世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

再利用可能な洗濯可能な衛生製品市場の世界産業規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(女性用衛生用品、大人用失禁用品、ベビー用おむつ)、エンドユーザー別(個人、商業用)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別・競合別セグメント、2020-2030F

再利用可能な洗濯可能な衛生製品市場の世界産業規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(女性用衛生用品、大人用失禁用品、ベビー用おむつ)、エンドユーザー別(個人、商業用)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別・競合別セグメント、2020-2030F


Reusable Washable Hygiene Product Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, Segmented By Product Type (Feminine Hygiene, Adult Incontinence, Baby Diapers), By End User (Individual, Commercial), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region & Competition, 2020-2030F

世界の再利用可能な洗浄可能衛生用品市場は、2024年に184億2000万米ドルと評価され、予測期間中に6.8%の複合年間成長率(CAGR)で拡大し、2030年には273億3000万米ドルに達すると予測されている。同市場は、環境... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2025年4月11日 US$4,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
PDF:2営業日程度 180 英語

 

サマリー

世界の再利用可能な洗浄可能衛生用品市場は、2024年に184億2000万米ドルと評価され、予測期間中に6.8%の複合年間成長率(CAGR)で拡大し、2030年には273億3000万米ドルに達すると予測されている。同市場は、環境意識の高まり、使い捨て製品の持続可能な代替品へのシフトの高まり、費用対効果が高く環境に配慮した衛生ソリューションに対する消費者の嗜好の高まりなどを背景に、力強い成長を遂げている。
市場促進要因
環境意識の高まりと持続可能性への取り組み
環境の持続可能性に対する世界的な重点の高まりが、再利用可能な衛生用品市場の拡大の主なきっかけとなっている。紙おむつや生理用ナプキンなどの使い捨て製品は、埋立廃棄物や環境汚染の主な原因であり、分解に数世紀を要することも多い。特に北米のミレニアル世代の58%が、再利用可能な衛生用品を採用する主な動機として環境への懸念を挙げている。
消費者と政策立案者の両方が、使い捨て製品に関連するエコロジカル・フットプリントへの認識を深めており、布おむつ、月経カップ、洗える失禁パッドといった再利用可能な選択肢へのシフトを促している。こうした選択肢は、廃棄物と二酸化炭素排出量を大幅に削減する。さらに、環境に優しい製品を推進する政府の規制や、様々な管轄区域における使い捨てプラスチックの禁止が、市場の採用を加速させている。企業はまた、持続可能性をブランド戦略の中核要素として活用し、長期的なコスト削減と生態系への影響の軽減を重視する環境意識の高い消費者にアピールしている。
