世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

マフラー・ショール市場の世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、製品別(マフラー、ショール)、素材別(ウール、シルク、コットン、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、競合別:2020-2030F

マフラー・ショール市場の世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、製品別(マフラー、ショール)、素材別(ウール、シルク、コットン、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、競合別:2020-2030F


Scarves & Shawls Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, Segmented By Product (Scarves, Shawls), By Material (Wool, Silk, Cotton, Others), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region & Competition, 2020-2030F

世界のスカーフ・ショール市場は、2024年に235.9億米ドルと評価され、2030年には370.2億米ドルに達すると予測され、予測期間中に7.8%の複合年間成長率(CAGR)で成長すると予測される。同市場は、ダイナミックな... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2025年4月11日 US$4,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
PDF:2営業日程度 182 英語

 

サマリー

世界のスカーフ・ショール市場は、2024年に235.9億米ドルと評価され、2030年には370.2億米ドルに達すると予測され、予測期間中に7.8%の複合年間成長率(CAGR)で成長すると予測される。同市場は、ダイナミックなファッショントレンド、多用途で機能的なアクセサリーに対する消費者の嗜好の高まり、高級かつ持続可能な素材に対する需要の高まりによって、顕著な拡大を経験している。スカーフやショールは、美的にも実用的にも役立つため、多様な消費者層で欠かせないファッションの定番となっている。季節の変化に適応し、多くの地域で文化的な関連性を持つことが、市場の成長をさらに後押ししている。
市場牽引要因
進化するファッショントレンドと消費者の嗜好
スカーフやショールは基本的な機能アイテムから、個人のスタイルやファッション表現に欠かせない要素へと進化している。世界的なファッショントレンド、セレブリティの支持、ソーシャルメディア・プラットフォームの影響により、スタイリッシュで多機能なアクセサリーに対する消費者の関心が大幅に高まっている。デザイナーやファッション・ハウスは、スカーフやショールをシーズン・コレクションに取り入れる傾向を強めており、消費者の多様な嗜好に対応できるよう、色、柄、質感のバリエーションを豊富に取り揃えている。さらに、ジェンダーにとらわれないファッションの台頭が市場の魅力を広げ、これらのアクセサリーはあらゆる層で人気を集めている。夏用の軽量スカーフやフォーマル用の豪華なショールなど、季節やイベントに合わせたデザインの需要が高まっていることも、市場拡大を後押ししている。
主な市場課題
持続可能性と倫理的調達
スカーフ・ショール市場が直面する大きな課題は、持続可能かつ倫理的に生産された製品に対する需要の高まりである。消費者は、ファッションの選択における環境的・社会的影響をより意識するようになっている。ウール、シルク、コットンなど、スカーフやショールによく使われる天然素材は、その環境フットプリントや調達方法が注目されている。ウール生産における動物福祉、シルクをめぐる倫理的問題、従来の綿花栽培における大量の水使用と農薬散布などが懸念されている。透明性と持続可能性を優先しないブランドは、風評被害と市場シェア低下のリスクを負う。こうした懸念に対処するため、企業はオーガニックコットン、リサイクル繊維、無農薬素材など、環境に優しい代替素材に投資すると同時に、サプライチェーン全体で倫理的な労働慣行を確保する必要がある。
主要市場動向
カスタマイズとパーソナライゼーション
スカーフ・ショール市場を形成している顕著なトレンドは、カスタマイズやパーソナライズ製品に対する消費者の需要の高まりである。買い物客は、個人のスタイルを反映した、個性的でパーソナライズされたアクセサリーを求めている。それに応えるように、各ブランドはモノグラム、限定プリント、テーラードデザインなどのオーダーメイドオプションを提供している。デジタル印刷とオンデマンド製造の技術的進歩により、費用対効果の高いパーソナライゼーションが大規模に可能になった。このトレンドは、自己表現と独自性を重視する若い層に特に共感を呼んでいる。さらに、ブランドは人工知能と機械学習を活用して消費者の行動を分析し、パーソナライズされた商品推奨を提供することで、全体的なショッピング体験を向上させている。
主要市場プレイヤー
- ドルチェ&ガッバーナ
- ヒマラヤン・ウィーバーズ
- エルバング
- ルイ・ヴィトン
- シャネル
- パシュミナドットコム
- カシミール・カンパニー
- EZシルク
- シャーカール
- プラダ
レポートの範囲
本レポートでは、スカーフ&ショールの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- スカーフ&ショール市場、製品別
o スカーフ
o ショール
- マフラー&ショール市場:素材別
o ウール
o シルク
o コットン
o その他
- マフラー&ショール市場:流通チャネル別
o オフライン
オンライン
- マフラー・ショール市場:地域別
o 北米
§ 北米
§ カナダ
§ メキシコ
o ヨーロッパ
§ フランス
§ ドイツ
§ スペイン
§ イタリア
§ イギリス
o アジア太平洋
§ 中国
§ 日本
§ インド
§ ベトナム
§ 韓国
中東・アフリカ
§ 南アフリカ
§ サウジアラビア
§ アラブ首長国連邦
§ トルコ
§ クウェート
§ エジプト
o 南米
§ ブラジル
§ アルゼンチン
§ コロンビア
競争環境
企業プロフィール:世界のスカーフ&ショール市場における主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ
TechSci Research社は、与えられた市場データを用いて世界のスカーフ&ショール市場レポートを作成し、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供しています。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

