インドネシアのマス・ビューティー&パーソナルケアMass Beauty and Personal Care in Indonesia インドネシアでは2023年も、大衆向け美容・パーソナルケア製品がプレミアム製品を上回った。これらの製品は、国民の大多数にとって最も手頃な選択肢であり続けており、その多くはプレミアム代替品を購入する財力... もっと見る
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サマリーインドネシアでは2023年も、大衆向け美容・パーソナルケア製品がプレミアム製品を上回った。これらの製品は、国民の大多数にとって最も手頃な選択肢であり続けており、その多くはプレミアム代替品を購入する財力を持ち合わせていない。このカテゴリーは、前年よりペースは落ちたものの、現在価値ベースでもプラス成長を示した。消費者がパンデミック流行前の多忙なライフスタイルに戻ったことが売上を押し上げたが、それに加えて、消費者のライフスタイルの変化も売上を押し上げた。Euromonitor Internationalの調査レポート「インドネシアの大衆向け美容とパーソナルケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品マス大人用サンケア、マスベビー・子供用製品、マスバス・シャワー、マスカラー化粧品、マスデオドラント、マスフレグランス、マスヘアケア、マススキンケア データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * マスビューティ&パーソナルケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Mass Beauty and Personal Care in IndonesiaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Mass products see positive growth, thanks to beneficial demographic trends and developments in the consumer behaviour Body care products gain importance within mass personal care category Israel-Hamas war impacts beauty and personal care landscape in Indonesia, with local companies benefiting from a growing presence PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Healthy growth expected, with South Korean beauty products remaining popular Israel-Hamas war will likely continue to have an impact on the competitive landscape, while Beiersdorf expands its production facility Conscious beauty trend will gain traction, although science-backed claims will remain important CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryMass beauty and personal care products continued to outsell their premium counterparts in Indonesia in 2023. These products remain the most affordable option for the majority of the population, many of whom do not have the financial resources to purchase premium alternatives. The category also saw positive growth in current value terms, albeit at a slower pace than the previous year. While sales were boosted by the return of consumers to their busy pre-pandemic lifestyles, alongside greater leve... Table of ContentsMass Beauty and Personal Care in IndonesiaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Mass products see positive growth, thanks to beneficial demographic trends and developments in the consumer behaviour Body care products gain importance within mass personal care category Israel-Hamas war impacts beauty and personal care landscape in Indonesia, with local companies benefiting from a growing presence PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Healthy growth expected, with South Korean beauty products remaining popular Israel-Hamas war will likely continue to have an impact on the competitive landscape, while Beiersdorf expands its production facility Conscious beauty trend will gain traction, although science-backed claims will remain important CATEGORY DATA Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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