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ジーンズ市場 タイプ別(レギュラーフィット、スリムフィット、ルーズフィット、スキニーフィット、その他) , エンドユーザー別(男性、女性、子供) , 流通チャネル別(オフライン、オンライン) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年

ジーンズ市場 タイプ別(レギュラーフィット、スリムフィット、ルーズフィット、スキニーフィット、その他) , エンドユーザー別(男性、女性、子供) , 流通チャネル別(オフライン、オンライン) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年


Jeans Market By Type (Regular Fit, Slim Fit, Loose Fit, Skinny Fit, Others) , By End User (Men, Women, Children) By Distribution Channel (Offline, Online) : Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2033

ジーンズ市場 ジーンズ市場は、2023年には803億ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は4.2%で、2033年には1,200億ドルに達すると予測されている。 ジーンズは世界的に広く着用されている衣類の... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2024年11月30日 US$4,065
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サマリー

ジーンズ市場
ジーンズ市場は、2023年には803億ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は4.2%で、2033年には1,200億ドルに達すると予測されている。
ジーンズは世界的に広く着用されている衣類の一種で、男女ともに人気がある。当初はフォーマルな作業着としてデザインされたが、ジーンズは快適さと耐久性を象徴するものとして、現在では世界的なファッションの定番へと進化している。ジーンズは主にデニムから作られ、綿で織られた生地は強靭で耐久性に優れている。ジーンズは衣服以上に、過去の文化的変遷や政治運動、社会規範を象徴してきた。

職場がカジュアル化するにつれ、快適なジーンズへの需要が高まり、市場の成長を牽引している。さらに、スキニージーンズ、リップドジーンズ、ハイウエストジーンズ、ディストレスドデニムといったジーンズスタイルの変化により、ファッション業界における継続的な革新が市場の発展を後押ししている。最近の市場を支配している顕著なトレンドは、顧客が環境に配慮したジーンズに傾倒しているため、持続可能なファッションである。こうした消費者の要求に応えるため、メーカーはオーガニックコットンの使用、リサイクル生地の使用、ジーンズを形成するための水なし仕上げ技術、デニムのリサイクル、持続可能な染色方法といった環境に優しい実践に注力している。
しかし、アスレジャー志向の衣服の魅力の増加により、消費者の嗜好の変動が市場の成長を妨げている。現在、多くの消費者がジーンズよりもレギンスやスウェットパンツ、ジョガーを選んでおり、市場にとって顕著な課題となっている。それとは反対に、ジーンズの生産に独創的な技術を採用することで、作業場の生産量を増やし、エネルギー消費を減らし、原材料の必要量を減らすことで、市場にとって有益な機会を提示している。例えば、民間のB2B組織であるFibre2Fashionの記事によると、デニムの仕上げを実現するためにレーザー技術を使用することで、作業場の生産高が500%向上し、エネルギーが62%節約され、化学製品の必要量が85%削減される。

セグメントレビュー
ジーンズ市場は、タイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域に区分される。タイプ別では、市場はレギュラーフィット、スリムフィット、ルーズフィット、スキニーフィット、その他に分けられる。エンドユーザー別では、男性、女性、子供に分類される。流通チャネル別では、オフラインとオンラインに二分される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析されている。
主な調査結果
タイプ別では、レギュラーフィットセグメントが2023年に最も高い市場シェアを占めた。
エンドユーザー別では、男性セグメントが2023年の市場を支配した。
流通チャネル別では、オフラインセグメントが2023年の市場で顕著なシェアを獲得した。
地域別では、北米が2023年に最も高い収益を上げた。
競争分析
世界のジーンズ市場の主要プレーヤーには、Levi Strauss & Co.、VF Corporation、The Gap、Kontoor Brands Inc.、H&M Hennes & Mauritz AB、Kering S.A、PVH Corp.、Bestseller A/S、U.S. Polo Assn、Pepe Jeans S.L、G-Star RAW、株式会社ユニクロ、Marks and Spencer Group PLC、Iconix International、Big John-Intl、Armaniが含まれる。これらの大手企業は、競争市場における足場を固めるため、事業拡大、新製品の発売、パートナーシップなど、様々な主要開発戦略を採用している。

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国または地域の追加分析-市場規模と予測
主要市場セグメント
タイプ別
レギュラーフィット
スリムフィット
ルーズフィット
スキニーフィット
その他
エンドユーザー別
男性
レディース
子供
流通チャネル別
オフライン
オンライン
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
フランス
ドイツ
イタリア
スペイン
イギリス
ロシア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
タイ
マレーシア
インドネシア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
南アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
アルゼンチン
その他の地域
主な市場プレイヤー
リーバイ・ストラウス
VF コーポレーション
ザ・ギャップ
Kontoor Brands Inc.
H&M ヘネス・アンド・マウリッツ AB
ケリング
PVH Corp.
ベストセラー A/S
U.S. Polo Assn
ペペジーンズ
ジースターロゥ
株式会社ユニクロ ○ マークス アンド スペンサー グループ PLC
マークス・アンド・スペンサー・グループ PLC
アイコニックス・インターナショナル
ビッグ・ジョン・インテル
アルマーニ

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:要旨
2.1.CXOの視点
第3章 市場環境
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主要投資先
3.2.2.上位の勝ち組戦略
3.3.ポーターのファイブフォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力
3.3.2.新規参入者の脅威
3.3.3.代替品の脅威
3.3.4.競争上のライバル
3.3.5.買い手の交渉力
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
第4章: ジーンズ市場、タイプ別
4.1.市場概要
4.1.1 タイプ別市場規模と予測
4.2.レギュラーフィット
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.市場規模および予測、地域別
4.2.3.市場シェア分析、国別
4.3.スリムフィット
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.市場規模および予測、地域別
4.3.3.市場シェア分析、国別
4.4.ルーズフィット
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.市場規模および予測、地域別
4.4.3.市場シェア分析、国別
4.5.スキニーフィット
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.市場規模および予測、地域別
4.5.3.市場シェア分析、国別
4.6.その他
4.6.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.6.2.市場規模および予測、地域別
4.6.3.市場シェア分析、国別
第5章 ジーンズ市場:エンドユーザー別
5.1.市場概要
5.1.1 市場規模および予測、エンドユーザー別
5.2.男性用
5.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.2.2.市場規模および予測、地域別
5.2.3.市場シェア分析、国別
5.3.女性
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.市場規模および予測、地域別
5.3.3.市場シェア分析、国別
5.4.子供
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.市場規模および予測、地域別
5.4.3.市場シェア分析、国別
第6章 ジーンズ市場:流通チャネル別
6.1.市場概要
6.1.1 市場規模および予測、流通チャネル別
6.2.オフライン
6.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.2.2.市場規模および予測、地域別
6.2.3.市場シェア分析、国別
6.3.オンライン
6.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.3.2.市場規模および予測、地域別
6.3.3.市場シェア分析、国別
第7章 ジーンズ市場:地域別
7.1.市場概要
7.1.1 市場規模および予測、地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向と機会
7.2.2.市場規模および予測、タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.6.米国のジーンズ市場
7.2.6.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.7.カナダのジーンズ市場
7.2.7.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.7.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.8.メキシコのジーンズ市場
7.2.8.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.8.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.8.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向と機会
7.3.2.市場規模および予測、タイプ別
7.3.3.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.6.フランスのジーンズ市場
7.3.6.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.7.ドイツのジーンズ市場
7.3.7.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.7.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.8.イタリアのジーンズ市場
7.3.8.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.8.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.8.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.9.スペインのジーンズ市場
7.3.9.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.9.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.9.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.10.イギリスのジーンズ市場
7.3.10.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.10.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.10.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.11.ロシアのジーンズ市場
7.3.11.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.11.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.11.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.12.その他のヨーロッパのジーンズ市場
7.3.12.1.市場規模および予測:タイプ別
7.3.12.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.12.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主な市場動向と機会
7.4.2.市場規模および予測、タイプ別
7.4.3.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.6.中国のジーンズ市場
7.4.6.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.7.日本のジーンズ市場
7.4.7.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.7.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.8.インドのジーンズ市場
7.4.8.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.8.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.8.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.9.韓国のジーンズ市場
7.4.9.1.市場規模および予測:タイプ別
7.4.9.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.9.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.10.オーストラリアのジーンズ市場
7.4.10.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.10.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.10.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.11.タイのジーンズ市場
7.4.11.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.11.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.11.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.12.マレーシアのジーンズ市場
7.4.12.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.12.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.12.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.13.インドネシアのジーンズ市場
7.4.13.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.13.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.13.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.14.その他のアジア太平洋地域のジーンズ市場
7.4.14.1.市場規模および予測:タイプ別
7.4.14.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.14.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.ラメア
7.5.1.主な市場動向と機会
7.5.2.市場規模および予測, タイプ別
7.5.3.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.6.ブラジルのジーンズ市場
7.5.6.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.7.南アフリカのジーンズ市場
7.5.7.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.7.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.8.サウジアラビアのジーンズ市場
7.5.8.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.8.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.8.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.9.UAEのジーンズ市場
7.5.9.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.9.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.9.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.10.アルゼンチンのジーンズ市場
7.5.10.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.10.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.10.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.11.その他のLAMEAのジーンズ市場
7.5.11.1.市場規模および予測:タイプ別
7.5.11.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.5.11.3.市場規模・予測:流通チャネル別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2023年
第9章 企業プロフィール
9.1.リーバイ・ストラウス
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.会社概要
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.VFコーポレーション
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.会社概要
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.ギャップ
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.会社概要
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.コントア・ブランズ社
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.会社概要
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.HAndM ヘネス・アンド・マウリッツ AB
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.会社概要
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6.ケリング社
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.会社概要
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.6.7.主な戦略的動きと展開
9.7.PVHコーポレーション
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.7.7.主な戦略的動きと展開
9.8.ベストセラーA/S
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.米国ポロ協会
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.9.7.主な戦略的動きと展開
9.10.ペペジーンズS.L.
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.会社概要
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績
9.10.7.主な戦略的動きと展開
9.11.ジースターロゥ
9.11.1.会社概要
9.11.2.主要役員
9.11.3.スナップショット
9.11.4.事業セグメント
9.11.5.製品ポートフォリオ
9.11.6.業績
9.11.7.主な戦略的動きと展開
9.12.株式会社ユニクロ
9.12.1.会社概要
9.12.2.主要役員
9.12.3.会社概要
9.12.4.事業セグメント
9.12.5.製品ポートフォリオ
9.12.6.業績
9.12.7.主な戦略的動きと展開
9.13.マークス・アンド・スペンサー・グループ PLC
9.13.1.会社概要
9.13.2.主要役員
9.13.3.スナップショット
9.13.4.事業セグメント
9.13.5.製品ポートフォリオ
9.13.6.業績
9.13.7.主な戦略的動きと展開
9.14.アイコニックス・インターナショナル
9.14.1.会社概要
9.14.2.主要役員
9.14.3.スナップショット
9.14.4.事業セグメント
9.14.5.製品ポートフォリオ
9.14.6.業績
9.14.7.主な戦略的動きと展開
9.15.ビッグジョン-インテル
9.15.1.会社概要
9.15.2.主要役員
9.15.3.スナップショット
9.15.4.事業セグメント
9.15.5.製品ポートフォリオ
9.15.6.業績
9.15.7.主な戦略的動きと展開
9.16.アルマーニ
9.16.1.会社概要
9.16.2.主要役員
9.16.3.スナップショット
9.16.4.事業セグメント
9.16.5.製品ポートフォリオ
9.16.6.業績
9.16.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

Jeans Market
The jeans market was valued at $80.3 billion in 2023 and is projected to reach $120.0 billion by 2033, growing at a CAGR of 4.2% from 2024 to 2033.
Jeans are a widely worn type of clothing globally, popular among both men and women. They were initially designed as formal workwear; however, jeans have now evolved into a global fashion staple as they symbolize comfort and durability. They are mainly created from denim, a woven cotton fabric with high toughness and ability to sustain wear. More than clothing, jeans have been a representative of cultural shifts, political movements, and societal norms in the past.

As workplaces are shifting toward casualization, the demand for comfortable jeans is upsurging, which is driving the growth of the market. In addition, continuous innovations in the fashion industry propel the development of the market due to changes in jeans styles such as skinny jeans, ripped jeans, high-waisted jeans, and distressed denim. A notable trend dominating the market in recent times is sustainable fashion as customers are inclining toward eco-conscious jeans. To cater to the requirements of these consumers, manufacturers are focusing on the usage of organic cotton, recycled fabrics, and eco-friendly practices such as waterless finishing techniques, denim recycling, and sustainable dyeing methods for the formation of jeans.
However, volatility in consumer preferences hampers the market growth owing to increase in the appeal of athleisure-oriented garments. Several consumers are currently opting for leggings, sweatpants, or joggers over jeans, presenting notable challenges for the market. On the contrary, the adoption of ingenious technologies for the production of jeans presents remunerative opportunities for the market by increasing workplace output, reducing energy consumption, and lowering raw material requirements. For instance, an article by Fibre2Fashion—a private B2B organization—states that the usage of laser technology to achieve denim finishing enhances the workplace output by 500%, saves energy by 62%, and requirement for chemical products by 85%.

Segment Review
The jeans market is segmented into type, end user, distribution channel, and region. On the basis of type, the market is divided into regular fit, slim fit, loose fit, skinny fit, and others. By end user, it is classified into men, women, and children. By distribution channel, it is bifurcated into offline and online. Region wise, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
Key Findings
On the basis of type, the regular fit segment held the highest market share in 2023.
By end user, the men segment dominated the market in 2023.
By distribution channel, the offline segment acquired a notable stake in the market in 2023.
Region wise, North America was the highest revenue generator in 2023.
Competition Analysis
The major players in the global jeans market include Levi Strauss & Co., VF Corporation, The Gap, Kontoor Brands Inc., H&M Hennes & Mauritz AB, Kering S.A, PVH Corp., Bestseller A/S, U.S. Polo Assn, Pepe Jeans S.L, G-Star RAW, UNIQLO Co., Ltd., Marks and Spencer Group PLC, Iconix International, Big John-Intl, and Armani. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships to strengthen their foothold in the competitive market.

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● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
Key Market Segments
By Type
● Regular Fit
● Slim Fit
● Loose Fit
● Skinny Fit
● Others
By End User
● Men
● Women
● Children
By Distribution Channel
● Offline
● Online
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ France
○ Germany
○ Italy
○ Spain
○ UK
○ Russia
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Thailand
○ Malaysia
○ Indonesia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ South Africa
○ Saudi Arabia
○ UAE
○ Argentina
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Levi Strauss & Co
○ VF Corporation
○ The Gap
○ Kontoor Brands Inc.
○ H&M Hennes & Mauritz AB
○ Kering S.A
○ PVH Corp.
○ Bestseller A/S
○ U.S. Polo Assn
○ Pepe Jeans S.L
○ G-Star RAW
○ UNIQLO Co., Ltd.
○ Marks and Spencer Group PLC
○ Iconix International
○ Big John-Intl
○ Armani



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report Description
1.2. Key Market Segments
1.3. Key Benefits
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary Research
1.4.2. Secondary Research
1.4.3. Analyst Tools and Models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET LANDSCAPE
3.1. Market Definition and Scope
3.2. Key Findings
3.2.1. Top Investment Pockets
3.2.2. Top Winning Strategies
3.3. Porter's Five Forces Analysis
3.3.1. Bargaining Power of Suppliers
3.3.2. Threat of New Entrants
3.3.3. Threat of Substitutes
3.3.4. Competitive Rivalry
3.3.5. Bargaining Power among Buyers
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
CHAPTER 4: JEANS MARKET, BY TYPE
4.1. Market Overview
4.1.1 Market Size and Forecast, By Type
4.2. Regular Fit
4.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.2.2. Market Size and Forecast, By Region
4.2.3. Market Share Analysis, By Country
4.3. Slim Fit
4.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.3.2. Market Size and Forecast, By Region
4.3.3. Market Share Analysis, By Country
4.4. Loose Fit
4.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.4.2. Market Size and Forecast, By Region
4.4.3. Market Share Analysis, By Country
4.5. Skinny Fit
4.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.5.2. Market Size and Forecast, By Region
4.5.3. Market Share Analysis, By Country
4.6. Others
4.6.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.6.2. Market Size and Forecast, By Region
4.6.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 5: JEANS MARKET, BY END USER
5.1. Market Overview
5.1.1 Market Size and Forecast, By End User
5.2. Men
5.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.2.2. Market Size and Forecast, By Region
5.2.3. Market Share Analysis, By Country
5.3. Women
5.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.3.2. Market Size and Forecast, By Region
5.3.3. Market Share Analysis, By Country
5.4. Children
5.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.4.2. Market Size and Forecast, By Region
5.4.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 6: JEANS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Market Overview
6.1.1 Market Size and Forecast, By Distribution Channel
6.2. Offline
6.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.2.2. Market Size and Forecast, By Region
6.2.3. Market Share Analysis, By Country
6.3. Online
6.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.3.2. Market Size and Forecast, By Region
6.3.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 7: JEANS MARKET, BY REGION
7.1. Market Overview
7.1.1 Market Size and Forecast, By Region
7.2. North America
7.2.1. Key Market Trends and Opportunities
7.2.2. Market Size and Forecast, By Type
7.2.3. Market Size and Forecast, By End User
7.2.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.2.5. Market Size and Forecast, By Country
7.2.6. U.S. Jeans Market
7.2.6.1. Market Size and Forecast, By Type
7.2.6.2. Market Size and Forecast, By End User
7.2.6.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.2.7. Canada Jeans Market
7.2.7.1. Market Size and Forecast, By Type
7.2.7.2. Market Size and Forecast, By End User
7.2.7.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.2.8. Mexico Jeans Market
7.2.8.1. Market Size and Forecast, By Type
7.2.8.2. Market Size and Forecast, By End User
7.2.8.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key Market Trends and Opportunities
7.3.2. Market Size and Forecast, By Type
7.3.3. Market Size and Forecast, By End User
7.3.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.3.5. Market Size and Forecast, By Country
7.3.6. France Jeans Market
7.3.6.1. Market Size and Forecast, By Type
7.3.6.2. Market Size and Forecast, By End User
7.3.6.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.3.7. Germany Jeans Market
7.3.7.1. Market Size and Forecast, By Type
7.3.7.2. Market Size and Forecast, By End User
7.3.7.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.3.8. Italy Jeans Market
7.3.8.1. Market Size and Forecast, By Type
7.3.8.2. Market Size and Forecast, By End User
7.3.8.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.3.9. Spain Jeans Market
7.3.9.1. Market Size and Forecast, By Type
7.3.9.2. Market Size and Forecast, By End User
7.3.9.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.3.10. UK Jeans Market
7.3.10.1. Market Size and Forecast, By Type
7.3.10.2. Market Size and Forecast, By End User
7.3.10.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.3.11. Russia Jeans Market
7.3.11.1. Market Size and Forecast, By Type
7.3.11.2. Market Size and Forecast, By End User
7.3.11.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.3.12. Rest Of Europe Jeans Market
7.3.12.1. Market Size and Forecast, By Type
7.3.12.2. Market Size and Forecast, By End User
7.3.12.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key Market Trends and Opportunities
7.4.2. Market Size and Forecast, By Type
7.4.3. Market Size and Forecast, By End User
7.4.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4.5. Market Size and Forecast, By Country
7.4.6. China Jeans Market
7.4.6.1. Market Size and Forecast, By Type
7.4.6.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.6.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4.7. Japan Jeans Market
7.4.7.1. Market Size and Forecast, By Type
7.4.7.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.7.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4.8. India Jeans Market
7.4.8.1. Market Size and Forecast, By Type
7.4.8.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.8.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4.9. South Korea Jeans Market
7.4.9.1. Market Size and Forecast, By Type
7.4.9.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.9.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4.10. Australia Jeans Market
7.4.10.1. Market Size and Forecast, By Type
7.4.10.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.10.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4.11. Thailand Jeans Market