ページTOPに戻る


目次

1.はじめに
1.1.製品概要
1.2.市場の範囲
1.2.1.対象市場
1.2.2.調査対象年
1.2.3.主な市場セグメント
2.調査方法
2.1.調査の目的
2.2.ベースラインの方法
2.3.主要産業パートナー
2.4.主な協会と二次情報源
2.5.予測方法
2.6.データの三角測量と検証
2.7.仮定と限界
3.要旨
3.1.市場の概要
3.2.主要市場セグメントの概要
3.3.主要市場プレーヤーの概要
3.4.主要地域/国の概要
3.5.市場促進要因、課題、動向の概要
4.お客様の声
5.スカーフ・ショールの世界市場展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.製品別市場シェア分析(スカーフ、ショール)
5.2.2.素材別市場シェア分析(ウール、シルク、コットン、その他)
5.2.3.流通チャネル別市場シェア分析(オンライン、オフライン)
5.2.4.地域別市場シェア分析
5.2.4.1.北米市場シェア分析
5.2.4.2.ヨーロッパ市場シェア分析
5.2.4.3.アジア太平洋市場シェア分析
5.2.4.4.中東・アフリカ市場シェア分析
5.2.4.5.南米市場シェア分析
5.2.5.上位5社別市場シェア分析、その他(2024年)
5.3.マフラー・ショールの世界市場マッピングと機会評価
5.3.1.製品別市場マッピングと機会評価
5.3.2.素材別市場マッピングと機会評価
5.3.3.流通チャネル別市場マッピングと機会評価
5.3.4.地域別市場マッピングと機会評価
6.北米のマフラー・ショール市場展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品別市場シェア分析
6.2.2.素材別市場シェア分析
6.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.4.国別市場シェア分析
6.2.4.1.米国のマフラー・ショール市場展望
6.2.4.1.1.市場規模・予測
6.2.4.1.1.1.金額別
6.2.4.1.2.市場シェアと予測
6.2.4.1.2.1.製品別市場シェア分析
6.2.4.1.2.2.素材別市場シェア分析
6.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.4.2.カナダのマフラー・ショール市場の展望
6.2.4.2.1.市場規模・予測
6.2.4.2.1.1.金額ベース
6.2.4.2.2.市場シェアと予測
6.2.4.2.2.1.製品別市場シェア分析
6.2.4.2.2.2.素材別市場シェア分析
6.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.4.3.メキシコのマフラー・ショール市場の展望
6.2.4.3.1.市場規模・予測
6.2.4.3.1.1.金額ベース
6.2.4.3.2.市場シェアと予測
6.2.4.3.2.1.製品別市場シェア分析
6.2.4.3.2.2.素材別市場シェア分析
6.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.欧州マフラー・ショール市場展望
7.1.市場規模・予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.製品別市場シェア分析
7.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.国別市場シェア分析
7.2.4.1.フランスのマフラー・ショール市場展望
7.2.4.1.1.市場規模・予測
7.2.4.1.1.1.金額ベース
7.2.4.1.2.市場シェアと予測
7.2.4.1.2.1.製品別市場シェア分析
7.2.4.1.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.2.ドイツのマフラー・ショール市場の展望
7.2.4.2.1.市場規模・予測
7.2.4.2.1.1.金額ベース
7.2.4.2.2.市場シェアと予測
7.2.4.2.2.1.製品別市場シェア分析
7.2.4.2.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.3.スペインのマフラー・ショール市場の展望
7.2.4.3.1.市場規模・予測
7.2.4.3.1.1.金額ベース
7.2.4.3.2.市場シェアと予測
7.2.4.3.2.1.製品別市場シェア分析
7.2.4.3.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.4.イタリアのマフラー・ショール市場の展望
7.2.4.4.1.市場規模・予測
7.2.4.4.1.1.金額ベース
7.2.4.4.2.市場シェアと予測
7.2.4.4.2.1.製品別市場シェア分析
7.2.4.4.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.4.4.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.5.イギリスのマフラー・ショール市場の展望
7.2.4.5.1.市場規模・予測
7.2.4.5.1.1.金額ベース
7.2.4.5.2.市場シェアと予測
7.2.4.5.2.1.製品別市場シェア分析
7.2.4.5.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.4.5.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.アジア太平洋地域のマフラー・ショール市場展望
8.1.市場規模・予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.製品別市場シェア分析
8.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.国別市場シェア分析
8.2.4.1.中国マフラー・ショール市場展望
8.2.4.1.1.市場規模・予測
8.2.4.1.1.1.金額ベース
8.2.4.1.2.市場シェアと予測
8.2.4.1.2.1.製品別市場シェア分析
8.2.4.1.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.2.日本のマフラー・ショール市場の展望
8.2.4.2.1.市場規模・予測
8.2.4.2.1.1.金額ベース
8.2.4.2.2.市場シェアと予測
8.2.4.2.2.1.製品別市場シェア分析
8.2.4.2.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.3.インドのマフラー・ショール市場の展望
8.2.4.3.1.市場規模・予測
8.2.4.3.1.1.金額ベース
8.2.4.3.2.市場シェアと予測
8.2.4.3.2.1.製品別市場シェア分析
8.2.4.3.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.4.ベトナムのマフラー・ショール市場展望
8.2.4.4.1.市場規模・予測
8.2.4.4.1.1.金額ベース
8.2.4.4.2.市場シェアと予測
8.2.4.4.2.1.製品別市場シェア分析
8.2.4.4.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.4.4.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.5.韓国のマフラー・ショール市場の展望
8.2.4.5.1.市場規模・予測
8.2.4.5.1.1.金額ベース
8.2.4.5.2.市場シェアと予測
8.2.4.5.2.1.製品別市場シェア分析
8.2.4.5.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.4.5.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.中東・アフリカのマフラー・ショール市場展望
9.1.市場規模・予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.製品別市場シェア分析
9.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.国別市場シェア分析
9.2.4.1.南アフリカのマフラー・ショール市場の展望
9.2.4.1.1.市場規模・予測
9.2.4.1.1.1.金額ベース
9.2.4.1.2.市場シェアと予測
9.2.4.1.2.1.製品別市場シェア分析
9.2.4.1.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.2.サウジアラビアのマフラー・ショール市場の展望
9.2.4.2.1.市場規模・予測
9.2.4.2.1.1.金額ベース
9.2.4.2.2.市場シェアと予測
9.2.4.2.2.1.製品別市場シェア分析
9.2.4.2.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.3.UAEのスカーフ・ショール市場の展望
9.2.4.3.1.市場規模・予測
9.2.4.3.1.1.金額ベース
9.2.4.3.2.市場シェアと予測
9.2.4.3.2.1.製品別市場シェア分析
9.2.4.3.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.4.トルコのマフラー・ショール市場の展望
9.2.4.4.1.市場規模・予測
9.2.4.4.1.1.金額ベース
9.2.4.4.2.市場シェアと予測
9.2.4.4.2.1.製品別市場シェア分析
9.2.4.4.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.4.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.5.クウェートのマフラー・ショール市場の展望
9.2.4.5.1.市場規模&予測
9.2.4.5.1.1.金額ベース
9.2.4.5.2.市場シェアと予測
9.2.4.5.2.1.製品別市場シェア分析
9.2.4.5.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.5.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.6.エジプトのスカーフ&ショール市場の展望
9.2.4.6.1.市場規模・予測
9.2.4.6.1.1.金額ベース
9.2.4.6.2.市場シェアと予測
9.2.4.6.2.1.製品別市場シェア分析
9.2.4.6.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.6.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.南米のマフラー・ショール市場展望
10.1.市場規模・予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.製品別市場シェア分析
10.2.2.素材別市場シェア分析
10.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.2.4.国別市場シェア分析
10.2.4.1.ブラジルのマフラー&ショール市場展望
10.2.4.1.1.市場規模・予測
10.2.4.1.1.1.金額ベース
10.2.4.1.2.市場シェアと予測
10.2.4.1.2.1.製品別市場シェア分析
10.2.4.1.2.2.素材別市場シェア分析
10.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.2.4.2.アルゼンチンのマフラー&ショール市場の展望
10.2.4.2.1.市場規模・予測
10.2.4.2.1.1.金額ベース
10.2.4.2.2.市場シェアと予測
10.2.4.2.2.1.製品別市場シェア分析
10.2.4.2.2.2.素材別市場シェア分析
10.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.2.4.3.コロンビアのマフラー&ショール市場の展望
10.2.4.3.1.市場規模・予測
10.2.4.3.1.1.金額ベース
10.2.4.3.2.市場シェアと予測
10.2.4.3.2.1.製品別市場シェア分析
10.2.4.3.2.2.素材別市場シェア分析
10.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
11.市場ダイナミクス
11.1.推進要因
11.2.課題
12.市場動向
12.1.合併と買収(もしあれば)
12.2.製品上市(もしあれば)
12.3.最近の動向
13.SWOT分析
13.1.強み
13.2.弱み
13.3.機会
13.4.脅威
14.競争環境
14.1.企業プロフィール
14.1.1.ドルチェ&ガッバーナ
14.1.1.1.事業概要
14.1.1.2.会社概要
14.1.1.3.製品とサービス
14.1.1.4.財務(報告通り)
14.1.1.5.最近の動向
14.1.1.6.キーパーソンの詳細
14.1.2.ヒマラヤン・ウィーバーズ
14.1.3.エルバン
14.1.4.ルイ・ヴィトン
14.1.5.シャネル
14.1.6.パシュミナドットコム
14.1.7.カシミール・カンパニー
14.1.8.EZSilk
14.1.9.シャーカール
14.1.10.プラダ
15.戦略的提言/アクションプラン
15.1.重点分野
15.1.1.対象製品
15.1.2.対象素材
15.1.3.対象流通チャネル
16.会社概要・免責事項

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global scarves and shawls market was valued at USD 23.59 billion in 2024 and is projected to reach USD 37.02 billion by 2030, growing at a compound annual growth rate (CAGR) of 7.8% during the forecast period. The market has experienced notable expansion, driven by dynamic fashion trends, increasing consumer preference for versatile and functional accessories, and a rising demand for premium and sustainable materials. Scarves and shawls, serving both aesthetic and utilitarian purposes, have become indispensable fashion staples across diverse consumer segments. Their adaptability to seasonal variations and cultural relevance in numerous regions further supports market growth.
Market Drivers
Evolving Fashion Trends and Consumer Preferences
Scarves and shawls have evolved from basic functional items to integral components of personal style and fashion expression. The influence of global fashion trends, celebrity endorsements, and social media platforms has significantly elevated consumer interest in stylish, multifunctional accessories. Designers and fashion houses are increasingly incorporating scarves and shawls into their seasonal collections, offering a broad array of colors, patterns, and textures to cater to varied consumer preferences. Furthermore, the rise of gender-neutral fashion has broadened the market appeal, making these accessories popular across all demographics. The growing demand for season-specific and event-oriented designs—such as lightweight scarves for summer or luxurious shawls for formal occasions—continues to propel market expansion.
Key Market Challenges
Sustainability and Ethical Sourcing
A major challenge facing the scarves and shawls market is the increasing demand for sustainably and ethically produced products. Consumers are becoming more conscious of the environmental and social implications of their fashion choices. Natural materials commonly used in scarves and shawls, such as wool, silk, and cotton, are under scrutiny for their environmental footprint and sourcing practices. Concerns include animal welfare in wool production, ethical issues surrounding silk, and the high water usage and pesticide application in conventional cotton farming. Brands that do not prioritize transparency and sustainability risk reputational damage and loss of market share. To address these concerns, companies must invest in eco-friendly alternatives—such as organic cotton, recycled fibers, and cruelty-free materials—while also ensuring ethical labor practices throughout the supply chain.
Key Market Trends
Customization and Personalization
A prominent trend shaping the scarves and shawls market is the increasing consumer demand for customized and personalized products. Shoppers are seeking distinctive, personalized accessories that reflect their individual style. In response, brands are offering bespoke options such as monogramming, exclusive prints, and tailored designs. Technological advancements in digital printing and on-demand manufacturing have enabled cost-effective personalization at scale. This trend resonates particularly with younger demographics, who value self-expression and uniqueness. Additionally, brands are utilizing artificial intelligence and machine learning to analyze consumer behavior and deliver personalized product recommendations, thereby enhancing the overall shopping experience.
Key Market Players
• Dolce & Gabbana
• Himalayan Weavers
• Elvang
• Louis Vuitton
• Chanel
• Pashmina.com
• The Kashmir Company
• EZSilk
• Shahkaar
• Prada
Report Scope:
In this report, the global scarves & shawls market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
· Scarves & Shawls Market, By Product:
o Scarves
o Shawls
· Scarves & Shawls Market, By Material:
o Wool
o Silk
o Cotton
o Others
· Scarves & Shawls Market, By Distribution Channel:
o Offline
o Online
· Scarves & Shawls Market, By Region:
o North America
§ United States
§ Canada
§ Mexico
o Europe
§ France
§ Germany
