インドネシアの消臭剤Deodorants in Indonesia インドネシアのデオドラント市場は、2023年の現在価値ベースでは、過去2年間の実績とは対照的に減少した。デオドラント製品の多用は脇の下の炎症や炎症を引き起こし、皮膚の変色をもたらすという認識から需要が制... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーインドネシアのデオドラント市場は、2023年の現在価値ベースでは、過去2年間の実績とは対照的に減少した。デオドラント製品の多用は脇の下の炎症や炎症を引き起こし、皮膚の変色をもたらすという認識から需要が制限され、その結果、多くの人々がデオドラント製品の使用に消極的になった。Euromonitor Internationalの調査レポート「インドネシアのデオドラント製品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品デオドラントクリーム、デオドラントポンプ、デオドラントロールオン、デオドラントスプレー、デオドラントスティック、デオドラントワイプ データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 消臭剤市場の詳細な把握 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Deodorants in IndonesiaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables DEODORANTS IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Disappointing performance in 2023, alongside consumer concerns about skin discoloration Increasing demand for natural deodorants, as well as new formats Unilever sees decline in sales in face of anti-Israel boycotts PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Healthy outlook expected, thanks to development of new formats Rising demand for more natural and safer options Players will pursue new market segments, with Nivea introducing a new addition to its Hijab line deodorants CATEGORY DATA Table 1 Sales of Deodorants by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Deodorants by Premium vs Mass: % Value 2018-2023 Table 4 NBO Company Shares of Deodorants: % Value 2019-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Deodorants: % Value 2020-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Deodorants: % Value 2020-2023 Table 7 Forecast Sales of Deodorants by Category: Value 2023-2028 Table 8 Forecast Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Deodorants by Premium Vs Mass: % Value 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe market for deodorants in Indonesia saw a decline in current value terms in 2023, in contrast to the performance of the previous two years. Demand was restricted by the perception that prologued usage of such products could lead to irritation and inflammation of the underarms, resulting in skin discoloration, with the result that many people were reluctant to use them. Table of ContentsDeodorants in IndonesiaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables DEODORANTS IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Disappointing performance in 2023, alongside consumer concerns about skin discoloration Increasing demand for natural deodorants, as well as new formats Unilever sees decline in sales in face of anti-Israel boycotts PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Healthy outlook expected, thanks to development of new formats Rising demand for more natural and safer options Players will pursue new market segments, with Nivea introducing a new addition to its Hijab line deodorants CATEGORY DATA Table 1 Sales of Deodorants by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Deodorants by Premium vs Mass: % Value 2018-2023 Table 4 NBO Company Shares of Deodorants: % Value 2019-2023 Table 5 LBN Brand Shares of Deodorants: % Value 2020-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Premium Deodorants: % Value 2020-2023 Table 7 Forecast Sales of Deodorants by Category: Value 2023-2028 Table 8 Forecast Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Deodorants by Premium Vs Mass: % Value 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Euromonitor International社の美容とパーソナルケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|