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革製手荷物・グッズ市場:製品タイプ別(革製手荷物、革製グッズ) 、エンドユーザー別(男性、女性) 、販売形態別(オンラインストア、小売店) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年

革製手荷物・グッズ市場:製品タイプ別(革製手荷物、革製グッズ) 、エンドユーザー別(男性、女性) 、販売形態別(オンラインストア、小売店) :世界の機会分析と産業予測、2024-2033年


Leather Luggage and Goods Market By Product Type (Leather Luggage, Leather Goods) , By End User (Men, Women) By Mode of Sale (Online Stores, Retail Stores) : Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2033

革製ラゲージとグッズ市場 革製ラゲージとグッズ市場は、2023年に2,853億ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は5.1%で、2033年には4,669億ドルに達すると予測されている。 革製のラゲージとグ... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2024年10月30日 US$4,065
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サマリー

革製ラゲージとグッズ市場
革製ラゲージとグッズ市場は、2023年に2,853億ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は5.1%で、2033年には4,669億ドルに達すると予測されている。
革製のラゲージとグッズは、個人にとって贅沢、スタイル、洗練の象徴である。ラゲージセグメントはハイエンドのトロリーバッグとスーツケースで構成され、グッズセグメントは財布、ベルト、フットウェア、ハンドバッグを含む。革製ラゲージ&グッズの主な特性は、長寿、耐久性、自然保護、美的魅力、持続可能性である。製品の製造には、トップグレイン、フルグレイン、補正グレイン、ボンデッドレザーなど様々な種類の革が使用される。

個人の可処分所得の増加は、革製ラゲッジとグッズ市場の主要な促進要因である。さらに、ハイエンドの高級品の人気の高まりが市場の発展を後押ししている。さらに、個人のユニークな好みに応じてカスタマイズされたデザインの利用可能性は、市場の成長を大幅に推進している。革製ラゲッジ&グッズ市場で顕著になっているトレンドは、製品の製造に自動化&デジタル技術を使用することである。自動裁断装置とコンピュータ支援設計ソフトウェアは、効率的で一貫性のある製品を生産するために皮革産業で慣例化している。

しかし、動物愛護と直立的な生産慣行に関する倫理的懸念は、革製の荷物や商品の購入を思いとどまらせる。さらに、いくつかの菜食主義者や持続可能な代替品の出現が市場の成長を抑制している。世界的な経営コンサルティング会社であるMcKinseyによると、革新的なバイオベースの代替革は、比較的低コストで簡単に入手できるようになってきている。これとは対照的に、革製品への技術の同化は、革製バッグ・グッズ市場に新たな道を開くと予測されている。メーカーは、GPSトラッカー、ソーラーパネル、指紋認証ロックなどのセンサーやスマート機器の革製品への統合に注力しており、コネクテッド&ハイテク志向のライフスタイルを求める消費者にアピールしている。したがって、機能的属性と従来の職人技の融合は、市場拡大のための有利な機会を提示する態勢を整えている。

セグメント別レビュー
革製ラゲッジ&グッズ市場は、製品タイプ、エンドユーザー、販売形態、地域に区分される。製品タイプに基づき、市場は革製ラゲージと革製グッズに二分される。エンドユーザーによって、男性と女性に分けられる。販売形態では、オンラインストアと小売店に分類される。地域別では、北米、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、ラメア地域に分析される。
主な調査結果
製品タイプ別では、皮革製品セグメントが2023年の市場で高いシェアを獲得した。
エンドユーザー別では、女性セグメントが2023年の市場を支配した。
販売形態別では、オンラインストア部門が2023年の市場で高いシェアを獲得した。
地域別では、北米が2023年に最も高い収益を上げた。
競争分析
世界の革製ラゲッジとグッズ市場の主要プレイヤーは、Delsey S.A.、Hermes International S.A.、Louis Vuitton、Christian Dior SE、Kering S.A.、Samsonite International S.A.、Prada S.p.A.、VIP Industries Limited、Coach, Inc.などである。これらの大手企業は、競争市場における足場を強化するために、事業拡大、新製品の発売、パートナーシップなどの様々な主要な開発戦略を採用している。

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国または地域の追加分析-市場規模と予測
主要市場セグメント
製品タイプ別
革製ラゲージ
レザーグッズ
エンドユーザー別
男性
女性
販売形態別
オンラインショップ
小売店
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
フランス
ドイツ
イタリア
スペイン
イギリス
ロシア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
タイ
マレーシア
インドネシア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
南アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
アルゼンチン
その他の地域
主な市場プレイヤー
デルシー社
エルメス・インターナショナル
ルイ・ヴィトン
クリスチャン・ディオールSE
ケリングSA.
サムソナイト・インターナショナルS.A.
プラダ S.p.A.
VIP インダストリーズ・リミテッド
コーチ

