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口紅市場規模・シェア・動向分析レポート:製品別(シマー、マット、クリーム、ロングウェア)、アプリケーター別(チューブ/スティック、ペンシル、パレット、リキッド)、年齢別(20歳未満、20~30歳、31~50歳、50歳以上)、流通チャネル別、地域別、セグメント別予測、2025~2030年


Lipstick Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Shimmer, Matte, Cream, Long-wearing), By Applicator (Tube/Stick, Pencil, Palette, Liquid), By Age (Under 20, 20-30, 31-50, Over 50), By Distribution Channel, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030

口紅市場の成長と動向 Grand View Research社の最新レポートによると、世界の口紅市場規模は2030年までに237億7000万米ドルに達すると予測されている。同市場は2025年から2030年にかけて年平均成長率4.7%で成... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年11月18日 US$3,950
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80 英語

 

サマリー

口紅市場の成長と動向

Grand View Research社の最新レポートによると、世界の口紅市場規模は2030年までに237億7000万米ドルに達すると予測されている。同市場は2025年から2030年にかけて年平均成長率4.7%で成長すると予測されている。女性の社会人労働者の増加は、近い将来に市場を牽引する主要因であり続けると予想される。さらに、若い女性や労働者階級の女性の外見に関する意識の高まりが、世界中で同製品の需要を促進している。

2018年はシマーリップカラーが市場を支配し、総売上高の35.0%以上のシェアを占めた。これらのタイプの製品は、唇に快適さを提供する高い水分含有量により、顕著な人気を得ている。マットリップカラーは、製品形態に関連する自然な外観と長持ちする特徴により、今後数年間で最も速い成長を目撃すると予想されている。

アプリケーターに基づくと、リキッドセグメントは2019年から2025年にかけて最も速いCAGR 7.9%を記録すると予想されている。世界レベルでのマット仕上げの製品フォームの需要の増加は、液体アプリケーターの実用性を高級化すると予測されている。

2018年現在、20歳未満の年齢層が口紅市場で最大のシェアを占めている。10代の消費者の75%以上がリップカラーを使用している。YouTube、Instagram、ファッションブログなどのソーシャルメディアの利用が、この年齢層に新しいメイクアップ製品を試すよう影響を与えている。20~30歳代は、中国やインドを含む新興経済国において、労働者階級の女性の美容ケアへの支出が増加しているため、最も急成長すると予測される。

欧州は、ドイツ、英国、フランス、イタリアを含む主要国での消費が圧倒的に多いことから、最大の地域市場に浮上した。アジア太平洋地域は、中国やインドを含む発展途上国に中間所得層の消費者が集中しているため、世界で最も急成長すると予想されている。口紅は、中国で最も急速に成長している美容製品のひとつである。中国の都市部女性の約95.0%がリップカラーを使用している。主要メーカーは、製品の需要拡大に対応するため、上記の発展途上国で事業を拡大している。

この業界の主な競合他社には、ロレアルS.A.、資生堂株式会社、エスティ ローダー カンパニーズInc.、コティInc.、レブロンInc.、エイボン・プロダクツInc.、アモーレパシフィック・コーポレーション、オリフレーム ホールディングAG、シャネルS.A.、クリスチャン・ディオールSEなどがある。

口紅市場レポートハイライト

- 製品別では、シマー口紅が2024年に37.2%の売上シェアを占めた。これらの製品に対する需要は、特にメイクアップ・ルーティーンに多様で魅力的な選択肢を取り入れたいと考える消費者の間で着実に高まっている。

- チューブ/スティックセグメントは、これらのアプリケーターが提供する簡単な塗布と携帯性の特徴により、2024年に圧倒的な収益シェアを占めた。

- 2024年の世界市場では、20歳未満のセグメントが主要な収益シェアを占めた。この消費者の年齢層は、インスタグラムやTikTokのようなソーシャルメディア・プラットフォーム、ファッション・ブログやYouTubeチャンネルで非常にアクティブである。

