世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ヘッドランプ市場:タイプ別(200ルーメン以下、200~500ルーメン、500~1200ルーメン、1200ルーメン以上) 、用途別(屋外、産業、その他) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年

ヘッドランプ市場:タイプ別(200ルーメン以下、200~500ルーメン、500~1200ルーメン、1200ルーメン以上) 、用途別(屋外、産業、その他) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年


Headlamps Market By Type (Below 200 Lumens, 200-500 Lumens, 500-1200 Lumens, Above 1200 Lumens) , By Application (Outdoor, Industrial, Others) : Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2033

ヘッドランプ市場 ヘッドランプ市場は、2023年に1億2,530万ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は5%で、2033年には2,027億ドルに達すると予測されている。 ヘッドランプは、視界が悪いときに道... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2024年11月30日 US$4,065
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
2-3営業日以内 250 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ヘッドランプ市場
ヘッドランプ市場は、2023年に1億2,530万ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は5%で、2033年には2,027億ドルに達すると予測されている。
ヘッドランプは、視界が悪いときに道路を照らすために自動車の前部に設置される光源である。光源であると同時に、ドライバーが運転中に歩行者、障害物、道路標識を確実に確認できるようにするための不可欠な安全部品でもある。ヘッドランプの主な要素には、光源、リフレクター、レンズ、ハウジング、ビーム制御機構などがある。ヘッドランプのさまざまな機能には、ハイビームとロービームの設定、デイタイム・ランニング・ライト、アダプティブ・フロント・ライティング・システム、フォグライト、コーナリングライトなどがある。

交通事故防止のために世界各国の政府が厳しい安全規制を実施していることが、先進的なヘッドランプシステムの自動車への搭載を後押しし、市場の成長を大きく促進している。さらに、ハロゲンからLEDやレーザーシステムへと進化する照明技術の革新が、ヘッドランプ市場の発展を後押ししている。さらに、ヘッドランプが安全部品から自動車の美的要素へとシフトしていることも、市場の主要な促進要因となっている。現在、ヘッドランプにセンサーを使用して反応照明技術を統合することが顕著な傾向となっている。この技術は自然光の状態を感知し、それに応じてヘッドランプのビームパターンと明るさを調整する。

しかし、先進的なヘッドライトの開発には高いコストがかかるため、自動車の価格設定に影響を与え、低価格の自動車への搭載が制限され、市場の発展を妨げている。さらに、アフターマーケットにおける偽造品や安価な代替品の存在は、顧客の信頼を損ない、ヘッドランプ市場の成長を抑制する。それとは逆に、世界中で自動車の購入が増え続けているため、ヘッドランプ市場は今後数年のうちに収益機会を目撃することになるだろう。例えば、アメリカの上場企業であるS&Pグローバルは、2025年の世界の自動車販売台数を前年比1.7%増の8,960万台と予測している。この販売台数の増加は、ヘッドランプ市場の将来が有望であることを示している。

セグメント別レビュー
ヘッドランプ市場は、タイプ、用途、地域に区分される。タイプ別では、200ルーメン以下、200-500ルーメン、500-1200ルーメン、1200ルーメン以上に分けられる。用途別では、屋外用、産業用、その他に分類される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析されている。
主な調査結果
タイプ別では、500~1200ルーメンのセグメントが2023年の市場を支配した。
用途別では、屋外セグメントが2023年に最高株主となった。
地域別では、北米が2023年に最も高い収益を上げた。
競争分析
世界のヘッドランプ市場の主要プレーヤーには、Princeton Tec Corporation、Petzl、Nitecore、Energizer、Black Diamond、GRDE、All Coast、Shining Buddy、Thorfire、Xtreme Brightが含まれる。これらの大手企業は、競争市場において足場を固めるために、事業拡大、新製品発売、パートナーシップなど様々な主要開発戦略を採用している。

本誌をご購入いただくと、以下の特典があります:
四半期ごとの最新情報および*(コーポレート・ライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります。)
無料アップデートとして、購入前または購入後に、クライアントが選択した5つの企業プロフィールを追加。
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
ファイブおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスの無料データ・パック。(エクセル版レポート)
レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供

