6.2. Organic Personal Care Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel (USD Million)
6.2.1. Hypermarket/Supermarket
6.2.2. Pharmacy and Drug Stores
6.2.3. E-Commerce
6.2.4. Others
Chapter 7. Organic Personal Care Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
7.2. North America
7.2.1. North America Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.2.2. U.S.
7.2.2.1. Key country dynamics
7.2.2.2. U.S. Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.2.3. Canada
7.2.3.1. Key country dynamics
7.2.3.2. Canada Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.3. Europe
7.3.1. Europe Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.3.2. UK
7.3.2.1. Key country dynamics
7.3.2.2. UK Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.3.3. Germany
7.3.3.1. Key country dynamics
7.3.3.2. Germany Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.3.4. France
7.3.4.1. Key country dynamics
7.3.4.2. France Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.4. Asia Pacific
7.4.1. Asia Pacific Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.4.2. China
7.4.2.1. Key country dynamics
7.4.2.2. China Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.4.3. India
7.4.3.1. Key country dynamics
7.4.3.2. India Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.4.4. Japan
7.4.4.1. Key country dynamics
7.4.4.2. Japan Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.5. Central & South America
7.5.1. Central & South America Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.5.2. Brazil
7.5.2.1. Key country dynamics
7.5.2.2. Brazil Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.6. Middle East & Africa
7.6.1. Middles East & Africa Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.6.2. UAE
7.6.2.1. Key country dynamics
7.6.2.2. UAE Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Competitive Analysis
8.1. List of key companies analyzed in this section includes:
8.1.1. Aveda Corporation
8.1.2. Burt’s Bees
8.1.3. The Estée Lauder Companies Inc.
8.1.4. The Hain Celestial Group
8.1.5. Amway Corporation
8.1.6. Bare Escentuals Beauty, Inc.
8.1.7. Arbonne International LLC
8.1.8. Neutrogena Corporation
8.1.9. The Body Shop International PLC
8.1.10. Yves Rocher SA
8.2. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
8.3. Company Categorization
8.4. Participant’s Overview
8.5. Financial Performance
8.6. Product Benchmarking
8.7. Company Market Share Analysis, 2022 (Value % Share)
8.8. Company Heat Map Analysis
8.9. Strategy Mapping

 

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Summary

Organic Personal Care Market Growth & Trends

The global organic personal care market size is expected to reach USD 44.77 billion by 2030, expanding at 9.4% CAGR from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Organic products are gaining traction among a growing number of consumers, driven by the rising environmental awareness globally. Usage of organically-sourced ingredients in product formulations is anticipated to surge in the next few years as per the trends observed in skin care product consumption.

Demand for products that are free from synthetic fragrances, preservatives, parabens, petrochemicals, and harsh cleaners such as sodium lauryl sulfate has been on the rise over the past few years. Numerous major market players are involved in manufacturing a variety of organic personal care products such as sunscreens, body lotions, shampoos, scrubs, anti-aging creams, makeup removers, masks and exfoliators, eye care products, lip care products, BB creams, face oils, and cleansers/toners.

Skincare was the largest segment in 2022 and is expected to maintain its dominance over the forecast period. Skin problems such as acne, and dryness are common among consumers globally. Owing to which brands are offering organic products with active ingredients to cater to skin issues. Some of the brands in this category are Annmarie; Amala; True Botanicals; and Made Simple. The growing popularity of organic skin care products with active ingredients to fight major skin issues is the key factor driving the market growth.

The hypermarkets/supermarkets segment contributed a majority of the share to become a larger division in terms of global revenue in 2022. The increasing availability of such products at Walmart; Target; Costco; and Tesco among others has helped in driving the sale of organic personal care products through this channel. Further, a large number of consumers prefer buying products due to the shopping experience offered by these stores.

The market is fragmented, with the presence of a large number of global and regional players. Aveda Corporation; Burt’s Bees; The Estée Lauder Companies Inc.; The Hain Celestial Group; Amway Corporation; Bare Escentuals Beauty, Inc.; Arbonne International LLC; Neutrogena Corporation; The Body Shop International PLC; and Yves Rocher SA. are some of the prominent players in the global market.

Organic Personal Care Market Report Highlights

• Based on product, oral care is projected to register the fastest growth during the forecast period owing to increasing dental health and wellness demand among millennials and Gen Z

• E-commerce distribution channel segment is anticipated to register rapid growth during the forecast period due to growing consumer access to a wide range of products from any part of the world

• Asia Pacific is expected to register the fastest growth during the forecast period. Countries such as China, and India among others are expected to see a rapid surge in the usage of organic products for personal care



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segmental Outlook
2.3. Regional Outlook
Chapter 3. Organic Personal Care Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Raw Material Analysis
3.2.2. Regulatory Trends
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Driver Impact Analysis
3.3.2. Restraint Impact Analysis
3.3.3. Industry Challenges
3.3.4. Industry opportunities
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Industry Analysis - Porter’s Five Forces
3.4.1.1. Supplier Power
3.4.1.2. Buyer Power
3.4.1.3. Substitution Threat
3.4.1.4. Threat from New Entrant
3.4.1.5. Competitive Rivalry
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Product Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Organic Personal Care Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
5.2. Organic Personal Care Market Estimates & Forecast, By Product (USD Million)
5.2.1. Skin Care
5.2.2. Hair Care
5.2.3. Oral Care
5.2.4. Others
Chapter 6. Organic Personal Care Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
6.2. Organic Personal Care Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel (USD Million)
6.2.1. Hypermarket/Supermarket
6.2.2. Pharmacy and Drug Stores
6.2.3. E-Commerce
6.2.4. Others
Chapter 7. Organic Personal Care Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
7.2. North America
7.2.1. North America Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.2.2. U.S.
7.2.2.1. Key country dynamics
7.2.2.2. U.S. Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.2.3. Canada
7.2.3.1. Key country dynamics
7.2.3.2. Canada Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.3. Europe
7.3.1. Europe Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.3.2. UK
7.3.2.1. Key country dynamics
7.3.2.2. UK Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.3.3. Germany
7.3.3.1. Key country dynamics
7.3.3.2. Germany Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.3.4. France
7.3.4.1. Key country dynamics
7.3.4.2. France Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.4. Asia Pacific
7.4.1. Asia Pacific Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.4.2. China
7.4.2.1. Key country dynamics
7.4.2.2. China Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.4.3. India
7.4.3.1. Key country dynamics
7.4.3.2. India Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.4.4. Japan
7.4.4.1. Key country dynamics
7.4.4.2. Japan Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.5. Central & South America
7.5.1. Central & South America Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.5.2. Brazil
7.5.2.1. Key country dynamics
7.5.2.2. Brazil Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.6. Middle East & Africa
7.6.1. Middles East & Africa Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
7.6.2. UAE
7.6.2.1. Key country dynamics
7.6.2.2. UAE Organic personal care market estimates & forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Competitive Analysis
8.1. List of key companies analyzed in this section includes:
8.1.1. Aveda Corporation
8.1.2. Burt’s Bees
8.1.3. The Estée Lauder Companies Inc.
8.1.4. The Hain Celestial Group
8.1.5. Amway Corporation
8.1.6. Bare Escentuals Beauty, Inc.
8.1.7. Arbonne International LLC
8.1.8. Neutrogena Corporation
8.1.9. The Body Shop International PLC
8.1.10. Yves Rocher SA
8.2. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
8.3. Company Categorization
8.4. Participant’s Overview
8.5. Financial Performance
8.6. Product Benchmarking
8.7. Company Market Share Analysis, 2022 (Value % Share)
8.8. Company Heat Map Analysis
8.9. Strategy Mapping

 

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