- アジア太平洋地域は、2024年の世界収益シェアの31.6%を占めて市場をリードし、さらに2025年から2030年にかけて最も速いCAGRで拡大すると予想されている。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次情報源と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場概要
2.2.セグメント別スナップショット
2.3.競合環境スナップショット
第3章.口紅市場の変数、トレンド、スコープ
3.1.市場の系譜
3.1.1.親市場の展望
3.1.2.関連市場の見通し
3.2.産業バリューチェーン分析
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.4.業界分析ツール
3.4.1.ポーターのファイブフォース分析
3.5.市場参入戦略
第4章 消費者行動分析消費者行動分析
4.1.人口統計分析
4.2.消費者の動向と嗜好
4.3.購買決定に影響を与える要因
4.4.消費者の製品採用
4.5.考察と提言
第5章.口紅市場:製品推定とトレンド分析
5.1.口紅市場:製品別主要項目
5.2.製品動向分析と市場シェア、2024年・2030年
5.3.市場推定・予測、製品別、2018年〜2030年 (百万米ドル)
5.3.1.シマー
5.3.1.1.市場の推定と予測、2018〜2030年 (USD Million)
5.3.2.マット
5.3.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年 (USD Million)
5.3.3.クリーム
5.3.3.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
5.3.4.ロングウェア
5.3.4.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第6章.口紅市場:アプリケーターの推定と動向分析
6.1.口紅市場:アプリケーター別主な要点
6.2.アプリケーターの動向分析と市場シェア、2024年・2030年
6.3.市場の推定と予測、アプリケーター別、2018年~2030年 (百万米ドル)
6.3.1.パレット
6.3.1.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年 (USD Million)
6.3.2.ペンシル
6.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
6.3.3.チューブ/スティック
6.3.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.3.4.液体
6.3.4.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第7章.口紅市場年齢別推定とトレンド分析
7.1.口紅市場:年齢別:主要なポイント
7.2.年齢別動向分析と市場シェア、2024年・2030年
7.3.年齢別市場推定・予測、2018〜2030年 (百万米ドル)
7.3.1.20歳未満
7.3.1.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年 (USD Million)
7.3.2. 20 - 30
7.3.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.3.31 - 50
7.3.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.4.50歳以上
7.3.4.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第8章.口紅市場流通チャネルの推定と動向分析
8.1.口紅市場:流通チャネル別主要なポイント
8.2.流通チャネルの動向分析と市場シェア、2024年・2030年
8.3.2018~2030年流通チャネル別市場推定・予測(百万米ドル)
8.3.1.オフライン
8.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
8.3.2.オンライン
8.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第9章 口紅市場口紅市場地域別推定と動向分析
9.1.口紅市場地域別展望
9.2.地域別市場主なポイント
9.3.2018年~2030年の地域別市場推定と予測(百万米ドル)
9.3.1.北米
9.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
9.3.1.2.米国
9.3.1.2.1.主要国のダイナミクス
9.3.1.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
9.3.1.3.カナダ
9.3.1.3.1.主要国のダイナミクス
9.3.1.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
9.3.1.4.メキシコ
9.3.1.4.1.主要カントリーダイナミクス
9.3.1.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
9.3.2.欧州
9.3.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
9.3.2.2.英国
9.3.2.2.1.主要国のダイナミクス
9.3.2.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
9.3.2.3.ドイツ
9.3.2.3.1.主要国のダイナミクス
9.3.2.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
9.3.2.4.フランス
9.3.2.4.1.主要国のダイナミクス
9.3.2.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
9.3.2.5.イタリア
9.3.2.5.1.主要国のダイナミクス
9.3.2.5.2.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
9.3.2.6.スペイン
9.3.2.6.1.主要国のダイナミクス
9.3.2.6.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
9.3.3.アジア太平洋
9.3.3.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
9.3.3.2.中国
9.3.3.2.1.主要国のダイナミクス
9.3.3.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
9.3.3.3.インド
9.3.3.3.1.主要国のダイナミクス
9.3.3.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
9.3.3.4.日本
9.3.3.4.1.主要国のダイナミクス
9.3.3.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
9.3.3.5.オーストラリア・ニュージーランド
9.3.3.5.1.主要国の動態
9.3.3.5.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
9.3.3.6.韓国
9.3.3.6.1.主要国のダイナミクス
9.3.3.6.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
9.3.4.ラテンアメリカ
9.3.4.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
9.3.4.2.ブラジル
9.3.4.2.1.主要国のダイナミクス
9.3.4.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
9.3.5.中東・アフリカ
9.3.5.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
9.3.5.2.南アフリカ
9.3.5.2.1.主要国のダイナミクス
9.3.5.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第10章.口紅市場競合分析
10.1.主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
10.2.企業分類
10.3.参加企業の概要
10.4.財務実績
10.5.製品ベンチマーク
10.6.企業市場シェア分析、2024年(%)
10.7.企業ヒートマップ分析
10.8.戦略マッピング
10.9.企業プロフィール
10.9.1.ロレアル S.A.
10.9.1.1.会社概要
10.9.1.2.業績
10.9.1.3.製品ポートフォリオ
10.9.1.4.戦略的イニシアティブ
10.9.2.エステローダー
10.9.2.1.会社概要
10.9.2.2.業績
10.9.2.3.製品ポートフォリオ
10.9.2.4.戦略的イニシアティブ
10.9.3.レブロン
10.9.3.1.会社概要
10.9.3.2.業績
10.9.3.3.製品ポートフォリオ
10.9.3.4.戦略的イニシアティブ
10.9.4.コティ社
10.9.4.1.会社概要
10.9.4.2.財務パフォーマンス
10.9.4.3.製品ポートフォリオ
10.9.4.4.戦略的イニシアティブ
10.9.5.プロクター・アンド・ギャンブル
10.9.5.1.会社概要
10.9.5.2.業績
10.9.5.3.製品ポートフォリオ
10.9.5.4.戦略的イニシアティブ
10.9.6.株式会社資生堂
10.9.6.1.会社概要
10.9.6.2.業績
10.9.6.3.製品ポートフォリオ
10.9.6.4.戦略的イニシアティブ
10.9.7.ユニリーバ
10.9.7.1.会社概要
10.9.7.2.業績
10.9.7.3.製品ポートフォリオ
10.9.7.4.戦略的イニシアティブ
10.9.8.シャネル
10.9.8.1.会社概要
10.9.8.2.業績
10.9.8.3.製品ポートフォリオ
10.9.8.4.戦略的イニシアティブ
10.9.9.パルファン・クリスチャン・ディオール
10.9.9.1.会社概要
10.9.9.2.業績
10.9.9.3.製品ポートフォリオ
10.9.9.4.戦略的イニシアティブ
10.9.10.バイヤスドルフ
10.9.10.1.会社概要
10.9.10.2.業績
10.9.10.3.製品ポートフォリオ
10.9.10.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