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目次

第1章:序論
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:要旨
2.1.CXOの視点
第3章 市場環境
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主要投資先
3.2.2.上位の勝ち組戦略
3.3.ポーターのファイブフォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力
3.3.2.新規参入者の脅威
3.3.3.代替品の脅威
3.3.4.競争上のライバル
3.3.5.買い手の交渉力
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
第4章 革製ラゲッジとグッズ市場、製品タイプ別
4.1.市場概要
4.1.1 市場規模および予測、製品タイプ別
4.2.革製ラゲージ
4.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.2.2.市場規模および予測、地域別
4.2.3.市場シェア分析、国別
4.3.皮革製品
4.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.3.2.市場規模および予測、地域別
4.3.3.市場シェア分析、国別
第5章 革製ラゲッジとグッズ市場:エンドユーザー別
5.1.市場概要
5.1.1 市場規模および予測、エンドユーザー別
5.2.男性
5.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.2.2.市場規模および予測、地域別
5.2.3.市場シェア分析、国別
5.3.女性
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.市場規模および予測、地域別
5.3.3.市場シェア分析、国別
第6章 革製ラゲッジとグッズ市場:販売形態別
6.1.市場概要
6.1.1 市場規模および予測、販売形態別
6.2.オンラインストア
6.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.2.2.市場規模および予測、地域別
6.2.3.市場シェア分析、国別
6.3.小売店舗
6.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.3.2.市場規模および予測、地域別
6.3.3.市場シェア分析、国別
第7章 革製ラゲッジとグッズ市場:地域別
7.1.市場概要
7.1.1 市場規模および予測、地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向と機会
7.2.2.市場規模および予測、製品タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.4.市場規模・予測:販売形態別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.6.米国の皮革製手荷物・グッズ市場
7.2.6.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.2.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.6.3.市場規模・予測:販売形態別
7.2.7.カナダの革製手荷物・グッズ市場
7.2.7.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.2.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.7.3.市場規模・予測:販売形態別
7.2.8.メキシコの革製手荷物・グッズ市場
7.2.8.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.2.8.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.8.3.市場規模・予測:販売形態別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向と機会
7.3.2.市場規模および予測、製品タイプ別
7.3.3.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.3.4.市場規模・予測:販売形態別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.6.フランスの革製手荷物・グッズ市場
7.3.6.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.6.3.市場規模・予測:販売形態別
7.3.7.ドイツの革製手荷物・グッズ市場
7.3.7.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.7.3.市場規模・予測:販売形態別
7.3.8.イタリアの革製ラゲージとグッズ市場
7.3.8.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.8.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.3.8.3.市場規模・予測:販売形態別
7.3.9.スペインの革製手荷物・グッズ市場
7.3.9.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.9.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.9.3.市場規模・予測:販売形態別
7.3.10.イギリスの革製ラゲージとグッズ市場
7.3.10.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.10.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.10.3.市場規模・予測:販売形態別
7.3.11.ロシアの皮革製手荷物・グッズ市場
7.3.11.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.11.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.11.3.市場規模・予測:販売形態別
7.3.12.その他のヨーロッパの皮革製手荷物・グッズ市場
7.3.12.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.12.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.3.12.3.市場規模・予測:販売形態別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主な市場動向と機会
7.4.2.市場規模および予測、製品タイプ別
7.4.3.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.4.4.市場規模・予測:販売形態別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.6.中国の皮革製手荷物・グッズ市場
7.4.6.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.6.3.市場規模・予測:販売形態別
7.4.7.日本の皮革製手荷物・グッズ市場
7.4.7.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.4.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.7.3.市場規模・予測:販売形態別
7.4.8.インドの革製手荷物・グッズ市場
7.4.8.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.4.8.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.8.3.市場規模・予測:販売形態別
7.4.9.韓国の皮革製手荷物・グッズ市場
7.4.9.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.4.9.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.4.9.3.市場規模・予測:販売形態別
7.4.10.オーストラリアの革製手荷物・グッズ市場
7.4.10.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.4.10.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.10.3.市場規模・予測:販売形態別
7.4.11.タイの皮革製手荷物・グッズ市場
7.4.11.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.11.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.11.3.市場規模・予測:販売形態別
7.4.12.マレーシアの革製手荷物・グッズ市場
7.4.12.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.12.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.12.3.市場規模・予測:販売形態別
7.4.13.インドネシアの皮革製手荷物・グッズ市場
7.4.13.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.4.13.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.13.3.市場規模・予測:販売形態別
7.4.14.その他のアジア太平洋地域の皮革製手荷物・グッズ市場
7.4.14.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.4.14.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.4.14.3.市場規模・予測:販売形態別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向と機会
7.5.2.市場規模および予測、製品タイプ別
7.5.3.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.5.4.市場規模・予測:販売形態別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.6.ブラジルの革製手荷物・グッズ市場
7.5.6.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.5.6.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.5.6.3.市場規模・予測:販売形態別
7.5.7.南アフリカの皮革製手荷物・グッズ市場
7.5.7.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.5.7.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.5.7.3.市場規模・予測:販売形態別
7.5.8.サウジアラビアの革製手荷物・グッズ市場
7.5.8.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.5.8.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.8.3.市場規模・予測:販売形態別
7.5.9.UAEの革製手荷物・グッズ市場
7.5.9.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.5.9.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.9.3.市場規模・予測:販売形態別
7.5.10.アルゼンチンの皮革製手荷物・グッズ市場
7.5.10.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.5.10.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.10.3.市場規模・予測:販売形態別
7.5.11.その他のLAMEAの皮革製手荷物・グッズ市場
7.5.11.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.5.11.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
7.5.11.3.市場規模・予測:販売形態別
第8章 競争環境
8.1.序論
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2023年
第9章 企業プロフィール
9.1.デルシーS.A.
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.会社概要
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.エルメス・インターナショナルS.A.
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.会社概要
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.ルイ・ヴィトン
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.会社概要
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.クリスチャン・ディオールSE
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.会社概要
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.ケリングSA.
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.会社概要
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6.サムソナイト・インターナショナル S.A.
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.会社概要
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.6.7.主な戦略的動きと展開
9.7.プラダ
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.7.7.主な戦略的動きと展開
9.8.VIPインダストリーズ社
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.コーチ社
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.9.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