7.4.11.1. Market Size and Forecast, By Type
7.4.11.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.11.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4.12. Malaysia Jeans Market
7.4.12.1. Market Size and Forecast, By Type
7.4.12.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.12.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4.13. Indonesia Jeans Market
7.4.13.1. Market Size and Forecast, By Type
7.4.13.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.13.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.4.14. Rest of Asia-Pacific Jeans Market
7.4.14.1. Market Size and Forecast, By Type
7.4.14.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.14.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key Market Trends and Opportunities
7.5.2. Market Size and Forecast, By Type
7.5.3. Market Size and Forecast, By End User
7.5.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5.5. Market Size and Forecast, By Country
7.5.6. Brazil Jeans Market
7.5.6.1. Market Size and Forecast, By Type
7.5.6.2. Market Size and Forecast, By End User
7.5.6.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5.7. South Africa Jeans Market
7.5.7.1. Market Size and Forecast, By Type
7.5.7.2. Market Size and Forecast, By End User
7.5.7.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5.8. Saudi Arabia Jeans Market
7.5.8.1. Market Size and Forecast, By Type
7.5.8.2. Market Size and Forecast, By End User
7.5.8.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5.9. UAE Jeans Market
7.5.9.1. Market Size and Forecast, By Type
7.5.9.2. Market Size and Forecast, By End User
7.5.9.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5.10. Argentina Jeans Market
7.5.10.1. Market Size and Forecast, By Type
7.5.10.2. Market Size and Forecast, By End User
7.5.10.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5.11. Rest of LAMEA Jeans Market
7.5.11.1. Market Size and Forecast, By Type
7.5.11.2. Market Size and Forecast, By End User
7.5.11.3. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top Winning Strategies
8.3. Product Mapping Of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top Player Positioning, 2023
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Levi Strauss And Co
9.1.1. Company Overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company Snapshot
9.1.4. Operating Business Segments
9.1.5. Product Portfolio
9.1.6. Business Performance
9.1.7. Key Strategic Moves and Developments
9.2. VF Corporation
9.2.1. Company Overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company Snapshot
9.2.4. Operating Business Segments
9.2.5. Product Portfolio
9.2.6. Business Performance
9.2.7. Key Strategic Moves and Developments
9.3. The Gap
9.3.1. Company Overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company Snapshot
9.3.4. Operating Business Segments
9.3.5. Product Portfolio
9.3.6. Business Performance
9.3.7. Key Strategic Moves and Developments
9.4. Kontoor Brands Inc.
9.4.1. Company Overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company Snapshot
9.4.4. Operating Business Segments
9.4.5. Product Portfolio
9.4.6. Business Performance
9.4.7. Key Strategic Moves and Developments
9.5. HAndM Hennes And Mauritz AB
9.5.1. Company Overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company Snapshot
9.5.4. Operating Business Segments
9.5.5. Product Portfolio
9.5.6. Business Performance
9.5.7. Key Strategic Moves and Developments
9.6. Kering S.A
9.6.1. Company Overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company Snapshot
9.6.4. Operating Business Segments
9.6.5. Product Portfolio
9.6.6. Business Performance
9.6.7. Key Strategic Moves and Developments
9.7. PVH Corp.
9.7.1. Company Overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company Snapshot
9.7.4. Operating Business Segments
9.7.5. Product Portfolio
9.7.6. Business Performance
9.7.7. Key Strategic Moves and Developments
9.8. Bestseller A/S
9.8.1. Company Overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company Snapshot
9.8.4. Operating Business Segments
9.8.5. Product Portfolio
9.8.6. Business Performance
9.8.7. Key Strategic Moves and Developments
9.9. U.S. Polo Assn
9.9.1. Company Overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company Snapshot
9.9.4. Operating Business Segments
9.9.5. Product Portfolio
9.9.6. Business Performance
9.9.7. Key Strategic Moves and Developments
9.10. Pepe Jeans S.L
9.10.1. Company Overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company Snapshot
9.10.4. Operating Business Segments
9.10.5. Product Portfolio
9.10.6. Business Performance
9.10.7. Key Strategic Moves and Developments
9.11. G-Star RAW
9.11.1. Company Overview
9.11.2. Key Executives
9.11.3. Company Snapshot
9.11.4. Operating Business Segments
9.11.5. Product Portfolio
9.11.6. Business Performance
9.11.7. Key Strategic Moves and Developments
9.12. UNIQLO Co., Ltd.
9.12.1. Company Overview
9.12.2. Key Executives
9.12.3. Company Snapshot
9.12.4. Operating Business Segments
9.12.5. Product Portfolio
9.12.6. Business Performance
9.12.7. Key Strategic Moves and Developments
9.13. Marks And Spencer Group PLC
9.13.1. Company Overview
9.13.2. Key Executives
9.13.3. Company Snapshot
9.13.4. Operating Business Segments
9.13.5. Product Portfolio
9.13.6. Business Performance
9.13.7. Key Strategic Moves and Developments
9.14. Iconix International
9.14.1. Company Overview
9.14.2. Key Executives
9.14.3. Company Snapshot
9.14.4. Operating Business Segments
9.14.5. Product Portfolio
9.14.6. Business Performance
9.14.7. Key Strategic Moves and Developments
9.15. Big John-Intl
9.15.1. Company Overview
9.15.2. Key Executives
9.15.3. Company Snapshot
9.15.4. Operating Business Segments
9.15.5. Product Portfolio
9.15.6. Business Performance
9.15.7. Key Strategic Moves and Developments
9.16. Armani
9.16.1. Company Overview
9.16.2. Key Executives
9.16.3. Company Snapshot
9.16.4. Operating Business Segments
9.16.5. Product Portfolio
9.16.6. Business Performance
9.16.7. Key Strategic Moves and Developments

 

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