Lipstick Market Growth & Trends

The global lipstick market size is anticipated to reach USD 23.77 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is projected to grow at a CAGR of 4.7% from 2025 to 2030. Increasing number of female working professionals is expected to remain a key factor driving the market in the near future. Furthermore, rising awareness regarding appearance among the young and working class women has been fueling the demand for the product over the world.

Shimmer lip colors dominated the market in 2018, accounting for over 35.0% share of the total revenue. These types of products have gained remarkable popularity due to their high moisture content, which provides comfort on lips. Matte lip colors are anticipated to witness the fastest growth in the upcoming years owing to the natural look and long-lasting features associated with the product forms.

Based on the applicator, the liquid segment is expected to register the fastest CAGR of 7.9% from 2019 to 2025. Increasing demand for matte finish product forms on a global level is projected to upscale the utility of liquid applicators.

As of 2018, the under 20 age group holds the largest share of the lipstick market in terms of age. More than 75% of teenage consumers use lip color. Use of social media such as YouTube, Instagram, and fashion blogs has been influencing this age group to experiment with new makeup products. The 20 - 30 age group is projected to witness the fastest growth owing to increasing spending among working class women on beauty care in emerging economies including China and India.

Europe emerged as the largest regional market on account of predominant consumption in key countries including Germany, U.K., France, and Italy. Asia Pacific is anticipated to witness the fastest growth in the world due to high concentration of middle-income consumer groups in developing economies including China and India. Lipstick is one of the fastest growing beauty products in China. Around 95.0% of the urban women in China use lip color. Key manufacturers are expanding their business in the above-mentioned developing countries in order to cater to the growing demand for the product.

Key competitors of this industry include L'Oréal S.A.; Shiseido Company, Limited; The Estée Lauder Companies Inc.; Coty, Inc.; Revlon, Inc.; Avon Products, Inc.; AmorePacific Corporation; Oriflame Holding AG; Chanel S.A.; and Christian Dior SE.

Lipstick Market Report Highlights

• In terms of products, shimmer lipsticks accounted for a leading revenue share of 37.2% in 2024. The demand for these products has steadily risen, particularly among consumers looking to include more diverse and attractive options in their makeup routines.

• The tube/stick segment accounted for a dominant revenue share in 2024, owing to the easy application and portability features offered by these applicators.

• The under 20 segment accounted for a leading revenue share in the global market in 2024. This consumer age group is highly active on social media platforms such as Instagram and TikTok, as well as on fashion blogs and YouTube channels.

