オーストリアのベビー・子供用品Baby and Child-Specific Products in Austria オーストリアのベビー・子供用品は、2023年の数量成長率がわずかに上昇したが、価格は上昇し、需要は依然低迷している。2023年もインフレは高止まりし、生活費全体を押し上げた。こうした平均的な物価上昇により... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーオーストリアのベビー・子供用品は、2023年の数量成長率がわずかに上昇したが、価格は上昇し、需要は依然低迷している。2023年もインフレは高止まりし、生活費全体を押し上げた。こうした平均的な物価上昇により、現在の金額成長率は2桁に達した。このような価格上昇を受け、消費者は価格に敏感で、ベビー・子供用品カテゴリーで買い物をする際にはキャンペーンを求めた。また、ベビー・子供用品の値下げも顕著であった。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「オーストリアのベビー・子供用製品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ベビー・子供用ヘアケア、ベビー・子供用スキンケア、ベビー・子供用サンケア、ベビー・子供用トイレタリー、ベビー用おしりふき、ベビー・子供用薬用製品、おむつかぶれ治療薬 データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ベビー・子供用製品市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Baby and Child-Specific Products in AustriaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Prices continue to rise in baby and child-specific products Product innovation supports value growth Procter & Gamble Austria strengthens its lead PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Steady pace of growth in volume and value terms Baby wipes remain a key component of sales Sustainability is pivotal to baby and child-specific products CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2018-2023 Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2019-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2020-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2020-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2020-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Premium Baby and Child-specific Products: % Value 2020-2023 Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryBaby and child-specific products in Austria witnessed a slight uplift in volume growth during 2023, although demand remained hampered by rising prices. Inflation remained stubbornly high in 2023 pushing up the overall cost of living. Current value growth reached double-digits due to these average price increases. In light of these price rises, consumers remained price sensitive and sought out promotional offers when shopping in the baby and child-specific category. Cutbacks were also apparent wi... Table of ContentsBaby and Child-Specific Products in AustriaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Prices continue to rise in baby and child-specific products Product innovation supports value growth Procter & Gamble Austria strengthens its lead PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Steady pace of growth in volume and value terms Baby wipes remain a key component of sales Sustainability is pivotal to baby and child-specific products CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2018-2023 Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2019-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2020-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2020-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2020-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Premium Baby and Child-specific Products: % Value 2020-2023 Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|