市場の課題
限られた消費者意識と根強い誤解
再利用可能な衛生用品市場は、その人気の高まりにもかかわらず、消費者の認識や認知に関する課題に直面している。多くの新興市場では、使い捨て衛生用品に代わる再利用可能な衛生用品(ベビー用紙おむつ、生理用ナプキン、大人用失禁用品など)は比較的知られていない。先進地域では、衛生、利便性、社会的受容性に関する誤解が依然として普及を妨げている。
使い捨て製品は長い間市場を独占しており、消費者の行動を変えるには多大な教育努力が必要である。清潔さ、実用性、汚名、特に月経と失禁に関する懸念は依然として根強い。こうした障壁を克服するには、ターゲットを絞った啓発キャンペーン、製品教育、再利用可能なソリューションの有効性、安全性、利点を実証するための医療提供者との協力が必要となる。
市場動向
材料と製品設計の革新
材料科学と製品工学の進歩は、再利用可能な衛生用品を再構築する上で重要な役割を果たしている。メーカーは、オーガニックコットン、竹繊維、抗菌テキスタイルなどの高機能素材を活用し、吸収性、快適性、防臭性を向上させる動きが加速している。
製品イノベーションには、吸湿発散層、漏れ防止バリア、低刺激性素材などがあり、ユーザーエクスペリエンスを高め、再利用可能な選択肢を従来の使い捨て製品よりも魅力的なものにしている。さらに、失禁用品の水分レベルを追跡したり、生理用品のpHバランスをモニターしたりできるセンサーを組み込んだスマート・テキスタイルは、衛生と個人の健康モニタリングの橋渡しをし始めている。
超薄型で吸収性の高い再利用可能なパッドや、コンパクトに折りたためる布おむつの開発は、かさばりやメンテナンスに関する消費者の懸念に対処している。こうした技術やデザインの改善は、消費者に受け入れられ、持続可能な衛生ソリューションへのシフトを加速させる上で極めて重要である。
主要市場プレイヤー
- ベックス・クラシック・マニュファクチャリング社
- ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー
- グラッドラグズ社
- AFRIpads (U) Ltd.
- パンティプロップ
- 失禁下着Zorbies
- シンクス社
- オール・トゥゲザー・エンタープライズ
- バンビーノミオ
- サールトLLC
レポートの範囲
本レポートでは、再利用可能な洗濯可能な衛生製品の世界市場を、以下に詳述する業界動向に加えて、以下のカテゴリーに区分しています:
- 再利用可能な洗濯可能衛生製品市場、製品タイプ別
o 女性用衛生用品
o 大人の失禁
o ベビー用おむつ
- 再利用可能な洗濯可能衛生製品市場:エンドユーザー別
o 個人
o 商業用
- 再利用可能な洗濯可能衛生製品市場:流通チャネル別
o オフライン
オンライン
- 再利用可能な洗濯可能衛生製品市場:地域別
o 北米
§ アメリカ合衆国
§ カナダ
§ メキシコ
o ヨーロッパ
§ フランス
§ ドイツ
§ スペイン
§ イタリア
§ イギリス
o アジア太平洋
§ 中国
§ 日本
§ インド
§ ベトナム
§ 韓国
中東・アフリカ
§ 南アフリカ
§ サウジアラビア
§ アラブ首長国連邦
§ トルコ
§ クウェート
§ エジプト
o 南米
§ ブラジル
§ アルゼンチン
§ コロンビア
競争環境
企業プロフィール:世界の再利用可能な洗濯可能な衛生製品市場で存在する主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データを用いて、再利用可能な洗濯可能な衛生製品の世界市場レポートを作成し、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供しています。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

ページTOPに戻る


目次

1.はじめに
1.1.製品概要
1.2.市場の範囲
1.2.1.対象市場
1.2.2.調査対象年
1.2.3.主な市場セグメント
2.調査方法
2.1.調査の目的
2.2.ベースラインの方法
2.3.主要産業パートナー
2.4.主な協会と二次情報源
2.5.予測方法
2.6.データの三角測量と検証
2.7.仮定と限界
3.要旨
3.1.市場の概要
3.2.主要市場セグメントの概要
3.3.主要市場プレーヤーの概要
3.4.主要地域/国の概要
3.5.市場促進要因、課題、動向の概要
4.お客様の声
5.再利用可能な洗濯可能衛生製品の世界市場展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.製品タイプ別市場シェア分析(女性用衛生用品、大人用失禁用品、ベビー用紙おむつ)
5.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析(個人、業務用)
5.2.3.流通チャネル別市場シェア分析(オンライン、オフライン)
5.2.4.地域別市場シェア分析
5.2.4.1.北米市場シェア分析
5.2.4.2.ヨーロッパ市場シェア分析
5.2.4.3.アジア太平洋市場シェア分析
5.2.4.4.中東・アフリカ市場シェア分析
5.2.4.5.南米市場シェア分析
5.2.5.上位5社別市場シェア分析、その他(2024年)
5.3.再利用可能な洗濯可能衛生製品の世界市場マッピングと機会評価
5.3.1.製品タイプ別市場マッピングと機会評価
5.3.2.エンドユーザー別市場マッピングと機会評価
5.3.3.流通チャネル別市場マッピングと機会評価
5.3.4.地域別市場マッピングと機会評価
6.北米の再利用可能な洗濯可能衛生製品市場展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
6.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
6.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.4.国別市場シェア分析
6.2.4.1.米国の再利用可能な洗える衛生用品市場展望
6.2.4.1.1.市場規模・予測
6.2.4.1.1.1.金額別
6.2.4.1.2.市場シェアと予測
6.2.4.1.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
6.2.4.1.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
6.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.4.2.カナダの再利用可能な洗濯可能な衛生製品の市場展望
6.2.4.2.1.市場規模・予測
6.2.4.2.1.1.金額別
6.2.4.2.2.市場シェアと予測
6.2.4.2.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
6.2.4.2.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
6.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.4.3.メキシコの再利用可能な洗濯可能衛生用品市場展望
6.2.4.3.1.市場規模・予測
6.2.4.3.1.1.金額別
6.2.4.3.2.市場シェアと予測
6.2.4.3.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
6.2.4.3.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
6.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.欧州の再利用可能な洗濯可能な衛生製品の市場展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
7.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
7.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.国別市場シェア分析
7.2.4.1.フランスの再利用可能な洗濯可能衛生用品市場展望
7.2.4.1.1.市場規模・予測
7.2.4.1.1.1.金額別
7.2.4.1.2.市場シェアと予測
7.2.4.1.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
7.2.4.1.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
7.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.2.ドイツの再利用可能な洗濯可能な衛生製品の市場展望
7.2.4.2.1.市場規模・予測
7.2.4.2.1.1.金額別
7.2.4.2.2.市場シェアと予測
7.2.4.2.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
7.2.4.2.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
7.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.3.スペインの再利用可能な洗濯可能衛生製品の市場展望
7.2.4.3.1.市場規模・予測
7.2.4.3.1.1.金額別
7.2.4.3.2.市場シェアと予測
7.2.4.3.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
7.2.4.3.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
7.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.4.イタリアの再利用可能な洗濯可能衛生製品の市場展望
7.2.4.4.1.市場規模・予測
7.2.4.4.1.1.金額別
7.2.4.4.2.市場シェアと予測
7.2.4.4.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
7.2.4.4.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
7.2.4.4.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.5.イギリスの再利用可能な洗える衛生用品市場展望
7.2.4.5.1.市場規模・予測
7.2.4.5.1.1.金額別
7.2.4.5.2.市場シェアと予測
7.2.4.5.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
7.2.4.5.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
7.2.4.5.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.アジア太平洋地域の再利用可能な洗濯可能衛生製品の市場展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
8.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
8.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.国別市場シェア分析
8.2.4.1.中国の再利用可能な洗える衛生用品市場展望
8.2.4.1.1.市場規模・予測
8.2.4.1.1.1.金額別
8.2.4.1.2.市場シェアと予測
8.2.4.1.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
8.2.4.1.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
8.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.2.日本の再利用可能なウォッシャブル衛生用品市場展望
8.2.4.2.1.市場規模・予測
8.2.4.2.1.1.金額ベース
8.2.4.2.2.市場シェアと予測
8.2.4.2.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
8.2.4.2.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
8.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.3.インドの再利用可能な洗える衛生用品市場展望
8.2.4.3.1.市場規模・予測
8.2.4.3.1.1.金額別
8.2.4.3.2.市場シェアと予測
8.2.4.3.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
8.2.4.3.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
8.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.4.ベトナムの再利用可能な洗える衛生用品市場展望
8.2.4.4.1.市場規模・予測
8.2.4.4.1.1.金額別
8.2.4.4.2.市場シェアと予測
8.2.4.4.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
8.2.4.4.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
8.2.4.4.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.5.韓国の再利用可能な洗濯可能衛生製品市場展望
8.2.4.5.1.市場規模・予測
8.2.4.5.1.1.金額別
8.2.4.5.2.市場シェアと予測
8.2.4.5.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
8.2.4.5.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
8.2.4.5.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.中東・アフリカの再利用可能な洗濯可能衛生製品の市場展望
9.1.市場規模・予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
9.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
9.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.国別市場シェア分析
9.2.4.1.南アフリカの再利用可能な洗える衛生用品市場展望
9.2.4.1.1.市場規模・予測
9.2.4.1.1.1.金額別
9.2.4.1.2.市場シェアと予測
9.2.4.1.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
9.2.4.1.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
9.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.2.サウジアラビアの再利用可能な洗濯可能衛生用品市場展望
9.2.4.2.1.市場規模・予測
9.2.4.2.1.1.金額別
9.2.4.2.2.市場シェアと予測
9.2.4.2.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
9.2.4.2.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
9.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.3.UAEリユーザブル洗える衛生用品市場展望
9.2.4.3.1.市場規模・予測
9.2.4.3.1.1.金額別
9.2.4.3.2.市場シェアと予測
9.2.4.3.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
9.2.4.3.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
9.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.4.トルコの再利用可能な洗濯可能衛生用品市場展望
9.2.4.4.1.市場規模・予測
9.2.4.4.1.1.金額別
9.2.4.4.2.市場シェアと予測
9.2.4.4.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
9.2.4.4.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
9.2.4.4.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.5.クウェートの再利用可能な洗濯可能衛生用品市場展望
9.2.4.5.1.市場規模・予測
9.2.4.5.1.1.金額ベース
9.2.4.5.2.市場シェアと予測
9.2.4.5.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
9.2.4.5.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
9.2.4.5.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.6.エジプトの再利用可能な洗濯可能衛生用品市場展望
9.2.4.6.1.市場規模・予測
9.2.4.6.1.1.金額別
9.2.4.6.2.市場シェアと予測
9.2.4.6.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
9.2.4.6.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
9.2.4.6.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.南米の再利用可能な洗濯可能な衛生製品の市場展望
10.1.市場規模・予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
10.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
10.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.2.4.国別市場シェア分析
10.2.4.1.ブラジルの再利用可能な洗濯可能衛生用品市場展望
10.2.4.1.1.市場規模・予測
10.2.4.1.1.1.金額別
10.2.4.1.2.市場シェアと予測
10.2.4.1.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
10.2.4.1.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
10.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.2.4.2.アルゼンチンの再利用可能な洗濯可能衛生用品市場展望
10.2.4.2.1.市場規模・予測
10.2.4.2.1.1.金額別
10.2.4.2.2.市場シェアと予測
10.2.4.2.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
10.2.4.2.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
10.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.2.4.3.コロンビアの再利用可能な洗濯可能衛生用品市場展望
10.2.4.3.1.市場規模&予測
10.2.4.3.1.1.金額別
10.2.4.3.2.市場シェアと予測
10.2.4.3.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
10.2.4.3.2.2.エンドユーザー別市場シェア分析
10.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
11.市場ダイナミクス
11.1.推進要因
11.2.課題
12.市場動向
12.1.合併と買収(もしあれば)
12.2.製品タイプの上市(もしあれば)
12.3.最近の動向
13.SWOT分析
13.1.強み
13.2.弱み
13.3.機会
13.4.脅威
14.競争環境
14.1.企業プロフィール
14.1.1.ベックス・クラシック・マニュファクチャリング社
14.1.1.1.事業概要
14.1.1.2.会社概要
14.1.1.3.製品の種類とサービス
14.1.1.4.財務(報告通り)
14.1.1.5.最近の動向
14.1.1.6.キーパーソンの詳細
14.1.2.ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー
14.1.3.グラッドラグズ社
14.1.4.AFRIpads (U) Ltd.
14.1.5.パンティプロップ
14.1.6.ゾルビーズ失禁下着
14.1.7.シンクス
14.1.8.オール・トゥゲザー・エンタープライズ
14.1.9.バンビーノミオ
14.1.10.サールト・エルエルシー
15.戦略的提言/行動計画
15.1.重点分野
15.1.1.ターゲット製品タイプ
15.1.2.対象エンドユーザー
15.1.3.ターゲット流通チャネル
16.会社概要・免責事項

