オーストリアの口腔ケアOral Care in Austria オーストリアでは、健康な歯と口腔ケアに対する消費者の意識は依然として高い。その結果、オーラルケア製品の需要は堅調に推移し、2023年の販売数量はわずかに増加した。連動してインフレが単価を押し上げ、現在... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーオーストリアでは、健康な歯と口腔ケアに対する消費者の意識は依然として高い。その結果、オーラルケア製品の需要は堅調に推移し、2023年の販売数量はわずかに増加した。連動してインフレが単価を押し上げ、現在の金額成長にプラスの影響を与えた。全体として、価格の上昇により、ほとんどの口腔衛生カテゴリーでエントリーレベル製品の金額が力強く伸びた。オーラルケアの新製品発売も2023年の売上を支えた。Haleonは新しい歯磨き粉Sensodyneを発売した。ユーロモニターインターナショナルのオーストリアのオーラルケアレポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品デンタルフロス、入れ歯ケア、マウスフレッシュナー、マウスウォッシュ/デンタルリンス、歯のホワイトニング剤、歯ブラシ、歯磨き粉 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * オーラルケア市場を詳細に把握する; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Oral Care in AustriaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Healthy sales performance in oral care Procter & Gamble Austria leads in oral care Therapeutic toothpastes gain appeal PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Consumers will make more informed purchasing decisions Power toothbrushes will be driving force in overall toothbrush category Growing focus on oral health to support category performance CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2018-2023 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2019-2023 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2019-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2020-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2020-2023 Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2020-2023 Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2023-2028 Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryConsumer awareness of healthy teeth and oral care remains strong in Austria. As a result, demand for oral care products remained steady with volume sales rising marginally in 2023. In tandem, inflation pushed up unit prices thus positively impacting current value growth. Overall, higher prices resulted in strong value growth in entry-level products across most oral hygiene categories. New product launches within oral care also supported sales in 2023. Haleon launched its new toothpaste Sensodyne... Table of ContentsOral Care in AustriaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables ORAL CARE IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Healthy sales performance in oral care Procter & Gamble Austria leads in oral care Therapeutic toothpastes gain appeal PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Consumers will make more informed purchasing decisions Power toothbrushes will be driving force in overall toothbrush category Growing focus on oral health to support category performance CATEGORY DATA Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2018-2023 Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2019-2023 Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2019-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2020-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2020-2023 Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2020-2023 Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2023-2028 Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |