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カナダのファッションイベント市場 タイプ別(ファッションショー、見本市/展示会、ファッションコンテスト、その他) , 収入源別(チケット販売、スポンサーシップ、その他) , 主催者別(ファッションハウス、ファッションデザイナー、イベント管理会社、その他) :ビジネスチャンス分析と産業予測、2024-2034年

カナダのファッションイベント市場 タイプ別(ファッションショー、見本市/展示会、ファッションコンテスト、その他) , 収入源別(チケット販売、スポンサーシップ、その他) , 主催者別(ファッションハウス、ファッションデザイナー、イベント管理会社、その他) :ビジネスチャンス分析と産業予測、2024-2034年


Canada Fashion Events Market By Type (Fashion Shows, Trade Shows/Exhibitions, Fashion Contests, Others) , By Revenue Source (Ticket Sale, Sponsorship, Others) By Organizer (Fashion Houses, Fashion Designers, Event Management Companies, Others) : Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2034

カナダのファッションイベント市場 カナダのファッションイベント市場は、2023年に8億ドルと評価され、2024年から2034年までの年平均成長率は6.3%で、2034年には18億ドルに達すると予測されている。 ファッショ... もっと見る

 

 

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サマリー

カナダのファッションイベント市場
カナダのファッションイベント市場は、2023年に8億ドルと評価され、2024年から2034年までの年平均成長率は6.3%で、2034年には18億ドルに達すると予測されている。
ファッション・イベント市場は、ファッション・ウィーク、見本市、ランウェイショー、製品発表会からなる広範なファッション産業の一部である。これらのイベントは、デザイナーやブランドがアパレル、ジュエリー、その他のアクセサリーの革新的なコレクションを展示するプラットフォームである。このようなイベントの目的は、業界関係者と関わり、メディアの注目を集めることである。ファッションイベントは、広範なファッション業界の方向性を傾ける重要な役割を果たすため、トレンドセッターとしての役割を果たす。

国際的・国内的なブランドやデザイナーの出現によるカナダのファッションセクターの拡大は、市場の重要な推進力となっている。さらに、同国の経済成長により、デザイナーは注目度の高いイベントや見本市を実施できるようになり、それによって市場の発展が増大した。さらに、政府や様々な民間機関によるスポンサーシップや投資の増加も、市場の成長を大きく後押ししている。カナダ・ファッション・イベント市場の牽引役となっている注目すべきトレンドは、ショーのデジタル化である。イベントのデジタル化は世界的なリーチを拡大し、多様な観客を惹きつけている。

しかし、ニューヨークやパリのような世界的なファッションの中心地との厳しい競争は、メディアによる報道とバイヤーの注目を制限している。これはカナダのファッション・イベントの認知度に影響を与え、市場の成長を抑制している。さらに、ファッション業界は非常にダイナミックなセクターであり、トレンドや顧客の嗜好は常に進化している。そのため、ブランドやデザイナーは新しいデザインを生み出し、個人の嗜好に応えることが課題となり、市場成長の妨げとなっている。これとは対照的に、国内のデザイナーは現在、コレクションの中で国の文化的ルーツや土着性を表現することに重点を移している。このことは、イベントに新たな層の観客を引きつけると予想され、市場は将来的に有利な機会を目撃する態勢を整えている。例えば、2024年に開催されたバンクーバー先住民ファッションウィークでは、先住民の若者の好みに沿ったデザインが披露された。このイベントの目的は、先住民に新たな機会を開き、非先住民の認識を高めることであった。

セグメント別レビュー
カナダのファッションイベント市場は、タイプ、収益源、主催者に区分される。タイプ別では、ファッションショー、見本市/展示会、ファッションコンテスト、その他に分けられる。収益源別では、チケット販売、スポンサーシップ、その他に分類される。主催者別では、ファッションハウス、ファッションデザイナー、イベント運営会社、その他に分類される。
主な調査結果
タイプ別では、ファッションショー分野が2023年に最も高いシェアを占めた。
収益源別では、スポンサーシップ・セグメントが2023年の市場で注目すべき地位を獲得した。
主催者別では、ファッションハウス・セグメントが2023年の市場シェアを独占した。
競争分析
カナダのファッションイベント市場で活動している主要企業は、IMG Canada、Production Mode、Allure Event Management、Pink Martini、Jacob Hacker Events、Globe Events、Agency 21、Moda Fashion Group、Luxury Events Canada、Aperture Eventsなどである。これらの大手企業は、競争市場における足場を固めるため、事業拡大、新製品発売、提携など様々な主要開発戦略を採用している。

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規制ガイドライン
クライアントの関心に特化した追加企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
主要市場セグメント
タイプ別
ファッションショー
見本市・展示会
ファッションコンテスト
その他
収益源別
チケット販売
スポンサーシップ
その他
主催者別
ファッションハウス
ファッションデザイナー
イベント運営会社
その他
主なマーケットプレイヤー
IMGカナダ
プロダクションモード
アリュールイベントマネジメント
ピンク・マルティーニ
ジェイコブ・ハッカー・イベンツ
グローブ・イベント
エージェンシー21
モーダ・ファッション・グループ
ラグジュアリーイベント・カナダ
アパーチャー・イベント

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目次

第1章:序論
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:要旨
2.1.CXOの視点
第3章 市場環境
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主要投資先
3.2.2.上位の勝ち組戦略
3.3.ポーターのファイブフォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力
3.3.2.新規参入者の脅威
3.3.3.代替品の脅威
3.3.4.競争上のライバル
3.3.5.買い手の交渉力
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
第4章 カナダのファッションイベント市場、タイプ別
4.1.市場概要
4.1.1 タイプ別市場規模および予測
4.2.ファッションショー
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.見本市・展示会
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.ファッションコンテスト
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.その他
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
第5章 カナダのファッションイベント市場:収益源別
5.1.市場概要
5.1.1 収入源別の市場規模と予測
5.2.チケット販売
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.スポンサーシップ
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.その他
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
第6章 カナダのファッションイベント市場(主催者別
6.1.市場概要
6.1.1 主催者別市場規模と予測
6.2.ファッションハウス
6.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.3.ファッションデザイナー
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.イベント管理会社
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.その他
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
第7章 競争環境
7.1.序論
7.2.上位の勝利戦略
7.3.トップ10選手の製品マッピング
7.4.競合ダッシュボード
7.5.競合ヒートマップ
7.6.トッププレーヤーのポジショニング(2023年
第8章 企業プロフィール
8.1.IMGカナダ
8.1.1.会社概要
8.1.2.主要役員
8.1.3.会社概要
8.1.4.事業セグメント
8.1.5.製品ポートフォリオ
8.1.6.業績
8.1.7.主な戦略的動きと展開
8.2.生産形態
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.会社概要
8.2.4.事業セグメント
8.2.5.製品ポートフォリオ
8.2.6.業績
8.2.7.主な戦略的動きと展開
8.3.アリュールイベントマネジメント
8.3.1.会社概要
8.3.2.主要役員
8.3.3.会社概要
8.3.4.事業セグメント
8.3.5.製品ポートフォリオ
8.3.6.業績
8.3.7.主な戦略的動きと展開
8.4.ピンク・マルティーニ
8.4.1.会社概要
8.4.2.主要役員
8.4.3.会社概要
8.4.4.事業セグメント
8.4.5.製品ポートフォリオ
8.4.6.業績
8.4.7.主な戦略的動きと展開
8.5.ジェイコブ・ハッカーのイベント
8.5.1.会社概要
8.5.2.主要役員
8.5.3.会社概要
8.5.4.事業セグメント
8.5.5.製品ポートフォリオ
8.5.6.業績
8.5.7.主な戦略的動きと展開
8.6.グローブ・イベント
8.6.1.会社概要
8.6.2.主要役員
8.6.3.会社概要
8.6.4.事業セグメント
8.6.5.製品ポートフォリオ
8.6.6.業績
8.6.7.主な戦略的動きと展開
8.7.エージェンシー21
8.7.1.会社概要
8.7.2.主要役員
8.7.3.スナップショット
8.7.4.事業セグメント
8.7.5.製品ポートフォリオ
8.7.6.業績
8.7.7.主な戦略的動きと展開
8.8.モーダ・ファッション・グループ
8.8.1.会社概要
8.8.2.主要役員
8.8.3.スナップショット
8.8.4.事業セグメント
8.8.5.製品ポートフォリオ
8.8.6.業績
8.8.7.主な戦略的動きと展開
8.9.カナダのラグジュアリーイベント
8.9.1.会社概要
8.9.2.主要役員
8.9.3.スナップショット
8.9.4.事業セグメント
8.9.5.製品ポートフォリオ
8.9.6.業績
8.9.7.主な戦略的動きと展開
8.10.イベント
8.10.1.会社概要
8.10.2.主要役員
8.10.3.会社概要
8.10.4.事業セグメント
8.10.5.製品ポートフォリオ
8.10.6.業績
8.10.7.主な戦略的動きと展開
表一覧
表1.カナダのファッション・イベント市場、タイプ別、2024年~2034年(10億ドル)
表2.カナダファッションイベント市場:収益源別、2024年~2034年(10億ドル)
表3.カナダファッションイベント市場:主催者別、2024~2034年(10億ドル)
表4.IMG CANADA:主要役員
表5.IMG CANADA:会社概要
表6.IMG CANADA:事業セグメント
表7.IMG CANADA:製品ポートフォリオ
表8.IMG CANADA:主な戦略的動きと展開
表9.プロダクションモード主要役員
表10.プロダクションモード企業スナップショット
表11.プロダクションモード:事業セグメント
表12.プロダクションモード:製品ポートフォリオ
表13.プロダクションモード:主な戦略的動きと展開
表14.アリュール・イベント・マネジメント主要役員
表15.アリュール・イベント・マネジメント会社概要
表16.アリュール・イベント・マネジメント事業セグメント
表17.アリュール・イベント・マネジメント:製品ポートフォリオ
表18.アリュール・イベント・マネジメント:主な戦略的動きと展開
表19.ピンク・マティーニ:主要役員
表20.ピンク・マティーニ:会社概要
表21.ピンク・マティーニ:事業セグメント
表22. ピンクマティーニ:製品ポートフォリオ
表23.ピンクマティーニ:主な戦略的動きと展開
表24.ジェイコブ・ハッカー・イベンツ主要役員
表25.ジェイコブ・ハッカー・イベントス会社概要
表26.ジェイコブ・ハッカー・イベンツ事業セグメント
表27.ジェイコブ・ハッカー・イベンツ製品ポートフォリオ
表28.ジェイコブ・ハッカー・イベンツ主な戦略的動きと展開
表29.グローバルイベント:主要役員
表30.グローブ・イベンツ:企業スナップショット
表 31.グローブ・イベンツ:事業セグメント
表 32.グローブ・イベンツ:製品ポートフォリオ
表33.グローブ・イベンツ:主な戦略的動きと展開
表34.エージェンシー21:主要役員
表35.エージェンシー21:会社概要
表36.エージェンシー21:事業セグメント
表37.エージェンシー21:製品ポートフォリオ
表38.エージェンシー21: 主な戦略的動きと展開
表 39.モーダ・ファッション・グループ:主要役員
表40.モーダ・ファッション・グループ:会社概要
表 41.モーダ・ファッション・グループ:事業セグメント
表 42.モーダ・ファッショングループ:製品ポートフォリオ
表 43.モーダ・ファッショングループ:主な戦略的動きと展開
表 44.ラグジュアリーイベント・カナダ主要役員
表45.ラグジュアリーイベント・カナダ会社概要
表46.ラグジュアリーイベント・カナダ営業セグメント
表47.ラグジュアリーイベント・カナダ製品ポートフォリオ
表48.ラグジュアリーイベント・カナダ主な戦略的動きと展開
表49.アパーチャー・イベント主要役員
表50.アパチャー・イベンツ会社概要
表51.アパーチャ・イベンツ事業セグメント
表52.アパーチャー・イベント:製品ポートフォリオ
表53.アパーチャ・イベンツ主な戦略的動きと展開
図表一覧
図1.カナダのファッション・イベント市場,2024 - 2034
図2.カナダファッションイベント市場のセグメンテーション,2024 - 2034
図3. カナダのファッション・イベント市場における上位投資ポケット,2024 - 2034年
図4.買い手の適度な交渉力
図5.供給者の交渉力は中程度
図6. 新規参入者の脅威は中程度
図 7.代替の脅威は低い
図8.高い競合関係
図9.機会、阻害要因、促進要因:カナダのファッションイベント市場
図10.カナダのファッションイベント市場:タイプ別,2024年~2034年(10億ドル)
図11.カナダファッションイベント市場:収益源別,2024年~2034年(10億ドル)
図12.カナダファッションイベント市場:主催者別,2024 - 2034年(10億ドル)
図13.トップ勝ち組戦略、年別、2021年~2023年*。
図14.上位勝ち組戦略、開発別、2021年~2023年*。
図15.上位勝ち組戦略、企業別、2021~2023年*。
図16.上位10社の製品マッピング
図17.競合ダッシュボード
図18.競合ヒートマップ:カナダのファッションイベント市場
図19.トッププレーヤーのポジショニング,2023
図20.imgカナダ:売上高、2021年~2023年(10億ドル)
図21.IMG CANADA:収益シェア、セグメント別、2023年(%)
図22:収益シェア、地域別、2023年(%)
図23.プロダクションモード:純売上高, 2021-2023 ($billion)
図24.生産モード:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図25.生産モード:収益シェア、地域別、2023年(%)
図26.アリュール・イベント・マネジメント:純売上高、2021年~2023年(10億ドル)
図27.アリュール・イベント・マネジメント:収益シェア、セグメント別、2023年(%)
図28.アリュール・イベント・マネジメント:地域別収益シェア, 2023 (%)
図29.ピンク・マティーニ:売上高、2021年~2023年(億ドル)
図30.ピンクマティーニ:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図31.ピンクマティーニ:地域別売上シェア、2023年(%)
図32.ジェイコブ・ハッカー・イベンツ純売上高, 2021-2023 ($billion)
図33.ジェイコブ・ハッカー・イベント:収益シェア、セグメント別、2023年(%)
図34.ジェイコブ・ハッカー・イベント:地域別収益シェア、2023年(%)
図35.グローバルイベント:売上高, 2021-2023 ($billion)
図36.グローバルイベント:収益シェア、セグメント別、2023年(%)
図37.グローバルイベント:地域別収益シェア, 2023 (%)
図38.エージェンシー21: 売上高, 2021-2023 ($billion)
図39.エージェンシー21:売上高シェア、セグメント別、2023年(%)
図40.エージェンシー21:収益シェア、地域別、2023年(%)
図41.モーダ・ファッション・グループ:売上高、2021年~2023年(10億ドル)
図42.モーダ・ファッション・グループ:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図43.モーダ・ファッショングループ:収益シェア、地域別, 2023 (%)
図44.ラグジュアリーイベント・カナダ:売上高, 2021-2023 ($billion)
図45.カナダのラグジュアリーイベント:収益シェア、セグメント別、2023年(%)
図46.カナダの高級イベント:地域別収益シェア、2023年(%)
図47.アパーチャー・イベント売上高, 2021-2023 ($billion)
図48.アパーチャイベント:収益シェア、セグメント別、2023年(%)
図49.アパーチャイベント:地域別収益シェア、2023年(%)

 

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Summary

Canada Fashion Events Market
The Canada fashion events market was valued at $0.8 billion in 2023 and is projected to reach $1.8 billion by 2034, growing at a CAGR of 6.3% from 2024 to 2034.
The fashion events market is a part of the extensive fashion industry that comprises fashion weeks, trade shows, runway shows, and product launches. These events are the platform where designers and brands display their innovative collections of apparel, jewelry, and other accessories. The aim of such events is to engage with industry professionals and attract media attention. Fashion events serve as trendsetters as they play a critical role in inclining the direction of the extensive fashion industry.

Expansion of the fashion sector in Canada with the emergence of international and domestic brands & designers acts as a key driver of the market. In addition, the growing economy of the country has enabled designers to conduct high-profile events and trade fairs, thereby augmenting the development of the market. Furthermore, increase in the availability of sponsorships & investments by the government and various private institutions is propelling the market growth significantly. A notable trend acquiring traction in the Canada fashion events market is the digitalization of shows as several designers are shifting toward virtual fashion events to display their collections. The digital transformation of events is enhancing their global reach and attracting a diverse base of audience.

However, stringent competition from global fashion hubs such as New York and Paris limits the media coverage & attention of buyers. This impacts the recognition of Canada fashion events and restrains the growth of the market. Moreover, the fashion industry is a highly dynamic sector with constantly evolving trends and customer preferences. This presents challenges for the brands & designers to create new designs and cater to individual preferences, thereby hampering the market growth. Contrarily, designers in the country have now shifted their focus toward representing the cultural roots and nativeness of the country in their collections. This is anticipated to attract a new segment of audience for the events and the market is poised to witness lucrative opportunities in the future. For instance, the Vancouver Indigenous Fashion Week conducted in 2024 showcased designs that aligned with the preferences of Indigenous youth. The aim of the event was to open new opportunities for the indigenous population and increase awareness among the non-indigenous ones.

Segment Review
The Canada fashion events market is segmented into type, revenue source, and organizer. On the basis of type, the market is divided into fashion shows, trade shows/exhibitions, fashion contests, and others. As per revenue source, it is classified into ticket sale, sponsorship, and others. Depending on organizer, it is categorized into fashion houses, fashion designers, event management companies, and others.
Key Findings
On the basis of type, the fashion shows segment held the highest share of the market in 2023.
As per revenue source, the sponsorship segment acquired a notable stake in the market in 2023.
Depending on organizer, the fashion houses segment dominated the market share in 2023.
Competition Analysis
The key players operating in the Canada fashion events market include IMG Canada, Production Mode, Allure Event Management, Pink Martini, Jacob Hacker Events, Globe Events, Agency 21, Moda Fashion Group, Luxury Events Canada, and Aperture Events. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships to strengthen their foothold in the competitive market.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Regulatory Guidelines
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
Key Market Segments
By Type
● Fashion Shows
● Trade Shows/Exhibitions
● Fashion Contests
● Others
By Revenue Source
● Ticket Sale
● Sponsorship
● Others
By Organizer
● Fashion Houses
● Fashion Designers
● Event Management Companies
● Others
● Key Market Players
○ IMG Canada
○ Production Mode
○ Allure Event Management
○ Pink Martini
○ Jacob Hacker Events
○ Globe Events
○ Agency 21
○ Moda Fashion Group
○ Luxury Events Canada
○ Aperture Events



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report Description
1.2. Key Market Segments
1.3. Key Benefits
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary Research
1.4.2. Secondary Research
1.4.3. Analyst Tools and Models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET LANDSCAPE
3.1. Market Definition and Scope
3.2. Key Findings
3.2.1. Top Investment Pockets
3.2.2. Top Winning Strategies
3.3. Porter's Five Forces Analysis
3.3.1. Bargaining Power of Suppliers
3.3.2. Threat of New Entrants
3.3.3. Threat of Substitutes
3.3.4. Competitive Rivalry
3.3.5. Bargaining Power among Buyers
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
CHAPTER 4: CANADA FASHION EVENTS MARKET, BY TYPE
4.1. Market Overview
4.1.1 Market Size and Forecast, By Type
4.2. Fashion Shows
4.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.3. Trade Shows/Exhibitions
4.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.4. Fashion Contests
4.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.5. Others
4.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
CHAPTER 5: CANADA FASHION EVENTS MARKET, BY REVENUE SOURCE
5.1. Market Overview
5.1.1 Market Size and Forecast, By Revenue Source
5.2. Ticket Sale
5.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.3. Sponsorship
5.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.4. Others
5.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
CHAPTER 6: CANADA FASHION EVENTS MARKET, BY ORGANIZER
6.1. Market Overview
6.1.1 Market Size and Forecast, By Organizer
6.2. Fashion Houses
6.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.3. Fashion Designers
6.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.4. Event Management Companies
6.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.5. Others
6.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Introduction
7.2. Top Winning Strategies
7.3. Product Mapping Of Top 10 Player
7.4. Competitive Dashboard
7.5. Competitive Heatmap
7.6. Top Player Positioning,2023
CHAPTER 8: COMPANY PROFILES
8.1. IMG Canada
8.1.1. Company Overview
8.1.2. Key Executives
8.1.3. Company Snapshot
8.1.4. Operating Business Segments
8.1.5. Product Portfolio
8.1.6. Business Performance
8.1.7. Key Strategic Moves and Developments
8.2. Production Mode
8.2.1. Company Overview
8.2.2. Key Executives
8.2.3. Company Snapshot
8.2.4. Operating Business Segments
8.2.5. Product Portfolio
8.2.6. Business Performance
8.2.7. Key Strategic Moves and Developments
8.3. Allure Event Management
8.3.1. Company Overview
8.3.2. Key Executives
8.3.3. Company Snapshot
8.3.4. Operating Business Segments
8.3.5. Product Portfolio
8.3.6. Business Performance
8.3.7. Key Strategic Moves and Developments
8.4. Pink Martini
8.4.1. Company Overview
8.4.2. Key Executives
8.4.3. Company Snapshot
8.4.4. Operating Business Segments
8.4.5. Product Portfolio
8.4.6. Business Performance
8.4.7. Key Strategic Moves and Developments
8.5. Jacob Hacker Events
8.5.1. Company Overview
8.5.2. Key Executives
8.5.3. Company Snapshot
8.5.4. Operating Business Segments
8.5.5. Product Portfolio
8.5.6. Business Performance
8.5.7. Key Strategic Moves and Developments
8.6. Globe Events
8.6.1. Company Overview
8.6.2. Key Executives
8.6.3. Company Snapshot
8.6.4. Operating Business Segments
8.6.5. Product Portfolio
8.6.6. Business Performance
8.6.7. Key Strategic Moves and Developments
8.7. Agency 21
8.7.1. Company Overview
8.7.2. Key Executives
8.7.3. Company Snapshot
8.7.4. Operating Business Segments
8.7.5. Product Portfolio
8.7.6. Business Performance
8.7.7. Key Strategic Moves and Developments
8.8. Moda Fashion Group
8.8.1. Company Overview
8.8.2. Key Executives
8.8.3. Company Snapshot
8.8.4. Operating Business Segments
8.8.5. Product Portfolio
8.8.6. Business Performance
8.8.7. Key Strategic Moves and Developments
8.9. Luxury Events Canada
8.9.1. Company Overview
8.9.2. Key Executives
8.9.3. Company Snapshot
8.9.4. Operating Business Segments
8.9.5. Product Portfolio
8.9.6. Business Performance
8.9.7. Key Strategic Moves and Developments
8.10. Aperture Events
8.10.1. Company Overview
8.10.2. Key Executives
8.10.3. Company Snapshot
8.10.4. Operating Business Segments
8.10.5. Product Portfolio
8.10.6. Business Performance
8.10.7. Key Strategic Moves and Developments
LIST OF TABLES
TABLE 1. CANADA FASHION EVENTS MARKET, BY TYPE, 2024 - 2034 ($BILLION)
TABLE 2. CANADA FASHION EVENTS MARKET, BY REVENUE SOURCE, 2024 - 2034 ($BILLION)
TABLE 3. CANADA FASHION EVENTS MARKET, BY ORGANIZER, 2024 - 2034 ($BILLION)
TABLE 4. IMG CANADA: KEY EXECUTIVES
TABLE 5. IMG CANADA: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 6. IMG CANADA: OPERATING SEGMENTS
TABLE 7. IMG CANADA: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 8. IMG CANADA: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 9. PRODUCTION MODE: KEY EXECUTIVES
TABLE 10. PRODUCTION MODE: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 11. PRODUCTION MODE: OPERATING SEGMENTS
TABLE 12. PRODUCTION MODE: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 13. PRODUCTION MODE: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 14. ALLURE EVENT MANAGEMENT: KEY EXECUTIVES
TABLE 15. ALLURE EVENT MANAGEMENT: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 16. ALLURE EVENT MANAGEMENT: OPERATING SEGMENTS
TABLE 17. ALLURE EVENT MANAGEMENT: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 18. ALLURE EVENT MANAGEMENT: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 19. PINK MARTINI: KEY EXECUTIVES
TABLE 20. PINK MARTINI: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 21. PINK MARTINI: OPERATING SEGMENTS
TABLE 22. PINK MARTINI: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 23. PINK MARTINI: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 24. JACOB HACKER EVENTS: KEY EXECUTIVES
TABLE 25. JACOB HACKER EVENTS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 26. JACOB HACKER EVENTS: OPERATING SEGMENTS
TABLE 27. JACOB HACKER EVENTS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 28. JACOB HACKER EVENTS: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 29. GLOBE EVENTS: KEY EXECUTIVES
TABLE 30. GLOBE EVENTS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 31. GLOBE EVENTS: OPERATING SEGMENTS
TABLE 32. GLOBE EVENTS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 33. GLOBE EVENTS: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 34. AGENCY 21: KEY EXECUTIVES
TABLE 35. AGENCY 21: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 36. AGENCY 21: OPERATING SEGMENTS
TABLE 37. AGENCY 21: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 38. AGENCY 21: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 39. MODA FASHION GROUP: KEY EXECUTIVES
TABLE 40. MODA FASHION GROUP: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 41. MODA FASHION GROUP: OPERATING SEGMENTS
TABLE 42. MODA FASHION GROUP: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 43. MODA FASHION GROUP: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 44. LUXURY EVENTS CANADA: KEY EXECUTIVES
TABLE 45. LUXURY EVENTS CANADA: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 46. LUXURY EVENTS CANADA: OPERATING SEGMENTS
TABLE 47. LUXURY EVENTS CANADA: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 48. LUXURY EVENTS CANADA: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 49. APERTURE EVENTS: KEY EXECUTIVES
TABLE 50. APERTURE EVENTS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 51. APERTURE EVENTS: OPERATING SEGMENTS
TABLE 52. APERTURE EVENTS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 53. APERTURE EVENTS: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
LIST OF FIGURES
FIGURE 1. CANADA FASHION EVENTS MARKET,2024 - 2034
FIGURE 2. SEGMENTATION OF CANADA FASHION EVENTS MARKET,2024 - 2034
FIGURE 3. TOP INVESTMENT POCKET IN CANADA FASHION EVENTS MARKET,2024 - 2034
FIGURE 4. MODERATE BARGAINING POWER OF BUYERS
FIGURE 5. MODERATE BARGAINING POWER OF SUPPLIERS
FIGURE 6. MODERATE THREAT OF NEW ENTRANTS
FIGURE 7. LOW THREAT OF SUBSTITUTION
FIGURE 8. HIGH COMPETITIVE RIVALRY
FIGURE 9. OPPORTUNITIES, RESTRAINTS AND DRIVERS: CANADA FASHION EVENTS MARKET
FIGURE 10. CANADA FASHION EVENTS MARKET , BY TYPE,2024 - 2034 ($BILLION)
FIGURE 11. CANADA FASHION EVENTS MARKET , BY REVENUE SOURCE,2024 - 2034 ($BILLION)
FIGURE 12. CANADA FASHION EVENTS MARKET , BY ORGANIZER,2024 - 2034 ($BILLION)
FIGURE 13. TOP WINNING STRATEGIES, BY YEAR, 2021-2023*
FIGURE 14. TOP WINNING STRATEGIES, BY DEVELOPMENT, 2021-2023*
FIGURE 15. TOP WINNING STRATEGIES, BY COMPANY, 2021-2023*
FIGURE 16. PRODUCT MAPPING OF TOP 10 PLAYERS
FIGURE 17. COMPETITIVE DASHBOARD
FIGURE 18. COMPETITIVE HEATMAP: CANADA FASHION EVENTS MARKET
FIGURE 19. TOP PLAYER POSITIONING,2023
FIGURE 20. IMG CANADA: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 21. IMG CANADA: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 22. IMG CANADA: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 23. PRODUCTION MODE: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 24. PRODUCTION MODE: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 25. PRODUCTION MODE: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 26. ALLURE EVENT MANAGEMENT: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 27. ALLURE EVENT MANAGEMENT: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 28. ALLURE EVENT MANAGEMENT: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 29. PINK MARTINI: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 30. PINK MARTINI: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 31. PINK MARTINI: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 32. JACOB HACKER EVENTS: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 33. JACOB HACKER EVENTS: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 34. JACOB HACKER EVENTS: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 35. GLOBE EVENTS: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 36. GLOBE EVENTS: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 37. GLOBE EVENTS: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 38. AGENCY 21: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 39. AGENCY 21: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 40. AGENCY 21: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 41. MODA FASHION GROUP: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 42. MODA FASHION GROUP: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 43. MODA FASHION GROUP: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 44. LUXURY EVENTS CANADA: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 45. LUXURY EVENTS CANADA: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 46. LUXURY EVENTS CANADA: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 47. APERTURE EVENTS: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 48. APERTURE EVENTS: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 49. APERTURE EVENTS: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)

 

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