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インドネシアのマス・ビューティー&パーソナルケア


Mass Beauty and Personal Care in Indonesia

インドネシアでは2023年も、大衆向け美容・パーソナルケア製品がプレミアム製品を上回った。これらの製品は、国民の大多数にとって最も手頃な選択肢であり続けており、その多くはプレミアム代替品を購入する財力... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年4月30日 US$1,075
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サマリー

インドネシアでは2023年も、大衆向け美容・パーソナルケア製品がプレミアム製品を上回った。これらの製品は、国民の大多数にとって最も手頃な選択肢であり続けており、その多くはプレミアム代替品を購入する財力を持ち合わせていない。このカテゴリーは、前年よりペースは落ちたものの、現在価値ベースでもプラス成長を示した。消費者がパンデミック流行前の多忙なライフスタイルに戻ったことが売上を押し上げたが、それに加えて、消費者のライフスタイルの変化も売上を押し上げた。

Euromonitor Internationalの調査レポート「インドネシアの大衆向け美容とパーソナルケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品マス大人用サンケア、マスベビー・子供用製品、マスバス・シャワー、マスカラー化粧品、マスデオドラント、マスフレグランス、マスヘアケア、マススキンケア

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* マスビューティ&パーソナルケア市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Mass Beauty and Personal Care in Indonesia
Euromonitor International
August 2024

List Of Contents And Tables

MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Mass products see positive growth, thanks to beneficial demographic trends and developments in the consumer behaviour
Body care products gain importance within mass personal care category
Israel-Hamas war impacts beauty and personal care landscape in Indonesia, with local companies benefiting from a growing presence
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Healthy growth expected, with South Korean beauty products remaining popular
Israel-Hamas war will likely continue to have an impact on the competitive landscape, while Beiersdorf expands its production facility
Conscious beauty trend will gain traction, although science-backed claims will remain important
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023
Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023
Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023
Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028
Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Mass beauty and personal care products continued to outsell their premium counterparts in Indonesia in 2023. These products remain the most affordable option for the majority of the population, many of whom do not have the financial resources to purchase premium alternatives. The category also saw positive growth in current value terms, albeit at a slower pace than the previous year. While sales were boosted by the return of consumers to their busy pre-pandemic lifestyles, alongside greater leve...

Euromonitor International's Mass Beauty and Personal Care in Indonesia report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2019-2023, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2028 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Mass Adult Sun Care, Mass Baby and Child-specific Products, Mass Bath and Shower, Mass Colour Cosmetics, Mass Deodorants, Mass Fragrances, Mass Hair Care, Mass Skin Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Mass Beauty and Personal Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Mass Beauty and Personal Care in Indonesia
Euromonitor International
August 2024

List Of Contents And Tables

MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Mass products see positive growth, thanks to beneficial demographic trends and developments in the consumer behaviour
Body care products gain importance within mass personal care category
Israel-Hamas war impacts beauty and personal care landscape in Indonesia, with local companies benefiting from a growing presence
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Healthy growth expected, with South Korean beauty products remaining popular
Israel-Hamas war will likely continue to have an impact on the competitive landscape, while Beiersdorf expands its production facility
Conscious beauty trend will gain traction, although science-backed claims will remain important
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023
Table 2 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 3 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023
Table 4 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023
Table 5 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028
Table 6 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023
Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023
Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023
Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023
Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023
Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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2024/12/20 10:28

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