§ Spain
§ Italy
§ United Kingdom
o Asia-Pacific
§ China
§ Japan
§ India
§ Vietnam
§ South Korea
o Middle East & Africa
§ South Africa
§ Saudi Arabia
§ UAE
§ Turkey
§ Kuwait
§ Egypt
o South America
§ Brazil
§ Argentina
§ Colombia
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies presents in the global scarves & shawls market.
Available Customizations:
Global Scarves & Shawls market report with the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
· Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Scope of the Market
1.2.1. Markets Covered
1.2.2. Years Considered for Study
1.2.3. Key Market Segmentations
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Overview of the Market
3.2. Overview of Key Market Segmentations
3.3. Overview of Key Market Players
3.4. Overview of Key Regions/Countries
3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, and Trends
4. Voice of Customer
5. Global Scarves & Shawls Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Market Share Analysis (Scarves, Shawls)
5.2.2. By Material Market Share Analysis (Wool, Silk, Cotton, Others)
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Online, Offline)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. North America Market Share Analysis
5.2.4.2. Europe Market Share Analysis
5.2.4.3. Asia-Pacific Market Share Analysis
5.2.4.4. Middle East & Africa Market Share Analysis
5.2.4.5. South America Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2024)
5.3. Global Scarves & Shawls Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Product Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Material Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. North America Scarves & Shawls Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.2. By Material Market Share Analysis
6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4. By Country Market Share Analysis
6.2.4.1. United States Scarves & Shawls Market Outlook
6.2.4.1.1. Market Size & Forecast
6.2.4.1.1.1. By Value
6.2.4.1.2. Market Share & Forecast
6.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4.2. Canada Scarves & Shawls Market Outlook
6.2.4.2.1. Market Size & Forecast
6.2.4.2.1.1. By Value
6.2.4.2.2. Market Share & Forecast
6.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4.3. Mexico Scarves & Shawls Market Outlook
6.2.4.3.1. Market Size & Forecast
6.2.4.3.1.1. By Value
6.2.4.3.2. Market Share & Forecast
6.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7. Europe Scarves & Shawls Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4. By Country Market Share Analysis
7.2.4.1. France Scarves & Shawls Market Outlook
7.2.4.1.1. Market Size & Forecast
7.2.4.1.1.1. By Value
7.2.4.1.2. Market Share & Forecast
7.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4.2. Germany Scarves & Shawls Market Outlook
7.2.4.2.1. Market Size & Forecast
7.2.4.2.1.1. By Value
7.2.4.2.2. Market Share & Forecast
7.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4.3. Spain Scarves & Shawls Market Outlook
7.2.4.3.1. Market Size & Forecast
7.2.4.3.1.1. By Value
7.2.4.3.2. Market Share & Forecast
7.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4.4. Italy Scarves & Shawls Market Outlook
7.2.4.4.1. Market Size & Forecast
7.2.4.4.1.1. By Value
7.2.4.4.2. Market Share & Forecast
7.2.4.4.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.4.4.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4.5. United Kingdom Scarves & Shawls Market Outlook
7.2.4.5.1. Market Size & Forecast
7.2.4.5.1.1. By Value
7.2.4.5.2. Market Share & Forecast
7.2.4.5.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.4.5.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8. Asia-Pacific Scarves & Shawls Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4. By Country Market Share Analysis
8.2.4.1. China Scarves & Shawls Market Outlook
8.2.4.1.1. Market Size & Forecast
8.2.4.1.1.1. By Value
8.2.4.1.2. Market Share & Forecast
8.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.2. Japan Scarves & Shawls Market Outlook