• Asia Pacific led the market with 31.6% of the global revenue share in 2024 and is further expected to expand at the fastest CAGR from 2025 to 2030.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Lipstick Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.1.2. Related Market Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behaviour Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Product Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Lipstick Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Lipstick Market, By Product: Key Takeaways
5.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
5.3. Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.1. Shimmer
5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.2. Matte
5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.3. Cream
5.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.4. Long-wearing
5.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Lipstick Market: Applicator Estimates & Trend Analysis
6.1. Lipstick Market, By Applicator: Key Takeaways
6.2. Applicator Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
6.3. Market Estimates & Forecasts, By Applicator, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.1. Palette
6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2. Pencil
6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.3. Tube/Stick
6.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.4. Liquid
6.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Lipstick Market: Age Estimates & Trend Analysis
7.1. Lipstick Market, By Age: Key Takeaways
7.2. Age Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
7.3. Market Estimates & Forecasts, By Age, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1. Under 20
7.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2. 20 – 30
7.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3. 31 – 50
7.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4. Over 50
7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Lipstick Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
8.1. Lipstick Market, By Distribution Channel: Key Takeaways
8.2. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
8.3. Market Estimates & Forecasts, by Distribution Channel, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.1. Offline
8.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.2. Online
8.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 9. Lipstick Market: Regional Estimates & Trend Analysis
9.1. Lipstick Market: Regional Outlook
9.2. Regional Marketplaces: Key Takeaways
9.3. Market Estimates & Forecasts, by Region, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.1. North America
9.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.1.2. U.S.
9.3.1.2.1. Key country dynamics
9.3.1.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.1.3. Canada
9.3.1.3.1. Key country dynamics
9.3.1.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.1.4. Mexico
9.3.1.4.1. Key country dynamics
9.3.1.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.2. Europe
9.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.2.2. U.K.
9.3.2.2.1. Key country dynamics
9.3.2.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.2.3. Germany
9.3.2.3.1. Key country dynamics
9.3.2.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.2.4. France
9.3.2.4.1. Key country dynamics
9.3.2.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.2.5. Italy
9.3.2.5.1. Key country dynamics
9.3.2.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.2.6. Spain
9.3.2.6.1. Key country dynamics
9.3.2.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.3. Asia Pacific
9.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.3.2. China
9.3.3.2.1. Key country dynamics
9.3.3.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.3.3. India
9.3.3.3.1. Key country dynamics
9.3.3.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.3.4. Japan
9.3.3.4.1. Key country dynamics
9.3.3.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.3.5. Australia & New Zealand
9.3.3.5.1. Key country dynamics
9.3.3.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.3.6. South Korea
9.3.3.6.1. Key country dynamics
9.3.3.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.4. Latin America
9.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.4.2. Brazil
9.3.4.2.1. Key country dynamics
9.3.4.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.5. Middle East & Africa
9.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
9.3.5.2. South Africa
9.3.5.2.1. Key country dynamics
9.3.5.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 10. Lipstick Market: Competitive Analysis
10.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
10.2. Company Categorization
10.3. Participant’s Overview
10.4. Financial Performance
10.5. Product Benchmarking
10.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
10.7. Company Heat Map Analysis
10.8. Strategy Mapping
10.9. Company Profiles
10.9.1. L’Oréal S.A.
10.9.1.1. Company Overview
10.9.1.2. Financial Performance
10.9.1.3. Product Portfolios
10.9.1.4. Strategic Initiatives
10.9.2. Estée Lauder Inc
10.9.2.1. Company Overview
10.9.2.2. Financial Performance
10.9.2.3. Product Portfolios
10.9.2.4. Strategic Initiatives
10.9.3. Revlon
10.9.3.1. Company Overview
10.9.3.2. Financial Performance
10.9.3.3. Product Portfolios
10.9.3.4. Strategic Initiatives
10.9.4. Coty Inc.
10.9.4.1. Company Overview
10.9.4.2. Financial Performance
10.9.4.3. Product Portfolios
10.9.4.4. Strategic Initiatives
10.9.5. Procter & Gamble
10.9.5.1. Company Overview
10.9.5.2. Financial Performance
10.9.5.3. Product Portfolios
10.9.5.4. Strategic Initiatives
10.9.6. Shiseido Co.,Ltd.
10.9.6.1. Company Overview
10.9.6.2. Financial Performance
10.9.6.3. Product Portfolios
10.9.6.4. Strategic Initiatives
10.9.7. Unilever
10.9.7.1. Company Overview
10.9.7.2. Financial Performance
10.9.7.3. Product Portfolios
10.9.7.4. Strategic Initiatives
10.9.8. Chanel S.A.
10.9.8.1. Company Overview
10.9.8.2. Financial Performance
10.9.8.3. Product Portfolios
10.9.8.4. Strategic Initiatives
10.9.9. Parfums Christian Dior
10.9.9.1. Company Overview
10.9.9.2. Financial Performance
10.9.9.3. Product Portfolios
10.9.9.4. Strategic Initiatives
10.9.10. Beiersdorf AG
10.9.10.1. Company Overview
10.9.10.2. Financial Performance
10.9.10.3. Product Portfolios
10.9.10.4. Strategic Initiatives

 

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