オーストリアのヘアケアHair Care in Austria オーストリアのヘアケアは、2023年を通して現在価値ベースで緩やかな伸びを示した。消費者が外出する時間が増えたため、ヘアケアはパンデミック後に好調に推移している。多くのオーストリア人にとって、洗いたて... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーオーストリアのヘアケアは、2023年を通して現在価値ベースで緩やかな伸びを示した。消費者が外出する時間が増えたため、ヘアケアはパンデミック後に好調に推移している。多くのオーストリア人にとって、洗いたての整った髪は必要不可欠である。消費者がシャンプーの後にコンディショナーやトリートメントに別々に投資することを好むため、2-in-1製品は最も弱いパフォーマンスを記録した。スタイリング製品は、消費者がシャンプーの後にコンディショナーやトリートメントを別々に使うことを好むため、最も好調であった。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「オーストリアのヘアケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品:2-in-1製品、カラー剤、コンディショナーとトリートメント、ヘアロストリートメント、パーマ剤とリラクサント、サロンプロフェッショナルヘアケア、シャンプー、スタイリング剤。 データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * ヘアケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Hair Care in AustriaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Hair care registers solid performance Henkel extends its lead in hair care The sustainability issue gains importance PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Solid outlook for hair care Sustainability issue will remain high on the strategic agenda Hair styling to remain a prominent trend CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2018-2023 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2019-2023 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2020-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2020-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2020-2023 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2020-2023 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2020-2023 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2023-2028 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryHair care in Austria posted moderate growth in current value terms throughout 2023 as high inflation resulted in further price increases. Hair care is performing well post-pandemic as consumers spend more time out of the home. Freshly washed and well-groomed hair is an essential for most Austrians. 2-in-1 products recorded the weakest performance as consumers prefer to invest in separate conditioners and treatments after shampoo. Styling products registered the best performance as consumer gave... Table of ContentsHair Care in AustriaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Hair care registers solid performance Henkel extends its lead in hair care The sustainability issue gains importance PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Solid outlook for hair care Sustainability issue will remain high on the strategic agenda Hair styling to remain a prominent trend CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2018-2023 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2019-2023 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2020-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2020-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2020-2023 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2020-2023 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2020-2023 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2023-2028 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |