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薄毛治療製品の世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(シャンプー&コンディショナー、美容液、オイル、その他)、エンドユーザー別(男性、女性)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別&競合、2020-2030F

薄毛治療製品の世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(シャンプー&コンディショナー、美容液、オイル、その他)、エンドユーザー別(男性、女性)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別&競合、2020-2030F


Hair Loss Treatment Product Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity and Forecast, By Product Type (Shampoo & Conditioner, Serum, Oil, Others), By End User (Men, Women), By Distribution Channel (Online, Offline), By Region & Competition, 2020-2030F

脱毛治療製品の世界市場規模は2024年に21.5億米ドルで、予測期間中のCAGRは8.54%で2030年には36.7億米ドルに成長すると予測されている。抜け毛治療製品市場は、重要な推進要因の収束に後押しされている。第一に、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2025年3月28日 US$4,500
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PDF:2営業日程度 182 英語

 

サマリー

脱毛治療製品の世界市場規模は2024年に21.5億米ドルで、予測期間中のCAGRは8.54%で2030年には36.7億米ドルに成長すると予測されている。抜け毛治療製品市場は、重要な推進要因の収束に後押しされている。第一に、ストレス、ホルモンバランスの乱れ、加齢などの要因によって脱毛症やその他の脱毛症状の有病率が増加しており、効果的な解決策に対する強い需要が生まれている。第二に、外用薬や経口サプリメントから自毛植毛やレーザー治療のような高度な治療法まで、利用可能な治療オプションに対する認知度の高まりが、消費者の悩みを解決する力を与えている。特に新興国における可処分所得の増加も、個人が高級薄毛治療に投資することを可能にしている。また、革新的な薬物送達システムの開発、幹細胞治療、ロボットによる毛髪再生など、この分野における技術の進歩が市場の可能性を広げている。最後に、ソーシャルメディアや有名人の推薦の影響力の高まりは、薄毛の汚名返上に貢献し、個人が治療を受けることを促し、それによって市場の拡大を促進している。
主な市場牽引要因
脱毛症患者の増加
脱毛症やその他の脱毛症状に悩む人の数が増加していることは、世界の脱毛治療製品市場の主要な促進要因となっている。その一環として、最近の調査によると、2024年現在、円形脱毛症は米国で約700万人、世界で1億6,000万人が罹患している。このような有病率の急増は、現代のライフスタイルにおけるストレスレベルの増加、ホルモンの変動、人口の高齢化、遺伝的素因など、様々な要因が重なったことに起因している。また、このような疾患に対する認識が高まりつつあることに加え、患者を差別化する取り組みも進んでいるため、専門家に助けを求め、利用可能な治療法を模索する人が増えている。現代生活に広く浸透しているストレスの影響は、抜け毛に大きく影響しています。慢性的なストレスは毛髪の成長サイクルを乱し、過剰な脱毛を特徴とする毛細血管拡張症のような状態を引き起こします。同様に、特に妊娠中、産後、更年期の女性では、ホルモンバランスの乱れが顕著な薄毛の引き金となる。世界人口の高齢化に伴い、加齢に伴う脱毛がますます蔓延するようになり、市場の成長をさらに促進している。
主な市場課題
厳格な政府規範
厳格な政府規範は、世界の薄毛治療製品市場にとって大きな課題となっている。世界各国の規制機関は、製品の安全性、有効性、表示について厳しい要件を課しており、大規模な臨床試験やデータ提出を要求している。これらの規制は、消費者保護にとって極めて重要である一方で、新製品の市場投入に関連する時間とコストを大幅に増加させる可能性がある。また、地域によって規制基準が異なるため、グローバルな市場参入を目指すメーカーにとっては複雑な問題が生じる。多様な要件に準拠するためには、研究、試験、文書化に多額の投資が必要となる。このような薬事規制の状況はイノベーションの妨げにもなりかねず、企業は長くて費用のかかる承認プロセスのために新規治療法の追求をためらう可能性がある。また、コンプライアンス違反に伴う製品回収や法的責任のリスクは、メーカーにさらなるプレッシャーを与え、市場の成長と収益性に影響を与える。
主な市場動向
天然製品に対する需要の高まり
世界の薄毛治療製品市場は、合成治療に伴う潜在的な副作用に対する消費者の意識の高まりにより、天然製品に対する需要が大幅に急増している。この傾向は、ホリスティックな健康とウェルネスへの幅広いシフトを反映しており、個人はより優しく持続可能な解決策を求めている。消費者は、より安全で自分の体に合うと思われるハーブ療法、植物性エキス、エッセンシャルオイルにますます惹かれている。ノコギリヤシ、ビオチン、ローズマリー・オイル、朝鮮人参といった成分は、発毛促進効果があるとされ、人気を集めている。天然製品の魅力は、環境に優しいという認識にも及んでおり、持続可能な消費に対する意識の高まりと一致している。メーカー各社は、効果的な天然薄毛治療薬を処方するための研究開発に投資することで、この傾向に対応している。これには、伝統的な薬効の探求や、天然成分の有効性を検証するための科学的研究の実施などが含まれる。市場はまた、特定の消費者の嗜好に応えるため、オーガニックやビーガンの育毛剤も増加している。このような天然製品に対する需要の高まりは、市場の展望を再形成し、各企業に革新と多様な自然由来のソリューションの提供を促している。
主要市場プレイヤー
- ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー
- ロレアルS.A.
- ユニリーバ・ピーエルシー
- 大正製薬ホールディングス
- ピエール・ファーブルS.A.
- ザ・マン・カンパニー
- ネット・ディストリビューション・サービス・プライベート・リミテッド
- ギルトフリー インダストリーズ リミテッド
- セバメド
- ロクシタン
レポートの範囲
本レポートでは、薄毛治療製品の世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- 脱毛治療製品市場、製品タイプ別
o シャンプー&コンディショナー
o 美容液
o オイル
o その他
- 脱毛治療製品市場:エンドユーザー別
o 男性
o 女性
- 抜け毛治療製品市場:流通チャネル別
o オンライン
o オフライン
- 脱毛治療製品市場:地域別
o 北米
§ 北米
§ カナダ
§ メキシコ
o アジア太平洋
§ 中国
§ 日本
§ インド
§ オーストラリア
§ 韓国
ヨーロッパ
§ フランス
§ イギリス
§ イタリア
§ ドイツ
§ スペイン
o 南米
§ アルゼンチン
§ コロンビア
§ ブラジル
o 中東・アフリカ
§ 南アフリカ
§ サウジアラビア
§ アラブ首長国連邦
§ トルコ
競合他社の状況
企業プロフィール:薄毛治療製品の世界市場における主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、脱毛治療製品の世界市場レポートにおいて、企業固有のニーズに合わせたカスタマイズを提供しています。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング


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目次

1.はじめに
1.1.製品概要
1.2.レポートの主なハイライト
1.3.市場範囲
1.4.対象市場セグメント
1.5.調査対象期間
2.調査方法
2.1.方法論の風景
2.2.研究の目的
2.3.ベースライン手法
2.4.調査範囲の設定
2.5.仮定と限界
2.6.調査の情報源
2.7.市場調査のアプローチ
2.8.市場規模・市場シェアの算出方法
2.9.予測方法
3.エグゼクティブサマリー
3.1.市場の概要
3.2.主要市場セグメントの概要
3.3.主要市場プレーヤーの概要
3.4.主要地域の概要
