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米国のヘアブラシ市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(ラウンド、ベント、パドル)、素材別(有機、合成)、用途別、最終用途別(男性、女性、子供)、セグメント別予測、2025年~2030年

米国のヘアブラシ市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(ラウンド、ベント、パドル)、素材別(有機、合成)、用途別、最終用途別(男性、女性、子供)、セグメント別予測、2025年~2030年


U.S. Hair Brush Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Round, Vent, Paddle), By Material (Organic, Synthetic), By Application, By End-use (Men, Women, Children), And Segment Forecasts, 2025 - 2030

米国ヘアブラシ市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新調査によると、米国のヘアブラシ市場規模は2025年から2030年にかけて年平均成長率8.3%を記録し、2030年には10億190万米ドルに達すると予測さ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2025年1月16日 US$3,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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サマリー

米国ヘアブラシ市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新調査によると、米国のヘアブラシ市場規模は2025年から2030年にかけて年平均成長率8.3%を記録し、2030年には10億190万米ドルに達すると予測されている。合成毛のヘアブラシの価格低下が、予測期間中の市場成長を促進すると予測されている。ヘアブラシは主に人毛の解毛に使用され、髪のスタイリングやスムージングに使用されることが増えている。ハイテク赤外線ブラシが人気を集めている。これらは頭皮の血行を促進し、頭皮の毛根を刺激する。さらに、これらのブラシは人間工学に基づいて設計されており、使いやすさが向上しています。

頭皮マッサージを提供する振動ヘアブラシの需要の増加は、予測期間中、米国のヘアブラシ市場を活性化すると予想される。さらに、人間工学に基づいて設計された、鏡が付属した折りたたみ式ヘアブラシは、コンパクトな設計のため人気を集めている。天然毛ブラシのコスト上昇は、予測期間中、米国のヘアブラシ産業の妨げになると予想される。さらに、動物の毛をブラシに使用することを禁止する政府の規制や、一体型電気ブラシへの嗜好の高まりが、今後7年間の米国ヘアブラシ市場にマイナスの影響を与える可能性がある。

米国ヘアブラシ市場レポートハイライト

- パドルブラシ分野は、その卓越した汎用性と様々な髪質への効果により、2024年の米国ヘアブラシ業界において20.6%の最大売上シェアを占めた。

- 2024年に米国ヘアブラシ産業で最大の売上シェアを占めたのは合成品分野であった。これは天然品に比べて製造コストが手頃であるためで、メーカーは予算に敏感な消費者にアピールする競争力のある価格設定を提供できる。

- パーソナル・セグメントは、2024年に米国のヘアブラシ産業で最大の収益シェアを占めた。

- 2024年の米国ヘアブラシ業界では、主に女性による美容・グルーミング製品への支出が増加したことにより、女性セグメントが最大の売上シェアを占めた。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次情報源と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場概要
2.2.セグメント別スナップショット
2.3.競合環境スナップショット
第3章 米国ヘアブラシ市場米国のヘアブラシ市場の変数、動向、スコープ
3.1.市場の系譜の展望
3.1.1.親市場の展望
3.1.2.関連市場の見通し
3.2.産業バリューチェーン分析
3.2.1.利益率分析(業界レベル)
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.3.3.市場機会
3.3.4.市場の課題
3.4.業界分析ツール
3.4.1.ポーターのファイブフォース分析
3.5.市場参入戦略
第4章 消費者行動分析消費者行動分析
4.1.デモグラフィック分析
4.2.消費者の動向と嗜好
4.3.購買決定に影響を与える要因
4.4.消費者の成分採用
4.5.考察と提言
第5章.米国のヘアブラシ市場製品の推定と動向分析
5.1.米国のヘアブラシ市場:製品別主要なポイント
5.2.製品動向分析と市場シェア、2024年・2030年
5.3.市場予測:製品別、2018年~2030年(百万米ドル)
5.3.1.ラウンドブラシ
5.3.1.1.市場推定と予測、2018年〜2030年 (USD Million)
5.3.2.ベントブラシ
5.3.2.1.市場の推定と予測、2018〜2030年(USD Million)
5.3.3.パドルブラシ
5.3.3.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Million)
5.3.4.クッションブラシ
5.3.4.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Million)
5.3.5.デタングリングブラシ
5.3.5.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Million)
5.3.6.その他
5.3.6.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第6章.米国のヘアブラシ市場素材別推定と動向分析
6.1.米国のヘアブラシ市場:素材別主要なポイント
6.2.素材の動向分析と市場シェア、2024年・2030年
6.3.市場予測:素材別、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.1.有機
6.3.1.1.市場推定と予測、2018~2030年(USD Million)
6.3.2.合成
6.3.2.1.市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
第7章.米国のヘアブラシ市場用途別推定と動向分析
7.1.米国のヘアブラシ市場:用途別主要なポイント
7.2.用途別動向分析と市場シェア、2024年・2030年
7.3.市場予測・用途別、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.1.パーソナル
7.3.1.1.市場推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
7.3.2.業務用
7.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第8章.米国のヘアブラシ市場最終用途の推定と動向分析
8.1.米国のヘアブラシ市場:最終用途別主要なポイント
8.2.最終用途の動向分析と市場シェア、2024年・2030年
8.3.市場予測:最終用途別、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.1.男性
8.3.1.1.市場推定と予測、2018〜2030年(USD Million)
8.3.2.女性
8.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
8.3.3.子供
8.3.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第9章.米国のヘアブラシ市場競合分析
9.1.主要市場参入企業別の最新動向と影響分析
9.2.企業分類
9.3.参加企業の概要
9.4.財務実績
9.5.成分ベンチマーキング
9.6.企業ヒートマップ分析
9.7.戦略マッピング
9.8.企業プロフィール
9.8.1.BaByliss (Conair Group Ltd.)
9.8.1.1.会社概要
9.8.1.2.業績
9.8.1.3.成分ポートフォリオ
9.8.1.4.戦略的イニシアティブ
9.8.2.BRAUN(プロクター・アンド・ギャンブル)
9.8.2.1.会社概要
9.8.2.2.業績
9.8.2.3.成分ポートフォリオ
9.8.2.4.戦略的イニシアティブ
9.8.3.コンエアーLLC
9.8.3.1.会社概要
9.8.3.2.業績
9.8.3.3.成分ポートフォリオ
9.8.3.4.戦略的イニシアティブ
9.8.4.クレイブナチュラルズ
9.8.4.1.会社概要
9.8.4.2.業績
9.8.4.3.成分ポートフォリオ
9.8.4.4.戦略的イニシアティブ
9.8.5.デンマン
9.8.5.1.会社概要
9.8.5.2.業績
9.8.5.3.成分ポートフォリオ
9.8.5.4.戦略的イニシアティブ
9.8.6.ハーセソンズ
9.8.6.1.会社概要
9.8.6.2.業績
9.8.6.3.成分ポートフォリオ
9.8.6.4.戦略的イニシアティブ
9.8.7.レブロン
9.8.7.1.会社概要
9.8.7.2.業績
9.8.7.3.成分ポートフォリオ
9.8.7.4.戦略的イニシアティブ
9.8.8.ロレアル SA
9.8.8.1.会社概要
9.8.8.2.業績
9.8.8.3.成分ポートフォリオ
9.8.8.4.戦略的イニシアティブ
9.8.9.メイソン・ピアソン
9.8.9.1.会社概要
9.8.9.2.業績
9.8.9.3.成分ポートフォリオ
9.8.9.4.戦略的イニシアティブ
9.8.10.バーマックス
9.8.10.1.会社概要
9.8.10.2.業績
9.8.10.3.成分ポートフォリオ
9.8.10.4.戦略的イニシアティブ
9.8.11.スポルネット
9.8.11.1.会社概要
9.8.11.2.業績
9.8.11.3.成分ポートフォリオ
9.8.11.4.戦略的イニシアティブ
9.8.12.トレバー・ソルビー・インターナショナル・リミテッド
9.8.12.1.会社概要
9.8.12.2.業績
9.8.12.3.成分ポートフォリオ
9.8.12.4.戦略的イニシアティブ
9.8.13.ベガ
9.8.13.1.会社概要
9.8.13.2.業績
9.8.13.3.成分ポートフォリオ
9.8.13.4.戦略的イニシアティブ
9.8.14.ウェットブラシG.B.
9.8.14.1.会社概要
9.8.14.2.業績
9.8.14.3.成分ポートフォリオ
9.8.14.4.戦略的イニシアティブ
9.8.15.G.B.ケント&サンズ Plc
9.8.15.1.会社概要
9.8.15.2.業績
9.8.15.3.成分ポートフォリオ
9.8.15.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

U.S. Hair Brush Market Growth & Trends

The U.S. hair brush market size is expected to reach USD 1,001.9 million by 2030, registering a CAGR of 8.3% from 2025 to 2030, according to a new study by Grand View Research, Inc. Reducing the prices of synthetic bristle hair brushes is expected to drive market growth over the forecast period. Hair brushes are mostly used for detangling human hair and are increasingly being used for styling and smoothing of hair. High tech infrared brushes are gaining popularity; these increase blood circulation in the scalp and stimulate scalp follicles. Additionally, these brushes are ergonomically designed for increased ease of use.

Increasing demand for vibrating hair brushes that provide scalp massage is anticipated to fuel the U.S. hair brush market over the forecast period. Further, ergonomically designed foldable hair brushes with attached mirrors are gaining popularity owing to the compact design. The increasing cost of natural bristle brushes is expected to hinder the U.S. hair brush industry over the forecast period. Further, government regulations banning the use of animal hair in brushes and increasing preference of integrated electrical brushes may negatively impact the U.S. hair brush market over the next seven years.

U.S. Hair Brush Market Report Highlights

• The paddle brush segment held the largest revenue share of 20.6% in the U.S. hair brush industry in 2024 due to its exceptional versatility and effectiveness across various hair types.

• The synthetic segment held the largest revenue share in the U.S. hair brush industry in 2024, owing to their affordable production cost compared to natural counterparts, allowing manufacturers to offer competitive pricing that appeals to budget-conscious consumers.

• The personal segment held the largest revenue share in the U.S. hair brush industry in 2024, driven by the increasing emphasis on personal grooming and self-care among consumers.

• The women segment held the largest revenue share in the U.S. hair brush industry in 2024, primarily due to higher spending on beauty and grooming products by women.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. U.S. Hair Brush Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.1.2. Related Market Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Profit Margin Analysis (Industry-level)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Market Opportunities
3.3.4. Market Challenges
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Ingredient Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. U.S. Hair Brush Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. U.S. Hair Brush Market, By Product: Key Takeaways
5.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
5.3. Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.1. Round Brush
5.3.1.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.2. Vent Brush
5.3.2.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.3. Paddle Brush
5.3.3.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.4. Cushion Brush
5.3.4.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.5. Detangling Brush
5.3.5.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.6. Others
5.3.6.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. U.S. Hair Brush Market: Material Estimates & Trend Analysis
6.1. U.S. Hair Brush Market, By Material: Key Takeaways
6.2. Material Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
6.3. Market Estimates & Forecasts, By Material, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.1. Organic
6.3.1.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2. Synthetic
6.3.2.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. U.S. Hair Brush Market: Application Estimates & Trend Analysis
7.1. U.S. Hair Brush Market, By Application: Key Takeaways
7.2. Application Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
7.3. Market Estimates & Forecasts, By Application, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1. Personal
7.3.1.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2. Professional
7.3.2.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. U.S. Hair Brush Market: End Use Estimates & Trend Analysis
8.1. U.S. Hair Brush Market, By End Use: Key Takeaways
8.2. End Use Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
8.3. Market Estimates & Forecasts, By End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.1. Men
8.3.1.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.2. Women
8.3.2.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.3. Children
8.3.3.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 9. U.S. Hair Brush Market: Competitive Analysis
9.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
9.2. Company Categorization
9.3. Participant’s Overview
9.4. Financial Performance
9.5. Ingredient Benchmarking
9.6. Company Heat Map Analysis
9.7. Strategy Mapping
9.8. Company Profiles
9.8.1. BaByliss (Conair Group Ltd.)
9.8.1.1. Company Overview
9.8.1.2. Financial Performance
9.8.1.3. Ingredient Portfolios
9.8.1.4. Strategic Initiatives
9.8.2. BRAUN (Procter & Gamble)
9.8.2.1. Company Overview
9.8.2.2. Financial Performance
9.8.2.3. Ingredient Portfolios
9.8.2.4. Strategic Initiatives
9.8.3. Conair LLC
9.8.3.1. Company Overview
9.8.3.2. Financial Performance
9.8.3.3. Ingredient Portfolios
9.8.3.4. Strategic Initiatives
9.8.4. CRAVE NATURALS
9.8.4.1. Company Overview
9.8.4.2. Financial Performance
9.8.4.3. Ingredient Portfolios
9.8.4.4. Strategic Initiatives
9.8.5. Denman
9.8.5.1. Company Overview
9.8.5.2. Financial Performance
9.8.5.3. Ingredient Portfolios
9.8.5.4. Strategic Initiatives
9.8.6. Hershesons
9.8.6.1. Company Overview
9.8.6.2. Financial Performance
9.8.6.3. Ingredient Portfolios
9.8.6.4. Strategic Initiatives
9.8.7. Revlon
9.8.7.1. Company Overview
9.8.7.2. Financial Performance
9.8.7.3. Ingredient Portfolios
9.8.7.4. Strategic Initiatives
9.8.8. L'Oréal SA
9.8.8.1. Company Overview
9.8.8.2. Financial Performance
9.8.8.3. Ingredient Portfolios
9.8.8.4. Strategic Initiatives
9.8.9. Mason Pearson
9.8.9.1. Company Overview
9.8.9.2. Financial Performance
9.8.9.3. Ingredient Portfolios
9.8.9.4. Strategic Initiatives
9.8.10. Burmax
9.8.10.1. Company Overview
9.8.10.2. Financial Performance
9.8.10.3. Ingredient Portfolios
9.8.10.4. Strategic Initiatives
9.8.11. SPORNETTE
9.8.11.1. Company Overview
9.8.11.2. Financial Performance
9.8.11.3. Ingredient Portfolios
9.8.11.4. Strategic Initiatives
9.8.12. Trevor Sorbie International Ltd
9.8.12.1. Company Overview
9.8.12.2. Financial Performance
9.8.12.3. Ingredient Portfolios
9.8.12.4. Strategic Initiatives
9.8.13. VEGA
9.8.13.1. Company Overview
9.8.13.2. Financial Performance
9.8.13.3. Ingredient Portfolios
9.8.13.4. Strategic Initiatives
9.8.14. Wet Brush G.B.
9.8.14.1. Company Overview
9.8.14.2. Financial Performance
9.8.14.3. Ingredient Portfolios
9.8.14.4. Strategic Initiatives
9.8.15. G.B. Kent & Sons Plc
9.8.15.1. Company Overview
9.8.15.2. Financial Performance
9.8.15.3. Ingredient Portfolios
9.8.15.4. Strategic Initiatives

 

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但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
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