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北米の茶系スキンケア市場:製品別(フェイシャルケア、ボディケア、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、国別、競争、予測&機会、2020-2030F

北米の茶系スキンケア市場:製品別(フェイシャルケア、ボディケア、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、国別、競争、予測&機会、2020-2030F


North America Tea-based Skin Care Market, By Product (Facial Care, Body Care, and Others), By Distribution Channel (Online, Offline), By Country, Competition, Forecast & Opportunities, 2020-2030F

北米の茶系スキンケア市場は、2024年に6,715万米ドルと評価され、2030年には1億1,020万米ドルに達すると予測され、予測期間中に7.14%の複合年間成長率(CAGR)で拡大すると予測されている。この市場は、パーソナ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2025年4月11日 US$4,000
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PDF:2営業日程度 131 英語

 

サマリー

北米の茶系スキンケア市場は、2024年に6,715万米ドルと評価され、2030年には1億1,020万米ドルに達すると予測され、予測期間中に7.14%の複合年間成長率(CAGR)で拡大すると予測されている。この市場は、パーソナルケア製品における天然成分やオーガニック成分への消費者シフトの高まりに大きく後押しされ、力強い成長を遂げている。
特に緑茶、紅茶、ハーブティーは、抗酸化作用、抗炎症作用、抗老化作用が高く評価されている。消費者が美容効果に加えて健康効果をもたらすスキンケアソリューションをますます優先するようになるにつれ、保湿剤、美容液、クレンジング剤、マスクなど、茶を配合した製品が人気を集めている。こうした需要の高まりは、持続可能性や環境に配慮した処方への関心の高まりによってさらに後押しされており、茶をベースとしたスキンケア製品は進化する消費者の価値観に強く適合するものと位置づけられている。
市場促進要因
ナチュラル・オーガニックスキンケア製品に対する需要の高まり
北米の茶系スキンケア市場の主な成長要因は、天然成分やオーガニック成分に対する消費者の嗜好の高まりである。現代の消費者はスキンケア製品の成分に気を配るようになり、合成化学物質やパラベン、人工香料を含まない製品を好むようになっている。よりクリーンな美容液へのシフトは、植物由来成分や植物成分を配合した製剤への需要の高まりにつながっており、中でも茶抽出物は際立った成分として浮上している。
特に緑茶は、フリーラジカルによるダメージや、公害や紫外線などの環境ストレスから肌を守る、強力な抗酸化作用を持つことで広く知られている。紅茶、白茶、ハーブティーなど、その他の茶葉には抗炎症作用や鎮静作用があり、ニキビや赤み、炎症といった肌の悩みに対処する。肌の健康に対して自然なアプローチを選ぶ消費者が増える中、紅茶をベースにしたスキンケア製品は、有効性と成分の透明性の両方を提供する魅力的な選択肢として位置づけられる。この傾向は、特にミレニアル世代とZ世代に顕著で、彼らは持続可能性と清潔な美に高い価値を置いている。
市場の課題
持続可能性と倫理的調達
茶を原料とするスキンケア市場が直面する主な課題の1つは、茶葉の持続可能な調達と茶栽培の環境フットプリントの管理である。高品質の茶葉、特に緑茶は、特殊な栽培条件と多大な農業投入を必要とするため、サプライチェーンにおける持続可能性に懸念が生じる可能性がある。
特にスキンケア業界では、これまで合成品や非持続可能な手法に傾倒してきた。その結果、有害な農薬を使用せずに栽培され、環境に配慮した方法で生産された、倫理的な茶葉を原料として使用するよう、各ブランドは強く求められている。
市場動向
クリーンビューティーと無害処方の台頭
クリーン・ビューティー運動は、北米のスキンケア市場を形成する主要なトレンドであり、紅茶ベースのスキンケア製品の成長と密接に関連している。消費者は、有害な化学物質、硫酸塩、パラベン、合成香料を含まない製剤に惹かれている。天然植物由来の茶系製品は、クリーンビューティーの原則に強く共鳴している。
