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米国ファッションイベント市場:タイプ別(ファッションショー、見本市/展示会、ファッションコンテスト、その他) , 収入源別(チケット販売、スポンサーシップ、その他) , 主催者別(ファッションハウス、ファッションデザイナー、イベント管理会社、その他) :ビジネスチャンス分析と産業予測、2024-2034年

米国ファッションイベント市場:タイプ別(ファッションショー、見本市/展示会、ファッションコンテスト、その他) , 収入源別(チケット販売、スポンサーシップ、その他) , 主催者別(ファッションハウス、ファッションデザイナー、イベント管理会社、その他) :ビジネスチャンス分析と産業予測、2024-2034年


U.S. Fashion Events Market By Type (Fashion Shows, Trade Shows/Exhibitions, Fashion Contests, Others) , By Revenue Source (Ticket Sale, Sponsorship, Others) By Organizer (Fashion Houses, Fashion Designers, Event Management Companies, Others) : Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2034

米国のファッションイベント市場 米国のファッションイベント市場は、2023年に78億ドルと評価され、2024年から2034年までの年平均成長率は5.2%で、2034年には148億ドルに達すると予測されている。 ファッション... もっと見る

 

 

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サマリー

米国のファッションイベント市場
米国のファッションイベント市場は、2023年に78億ドルと評価され、2024年から2034年までの年平均成長率は5.2%で、2034年には148億ドルに達すると予測されている。
ファッション・イベントとは、ファッション・ブランドやデザイナーが衣料品や宝飾品、その他のアクセサリーの最新コレクションを発表するプログラムのことである。これらのイベントは、デザイナー、バイヤー、業界専門家、批評家、メディアが新しいトレンドを紹介し、マーケティングの機会をつかむためのプラットフォームとして機能する。さらに、このようなプログラムにより、企業はネットワークを構築し、パートナーシップを確立し、ブランドの認知度を高めることができる。ファッション・イベントには、ランウェイ・ショー、ポップアップ・イベント、トレード・ショー、ファッション・ウィーク、チャリティ・イベント、テーマ別展示会などがある。さらに、これらのイベントではパネルディスカッションや他業種とのコラボレーションが行われ、業界のコラボレーションと商業的成長のハブとしての役割を果たす。

ファッションに敏感な人口の急激な増加は、米国のファッション・イベント市場の主要な促進要因である。これは主に、ソーシャルメディアの普及とインフルエンサー文化の急増に起因している。InstagramやTikTokなどのプラットフォームは、ファッションイベントのリーチと認知度を拡大し、それによって市場の成長を促進している。さらに、スポンサーシップの増加や、商品・サービスのマーケティングのための様々なセクターによる投資が、米国のファッション・イベント市場の発展を後押ししている。市場の牽引役となっている顕著なトレンドは、持続可能性に焦点を当てたイベントである。ブランドは、国内のサーキュラーファッションを標準化するために、廃棄物ゼロ、ビーガンレザー、環境に優しい素材、アップサイクルファブリックといった独自の目的に沿ったファッションイベントを実施している。

しかし、ファッション・イベントの開催は、その国の経済状況や不況期に左右される。景気後退は、チケット販売やスポンサー契約を減少させることによって、そのようなイベントの成功にかなりの影響を与え、それによって市場の成長を抑制する。さらに、ファッション業界の絶え間ない進化は、デザイナーが関連性を保ち、顧客の嗜好に応えるという課題をもたらす。これが米国のファッション・イベント市場の発展を妨げている。反対に、拡張現実(AR)や仮想現実(VR)といった革新的技術の統合は、米国のファッション・イベント市場にいくつかの有利な機会をもたらすと期待されている。例えば、デジタル・ファッション・ウィーク・ニューヨーク(Digital Fashion Week New York)は、ファッション業界のリーダーたちのコラボレーションであり、Web 3.0テクノロジーを活用して、ホログラムによるランウェイショーで没入感のあるフィジタル体験を作り出している。このような技術革新は、イベントのエンゲージメントを加速させ、市場に新たな道を開く。