3.5.市場促進要因、課題、トレンドの概要
4.顧客の声分析
4.1.ブランド認知度
4.2.購買決定要因
5.脱毛治療製品の世界市場展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.製品タイプ別(シャンプー&コンディショナー、美容液、オイル、その他)
5.2.2.エンドユーザー別(男性、女性)
5.2.3.流通チャネル別(オンライン、オフライン)
5.2.4.地域別
5.2.5.企業別(2024年)
5.3.市場マップ
6.北米薄毛治療製品市場展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品タイプ別
6.2.2.エンドユーザー別
6.2.3.流通チャネル別
6.2.4.国別
6.3.北米国別分析
6.3.1.米国の脱毛治療製品市場の展望
6.3.1.1.市場規模・予測
6.3.1.1.1.金額別
6.3.1.2.市場シェアと予測
6.3.1.2.1.製品タイプ別
6.3.1.2.2.エンドユーザー別
6.3.1.2.3.流通チャネル別
6.3.2.カナダ脱毛治療製品市場展望
6.3.2.1.市場規模・予測
6.3.2.1.1.金額ベース
6.3.2.2.市場シェアと予測
6.3.2.2.1.製品タイプ別
6.3.2.2.2.エンドユーザー別
6.3.2.2.3.流通チャネル別
6.3.3.メキシコの脱毛治療製品市場展望
6.3.3.1.市場規模・予測
6.3.3.1.1.金額ベース
6.3.3.2.市場シェアと予測
6.3.3.2.1.製品タイプ別
6.3.3.2.2.エンドユーザー別
6.3.3.2.3.流通チャネル別
7.欧州抜け毛治療製品市場展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.製品タイプ別
7.2.2.エンドユーザー別
7.2.3.流通チャネル別
7.2.4.国別
7.3.ヨーロッパ国別分析
7.3.1.フランス脱毛治療製品市場の展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額ベース
7.3.1.2.市場シェアと予測
7.3.1.2.1.製品タイプ別
7.3.1.2.2.エンドユーザー別
7.3.1.2.3.流通チャネル別
7.3.2.ドイツの脱毛治療製品市場展望
7.3.2.1.市場規模・予測
7.3.2.1.1.金額ベース
7.3.2.2.市場シェアと予測
7.3.2.2.1.製品タイプ別
7.3.2.2.2.エンドユーザー別
7.3.2.2.3.流通チャネル別
7.3.3.スペインの脱毛治療製品市場展望
7.3.3.1.市場規模・予測
7.3.3.1.1.金額ベース
7.3.3.2.市場シェアと予測
7.3.3.2.1.製品タイプ別
7.3.3.2.2.エンドユーザー別
7.3.3.2.3.流通チャネル別
7.3.4.イタリア脱毛治療製品市場展望
7.3.4.1.市場規模と予測
7.3.4.1.1.金額ベース
7.3.4.2.市場シェアと予測
7.3.4.2.1.製品タイプ別
7.3.4.2.2.エンドユーザー別
7.3.4.2.3.流通チャネル別
7.3.5.イギリスの脱毛治療製品市場展望
7.3.5.1.市場規模と予測
7.3.5.1.1.金額ベース
7.3.5.2.市場シェアと予測
7.3.5.2.1.製品タイプ別
7.3.5.2.2.エンドユーザー別
7.3.5.2.3.流通チャネル別
8.アジア太平洋地域の脱毛治療製品市場展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.製品タイプ別
8.2.2.エンドユーザー別
8.2.3.流通チャネル別
8.2.4.国別
8.3.アジア太平洋地域国別分析
8.3.1.中国抜け毛治療製品市場の展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額ベース
8.3.1.2.市場シェアと予測
8.3.1.2.1.製品タイプ別
8.3.1.2.2.エンドユーザー別
8.3.1.2.3.流通チャネル別
8.3.2.日本の脱毛治療製品市場展望
8.3.2.1.市場規模と予測
8.3.2.1.1.金額ベース
8.3.2.2.市場シェアと予測
8.3.2.2.1.製品タイプ別
8.3.2.2.2.エンドユーザー別
8.3.2.2.3.流通チャネル別
8.3.3.インドの脱毛治療製品市場展望
8.3.3.1.市場規模・予測
8.3.3.1.1.金額ベース