各ブランドは、処方の純度と安全性を強調することで、このトレンドを活用している。紅茶をベースにしたスキンケア製品の多くは、オーガニックで自然由来の紅茶エキスを使用し、合成添加物を含まない、合理的な成分表を特徴としている。こうした製品は、肌にやさしく環境にも安全な、効果的なスキンケアを求める健康志向の消費者にアピールしている。
主要市場プレイヤー
- アモーレパシフィック・コーポレーション
- ピュアネス・コスメティックス(100%ピュア)
- ロレアル S.A.
- ユニリーバ・ピーエルシー
- スキニーヨガ・インターナショナルLLP
- オーガニック・ティー・コスメティックス・ホールディングス株式会社
- ギペフィ化粧品
- ヴァージン・セント・インク(アートナチュラルズ)
- エイボン・プロダクツ
- オリジンズ・ナチュラル・リソース社
報告書の範囲
本レポートでは、北米の茶系スキンケア市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- 北米の茶ベースのスキンケア市場:製品別
o フェイシャルケア
o ボディケア
o その他
- 北米のお茶ベースのスキンケア市場:流通チャンネル別
o オンライン
o オフライン
- 北米の茶ベースのスキンケア市場:国別
o 米国
o カナダ
o メキシコ
競合状況
企業プロフィール:北米の茶系スキンケア市場における主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、北米の茶ベースのスキンケア市場に関するレポートを作成し、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1.はじめに
1.1.市場概要
1.2.レポートの主なハイライト
1.3.市場範囲
1.4.対象市場セグメント
1.5.調査対象期間
2.調査方法
2.1.方法論の風景
2.2.研究の目的
2.3.ベースライン手法
2.4.調査範囲の設定
2.5.仮定と限界
2.6.調査の情報源
2.7.市場調査のアプローチ
2.8.市場規模・市場シェアの算出方法
2.9.予測方法
3.エグゼクティブサマリー
3.1.市場の概要
3.2.主要市場セグメントの概要
3.3.主要市場プレーヤーの概要
3.4.主要国の概要
3.5.市場促進要因、課題、動向の概要
4.お客様の声
4.1.ブランド認知度
4.2.購買決定要因
5.北米の茶系スキンケア市場展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.製品別(フェイシャルケア、ボディケア、その他)
5.2.2.流通チャネル別(オンライン、オフライン)
5.2.3.国別
5.2.4.企業別(2024年)
5.3.市場マップ
6.米国の茶系スキンケア市場展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品別
6.2.2.流通チャネル別
7.カナダの茶系スキンケア市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.製品別
7.2.2.流通チャネル別
8.メキシコの茶系スキンケア市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.製品別
8.2.2.流通チャネル別
9.市場ダイナミクス
9.1.促進要因
9.2.課題
10.市場動向
10.1.合併と買収(もしあれば)
10.2.製品上市(もしあれば)
10.3.最近の動向
11.ポーターズファイブフォース分析
11.1.業界内の競争
11.2.新規参入の可能性
11.3.サプライヤーの力
11.4.顧客の力
11.5.代替製品の脅威
12.競争環境
12.1.企業プロフィール
12.1.1.アモーレパシフィック・コーポレーション
12.1.1.1.事業概要
12.1.1.2.会社概要
12.1.1.3.製品とサービス
12.1.1.4.財務(入手可能な情報による)
12.1.1.5.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
12.1.1.6.最近の動向
12.1.1.7.主要経営陣
12.1.2.ピュアネス化粧品(100%ピュア)
12.1.3.ロレアル S.A.
12.1.4.ユニリーバ・ピーエルシー
12.1.5.スキニーガ・インターナショナルLLP
12.1.6.オーガニック・ティー・コスメティック・ホールディングス(株
12.1.7.ギペフィ化粧品
12.1.8.ヴァージン・セント・インク(アートナチュラルズ)
12.1.9.エイボン・プロダクツ
12.1.10.オリジンズ・ナチュラル・リソーシズ社
13.戦略的提言
14.会社概要・免責事項