セグメント別レビュー
米国のファッション・イベント市場は、タイプ、収益源、主催者に区分される。タイプ別では、ファッションショー、トレードショー/展示会、ファッションコンテスト、その他に分けられる。収益源別では、チケット販売、スポンサーシップ、その他に分けられる。主催者別では、ファッションハウス、ファッションデザイナー、イベント運営会社、その他に分類される。
主な調査結果
タイプ別では、ファッションショー分野が2023年に最も高いシェアを占めた。
収益源別では、スポンサーシップ・セグメントが2023年の市場で注目すべき地位を獲得した。
主催者別では、ファッションハウス・セグメントが2023年の市場シェアを独占した。
競争分析
米国のファッションイベント市場で事業を展開している大手企業には、IMG Fashion、FTL Moda、LDJ Productions、FOCUS Showroom、The Riviere Agency、Runway of Dreams Foundation、The Fashion Group International、Fashion Snoops、The Impression、ENK Internationalが含まれる。これらの大手企業は、競争市場において足場を固めるために、事業拡大、新製品の発売、パートナーシップなどの様々な主要開発戦略を採用している。

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国または地域の追加分析-市場規模と予測
過去の市場データ
主要市場セグメント
タイプ別
ファッションショー
トレードショー/展示会
ファッションコンテスト
その他
収益源別
チケット販売
スポンサーシップ
その他
主催者別
ファッションハウス
ファッションデザイナー
イベント運営会社
その他
主なマーケットプレイヤー
IMGファッション
FTL モーダ
LDJプロダクション
FOCUSショールーム
リヴィエール・エージェンシー
ランウェイ・オブ・ドリームス財団
ファッション・グループ・インターナショナル
ファッション・スヌープス
ザ・インプレッション
ENKインターナショナル

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目次

第1章:序論
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:要旨
2.1.CXOの視点
第3章 市場環境
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主要投資先
3.2.2.上位の勝ち組戦略
3.3.ポーターのファイブフォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力
3.3.2.新規参入者の脅威
3.3.3.代替品の脅威
3.3.4.競争上のライバル
3.3.5.買い手の交渉力
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
第4章:米国のファッションイベント市場、タイプ別
4.1.市場概要
4.1.1 タイプ別市場規模と予測
4.2.ファッションショー
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.見本市・展示会
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.ファッションコンテスト
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.その他
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
第5章:米国のファッションイベント市場(収益源別
5.1.市場概要
5.1.1 収入源別市場規模と予測
5.2.チケット販売
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.スポンサーシップ
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.その他
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
第6章:米国のファッションイベント市場(主催者別
6.1.市場概要
6.1.1 主催者別市場規模と予測
6.2.ファッションハウス
6.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.3.ファッションデザイナー
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.イベント管理会社
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.その他
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
第7章 競争環境
7.1.序論
7.2.上位の勝利戦略
7.3.トップ10選手の製品マッピング
7.4.競合ダッシュボード
7.5.競合ヒートマップ
7.6.トッププレーヤーのポジショニング(2023年
第8章 企業プロフィール
8.1.IMGファッション
8.1.1.会社概要
8.1.2.主要役員
8.1.3.会社概要
8.1.4.事業セグメント
8.1.5.製品ポートフォリオ
8.1.6.業績
8.1.7.主な戦略的動きと展開
8.2.FTL Moda
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.会社概要
8.2.4.事業セグメント
8.2.5.製品ポートフォリオ
8.2.6.業績
8.2.7.主な戦略的動きと展開
8.3.LDJプロダクション
8.3.1.会社概要
8.3.2.主要役員
8.3.3.会社概要
8.3.4.事業セグメント
8.3.5.製品ポートフォリオ
8.3.6.業績
8.3.7.主な戦略的動きと展開
8.4.FOCUSショールーム
8.4.1.会社概要
8.4.2.主要役員
8.4.3.会社概要
8.4.4.事業セグメント
8.4.5.製品ポートフォリオ
8.4.6.業績
8.4.7.主な戦略的動きと展開
8.5.リヴィエール・エージェンシー
8.5.1.会社概要
8.5.2.主要役員
8.5.3.会社概要
8.5.4.事業セグメント
8.5.5.製品ポートフォリオ
8.5.6.業績
8.5.7.主な戦略的動きと展開
8.6.ランウェイ・オブ・ドリームス財団
8.6.1.会社概要
8.6.2.主要役員
8.6.3.会社概要
8.6.4.事業セグメント
8.6.5.製品ポートフォリオ
8.6.6.業績
8.6.7.主な戦略的動きと展開
8.7.ファッション・グループ・インターナショナル
8.7.1.会社概要
8.7.2.主要役員
8.7.3.スナップショット
8.7.4.事業セグメント
8.7.5.製品ポートフォリオ
8.7.6.業績
8.7.7.主な戦略的動きと展開
8.8.ファッション・スヌープス
8.8.1.会社概要
8.8.2.主要役員
8.8.3.スナップショット
8.8.4.事業セグメント
8.8.5.製品ポートフォリオ
8.8.6.業績
8.8.7.主な戦略的動きと展開
8.9.印象
8.9.1.会社概要
8.9.2.主要役員
8.9.3.スナップショット
8.9.4.事業セグメント
8.9.5.製品ポートフォリオ
8.9.6.業績
8.9.7.主な戦略的動きと展開
8.10.ENKインターナショナル
8.10.1.会社概要
8.10.2.主要役員
8.10.3.会社概要
8.10.4.事業セグメント
8.10.5.製品ポートフォリオ
8.10.6.業績
8.10.7.主な戦略的動きと展開
表一覧
表1.米国のファッション・イベント市場、タイプ別、2024~2034年(10億ドル)
表2.米国のファッションイベント市場:収益源別、2024~2034年(10億ドル)
表3.米国のファッションイベント市場:主催者別、2024~2034年(10億ドル)
表4.イムグ・ファッション:主要役員
表5.イムグ・ファッション:企業スナップショット
表6.イムグ・ファッション:事業セグメント
表7.イムグ・ファッション:製品ポートフォリオ
表8.イムグ・ファッション:主な戦略的動きと展開
表 9.FTL モーダ:主要役員
表10.FTL モーダ:企業スナップショット
表11.FTL Moda: 事業セグメント
表12.ftl moda: 製品ポートフォリオ
表13.FTL モーダ:主要な戦略的動きと展開
表14.LDJ プロダクションズ主要役員
表15.LDJ プロダクションズ会社概要
表16.LDJ プロダクションズ:営業セグメント
表17.LDJ プロダクションズ:製品ポートフォリオ
表18.LDJ プロダクションズ:主な戦略的動きと展開
表19.フォーカスショールーム主要役員
表20.フォーカスショールーム会社概要
表21.フォーカスショールーム営業セグメント
表22:製品ポートフォリオ
表23.フォーカスショールーム:主な戦略的動きと展開
表24.リヴィエール・エージェンシー:主要役員
表25.リヴィエール・エージェンシー:会社概要
表26.リビエール・エージェンシー:事業セグメント
表27.リビエール・エージェンシー:製品ポートフォリオ
表28.リビエール・エージェンシー:主な戦略的動きと展開
表29.ランウェイ・オブ・ドリームズ財団:主要役員
表30.ランウェイ オブ ドリームズ ファンデーション:会社概要
表31.ランウェイ オブ ドリームス ファンデーション:事業セグメント
表32.ランウェイ オブ ドリームス ファンデーション:製品ポートフォリオ
表33.ランウェイ オブ ドリームス ファンデーション:主な戦略的動きと展開
表34.ザ・ファッション・グループ・インターナショナル:主要役員
表35.ファッション・グループ・インターナショナル:会社概要
表36.ファッション・グループ・インターナショナル:事業セグメント
表37.ファッション・グループ・インターナショナル:製品ポートフォリオ
表38.ザ・ファッション グループ インターナショナル:主要な戦略的動きと展開
表39.ファッション・スヌープス:主要役員
表40.ファッション・スヌープス:会社概要
表41.ファッションスヌープス:事業セグメント
表42.ファッションスヌープス:製品ポートフォリオ
表43.ファッションスヌープス:主な戦略的動きと展開
表44.ザ・インプレッション:主要役員
表45.ザ・インプレッション:企業スナップショット
表46.インプレッション:事業セグメント
表47.インプレッション:製品ポートフォリオ
表48.インプレッション:主な戦略的動きと展開
表49.エンク・インターナショナル:主要役員
表50.エンク・インターナショナル:会社概要
表51.エンク・インターナショナル:事業セグメント
表 52.エンク・インターナショナル:製品ポートフォリオ
表 53.エンク・インターナショナル:主な戦略的動きと展開
図表一覧
図 1.米国のファッションイベント市場,2024 - 2034
図2.米国のファッションイベント市場のセグメンテーション,2024 - 2034
図3. 米国ファッション・イベント市場における上位投資先(2024~2034年)
図4.バイヤーの適度な交渉力
図5.供給者の交渉力は中程度
図6. 新規参入者の脅威は中程度
図 7.代替の脅威は低い
図8.高い競合関係
図9.機会、阻害要因、促進要因:米国のファッションイベント市場
図10.米国のファッションイベント市場:タイプ別,2024年~2034年(10億ドル)
図11.米国のファッションイベント市場:収益源別,2024 - 2034年(10億ドル)
図12.米国のファッションイベント市場:主催者別,2024 - 2034年(10億ドル)
図13.トップ勝ち組戦略、年別、2021年~2023年*。
図14.上位勝ち組戦略、開発別、2021年~2023年*。
図15.上位勝ち組戦略、企業別、2021~2023年*。
図16.上位10社の製品マッピング
図17.競合ダッシュボード
図18.競合ヒートマップ:米国のファッションイベント市場
図19.トッププレーヤーのポジショニング,2023
図20.imgファッション:売上高、2021年~2023年(10億ドル)
図21.イムジン・ファッション:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図22. イムグ・ファッション:地域別売上シェア、2023年(%)
図23.FTL モーダ:売上高, 2021-2023 (億ドル)
図24.FTL Moda:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図25.FTL Moda:売上高シェア、地域別、2023年(%)
図26.LDJ プロダクションズ:売上高, 2021-2023 (億ドル)
図27.LDJ プロダクションズ:収益シェア、セグメント別、2023年(%)
図28.LDJ プロダクションズ:地域別収益シェア、2023年(%)
図29.フォーカスショールーム:売上高, 2021-2023 ($billion)
図30.フォーカスショールーム:収益シェア、セグメント別、2023年(%)
図31.フォーカスショールーム:地域別収益シェア、2023年(%)
図32.リヴィエール・エージェンシー:売上高、2021年~2023年(億ドル)
図33.ザ・リヴィエール・エージェンシー:売上高シェア、セグメント別、2023年(%)
図34.リビエール・エージェンシー:売上高シェア、地域別、2023年(%)
図35.ランウェイ・オブ・ドリームズ財団:売上高、2021~2023年(10億ドル)
図36.ランウェイ オブ ドリームス ファンデーション:売上高シェア、セグメント別、2023年(%)
図37.ランウェイ オブ ドリームス ファンデーション:売上高シェア、地域別、2023年(%)
図38.ザ・ファッション・グループ・インターナショナル:売上高、2021~2023年(10億ドル)
図39.ザ・ファッション・グループ・インターナショナル:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図40.ザ・ファッション・グループ・インターナショナル:地域別売上高シェア、2023年(%)
図41.ファッションスヌープス:売上高、2021年~2023年(10億ドル)
図42.ファッション・スヌープス:セグメント別売上高シェア、2023年 (%)
図43.ファッションスヌープス:収益シェア、地域別、2023年(%)
図44.ザ・インプレッション:売上高、2021年~2023年(10億ドル)
図45.ザ・インプレッション:売上高シェア、セグメント別、2023年(%)
図46.インプレッション:収益シェア、地域別、2023年(%)
図47.エンク・インターナショナル:売上高、2021年~2023年(10億ドル)
図48.エンク・インターナショナル:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図49.エンクインターナショナル:地域別売上高シェア、2023年(%)

 

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Summary

U.S. Fashion Events Market
The U.S. fashion events market was valued at $7.8 billion in 2023 and is projected to reach $14.8 billion by 2034, growing at a CAGR of 5.2% from 2024 to 2034.
A fashion event is a program in which fashion brands and designers present their latest collections of clothing, jewelry, or other accessories. These events serve as a platform for designers, buyers, industry professionals, critics, and media to introduce new trends & seize marketing opportunities. Moreover, such programs enable businesses to network, establish partnerships, and drive their brand visibility. The different types of fashion events include runway shows, pop-up events, trade shows, fashion weeks, charity events, and thematic exhibitions. Furthermore, these events involve panel discussions and collaborations with other sectors, thereby serving as hubs for industry collaboration and commercial growth.

Exponential increase in the fashion-conscious population is a key driver of the U.S. fashion events market. This is majorly attributed to rise in the penetration of social media and surge in influencer culture. Platforms such as Instagram and TikTok have expanded the reach and visibility of fashion events, thereby driving the growth of the market. Furthermore, rise in sponsorships and investments by various sectors for the marketing of their goods & services propels the development of the U.S. fashion events market. A notable trend gaining traction in the market is the focus of events toward sustainability. Brands are conducting fashion events aligned with a unique purpose such as zero-waste, vegan leather, eco-friendly materials, or upcycled fabric to standardize circular fashion in the country.

However, the organization of fashion events relies on the economic state and recession periods of the country. Economic downturns considerably impact the success of such events by reducing ticket sales and sponsorship deals, thereby restraining the growth of the market. Furthermore, the constant evolution of the fashion industry presents challenges for designers to remain relevant and cater to customer preferences. This hampers the development of the U.S. fashion events market. On the contrary, the integration of innovative technologies such as augmented reality and virtual reality is expected to present several lucrative opportunities for the U.S. fashion events market. For instance, Digital Fashion Week New York—a collaboration of leaders in the fashion industry—makes use of Web 3.0 technology to create immersive phygital experiences in its hologram runway show. Such technological innovations accelerate the engagement of events, thereby opening new avenues for the market.

Segment Review
The U.S. fashion events market is segmented into type, revenue source, and organizer. On the basis of type, the market is divided into fashion shows, trade shows/exhibitions, fashion contests, and others. As per revenue source, it is divided into ticket sale, sponsorship, and others. Depending on organizer, it is classified into fashion houses, fashion designers, event management companies, and others.
Key Findings
On the basis of type, the fashion shows segment held the highest share of the market in 2023.
As per revenue source, the sponsorship segment acquired a notable stake in the market in 2023.
Depending on organizer, the fashion houses segment dominated the market share in 2023.
Competition Analysis
The leading players operating in the U.S. fashion events market include IMG Fashion, FTL Moda, LDJ Productions, FOCUS Showroom, The Riviere Agency, Runway of Dreams Foundation, The Fashion Group International, Fashion Snoops, The Impression, and ENK International. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships to strengthen their foothold in the competitive market.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
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Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
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● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Historic market data
Key Market Segments
By Type
● Fashion Shows
● Trade Shows/Exhibitions
● Fashion Contests
● Others
By Revenue Source
● Ticket Sale
● Sponsorship
● Others
By Organizer
● Fashion Houses
● Fashion Designers
● Event Management Companies
● Others
● Key Market Players
○ IMG Fashion
○ FTL Moda
○ LDJ Productions
○ FOCUS Showroom
○ The Riviere Agency
○ Runway of Dreams Foundation
○ The Fashion Group International
○ Fashion Snoops
○ The Impression
○ ENK International



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report Description
1.2. Key Market Segments
1.3. Key Benefits
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary Research
1.4.2. Secondary Research
1.4.3. Analyst Tools and Models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET LANDSCAPE
3.1. Market Definition and Scope
3.2. Key Findings
3.2.1. Top Investment Pockets
3.2.2. Top Winning Strategies
3.3. Porter's Five Forces Analysis
3.3.1. Bargaining Power of Suppliers
3.3.2. Threat of New Entrants
3.3.3. Threat of Substitutes
3.3.4. Competitive Rivalry
3.3.5. Bargaining Power among Buyers
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
CHAPTER 4: U.S. FASHION EVENTS MARKET, BY TYPE
4.1. Market Overview
4.1.1 Market Size and Forecast, By Type
4.2. Fashion Shows
4.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.3. Trade Shows/Exhibitions
4.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.4. Fashion Contests
4.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.5. Others
4.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
CHAPTER 5: U.S. FASHION EVENTS MARKET, BY REVENUE SOURCE
5.1. Market Overview
5.1.1 Market Size and Forecast, By Revenue Source
5.2. Ticket Sale
5.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.3. Sponsorship
5.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.4. Others
5.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
CHAPTER 6: U.S. FASHION EVENTS MARKET, BY ORGANIZER
6.1. Market Overview
6.1.1 Market Size and Forecast, By Organizer
6.2. Fashion Houses
6.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.3. Fashion Designers
6.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.4. Event Management Companies
6.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.5. Others
6.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Introduction
7.2. Top Winning Strategies
7.3. Product Mapping Of Top 10 Player
7.4. Competitive Dashboard
7.5. Competitive Heatmap
7.6. Top Player Positioning,2023
CHAPTER 8: COMPANY PROFILES
8.1. IMG Fashion
8.1.1. Company Overview
8.1.2. Key Executives
8.1.3. Company Snapshot
8.1.4. Operating Business Segments
8.1.5. Product Portfolio
8.1.6. Business Performance
8.1.7. Key Strategic Moves and Developments
8.2. FTL Moda
8.2.1. Company Overview
8.2.2. Key Executives
8.2.3. Company Snapshot
8.2.4. Operating Business Segments
8.2.5. Product Portfolio
8.2.6. Business Performance
8.2.7. Key Strategic Moves and Developments
8.3. LDJ Productions
8.3.1. Company Overview
8.3.2. Key Executives
8.3.3. Company Snapshot
8.3.4. Operating Business Segments
8.3.5. Product Portfolio
8.3.6. Business Performance
8.3.7. Key Strategic Moves and Developments
8.4. FOCUS Showroom
8.4.1. Company Overview
8.4.2. Key Executives
8.4.3. Company Snapshot
8.4.4. Operating Business Segments
8.4.5. Product Portfolio
8.4.6. Business Performance
8.4.7. Key Strategic Moves and Developments
8.5. The Riviere Agency
8.5.1. Company Overview
8.5.2. Key Executives
8.5.3. Company Snapshot
8.5.4. Operating Business Segments
8.5.5. Product Portfolio
8.5.6. Business Performance
8.5.7. Key Strategic Moves and Developments
8.6. Runway Of Dreams Foundation
8.6.1. Company Overview
8.6.2. Key Executives
8.6.3. Company Snapshot
8.6.4. Operating Business Segments
8.6.5. Product Portfolio
8.6.6. Business Performance
8.6.7. Key Strategic Moves and Developments
8.7. The Fashion Group International
8.7.1. Company Overview
8.7.2. Key Executives
8.7.3. Company Snapshot
8.7.4. Operating Business Segments
8.7.5. Product Portfolio
8.7.6. Business Performance
8.7.7. Key Strategic Moves and Developments
8.8. Fashion Snoops
8.8.1. Company Overview
8.8.2. Key Executives
8.8.3. Company Snapshot
8.8.4. Operating Business Segments
8.8.5. Product Portfolio
8.8.6. Business Performance
8.8.7. Key Strategic Moves and Developments
8.9. The Impression
8.9.1. Company Overview
8.9.2. Key Executives
8.9.3. Company Snapshot
8.9.4. Operating Business Segments
8.9.5. Product Portfolio
8.9.6. Business Performance
8.9.7. Key Strategic Moves and Developments
8.10. ENK International
8.10.1. Company Overview
8.10.2. Key Executives
8.10.3. Company Snapshot
8.10.4. Operating Business Segments
8.10.5. Product Portfolio
8.10.6. Business Performance
8.10.7. Key Strategic Moves and Developments
LIST OF TABLES
TABLE 1. U.S. FASHION EVENTS MARKET, BY TYPE, 2024 - 2034 ($BILLION)
TABLE 2. U.S. FASHION EVENTS MARKET, BY REVENUE SOURCE, 2024 - 2034 ($BILLION)
TABLE 3. U.S. FASHION EVENTS MARKET, BY ORGANIZER, 2024 - 2034 ($BILLION)
TABLE 4. IMG FASHION: KEY EXECUTIVES
TABLE 5. IMG FASHION: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 6. IMG FASHION: OPERATING SEGMENTS
TABLE 7. IMG FASHION: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 8. IMG FASHION: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 9. FTL MODA: KEY EXECUTIVES
TABLE 10. FTL MODA: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 11. FTL MODA: OPERATING SEGMENTS
TABLE 12. FTL MODA: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 13. FTL MODA: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 14. LDJ PRODUCTIONS: KEY EXECUTIVES
TABLE 15. LDJ PRODUCTIONS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 16. LDJ PRODUCTIONS: OPERATING SEGMENTS
TABLE 17. LDJ PRODUCTIONS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 18. LDJ PRODUCTIONS: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 19. FOCUS SHOWROOM: KEY EXECUTIVES
TABLE 20. FOCUS SHOWROOM: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 21. FOCUS SHOWROOM: OPERATING SEGMENTS
TABLE 22. FOCUS SHOWROOM: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 23. FOCUS SHOWROOM: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 24. THE RIVIERE AGENCY: KEY EXECUTIVES
TABLE 25. THE RIVIERE AGENCY: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 26. THE RIVIERE AGENCY: OPERATING SEGMENTS
TABLE 27. THE RIVIERE AGENCY: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 28. THE RIVIERE AGENCY: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 29. RUNWAY OF DREAMS FOUNDATION: KEY EXECUTIVES
TABLE 30. RUNWAY OF DREAMS FOUNDATION: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 31. RUNWAY OF DREAMS FOUNDATION: OPERATING SEGMENTS
TABLE 32. RUNWAY OF DREAMS FOUNDATION: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 33. RUNWAY OF DREAMS FOUNDATION: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 34. THE FASHION GROUP INTERNATIONAL: KEY EXECUTIVES
TABLE 35. THE FASHION GROUP INTERNATIONAL: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 36. THE FASHION GROUP INTERNATIONAL: OPERATING SEGMENTS
TABLE 37. THE FASHION GROUP INTERNATIONAL: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 38. THE FASHION GROUP INTERNATIONAL: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 39. FASHION SNOOPS: KEY EXECUTIVES
TABLE 40. FASHION SNOOPS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 41. FASHION SNOOPS: OPERATING SEGMENTS
TABLE 42. FASHION SNOOPS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 43. FASHION SNOOPS: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 44. THE IMPRESSION: KEY EXECUTIVES
TABLE 45. THE IMPRESSION: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 46. THE IMPRESSION: OPERATING SEGMENTS
TABLE 47. THE IMPRESSION: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 48. THE IMPRESSION: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 49. ENK INTERNATIONAL: KEY EXECUTIVES
