オーストリアのマスビューティ・パーソナルケアMass Beauty and Personal Care in Austria 2023年の美容・パーソナルケア全体では、大衆向け美容・パーソナルケア製品が引き続き売上金額の大部分を占める。2023年においても、インフレ率が高止まりしているため、生活費の上昇は消費者にとって依然として... もっと見る
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サマリー2023年の美容・パーソナルケア全体では、大衆向け美容・パーソナルケア製品が引き続き売上金額の大部分を占める。2023年においても、インフレ率が高止まりしているため、生活費の上昇は消費者にとって依然として問題であり、この傾向は大衆向け美容・パーソナルケア製品に引き続き利益をもたらしている。多くの消費者が日常の買い物を節約しようと考え、節約志向の一環として大衆向け製品を選んだ。プレミアムから大衆スキンケアブランドへの消費者の移行...ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「オーストリアの大衆向け美容&パーソナルケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品マス大人用サンケア、マスベビー・子供用製品、マスバス・シャワー、マスカラー化粧品、マスデオドラント、マスフレグランス、マスヘアケア、マススキンケア データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * マスビューティ&パーソナルケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Mass Beauty and Personal Care in AustriaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Inflationary climate favours mass segment Health and personal stores are favoured retail choice Mass skin care products attract consumers with sophisticated options PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mass colour cosmetics to see steady growth Affordability concerns to remain high on the consumer agenda Mass products will utilise innovation to compete more closely with premium products CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryMass beauty and personal care products continues to generate the lion’s share of value sales within overall beauty and personal care in 2023. The higher cost of living remained an issue for consumers due to stubbornly high inflation rates in 2023, and this trend continues to benefit mass beauty and personal care products. A high number of consumers looked to save on everyday purchases and opted for mass variants as part of a frugal mindset. Consumer migration from premium to mass skin care brand... Table of ContentsMass Beauty and Personal Care in AustriaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Inflationary climate favours mass segment Health and personal stores are favoured retail choice Mass skin care products attract consumers with sophisticated options PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Mass colour cosmetics to see steady growth Affordability concerns to remain high on the consumer agenda Mass products will utilise innovation to compete more closely with premium products CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
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