8.3.3.2.市場シェアと予測
8.3.3.2.1.製品タイプ別
8.3.3.2.2.エンドユーザー別
8.3.3.2.3.流通チャネル別
8.3.4.オーストラリア脱毛治療製品市場展望
8.3.4.1.市場規模・予測
8.3.4.1.1.金額ベース
8.3.4.2.市場シェアと予測
8.3.4.2.1.製品タイプ別
8.3.4.2.2.エンドユーザー別
8.3.4.2.3.流通チャネル別
8.3.5.韓国の脱毛治療製品市場展望
8.3.5.1.市場規模および予測
8.3.5.1.1.金額ベース
8.3.5.2.市場シェアと予測
8.3.5.2.1.製品タイプ別
8.3.5.2.2.エンドユーザー別
8.3.5.2.3.流通チャネル別
9.中東・アフリカ脱毛治療製品市場展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.製品タイプ別
9.2.2.エンドユーザー別
9.2.3.流通チャネル別
9.2.4.国別
9.3.MEA:国別分析
9.3.1.南アフリカ抜け毛治療製品市場の展望
9.3.1.1.市場規模・予測
9.3.1.1.1.金額別
9.3.1.2.市場シェアと予測
9.3.1.2.1.製品タイプ別
9.3.1.2.2.エンドユーザー別
9.3.1.2.3.流通チャネル別
9.3.2.サウジアラビアの脱毛治療製品市場展望
9.3.2.1.市場規模・予測
9.3.2.1.1.金額ベース
9.3.2.2.市場シェアと予測
9.3.2.2.1.製品タイプ別
9.3.2.2.2.エンドユーザー別
9.3.2.2.3.流通チャネル別
9.3.3.UAEの脱毛治療製品市場展望
9.3.3.1.市場規模・予測
9.3.3.1.1.金額ベース
9.3.3.2.市場シェアと予測
9.3.3.2.1.製品タイプ別
9.3.3.2.2.エンドユーザー別
9.3.3.2.3.流通チャネル別
9.3.4.トルコの脱毛治療製品市場展望
9.3.4.1.市場規模・予測
9.3.4.1.1.金額ベース
9.3.4.2.市場シェアと予測
9.3.4.2.1.製品タイプ別
9.3.4.2.2.エンドユーザー別
9.3.4.2.3.流通チャネル別
10.南米の脱毛治療製品市場展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.製品タイプ別
10.2.2.エンドユーザー別
10.2.3.流通チャネル別
10.2.4.国別
10.3.南アメリカ国別分析
10.3.1.ブラジル抜け毛治療製品市場の展望
10.3.1.1.市場規模と予測
10.3.1.1.1.金額ベース
10.3.1.2.市場シェアと予測
10.3.1.2.1.製品タイプ別
10.3.1.2.2.エンドユーザー別
10.3.1.2.3.流通チャネル別
10.3.2.アルゼンチンの脱毛治療製品市場展望
10.3.2.1.市場規模&予測
10.3.2.1.1.金額ベース
10.3.2.2.市場シェアと予測
10.3.2.2.1.製品タイプ別
10.3.2.2.2.エンドユーザー別
10.3.2.2.3.流通チャネル別
10.3.3.コロンビアの脱毛治療製品市場展望
10.3.3.1.市場規模&予測
10.3.3.1.1.金額ベース
10.3.3.2.市場シェアと予測
10.3.3.2.1.製品タイプ別
10.3.3.2.2.エンドユーザー別
10.3.3.2.3.流通チャネル別
11.市場ダイナミクス
11.1.推進要因
11.2.課題
12.市場動向
12.1.合併と買収(もしあれば)
12.2.製品上市(もしあれば)
12.3.最近の動向
13.ポーターズファイブフォース分析
13.1.業界内の競争
13.2.新規参入の可能性
13.3.サプライヤーの力
13.4.顧客の力
13.5.代替製品の脅威
14.競争環境
14.1.企業プロフィール
14.1.1.ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー
14.1.1.1.事業概要
14.1.1.2.会社概要
14.1.1.3.製品とサービス
14.1.1.4.財務(入手可能な情報による)
14.1.1.5.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.1.6.最近の動向
14.1.1.7.主要経営陣
14.1.2.ロレアル S.A.
14.1.3.ユニリーバ・ピーエルシー
14.1.4.大正製薬ホールディングス
14.1.5.ピエール・ファーブルS.A.