本レポートのカスタマイズの可能性(別途費用とスケジュールが必要です。)
クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
主要市場セグメント
タイプ別
200ルーメン以下
200~500ルーメン
500~1200ルーメン
1200ルーメン以上
用途別
屋外用
産業用
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
フランス
ドイツ
イタリア
スペイン
イギリス
ロシア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
タイ
マレーシア
インドネシア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
南アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
アルゼンチン
その他の地域
主要市場プレイヤー
プリンストンテック
ペツル
ナイテコア
エナジャイザー
ブラックダイヤモンド
GRDE
オールコースト
シャイニングバディ
ソーファイア
エクストリームブライト

ページTOPに戻る


目次

第1章:序論
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:要旨
2.1.CXOの視点
第3章 市場環境
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主要投資先
3.2.2.上位の勝ち組戦略
3.3.ポーターのファイブフォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力
3.3.2.新規参入者の脅威
3.3.3.代替品の脅威
3.3.4.競争上のライバル
3.3.5.買い手の交渉力
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
第4章 ヘッドランプ市場:タイプ別
4.1.市場概要
4.1.1 タイプ別市場規模と予測
4.2.200ルーメン以下
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.市場規模および予測、地域別
4.2.3.市場シェア分析、国別
4.3.200~500ルーメン
4.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.3.2.市場規模および予測、地域別
4.3.3.市場シェア分析、国別
4.4.500~1200ルーメン
4.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.4.2.市場規模および予測、地域別
4.4.3.市場シェア分析、国別
4.5.1200ルーメン以上
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.市場規模および予測、地域別
4.5.3.市場シェア分析、国別
第5章 ヘッドランプ市場:用途別
5.1.市場概要
5.1.1 市場規模および予測、用途別
5.2.屋外用
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.市場規模および予測、地域別
5.2.3.市場シェア分析、国別
5.3.産業用
5.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.3.2.市場規模および予測、地域別
5.3.3.市場シェア分析、国別
5.4.その他
5.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.4.2.市場規模および予測、地域別
5.4.3.市場シェア分析、国別
第6章 ヘッドランプ市場:地域別
6.1.市場概要
6.1.1 市場規模および予測、地域別
6.2.北米
6.2.1.主な市場動向と機会
6.2.2.市場規模および予測、タイプ別
6.2.3.市場規模・予測:用途別
6.2.4.市場規模・予測:国別
6.2.5.米国のヘッドランプ市場
6.2.5.1.市場規模および予測:タイプ別
6.2.5.2.市場規模・予測:用途別
6.2.6.カナダのヘッドランプ市場
6.2.6.1.市場規模・予測:タイプ別
6.2.6.2.市場規模・予測:用途別
6.2.7.メキシコのヘッドランプ市場
6.2.7.1.市場規模・予測:タイプ別
6.2.7.2.市場規模・予測:用途別
6.3.欧州
6.3.1.主な市場動向と機会
6.3.2.市場規模および予測、タイプ別
6.3.3.市場規模および予測:用途別
6.3.4.市場規模・予測:国別
6.3.5.フランスのヘッドランプ市場
6.3.5.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.5.2.市場規模・予測:用途別
6.3.6.ドイツのヘッドランプ市場
6.3.6.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.6.2.市場規模・予測:用途別
6.3.7.イタリアのヘッドランプ市場
6.3.7.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.7.2.市場規模・予測:用途別
6.3.8.スペインのヘッドランプ市場
6.3.8.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.8.2.市場規模・予測:用途別
6.3.9.イギリスのヘッドランプ市場
6.3.9.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.9.2.市場規模・予測:用途別
6.3.10.ロシアのヘッドランプ市場
6.3.10.1.市場規模・予測:タイプ別
6.3.10.2.市場規模・予測:用途別
6.3.11.その他の欧州ヘッドランプ市場
6.3.11.1.市場規模および予測:タイプ別
6.3.11.2.市場規模および予測:用途別
6.4.アジア太平洋
6.4.1.主な市場動向と機会
6.4.2.市場規模および予測、タイプ別
6.4.3.市場規模および予測:用途別
6.4.4.市場規模・予測:国別
6.4.5.中国ヘッドランプ市場
6.4.5.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.5.2.市場規模・予測:用途別
6.4.6.日本のヘッドランプ市場
6.4.6.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.6.2.市場規模・予測:用途別
6.4.7.インドのヘッドランプ市場
6.4.7.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.7.2.市場規模・予測:用途別
6.4.8.韓国のヘッドランプ市場
6.4.8.1.市場規模および予測:タイプ別
6.4.8.2.市場規模および予測:用途別
6.4.9.オーストラリアのヘッドランプ市場
6.4.9.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.9.2.市場規模・予測:用途別
6.4.10.タイのヘッドランプ市場
6.4.10.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.10.2.市場規模・予測:用途別
6.4.11.マレーシアのヘッドランプ市場
6.4.11.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.11.2.市場規模・予測:用途別
6.4.12.インドネシアのヘッドランプ市場
6.4.12.1.市場規模・予測:タイプ別
6.4.12.2.市場規模・予測:用途別
6.4.13.その他のアジア太平洋地域のヘッドランプ市場
6.4.13.1.市場規模および予測:タイプ別
6.4.13.2.市場規模および予測:用途別
6.5.ラメア
6.5.1.主な市場動向と機会
6.5.2.市場規模および予測, タイプ別
6.5.3.市場規模および予測:用途別
6.5.4.市場規模・予測:国別
6.5.5.ブラジルのヘッドランプ市場
6.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
6.5.5.2.市場規模・予測:用途別
6.5.6.南アフリカのヘッドランプ市場
6.5.6.1.市場規模および予測:タイプ別
6.5.6.2.市場規模・予測:用途別
6.5.7.サウジアラビアのヘッドランプ市場
6.5.7.1.市場規模・予測:タイプ別
6.5.7.2.市場規模・予測:用途別
6.5.8.UAEのヘッドランプ市場
6.5.8.1.市場規模・予測:タイプ別
6.5.8.2.市場規模・予測:用途別
6.5.9.アルゼンチンのヘッドランプ市場
6.5.9.1.市場規模・予測:タイプ別
6.5.9.2.市場規模・予測:用途別
6.5.10.その他のLAMEAのヘッドランプ市場
6.5.10.1.市場規模および予測:タイプ別
6.5.10.2.市場規模および予測:用途別
第7章 競争環境
7.1.はじめに
7.2.上位の勝利戦略
7.3.トップ10選手の製品マッピング
7.4.競合ダッシュボード
7.5.競合ヒートマップ
7.6.トッププレーヤーのポジショニング、2023年
第8章 企業プロフィール
8.1.プリンストンテック・コーポレーション
8.1.1.会社概要
8.1.2.主要役員
8.1.3.会社概要
8.1.4.事業セグメント
8.1.5.製品ポートフォリオ
8.1.6.業績
8.1.7.主な戦略的動きと展開
8.2.ペツル
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.会社概要
8.2.4.事業セグメント
8.2.5.製品ポートフォリオ
8.2.6.業績
8.2.7.主な戦略的動きと展開
8.3.ナイテコア
8.3.1.会社概要
8.3.2.主要役員
8.3.3.会社概要
8.3.4.事業セグメント
8.3.5.製品ポートフォリオ
8.3.6.業績
8.3.7.主な戦略的動きと展開
8.4.エナジャイザー
8.4.1.会社概要
8.4.2.主要役員
8.4.3.会社概要
8.4.4.事業セグメント
8.4.5.製品ポートフォリオ
8.4.6.業績
8.4.7.主な戦略的動きと展開
8.5.ブラックダイヤモンド
8.5.1.会社概要
8.5.2.主要役員
8.5.3.会社概要
8.5.4.事業セグメント
8.5.5.製品ポートフォリオ
8.5.6.業績
8.5.7.主な戦略的動きと展開
8.6.GRDE
8.6.1.会社概要
8.6.2.主要役員
8.6.3.会社概要
8.6.4.事業セグメント
8.6.5.製品ポートフォリオ
8.6.6.業績
8.6.7.主な戦略的動きと展開
8.7.オールコースト
8.7.1.会社概要
8.7.2.主要役員
8.7.3.スナップショット
8.7.4.事業セグメント
8.7.5.製品ポートフォリオ
8.7.6.業績
8.7.7.主な戦略的動きと展開
8.8.シャイニング・バディ
8.8.1.会社概要
8.8.2.主要役員
8.8.3.スナップショット
8.8.4.事業セグメント
8.8.5.製品ポートフォリオ
8.8.6.業績
8.8.7.主な戦略的動きと展開
8.9.ソーファイア
8.9.1.会社概要
8.9.2.主要役員
8.9.3.スナップショット
8.9.4.事業セグメント
8.9.5.製品ポートフォリオ
8.9.6.業績
8.9.7.主な戦略的動きと展開
8.10.エクストリームブライト
8.10.1.会社概要
8.10.2.主要役員
8.10.3.会社概要
8.10.4.事業セグメント
8.10.5.製品ポートフォリオ
8.10.6.業績
8.10.7.主な戦略的動きと展開

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Headlamps Market
The headlamps market was valued at $125.3 million in 2023 and is projected to reach $202.7 billion by 2033, growing at a CAGR of 5% from 2024 to 2033.
A headlamp is a source of light installed at the front of vehicles to illuminate the road during low visibility conditions. Along with being a light source, it is an essential safety component that ensures drivers are able to see pedestrians, obstacles, and road signs while driving. The major elements of a headlamp include a light source, reflector, lens, housing, and a beam control mechanism. The various features of headlamps include high-beam & low-beam settings, daytime running lights, adaptive front-lighting system, fog light, and cornering light.

The implementation of stringent safety regulations by governments across the globe to prevent road accidents has boosted the installation of advanced headlamp systems in vehicles, which has driven the growth of the market significantly. In addition, innovations in lighting technology, evolving from halogens to LEDs and laser systems, have propelled the development of the headlamps market. Moreover, shift of headlamps from being a safety component to becoming an aesthetic element in vehicles has been a key driver of the market. Currently, use of sensors in headlamps to integrate reactive lighting technology has become a prominent trend. This technology perceives the natural light conditions and adjusts the beam pattern & brightness of headlamps accordingly, which results in optimized visibility and conserved battery life of vehicles.

However, the high cost of development of advanced headlights impacts the overall pricing of vehicles, restricting its installation in low-cost automobiles and hampering the development of the market. Furthermore, the presence of counterfeit, cheap alternatives in the aftermarket undermines the trust of customers and restrains the growth of the headlamps market. On the contrary, as the purchase of vehicles continues to increase across the globe, the headlamps market is poised to witness remunerative opportunities in the coming years. For instance, S&P Global—an American publicly traded corporation—has predicted a 1.7% year-on-year increase in the sale of vehicles globally in 2025, with 89.6 million new vehicle sales. This rise in sales indicates a promising future for the headlamps market.

Segment Review
The headlamps market is segmented into type, application, and region. On the basis of type, the market is divided into below 200 lumens, 200-500 lumens, 500-1200 lumens, and above 1200 lumens. Depending on application, it is classified into outdoor, industrial, and others. Region wise, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
Key Findings
On the basis of type, the 500-1200 lumens segment dominated the market in 2023.
Depending on application, the outdoor segment was the highest shareholder in 2023.
Region wise, North America was the highest revenue generator in 2023.
Competition Analysis
The major players in the global headlamps market include Princeton Tec Corporation, Petzl, Nitecore, Energizer, Black Diamond, GRDE, All Coast, Shining Buddy, Thorfire, and Xtreme Bright. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships to strengthen their foothold in the competitive market.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
Key Market Segments
By Type
● Below 200 Lumens
● 200-500 Lumens
● 500-1200 Lumens
● Above 1200 Lumens
By Application
● Outdoor
● Industrial
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ France
○ Germany
○ Italy
○ Spain
○ UK
○ Russia
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Thailand
○ Malaysia
○ Indonesia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ South Africa
○ Saudi Arabia
○ UAE
○ Argentina
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Princeton Tec Corporation
○ Petzl
○ Nitecore
○ Energizer
○ Black Diamond
○ GRDE
○ all coast
○ Shining Buddy
○ Thorfire
○ Xtreme Bright



ページTOPに戻る


Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report Description
1.2. Key Market Segments
1.3. Key Benefits
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary Research
1.4.2. Secondary Research
1.4.3. Analyst Tools and Models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET LANDSCAPE
3.1. Market Definition and Scope
3.2. Key Findings
3.2.1. Top Investment Pockets
3.2.2. Top Winning Strategies
3.3. Porter's Five Forces Analysis
3.3.1. Bargaining Power of Suppliers
3.3.2. Threat of New Entrants
3.3.3. Threat of Substitutes
3.3.4. Competitive Rivalry
3.3.5. Bargaining Power among Buyers
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
CHAPTER 4: HEADLAMPS MARKET, BY TYPE
4.1. Market Overview
4.1.1 Market Size and Forecast, By Type
4.2. Below 200 Lumens
4.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.2.2. Market Size and Forecast, By Region
4.2.3. Market Share Analysis, By Country
4.3. 200-500 Lumens
4.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.3.2. Market Size and Forecast, By Region
4.3.3. Market Share Analysis, By Country
4.4. 500-1200 Lumens
4.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.4.2. Market Size and Forecast, By Region
4.4.3. Market Share Analysis, By Country
4.5. Above 1200 Lumens
4.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.5.2. Market Size and Forecast, By Region
4.5.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 5: HEADLAMPS MARKET, BY APPLICATION
5.1. Market Overview
5.1.1 Market Size and Forecast, By Application
5.2. Outdoor
5.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.2.2. Market Size and Forecast, By Region
5.2.3. Market Share Analysis, By Country
5.3. Industrial
5.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.3.2. Market Size and Forecast, By Region
5.3.3. Market Share Analysis, By Country
5.4. Others
5.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.4.2. Market Size and Forecast, By Region
5.4.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 6: HEADLAMPS MARKET, BY REGION
6.1. Market Overview
6.1.1 Market Size and Forecast, By Region
6.2. North America
6.2.1. Key Market Trends and Opportunities
6.2.2. Market Size and Forecast, By Type
6.2.3. Market Size and Forecast, By Application
6.2.4. Market Size and Forecast, By Country
6.2.5. U.S. Headlamps Market
6.2.5.1. Market Size and Forecast, By Type
6.2.5.2. Market Size and Forecast, By Application
6.2.6. Canada Headlamps Market
6.2.6.1. Market Size and Forecast, By Type
6.2.6.2. Market Size and Forecast, By Application
6.2.7. Mexico Headlamps Market
6.2.7.1. Market Size and Forecast, By Type
6.2.7.2. Market Size and Forecast, By Application
6.3. Europe
6.3.1. Key Market Trends and Opportunities
6.3.2. Market Size and Forecast, By Type
6.3.3. Market Size and Forecast, By Application
6.3.4. Market Size and Forecast, By Country
6.3.5. France Headlamps Market
6.3.5.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.5.2. Market Size and Forecast, By Application
6.3.6. Germany Headlamps Market
6.3.6.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.6.2. Market Size and Forecast, By Application
6.3.7. Italy Headlamps Market
6.3.7.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.7.2. Market Size and Forecast, By Application
6.3.8. Spain Headlamps Market
6.3.8.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.8.2. Market Size and Forecast, By Application
6.3.9. UK Headlamps Market
6.3.9.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.9.2. Market Size and Forecast, By Application
6.3.10. Russia Headlamps Market
6.3.10.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.10.2. Market Size and Forecast, By Application
6.3.11. Rest Of Europe Headlamps Market
6.3.11.1. Market Size and Forecast, By Type
6.3.11.2. Market Size and Forecast, By Application
6.4. Asia-Pacific
6.4.1. Key Market Trends and Opportunities
6.4.2. Market Size and Forecast, By Type
6.4.3. Market Size and Forecast, By Application
6.4.4. Market Size and Forecast, By Country
6.4.5. China Headlamps Market
6.4.5.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.5.2. Market Size and Forecast, By Application
6.4.6. Japan Headlamps Market
6.4.6.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.6.2. Market Size and Forecast, By Application
6.4.7. India Headlamps Market
6.4.7.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.7.2. Market Size and Forecast, By Application
6.4.8. South Korea Headlamps Market
6.4.8.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.8.2. Market Size and Forecast, By Application
6.4.9. Australia Headlamps Market
6.4.9.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.9.2. Market Size and Forecast, By Application
6.4.10. Thailand Headlamps Market
6.4.10.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.10.2. Market Size and Forecast, By Application
6.4.11. Malaysia Headlamps Market
6.4.11.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.11.2. Market Size and Forecast, By Application
6.4.12. Indonesia Headlamps Market
6.4.12.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.12.2. Market Size and Forecast, By Application
6.4.13. Rest of Asia-Pacific Headlamps Market
6.4.13.1. Market Size and Forecast, By Type
6.4.13.2. Market Size and Forecast, By Application
6.5. LAMEA
6.5.1. Key Market Trends and Opportunities
6.5.2. Market Size and Forecast, By Type
6.5.3. Market Size and Forecast, By Application
6.5.4. Market Size and Forecast, By Country
6.5.5. Brazil Headlamps Market
6.5.5.1. Market Size and Forecast, By Type
6.5.5.2. Market Size and Forecast, By Application
6.5.6. South Africa Headlamps Market
6.5.6.1. Market Size and Forecast, By Type
6.5.6.2. Market Size and Forecast, By Application
6.5.7. Saudi Arabia Headlamps Market
6.5.7.1. Market Size and Forecast, By Type
6.5.7.2. Market Size and Forecast, By Application
6.5.8. UAE Headlamps Market
6.5.8.1. Market Size and Forecast, By Type
6.5.8.2. Market Size and Forecast, By Application
6.5.9. Argentina Headlamps Market
6.5.9.1. Market Size and Forecast, By Type
6.5.9.2. Market Size and Forecast, By Application
6.5.10. Rest of LAMEA Headlamps Market
6.5.10.1. Market Size and Forecast, By Type
6.5.10.2. Market Size and Forecast, By Application
CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Introduction
7.2. Top Winning Strategies
7.3. Product Mapping Of Top 10 Player
7.4. Competitive Dashboard
7.5. Competitive Heatmap
7.6. Top Player Positioning, 2023
CHAPTER 8: COMPANY PROFILES
8.1. Princeton Tec Corporation
8.1.1. Company Overview
8.1.2. Key Executives
8.1.3. Company Snapshot
8.1.4. Operating Business Segments
8.1.5. Product Portfolio
8.1.6. Business Performance
8.1.7. Key Strategic Moves and Developments
8.2. Petzl
8.2.1. Company Overview
8.2.2. Key Executives
8.2.3. Company Snapshot
8.2.4. Operating Business Segments
8.2.5. Product Portfolio
8.2.6. Business Performance
8.2.7. Key Strategic Moves and Developments
8.3. Nitecore
8.3.1. Company Overview
8.3.2. Key Executives
8.3.3. Company Snapshot
8.3.4. Operating Business Segments
8.3.5. Product Portfolio
8.3.6. Business Performance
8.3.7. Key Strategic Moves and Developments
8.4. Energizer
8.4.1. Company Overview
8.4.2. Key Executives
8.4.3. Company Snapshot
8.4.4. Operating Business Segments
8.4.5. Product Portfolio
8.4.6. Business Performance
8.4.7. Key Strategic Moves and Developments
8.5. Black Diamond
8.5.1. Company Overview
8.5.2. Key Executives
8.5.3. Company Snapshot
8.5.4. Operating Business Segments
8.5.5. Product Portfolio
8.5.6. Business Performance
8.5.7. Key Strategic Moves and Developments
8.6. GRDE
8.6.1. Company Overview
8.6.2. Key Executives
8.6.3. Company Snapshot
8.6.4. Operating Business Segments
8.6.5. Product Portfolio
8.6.6. Business Performance
8.6.7. Key Strategic Moves and Developments
8.7. All Coast
8.7.1. Company Overview
8.7.2. Key Executives
8.7.3. Company Snapshot
8.7.4. Operating Business Segments
8.7.5. Product Portfolio
8.7.6. Business Performance
8.7.7. Key Strategic Moves and Developments
8.8. Shining Buddy
8.8.1. Company Overview
8.8.2. Key Executives
8.8.3. Company Snapshot
8.8.4. Operating Business Segments
8.8.5. Product Portfolio
8.8.6. Business Performance
8.8.7. Key Strategic Moves and Developments
8.9. Thorfire
8.9.1. Company Overview
8.9.2. Key Executives
8.9.3. Company Snapshot
8.9.4. Operating Business Segments
8.9.5. Product Portfolio
8.9.6. Business Performance
8.9.7. Key Strategic Moves and Developments
8.10. Xtreme Bright
8.10.1. Company Overview
8.10.2. Key Executives
8.10.3. Company Snapshot
8.10.4. Operating Business Segments
8.10.5. Product Portfolio
8.10.6. Business Performance
8.10.7. Key Strategic Moves and Developments

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Allied Market Research社の消費者向けグッズ分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(headlamps)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?


アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/04/11 10:26

144.54 円

163.80 円

190.87 円

ページTOPに戻る