TABLE 50. ENK INTERNATIONAL: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 51. ENK INTERNATIONAL: OPERATING SEGMENTS
TABLE 52. ENK INTERNATIONAL: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 53. ENK INTERNATIONAL: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
LIST OF FIGURES
FIGURE 1. U.S. FASHION EVENTS MARKET,2024 - 2034
FIGURE 2. SEGMENTATION OF U.S. FASHION EVENTS MARKET,2024 - 2034
FIGURE 3. TOP INVESTMENT POCKET IN U.S. FASHION EVENTS MARKET,2024 - 2034
FIGURE 4. MODERATE BARGAINING POWER OF BUYERS
FIGURE 5. MODERATE BARGAINING POWER OF SUPPLIERS
FIGURE 6. MODERATE THREAT OF NEW ENTRANTS
FIGURE 7. LOW THREAT OF SUBSTITUTION
FIGURE 8. HIGH COMPETITIVE RIVALRY
FIGURE 9. OPPORTUNITIES, RESTRAINTS AND DRIVERS: U.S. FASHION EVENTS MARKET
FIGURE 10. U.S. FASHION EVENTS MARKET , BY TYPE,2024 - 2034 ($BILLION)
FIGURE 11. U.S. FASHION EVENTS MARKET , BY REVENUE SOURCE,2024 - 2034 ($BILLION)
FIGURE 12. U.S. FASHION EVENTS MARKET , BY ORGANIZER,2024 - 2034 ($BILLION)
FIGURE 13. TOP WINNING STRATEGIES, BY YEAR, 2021-2023*
FIGURE 14. TOP WINNING STRATEGIES, BY DEVELOPMENT, 2021-2023*
FIGURE 15. TOP WINNING STRATEGIES, BY COMPANY, 2021-2023*
FIGURE 16. PRODUCT MAPPING OF TOP 10 PLAYERS
FIGURE 17. COMPETITIVE DASHBOARD
FIGURE 18. COMPETITIVE HEATMAP: U.S. FASHION EVENTS MARKET
FIGURE 19. TOP PLAYER POSITIONING,2023
FIGURE 20. IMG FASHION: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 21. IMG FASHION: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 22. IMG FASHION: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 23. FTL MODA: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 24. FTL MODA: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 25. FTL MODA: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 26. LDJ PRODUCTIONS: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 27. LDJ PRODUCTIONS: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 28. LDJ PRODUCTIONS: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 29. FOCUS SHOWROOM: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 30. FOCUS SHOWROOM: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 31. FOCUS SHOWROOM: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 32. THE RIVIERE AGENCY: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 33. THE RIVIERE AGENCY: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 34. THE RIVIERE AGENCY: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 35. RUNWAY OF DREAMS FOUNDATION: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 36. RUNWAY OF DREAMS FOUNDATION: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 37. RUNWAY OF DREAMS FOUNDATION: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 38. THE FASHION GROUP INTERNATIONAL: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 39. THE FASHION GROUP INTERNATIONAL: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 40. THE FASHION GROUP INTERNATIONAL: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 41. FASHION SNOOPS: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 42. FASHION SNOOPS: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 43. FASHION SNOOPS: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 44. THE IMPRESSION: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 45. THE IMPRESSION: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 46. THE IMPRESSION: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 47. ENK INTERNATIONAL: NET SALES, 2021-2023 ($BILLION)
FIGURE 48. ENK INTERNATIONAL: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 49. ENK INTERNATIONAL: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)

 

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