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global reusable washable hygiene products market was valued at USD 18.42 billion in 2024 and is projected to reach USD 27.33 billion by 2030, expanding at a compound annual growth rate (CAGR) of 6.8% during the forecast period. The market is witnessing strong growth, driven by increasing environmental awareness, a rising shift toward sustainable alternatives to single-use products, and growing consumer preference for cost-effective, eco-conscious hygiene solutions.
Market Drivers
Rising Environmental Awareness and Sustainability Initiatives
A growing global emphasis on environmental sustainability is a primary catalyst for the expansion of the reusable hygiene products market. Single-use items such as disposable diapers and sanitary pads are major contributors to landfill waste and environmental pollution, often requiring centuries to decompose. Notably, 58% of millennials in North America cite environmental concerns as a key motivator for adopting reusable hygiene products.
Both consumers and policymakers are becoming increasingly aware of the ecological footprint associated with disposable products, prompting a shift toward reusable options such as cloth diapers, menstrual cups, and washable incontinence pads. These alternatives significantly reduce waste and carbon emissions. Furthermore, government regulations promoting eco-friendly products and bans on single-use plastics in various jurisdictions are accelerating market adoption. Companies are also leveraging sustainability as a core component of their brand strategy, appealing to environmentally conscious consumers who value long-term cost savings and reduced ecological impact.
Market Challenges
Limited Consumer Awareness and Persistent Misconceptions
Despite its growing popularity, the reusable hygiene product market faces challenges related to consumer awareness and perceptions. In many emerging markets, reusable alternatives to disposable hygiene products—such as baby diapers, sanitary pads, and adult incontinence products—remain relatively unknown. In developed regions, misconceptions regarding hygiene, convenience, and social acceptability continue to impede widespread adoption.
Disposable products have long dominated the market, and changing consumer behavior requires significant educational efforts. Concerns around cleanliness, practicality, and stigma—especially in relation to menstruation and incontinence—remain prevalent. Overcoming these barriers will require targeted awareness campaigns, product education, and collaboration with healthcare providers to demonstrate the effectiveness, safety, and benefits of reusable solutions.
Market Trends
Innovation in Materials and Product Design
Advancements in material science and product engineering are playing a critical role in reshaping the reusable hygiene product landscape. Manufacturers are increasingly utilizing high-performance fabrics such as organic cotton, bamboo fiber, and antimicrobial textiles to improve absorbency, comfort, and odor control.
Product innovations include moisture-wicking layers, leak-resistant barriers, and hypoallergenic materials that elevate user experience and make reusable options more appealing than conventional disposables. Additionally, smart textiles with embedded sensors—capable of tracking moisture levels in incontinence products or monitoring pH balance in menstrual products—are beginning to bridge hygiene with personal health monitoring.
The development of ultra-thin, highly absorbent reusable pads and compact, foldable cloth diapers addresses consumer concerns about bulkiness and maintenance. These technological and design improvements are pivotal in driving consumer acceptance and accelerating the shift toward sustainable hygiene solutions.
Key Market Players
• Beck's Classic Manufacturing Inc.
• The Procter and Gamble Company
• GladRags Corporation
• AFRIpads (U) Ltd.
• PANTYPROP INC
• Zorbies Incontinence Underwear
• Thinx, Inc.
• All Together Enterprises
• Bambino Mio Ltd
• Saalt, LLC.
Report Scope:
In this report, the global reusable washable hygiene product market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
· Reusable Washable Hygiene Product Market, By Product Type:
o Feminine Hygiene
o Adult Incontinence
o Baby Diapers
· Reusable Washable Hygiene Product Market, By End User:
o Individual
o Commercial
· Reusable Washable Hygiene Product Market, By Distribution Channel:
o Offline
o Online
· Reusable Washable Hygiene Product Market, By Region:
o North America
§ United States
§ Canada
§ Mexico
o Europe
§ France
§ Germany
§ Spain
§ Italy
§ United Kingdom
o Asia-Pacific
§ China
§ Japan
§ India
§ Vietnam
§ South Korea
o Middle East & Africa
§ South Africa
§ Saudi Arabia
§ UAE
§ Turkey
§ Kuwait
§ Egypt
o South America
§ Brazil
§ Argentina
§ Colombia
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies presents in the global reusable washable hygiene product market.
Available Customizations:
Global Reusable Washable Hygiene Product market report with the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
· Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Scope of the Market
1.2.1. Markets Covered
1.2.2. Years Considered for Study
1.2.3. Key Market Segmentations
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Overview of the Market
3.2. Overview of Key Market Segmentations
3.3. Overview of Key Market Players
3.4. Overview of Key Regions/Countries
3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, and Trends
4. Voice of Customer
5. Global Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Feminine Hygiene, Adult Incontinence, Baby Diapers)
5.2.2. By End User Market Share Analysis (Individual, Commercial)
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Online, Offline)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. North America Market Share Analysis
5.2.4.2. Europe Market Share Analysis
5.2.4.3. Asia-Pacific Market Share Analysis
5.2.4.4. Middle East & Africa Market Share Analysis
5.2.4.5. South America Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2024)
5.3. Global Reusable Washable Hygiene Product Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. North America Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type Market Share Analysis
6.2.2. By End User Market Share Analysis
6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4. By Country Market Share Analysis
6.2.4.1. United States Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
6.2.4.1.1. Market Size & Forecast
6.2.4.1.1.1. By Value
6.2.4.1.2. Market Share & Forecast
6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
6.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4.2. Canada Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
6.2.4.2.1. Market Size & Forecast
6.2.4.2.1.1. By Value
6.2.4.2.2. Market Share & Forecast
6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
6.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis
6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4.3. Mexico Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
6.2.4.3.1. Market Size & Forecast
6.2.4.3.1.1. By Value
6.2.4.3.2. Market Share & Forecast
6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
6.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis
6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7. Europe Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type Market Share Analysis
7.2.2. By End User Market Share Analysis
7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4. By Country Market Share Analysis
7.2.4.1. France Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
7.2.4.1.1. Market Size & Forecast
7.2.4.1.1.1. By Value
7.2.4.1.2. Market Share & Forecast
7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
7.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4.2. Germany Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
7.2.4.2.1. Market Size & Forecast
7.2.4.2.1.1. By Value
7.2.4.2.2. Market Share & Forecast
7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
7.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis
7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4.3. Spain Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
7.2.4.3.1. Market Size & Forecast
7.2.4.3.1.1. By Value
7.2.4.3.2. Market Share & Forecast
7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
7.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis
7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4.4. Italy Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
7.2.4.4.1. Market Size & Forecast
7.2.4.4.1.1. By Value
7.2.4.4.2. Market Share & Forecast
7.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
7.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis
7.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4.5. United Kingdom Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
7.2.4.5.1. Market Size & Forecast
7.2.4.5.1.1. By Value
7.2.4.5.2. Market Share & Forecast
7.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
7.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis
7.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8. Asia-Pacific Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type Market Share Analysis
8.2.2. By End User Market Share Analysis
8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4. By Country Market Share Analysis
8.2.4.1. China Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
8.2.4.1.1. Market Size & Forecast
8.2.4.1.1.1. By Value
8.2.4.1.2. Market Share & Forecast
8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
8.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.2. Japan Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
8.2.4.2.1. Market Size & Forecast
8.2.4.2.1.1. By Value
8.2.4.2.2. Market Share & Forecast
8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
8.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis
8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.3. India Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
8.2.4.3.1. Market Size & Forecast
8.2.4.3.1.1. By Value
8.2.4.3.2. Market Share & Forecast
8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
8.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis
8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.4. Vietnam Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
8.2.4.4.1. Market Size & Forecast
8.2.4.4.1.1. By Value
8.2.4.4.2. Market Share & Forecast
8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
8.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis
8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.5. South Korea Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
8.2.4.5.1. Market Size & Forecast
8.2.4.5.1.1. By Value
8.2.4.5.2. Market Share & Forecast
8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
8.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis
8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9. Middle East & Africa Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type Market Share Analysis
9.2.2. By End User Market Share Analysis
9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4. By Country Market Share Analysis
9.2.4.1. South Africa Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
9.2.4.1.1. Market Size & Forecast
9.2.4.1.1.1. By Value
9.2.4.1.2. Market Share & Forecast
9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
9.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.2. Saudi Arabia Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
9.2.4.2.1. Market Size & Forecast
9.2.4.2.1.1. By Value
9.2.4.2.2. Market Share & Forecast
9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
9.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis
9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.3. UAE Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
9.2.4.3.1. Market Size & Forecast
9.2.4.3.1.1. By Value
9.2.4.3.2. Market Share & Forecast
9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
9.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis
9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.4. Turkey Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
9.2.4.4.1. Market Size & Forecast
9.2.4.4.1.1. By Value
9.2.4.4.2. Market Share & Forecast
9.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
9.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis
9.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.5. Kuwait Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
9.2.4.5.1. Market Size & Forecast
9.2.4.5.1.1. By Value
9.2.4.5.2. Market Share & Forecast
9.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
9.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis
9.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.6. Egypt Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
9.2.4.6.1. Market Size & Forecast
9.2.4.6.1.1. By Value
9.2.4.6.2. Market Share & Forecast
9.2.4.6.2.1. By Product Type Market Share Analysis
9.2.4.6.2.2. By End User Market Share Analysis
9.2.4.6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10. South America Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Type Market Share Analysis
10.2.2. By End User Market Share Analysis
10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10.2.4. By Country Market Share Analysis
10.2.4.1. Brazil Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
10.2.4.1.1. Market Size & Forecast
10.2.4.1.1.1. By Value
10.2.4.1.2. Market Share & Forecast
10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
10.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis
10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10.2.4.2. Argentina Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
10.2.4.2.1. Market Size & Forecast
10.2.4.2.1.1. By Value
10.2.4.2.2. Market Share & Forecast
10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
10.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis
10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10.2.4.3. Colombia Reusable Washable Hygiene Product Market Outlook
10.2.4.3.1. Market Size & Forecast
10.2.4.3.1.1. By Value
10.2.4.3.2. Market Share & Forecast
10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
10.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis
10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends & Developments
12.1. Merger & Acquisition (If Any)
12.2. Product Type Launches (If Any)
12.3. Recent Developments
13. SWOT Analysis
13.1. Strength
13.2. Weaknesses
13.3. Opportunity
13.4. Threat
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Beck's Classic Manufacturing Inc.
14.1.1.1. Business Overview
14.1.1.2. Company Snapshot
14.1.1.3. Product Types & Services
14.1.1.4. Financials (As Reported)
14.1.1.5. Recent Developments
14.1.1.6. Key Personnel Details
14.1.2. The Procter and Gamble Company
14.1.3. GladRags Corporation
14.1.4. AFRIpads (U) Ltd.
14.1.5. PANTYPROP INC
14.1.6. Zorbies Incontinence Underwear
14.1.7. Thinx, Inc.
14.1.8. All Together Enterprises
14.1.9. Bambino Mio Ltd
14.1.10.Saalt, LLC.
15. Strategic Recommendations/Action Plan
15.1. Key Focus Areas
15.1.1. Target Product Type
15.1.2. Target End User
15.1.3. Target Distribution Channel
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(hygiene)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/04/16 10:26

143.93 円

163.20 円

193.37 円

ページTOPに戻る