 

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Summary

North American tea-based skincare market was valued at USD 67.15 million in 2024 and is projected to reach USD 101.20 million by 2030, expanding at a compound annual growth rate (CAGR) of 7.14% over the forecast period. This market is witnessing robust growth, largely fueled by the increasing consumer shift toward natural and organic ingredients in personal care products.
Tea—particularly green, black, and herbal varieties—is highly regarded for its antioxidant, anti-inflammatory, and anti-aging properties. As consumers increasingly prioritize skincare solutions that deliver health benefits in addition to aesthetic results, tea-infused products such as moisturizers, serums, cleansers, and masks are gaining popularity. This growing demand is further supported by rising interest in sustainability and environmentally friendly formulations, positioning tea-based skincare products as a strong fit with evolving consumer values.
Market Drivers
Increasing Demand for Natural and Organic Skincare Products
A key growth driver for the North American tea-based skincare market is the rising consumer preference for natural and organic ingredients. Modern consumers are more mindful of the ingredients in their skincare products, increasingly favoring options that are free from synthetic chemicals, parabens, and artificial fragrances. This shift toward cleaner beauty solutions has led to heightened demand for formulations featuring plant-based and botanical ingredients, with tea extracts emerging as a standout component.
Green tea, in particular, is widely recognized for its potent antioxidant properties that help protect the skin against free radical damage and environmental stressors like pollution and UV exposure. Other tea variants, including black, white, and herbal teas, offer anti-inflammatory and calming effects that address skin concerns such as acne, redness, and irritation. As more consumers opt for natural approaches to skin health, tea-based skincare products are well-positioned as a compelling choice, offering both effectiveness and transparency in ingredients. This trend is especially prominent among millennial and Gen Z demographics, who place a high value on sustainability and clean beauty.
Market Challenges
Sustainability and Ethical Sourcing
One of the primary challenges facing the tea-based skincare market is ensuring the sustainable sourcing of tea leaves and managing the environmental footprint of tea cultivation. High-quality tea, particularly green tea, requires specific growing conditions and considerable agricultural input, which may pose sustainability concerns within the supply chain.
Consumers are increasingly scrutinizing the environmental and ethical aspects of their purchases, particularly in the skincare industry, which has historically leaned on synthetic and non-sustainable practices. As a result, brands are under mounting pressure to ensure that their tea ingredients are ethically sourced—grown without harmful pesticides and produced through environmentally responsible methods.
Market Trends
Rise of Clean Beauty and Non-Toxic Formulations
The clean beauty movement is a dominant trend shaping the North American skincare landscape and closely aligns with the growth of tea-based skincare products. Consumers are gravitating toward formulations that are free from harmful chemicals, sulfates, parabens, and synthetic fragrances. Tea-based products, derived from natural and plant-based sources, resonate strongly with the principles of clean beauty.
Brands are leveraging this trend by emphasizing the purity and safety of their formulations. Many tea-based skincare products feature streamlined ingredient lists, made with organic, naturally sourced tea extracts and devoid of synthetic additives. These offerings appeal to health-conscious consumers who seek effective skincare solutions that are both skin-friendly and environmentally safe.
Key Market Players
• Amorepacific Corporation.
• Purity Cosmetics (100% PURE)
• L'Oréal S.A.
• Unilever Plc
• Skinyoga International LLP
• Organic Tea Cosmetics Holdings Co Ltd
• Gipefi Cosmetics Inc
• Virgin Scent, Inc (ArtNaturals)
• Avon Products, Inc.
• Origins Natural Resources Inc.
Report Scope:
In this report, the North America Tea-based Skin Care Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
· North America Tea-based Skin Care Market, By Product:
o Facial Care
o Body Care
o Others
· North America Tea-based Skin Care Market, By Distribution Channel:
o Online
o Offline
· North America Tea-based Skin Care Market, By Country:
o United States
o Canada
o Mexico
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies presents in the North America Tea-based Skin Care Market.
Available Customizations:
North America Tea-based Skin Care Market report with the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
· Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Market Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Methodology Landscape
2.2. Objective of the Study
2.3. Baseline Methodology
2.4. Formulation of the Scope
2.5. Assumptions and Limitations
2.6. Sources of Research
2.7. Approach for the Market Study
2.8. Methodology Followed for Calculation of Market Size & Market Shares
2.9. Forecasting Methodology
3. Executive Summary
3.1. Overview of the Market
3.2. Overview of Key Market Segmentations
3.3. Overview of Key Market Players
3.4. Overview of Key Country
3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, and Trends
4. Voice of Customer
4.1. Brand Awareness
4.2. Factor Influencing Purchase Decision
5. North America Tea-based Skin Care Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product (Facial Care, Body Care, Others)
5.2.2. By Distribution Channel (Online, Offline)
5.2.3. By Country
5.2.4. By Company (2024)
5.3. Market Map
6. United States Tea-based Skin Care Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product
6.2.2. By Distribution Channel
7. Canada Tea-based Skin Care Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product
7.2.2. By Distribution Channel
8. Mexico Tea-based Skin Care Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product
8.2.2. By Distribution Channel
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends & Developments
10.1. Merger & Acquisition (If Any)
10.2. Product Launches (If Any)
10.3. Recent Developments
11. Porters Five Forces Analysis
11.1. Competition in the Industry
11.2. Potential of New Entrants
11.3. Power of Suppliers
11.4. Power of Customers
11.5. Threat of Substitute Products
12. Competitive Landscape
12.1. Company Profiles
12.1.1. Amorepacific Corporation.
12.1.1.1. Business Overview
12.1.1.2. Company Snapshot
12.1.1.3. Products & Services
12.1.1.4. Financials (As Per Availability)
12.1.1.5. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.1.6. Recent Developments
12.1.1.7. Key Management Personnel
12.1.2. Purity Cosmetics (100% PURE)
12.1.3. L'Oréal S.A.
12.1.4. Unilever Plc
12.1.5. Skinyoga International LLP
12.1.6. Organic Tea Cosmetics Holdings Co Ltd
12.1.7. Gipefi Cosmetics Inc
12.1.8. Virgin Scent, Inc (ArtNaturals)
12.1.9. Avon Products, Inc.
12.1.10. Origins Natural Resources Inc.
13. Strategic Recommendations
14. About Us & Disclaimer

 

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