インドネシアのヘアケアHair Care in Indonesia インドネシアのヘアケアは、2023年も引き続き小売数量と現在の金額でプラス成長を示した。毎日のヘアケアに欠かせないとされる一般的なシャンプーが売上の中心を占めている一方で、レビュー期間の終わりには、髪... もっと見る
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サマリーインドネシアのヘアケアは、2023年も引き続き小売数量と現在の金額でプラス成長を示した。毎日のヘアケアに欠かせないとされる一般的なシャンプーが売上の中心を占めている一方で、レビュー期間の終わりには、髪や頭皮のさまざまな問題をターゲットにした製品が数多く登場した。例えば、薄毛や抜け毛はインドネシア人が経験する最も一般的な問題の一つであり、次いでフケや乾燥したくせ毛が挙げられる。Euromonitor Internationalの調査レポート「インドネシアのヘアケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。2028年までの予測は市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品:2-in-1製品、カラー剤、コンディショナー&トリートメント、抜け毛トリートメント、パーマ&リラクサント、サロンプロフェッショナルヘアケア、シャンプー、スタイリング剤。 データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * ヘアケア市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Hair Care in IndonesiaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Products targeting specific hair care problems help drive sales Impending excise tax on plastic packaging is likely to have huge impact on hair care category, especially standard shampoo E-commerce leverages price advantages to gain traction PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Standard shampoos to drive the performance of hair care Players will target specific hair care issues, with hair loss being a key focus Players enhance shampoo formulas to cater to hijab users CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2018-2023 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2019-2023 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2020-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2020-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2020-2023 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2020-2023 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2020-2023 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2023-2028 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryHair care in Indonesia continued to see positive retail volume and current value growth in 2023. While sales remained dominated by standard shampoo, which is considered an essential part of daily hair care routines, the end of the review period saw the emergence of a greater number of products which targeted various hair and scalp issues. For example, thinning hair, or hair loss is one of the most common problems experienced by Indonesians, followed by dandruff and dry, frizzy hair, which can be... Table of ContentsHair Care in IndonesiaEuromonitor International August 2024 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Products targeting specific hair care problems help drive sales Impending excise tax on plastic packaging is likely to have huge impact on hair care category, especially standard shampoo E-commerce leverages price advantages to gain traction PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Standard shampoos to drive the performance of hair care Players will target specific hair care issues, with hair loss being a key focus Players enhance shampoo formulas to cater to hijab users CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2018-2023 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2018-2023 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2019-2023 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2020-2023 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2020-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2020-2023 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2020-2023 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2020-2023 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2023-2028 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2023-2028 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2018-2023 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2019-2023 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2023 Table 19 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2018-2023 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2018-2023 Table 21 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2023 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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