8.2.4.2.1. Market Size & Forecast
8.2.4.2.1.1. By Value
8.2.4.2.2. Market Share & Forecast
8.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.3. India Scarves & Shawls Market Outlook
8.2.4.3.1. Market Size & Forecast
8.2.4.3.1.1. By Value
8.2.4.3.2. Market Share & Forecast
8.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.4. Vietnam Scarves & Shawls Market Outlook
8.2.4.4.1. Market Size & Forecast
8.2.4.4.1.1. By Value
8.2.4.4.2. Market Share & Forecast
8.2.4.4.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.4.4.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.5. South Korea Scarves & Shawls Market Outlook
8.2.4.5.1. Market Size & Forecast
8.2.4.5.1.1. By Value
8.2.4.5.2. Market Share & Forecast
8.2.4.5.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.4.5.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9. Middle East & Africa Scarves & Shawls Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4. By Country Market Share Analysis
9.2.4.1. South Africa Scarves & Shawls Market Outlook
9.2.4.1.1. Market Size & Forecast
9.2.4.1.1.1. By Value
9.2.4.1.2. Market Share & Forecast
9.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.2. Saudi Arabia Scarves & Shawls Market Outlook
9.2.4.2.1. Market Size & Forecast
9.2.4.2.1.1. By Value
9.2.4.2.2. Market Share & Forecast
9.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.3. UAE Scarves & Shawls Market Outlook
9.2.4.3.1. Market Size & Forecast
9.2.4.3.1.1. By Value
9.2.4.3.2. Market Share & Forecast
9.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.4. Turkey Scarves & Shawls Market Outlook
9.2.4.4.1. Market Size & Forecast
9.2.4.4.1.1. By Value
9.2.4.4.2. Market Share & Forecast
9.2.4.4.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.4.4.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.5. Kuwait Scarves & Shawls Market Outlook
9.2.4.5.1. Market Size & Forecast
9.2.4.5.1.1. By Value
9.2.4.5.2. Market Share & Forecast
9.2.4.5.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.4.5.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.6. Egypt Scarves & Shawls Market Outlook
9.2.4.6.1. Market Size & Forecast
9.2.4.6.1.1. By Value
9.2.4.6.2. Market Share & Forecast
9.2.4.6.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.4.6.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10. South America Scarves & Shawls Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.2. By Material Market Share Analysis
10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10.2.4. By Country Market Share Analysis
10.2.4.1. Brazil Scarves & Shawls Market Outlook
10.2.4.1.1. Market Size & Forecast
10.2.4.1.1.1. By Value
10.2.4.1.2. Market Share & Forecast
10.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10.2.4.2. Argentina Scarves & Shawls Market Outlook
10.2.4.2.1. Market Size & Forecast
10.2.4.2.1.1. By Value
10.2.4.2.2. Market Share & Forecast
10.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10.2.4.3. Colombia Scarves & Shawls Market Outlook
10.2.4.3.1. Market Size & Forecast
10.2.4.3.1.1. By Value
10.2.4.3.2. Market Share & Forecast
10.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends & Developments
12.1. Merger & Acquisition (If Any)
12.2. Product Launches (If Any)
12.3. Recent Developments
13. SWOT Analysis
13.1. Strength
13.2. Weaknesses
13.3. Opportunity
13.4. Threat
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Dolce & Gabbana
14.1.1.1. Business Overview
14.1.1.2. Company Snapshot
14.1.1.3. Products & Services
14.1.1.4. Financials (As Reported)
14.1.1.5. Recent Developments
14.1.1.6. Key Personnel Details
14.1.2. Himalayan Weavers
14.1.3. Elvang
14.1.4. Louis Vuitton
14.1.5. Chanel
14.1.6. Pashmina.com
14.1.7. The Kashmir Company
14.1.8. EZSilk
14.1.9. Shahkaar
14.1.10. Prada
15. Strategic Recommendations/Action Plan
15.1. Key Focus Areas
15.1.1. Target Product
15.1.2. Target Material
15.1.3. Target Distribution Channel
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/04/18 10:27

143.46 円

163.28 円

193.29 円

ページTOPに戻る