14.1.6.ザ・マンカンパニー
14.1.7.ネット・ディストリビューション・サービス・プライベート・リミテッド
14.1.8.ギルトフリー・インダストリーズ・リミテッド
14.1.9.セバメド
14.1.10.ロクシタン
15.戦略的提言
16.ロクシタンについて&免責事項

 

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Summary

Global Hair Loss Treatment Product market was valued at USD 2.15 billion in 2024 and is expected to grow to USD 3.67 billion by 2030 with a CAGR of 8.54% during the forecast period. The Hair Loss Treatment Product market, fueled by a convergence of significant drivers. Firstly, the increasing prevalence of alopecia and other hair loss conditions, spurred by factors like stress, hormonal imbalances, and aging, is creating a strong demand for effective solutions. Secondly, heightened awareness of available treatment options, ranging from topical medications and oral supplements to advanced procedures like hair transplantation and laser therapy, is empowering consumers to address their concerns. Growing disposable incomes, particularly in emerging economies, are also enabling individuals to invest in premium hair loss treatments. Also, technological advancements in the field, including the development of innovative drug delivery systems, stem cell therapies, and robotic hair restoration, are expanding the market's potential. Finally, the growing influence of social media and celebrity endorsements is contributing to the destigmatization of hair loss and encouraging individuals to seek treatment, thereby driving market expansion.
Key Market Drivers
Rising Number of People Suffering from Alopecia
The escalating number of individuals grappling with alopecia and other hair loss conditions stands as a primary driver for the global hair loss treatment product market. As a part of this, according to a recent study, as of 2024, alopecia areata affects nearly 7 million people in the U.S. and 160 million worldwide. This surge in prevalence is attributed to a confluence of factors, including increasing stress levels in modern lifestyles, hormonal fluctuations, aging populations, and genetic predispositions. Also, growing awareness of these conditions, coupled with destigmatization efforts, encourages individuals to seek professional help and explore available treatment options. The impact of stress, a pervasive element of contemporary life, significantly contributes to hair loss. Chronic stress disrupts the hair growth cycle, leading to conditions like telogen effluvium, characterized by excessive shedding. Similarly, hormonal imbalances, particularly in women during pregnancy, postpartum, and menopause, trigger noticeable hair thinning. As the global population ages, age-related hair loss becomes increasingly prevalent, further driving market growth.
Key Market Challenges
Strict Government Norms
Strict government norms pose a significant challenge to the global hair loss treatment product market. Regulatory bodies worldwide impose stringent requirements for product safety, efficacy, and labeling, demanding extensive clinical trials and data submissions. These regulations, while crucial for consumer protection, can significantly increase the time and cost associated with bringing new products to market. Also, variations in regulatory standards across different regions create complexities for manufacturers seeking global market access. Compliance with diverse requirements necessitates substantial investments in research, testing, and documentation. This regulatory landscape can also hinder innovation, as companies may be hesitant to pursue novel treatments due to the lengthy and costly approval process. Also, the risk of product recalls and legal liabilities associated with non-compliance adds further pressure on manufacturers, impacting market growth and profitability.
Key Market Trends
Growing Demand for Natural Products
The global hair loss treatment product market is witnessing a significant surge in demand for natural products, driven by growing consumer awareness of potential side effects associated with synthetic treatments. This trend reflects a broader shift towards holistic health and wellness, with individuals seeking gentler and more sustainable solutions. Consumers are increasingly drawn to herbal remedies, plant-based extracts, and essential oils that are perceived as safer and more compatible with their bodies. Ingredients like saw palmetto, biotin, rosemary oil, and ginseng are gaining popularity due to their perceived hair growth-promoting properties. The appeal of natural products also extends to their perceived environmental friendliness, aligning with the rising consciousness about sustainable consumption. Manufacturers are responding to this trend by investing in research and development to formulate effective natural hair loss treatments. This includes exploring traditional medicinal practices and conducting scientific studies to validate the efficacy of natural ingredients. The market is also seeing an increase in the availability of organic and vegan hair loss products, catering to specific consumer preferences. This growing demand for natural products is reshaping the market landscape, encouraging companies to innovate and offer diverse, nature-derived solutions.
Key Market Players
• The Procter & Gamble Company
• Loreal S.A.
• Unilever Plc
• Taisho Pharmaceutical Holdings Co., Ltd
• Pierre Fabre S.A.
• The Man Company
• Net Distribution Services Private Limited
• Guiltfree Industries Limited
• Sebamed
• L'Occitane
Report Scope:
In this report, the Global Hair Loss Treatment Product Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Hair Loss Treatment Product Market, By Product Type:
o Shampoo & Conditioner
o Serum
o Oil
o Others
• Hair Loss Treatment Product Market, By End User:
o Men
o Women
• Hair Loss Treatment Product Market, By Distribution Channel:
o Online
o Offline
• Hair Loss Treatment Product Market, By Region:
o North America
§ United States
§ Canada
§ Mexico
o Asia-Pacific
§ China
§ Japan
§ India
§ Australia
§ South Korea
o Europe
§ France
§ United Kingdom
§ Italy
§ Germany
§ Spain
o South America
§ Argentina
§ Colombia
§ Brazil
o Middle East & Africa
§ South Africa
§ Saudi Arabia
§ UAE
§ Turkey
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies presents in the Global Hair Loss Treatment Product Market.
Available Customizations:
Global Hair Loss Treatment Product Market report with the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Methodology Landscape
2.2. Objective of the Study
2.3. Baseline Methodology
2.4. Formulation of the Scope
2.5. Assumptions and Limitations
2.6. Sources of Research
2.7. Approach for the Market Study
2.8. Methodology Followed for Calculation of Market Size & Market Shares
2.9. Forecasting Methodology
3. Executive Summary
3.1. Overview of the Market
3.2. Overview of Key Market Segmentations
3.3. Overview of Key Market Players
3.4. Overview of Key Regions
3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, and Trends
4. Voice of Customer Analysis
4.1. Brand Awareness
4.2. Factor Influencing Purchasing Decision
5. Global Hair Loss Treatment Product Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Type (Shampoo & Conditioner, Serum, Oil, Others)
5.2.2. By End User (Men, Women)
5.2.3. By Distribution Channel (Online, Offline)
5.2.4. By Region
5.2.5. By Company (2024)
5.3. Market Map
6. North America Hair Loss Treatment Product Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type
6.2.2. By End User
6.2.3. By Distribution Channel
6.2.4. By Country
6.3. North America: Country Analysis
6.3.1. United States Hair Loss Treatment Product Market Outlook
6.3.1.1. Market Size & Forecast
6.3.1.1.1. By Value
6.3.1.2. Market Share & Forecast
6.3.1.2.1. By Product Type
6.3.1.2.2. By End User
6.3.1.2.3. By Distribution Channel
6.3.2. Canada Hair Loss Treatment Product Market Outlook
6.3.2.1. Market Size & Forecast
6.3.2.1.1. By Value
6.3.2.2. Market Share & Forecast
6.3.2.2.1. By Product Type
6.3.2.2.2. By End User
6.3.2.2.3. By Distribution Channel
6.3.3. Mexico Hair Loss Treatment Product Market Outlook
6.3.3.1. Market Size & Forecast
6.3.3.1.1. By Value
6.3.3.2. Market Share & Forecast
6.3.3.2.1. By Product Type
6.3.3.2.2. By End User
6.3.3.2.3. By Distribution Channel
7. Europe Hair Loss Treatment Product Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By End User
7.2.3. By Distribution Channel
7.2.4. By Country
7.3. Europe: Country Analysis
7.3.1. France Hair Loss Treatment Product Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Product Type
7.3.1.2.2. By End User
7.3.1.2.3. By Distribution Channel
7.3.2. Germany Hair Loss Treatment Product Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Product Type
7.3.2.2.2. By End User
7.3.2.2.3. By Distribution Channel
7.3.3. Spain Hair Loss Treatment Product Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Product Type
7.3.3.2.2. By End User
7.3.3.2.3. By Distribution Channel
7.3.4. Italy Hair Loss Treatment Product Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Product Type
7.3.4.2.2. By End User
7.3.4.2.3. By Distribution Channel
7.3.5. United Kingdom Hair Loss Treatment Product Market Outlook
7.3.5.1. Market Size & Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share & Forecast
7.3.5.2.1. By Product Type
7.3.5.2.2. By End User
7.3.5.2.3. By Distribution Channel
8. Asia-Pacific Hair Loss Treatment Product Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By End User