Leather Luggage and Goods Market
The leather luggage and goods market was valued at $285.3 billion in 2023 and is projected to reach $466.9 billion by 2033, growing at a CAGR of 5.1% from 2024 to 2033.
Leather luggage and goods are a representation of luxury, style, & sophistication for individuals. The luggage segment comprises high-end trolley bags and suitcases, whereas the goods segment includes wallets, belts, footwear, and handbags. The key attributes of leather luggage & goods are their longevity, durability, natural protection, aesthetic appeal, and sustainability. Various types of leather are used for the manufacturing of products such as top-grain, full-grain, corrected-grain, and bonded leather.

Rise in disposable income of individuals is a key driver of the leather luggage and goods market. In addition, increase in popularity of high-end luxury goods has augmented the development of the market. Furthermore, the availability of customized designs as per the unique preferences of individuals propels the market growth significantly. A notable trend gaining prominence in the leather luggage and goods market is the use of automation & digital techniques for the manufacturing of products. Automated cutting equipment and computer-aided designing software are becoming customary in the leather industries to produce efficient & consistent products.

However, ethical concerns pertaining to animal welfare & upright production practices discourage several individuals from purchasing leather luggage and goods. Moreover, the emergence of several vegan and sustainable alternatives is restraining the market growth. According to McKinsey—a global management consulting firm—innovative bio-based leather alternatives are becoming easily available at comparatively lower costs. Contrarily, the assimilation of technology into leather products is projected to open new avenues for the leather luggage and goods market. Manufacturers are focusing on the integration of sensors & smart equipment such as GPS trackers, solar-powered panels, and fingerprint locks into leather products to appeal the consumers seeking a connected & tech-oriented lifestyle. Therefore, the blend of functional attributes and conventional craftsmanship is poised to present lucrative opportunities for the market expansion.

Segment Review
The leather luggage and goods market is segmented into product type, end user, mode of sale, and region. On the basis of product type, the market is bifurcated into leather luggage and leather goods. Depending on end user, it is divided into men and women. As per mode of sale, it is classified into online stores and retail stores. Region wise, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
Key Findings
On the basis of product type, the leather goods segment acquired a high stake in the market in 2023.
Depending on end user, the women segment dominated the market in 2023.
As per mode of sale, the online stores segment held a high share of the market in 2023.
Region wise, North America was the highest revenue generator in 2023.
Competition Analysis
The major players in the global leather luggage and goods market include Delsey S.A., Hermes International S.A., Louis Vuitton, Christian Dior SE, Kering S.A., Samsonite International S.A., Prada S.p.A., VIP Industries Limited, and Coach, Inc. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships to strengthen their foothold in the competitive market.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
Key Market Segments
By Product Type
● Leather Luggage
● Leather Goods
By End User
● Men
● Women
By Mode Of Sale
● Online Stores
● Retail Stores
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ France
○ Germany
○ Italy
○ Spain
○ UK
○ Russia
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Thailand
○ Malaysia
○ Indonesia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ South Africa
○ Saudi Arabia
○ UAE
○ Argentina
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Delsey S.A
○ Hermes International S.A.
○ Louis Vuitton
○ Christian Dior SE
○ Kering SA.
○ Samsonite International S.A
○ Prada S.p.A.
○ VIP Industries Limited
○ Coach, Inc.



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report Description
1.2. Key Market Segments
1.3. Key Benefits
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary Research
1.4.2. Secondary Research
1.4.3. Analyst Tools and Models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET LANDSCAPE
3.1. Market Definition and Scope
3.2. Key Findings
3.2.1. Top Investment Pockets
3.2.2. Top Winning Strategies
3.3. Porter's Five Forces Analysis
3.3.1. Bargaining Power of Suppliers
3.3.2. Threat of New Entrants
3.3.3. Threat of Substitutes
3.3.4. Competitive Rivalry
3.3.5. Bargaining Power among Buyers
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
CHAPTER 4: LEATHER LUGGAGE AND GOODS MARKET, BY PRODUCT TYPE
4.1. Market Overview
4.1.1 Market Size and Forecast, By Product Type
4.2. Leather Luggage
4.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.2.2. Market Size and Forecast, By Region
4.2.3. Market Share Analysis, By Country
4.3. Leather Goods
4.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.3.2. Market Size and Forecast, By Region
4.3.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 5: LEATHER LUGGAGE AND GOODS MARKET, BY END USER
5.1. Market Overview
5.1.1 Market Size and Forecast, By End User
5.2. Men
5.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.2.2. Market Size and Forecast, By Region
5.2.3. Market Share Analysis, By Country
5.3. Women
5.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.3.2. Market Size and Forecast, By Region
5.3.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 6: LEATHER LUGGAGE AND GOODS MARKET, BY MODE OF SALE
6.1. Market Overview
6.1.1 Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
6.2. Online Stores
6.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.2.2. Market Size and Forecast, By Region
6.2.3. Market Share Analysis, By Country
6.3. Retail Stores
6.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.3.2. Market Size and Forecast, By Region
6.3.3. Market Share Analysis, By Country
CHAPTER 7: LEATHER LUGGAGE AND GOODS MARKET, BY REGION
7.1. Market Overview
7.1.1 Market Size and Forecast, By Region
7.2. North America
7.2.1. Key Market Trends and Opportunities
7.2.2. Market Size and Forecast, By Product Type
7.2.3. Market Size and Forecast, By End User
7.2.4. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.2.5. Market Size and Forecast, By Country
7.2.6. U.S. Leather Luggage and Goods Market
7.2.6.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.2.6.2. Market Size and Forecast, By End User
7.2.6.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.2.7. Canada Leather Luggage and Goods Market
7.2.7.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.2.7.2. Market Size and Forecast, By End User
7.2.7.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.2.8. Mexico Leather Luggage and Goods Market
7.2.8.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.2.8.2. Market Size and Forecast, By End User
7.2.8.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.3. Europe
7.3.1. Key Market Trends and Opportunities
7.3.2. Market Size and Forecast, By Product Type
7.3.3. Market Size and Forecast, By End User
7.3.4. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.3.5. Market Size and Forecast, By Country
7.3.6. France Leather Luggage and Goods Market
7.3.6.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.3.6.2. Market Size and Forecast, By End User
7.3.6.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.3.7. Germany Leather Luggage and Goods Market
7.3.7.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.3.7.2. Market Size and Forecast, By End User
7.3.7.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.3.8. Italy Leather Luggage and Goods Market
7.3.8.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.3.8.2. Market Size and Forecast, By End User
7.3.8.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.3.9. Spain Leather Luggage and Goods Market
7.3.9.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.3.9.2. Market Size and Forecast, By End User
7.3.9.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.3.10. UK Leather Luggage and Goods Market
7.3.10.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.3.10.2. Market Size and Forecast, By End User
7.3.10.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.3.11. Russia Leather Luggage and Goods Market
7.3.11.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.3.11.2. Market Size and Forecast, By End User
7.3.11.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.3.12. Rest Of Europe Leather Luggage and Goods Market
7.3.12.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.3.12.2. Market Size and Forecast, By End User
7.3.12.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key Market Trends and Opportunities
7.4.2. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4.3. Market Size and Forecast, By End User
7.4.4. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.4.5. Market Size and Forecast, By Country
7.4.6. China Leather Luggage and Goods Market
7.4.6.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4.6.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.6.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.4.7. Japan Leather Luggage and Goods Market
7.4.7.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4.7.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.7.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.4.8. India Leather Luggage and Goods Market
7.4.8.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4.8.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.8.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.4.9. South Korea Leather Luggage and Goods Market
7.4.9.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4.9.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.9.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.4.10. Australia Leather Luggage and Goods Market
7.4.10.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4.10.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.10.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.4.11. Thailand Leather Luggage and Goods Market
7.4.11.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4.11.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.11.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.4.12. Malaysia Leather Luggage and Goods Market
7.4.12.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4.12.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.12.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.4.13. Indonesia Leather Luggage and Goods Market
7.4.13.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4.13.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.13.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.4.14. Rest of Asia-Pacific Leather Luggage and Goods Market
7.4.14.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4.14.2. Market Size and Forecast, By End User
7.4.14.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.5. LAMEA
7.5.1. Key Market Trends and Opportunities
7.5.2. Market Size and Forecast, By Product Type
7.5.3. Market Size and Forecast, By End User
7.5.4. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.5.5. Market Size and Forecast, By Country
7.5.6. Brazil Leather Luggage and Goods Market
7.5.6.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.5.6.2. Market Size and Forecast, By End User
7.5.6.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.5.7. South Africa Leather Luggage and Goods Market
7.5.7.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.5.7.2. Market Size and Forecast, By End User
7.5.7.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.5.8. Saudi Arabia Leather Luggage and Goods Market
7.5.8.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.5.8.2. Market Size and Forecast, By End User
7.5.8.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.5.9. UAE Leather Luggage and Goods Market
7.5.9.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.5.9.2. Market Size and Forecast, By End User
7.5.9.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.5.10. Argentina Leather Luggage and Goods Market
7.5.10.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.5.10.2. Market Size and Forecast, By End User
7.5.10.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
7.5.11. Rest of LAMEA Leather Luggage and Goods Market
7.5.11.1. Market Size and Forecast, By Product Type
7.5.11.2. Market Size and Forecast, By End User
7.5.11.3. Market Size and Forecast, By Mode Of Sale
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top Winning Strategies
8.3. Product Mapping Of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top Player Positioning, 2023
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Delsey S.A
9.1.1. Company Overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company Snapshot
9.1.4. Operating Business Segments
9.1.5. Product Portfolio
9.1.6. Business Performance
9.1.7. Key Strategic Moves and Developments
9.2. Hermes International S.A.
9.2.1. Company Overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company Snapshot
9.2.4. Operating Business Segments
9.2.5. Product Portfolio
9.2.6. Business Performance
9.2.7. Key Strategic Moves and Developments
9.3. Louis Vuitton
9.3.1. Company Overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company Snapshot
9.3.4. Operating Business Segments
9.3.5. Product Portfolio
9.3.6. Business Performance
9.3.7. Key Strategic Moves and Developments
9.4. Christian Dior SE
9.4.1. Company Overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company Snapshot
9.4.4. Operating Business Segments
9.4.5. Product Portfolio
9.4.6. Business Performance
9.4.7. Key Strategic Moves and Developments
9.5. Kering SA.
9.5.1. Company Overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company Snapshot
9.5.4. Operating Business Segments
9.5.5. Product Portfolio
9.5.6. Business Performance
9.5.7. Key Strategic Moves and Developments
9.6. Samsonite International S.A
9.6.1. Company Overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company Snapshot
9.6.4. Operating Business Segments
9.6.5. Product Portfolio
9.6.6. Business Performance
9.6.7. Key Strategic Moves and Developments
9.7. Prada S.p.A.
9.7.1. Company Overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company Snapshot
9.7.4. Operating Business Segments
9.7.5. Product Portfolio
9.7.6. Business Performance
9.7.7. Key Strategic Moves and Developments
9.8. VIP Industries Limited
9.8.1. Company Overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company Snapshot
9.8.4. Operating Business Segments
9.8.5. Product Portfolio
9.8.6. Business Performance
9.8.7. Key Strategic Moves and Developments
9.9. Coach, Inc.
9.9.1. Company Overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company Snapshot
9.9.4. Operating Business Segments
9.9.5. Product Portfolio
9.9.6. Business Performance
9.9.7. Key Strategic Moves and Developments

 

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