オーストリアのフレグランスFragrances in Austria インフレは2023年も高止まりし、フレグランス業界の大幅な値上げにつながり、オーストリアの消費者予算をさらに圧迫した。その結果、2023年のフレグランスの現行価格は堅調な伸びを示したが、フレグランスの小売... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーインフレは2023年も高止まりし、フレグランス業界の大幅な値上げにつながり、オーストリアの消費者予算をさらに圧迫した。その結果、2023年のフレグランスの現行価格は堅調な伸びを示したが、フレグランスの小売数量は特にプレミアム・セグメントで減少した。2023年、消費者の支出はより保守的になり、フレグランスのような美容製品よりもパーソナルケアを優先した。オーストリアの消費者はフレグランスからの切り替えに熱心であった。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「オーストリアのフレグランス」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品マスフレグランス、プレミアムフレグランス データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * フレグランス市場を詳細に把握する; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Fragrances in AustriaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables FRAGRANCES IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Rising unit prices curb volume sales Mass fragrances enjoy robust growth Expansion in new fragrance lines PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Moderate growth in the upcoming period The future is likely to be gender-neutral Physical retailing to continue to dominate distribution CATEGORY DATA Table 1 Sales of Fragrances by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Fragrances: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Fragrances: % Value 2020-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Premium Men's Fragrances: % Value 2020-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Women's Fragrances: % Value 2020-2023 Table 7 Forecast Sales of Fragrances by Category: Value 2023-2028 Table 8 Forecast Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 14 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryInflation remained high in 2023, leading to significant price increases in the fragrance industry and putting further pressure on consumer budgets in Austria. This in turn led to robust current value growth for fragrances in 2023, while retail volume sales of fragrances decline, particularly in the premium segment. In 2023, consumers were more conservative in their spending and prioritised personal care over beauty products such as fragrances. Austrian consumers were keen to switch from fragranc... Table of ContentsFragrances in AustriaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables FRAGRANCES IN AUSTRIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Rising unit prices curb volume sales Mass fragrances enjoy robust growth Expansion in new fragrance lines PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Moderate growth in the upcoming period The future is likely to be gender-neutral Physical retailing to continue to dominate distribution CATEGORY DATA Table 1 Sales of Fragrances by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Fragrances: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Fragrances: % Value 2020-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Premium Men's Fragrances: % Value 2020-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Women's Fragrances: % Value 2020-2023 Table 7 Forecast Sales of Fragrances by Category: Value 2023-2028 Table 8 Forecast Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN AUSTRIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 14 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|