8.2.3. By Distribution Channel
8.2.4. By Country
8.3. Asia-Pacific: Country Analysis
8.3.1. China Hair Loss Treatment Product Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Product Type
8.3.1.2.2. By End User
8.3.1.2.3. By Distribution Channel
8.3.2. Japan Hair Loss Treatment Product Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Product Type
8.3.2.2.2. By End User
8.3.2.2.3. By Distribution Channel
8.3.3. India Hair Loss Treatment Product Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Product Type
8.3.3.2.2. By End User
8.3.3.2.3. By Distribution Channel
8.3.4. Australia Hair Loss Treatment Product Market Outlook
8.3.4.1. Market Size & Forecast
8.3.4.1.1. By Value
8.3.4.2. Market Share & Forecast
8.3.4.2.1. By Product Type
8.3.4.2.2. By End User
8.3.4.2.3. By Distribution Channel
8.3.5. South Korea Hair Loss Treatment Product Market Outlook
8.3.5.1. Market Size & Forecast
8.3.5.1.1. By Value
8.3.5.2. Market Share & Forecast
8.3.5.2.1. By Product Type
8.3.5.2.2. By End User
8.3.5.2.3. By Distribution Channel
9. Middle East & Africa Hair Loss Treatment Product Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By End User
9.2.3. By Distribution Channel
9.2.4. By Country
9.3. MEA: Country Analysis
9.3.1. South Africa Hair Loss Treatment Product Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Product Type
9.3.1.2.2. By End User
9.3.1.2.3. By Distribution Channel
9.3.2. Saudi Arabia Hair Loss Treatment Product Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Product Type
9.3.2.2.2. By End User
9.3.2.2.3. By Distribution Channel
9.3.3. UAE Hair Loss Treatment Product Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Product Type
9.3.3.2.2. By End User
9.3.3.2.3. By Distribution Channel
9.3.4. Turkey Hair Loss Treatment Product Market Outlook
9.3.4.1. Market Size & Forecast
9.3.4.1.1. By Value
9.3.4.2. Market Share & Forecast
9.3.4.2.1. By Product Type
9.3.4.2.2. By End User
9.3.4.2.3. By Distribution Channel
10. South America Hair Loss Treatment Product Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Type
10.2.2. By End User
10.2.3. By Distribution Channel
10.2.4. By Country
10.3. South America: Country Analysis
10.3.1. Brazil Hair Loss Treatment Product Market Outlook
10.3.1.1. Market Size & Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share & Forecast
10.3.1.2.1. By Product Type
10.3.1.2.2. By End User
10.3.1.2.3. By Distribution Channel
10.3.2. Argentina Hair Loss Treatment Product Market Outlook
10.3.2.1. Market Size & Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share & Forecast
10.3.2.2.1. By Product Type
10.3.2.2.2. By End User
10.3.2.2.3. By Distribution Channel
10.3.3. Colombia Hair Loss Treatment Product Market Outlook
10.3.3.1. Market Size & Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share & Forecast
10.3.3.2.1. By Product Type
10.3.3.2.2. By End User
10.3.3.2.3. By Distribution Channel
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends & Developments
12.1. Merger & Acquisition (If Any)
12.2. Product Launches (If Any)
12.3. Recent Developments
13. Porters Five Forces Analysis
13.1. Competition in the Industry
13.2. Potential of New Entrants
13.3. Power of Suppliers
13.4. Power of Customers
13.5. Threat of Substitute Products
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. The Procter & Gamble Company
14.1.1.1. Business Overview
14.1.1.2. Company Snapshot
14.1.1.3. Products & Services
14.1.1.4. Financials (As Per Availability)
14.1.1.5. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.1.6. Recent Developments
14.1.1.7. Key Management Personnel
14.1.2. Loreal S.A.
14.1.3. Unilever Plc
14.1.4. Taisho Pharmaceutical Holdings Co., Ltd
14.1.5. Pierre Fabre S.A.
14.1.6. The Man Company
14.1.7. Net Distribution Services Private Limited
14.1.8. Guiltfree Industries Limited
14.1.9. Sebamed
14.1.10. L'Occitane
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

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