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ファッションイベント市場:タイプ別(ファッションショー、見本市/展示会、ファッションコンテスト、その他)、収益源別(チケット販売、スポンサーシップ、その他)、主催者別(ファッションハウス、ファッションデザイナー、イベント管理会社、その他):2023-2032年の世界市場機会分析と産業予測


Fashion Events Market By Type (Fashion Shows, Trade Shows/Exhibitions, Fashion Contests, Others), By Revenue Source (Ticket Sale, Sponsorship, Others), By Organizer (Fashion Houses, Fashion Designers, Event Management Companies, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

世界のファッション・イベント市場は、2022年には335億9,040万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は5.3%を記録し、2032年には614億9,020万ドルに達すると予測されている。 ファッション・イベ... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

世界のファッション・イベント市場は、2022年には335億9,040万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は5.3%を記録し、2032年には614億9,020万ドルに達すると予測されている。
ファッション・イベント市場は、ファッションを中心としたショー、アクティビティ、セレブレーションを幅広く含む、活気に満ちた進化する経済分野である。つながりを持ち、創造性を表現し、最新のトレンドを発見するために、これらのイベントはデザイナー、企業、ファッションファンにプラットフォームを提供する。
ファッション・イベントには、ランウェイ・ショー、見本市、ファッション・ウィーク、ポップアップ・ショップなど、さまざまな企画がある。最も権威のあるものは、世界中で開催されているが、ニューヨーク、パリ、ミラノ、ロンドンといった有名なファッションの中心地で開催されている。これらのイベントは、新作コレクションの展示に加え、ファッションビジネスに携わる人々のネットワーキングとチームワークを促進する。
世界のファッション・イベント市場は、タイプ、収益源、主催者、地域に基づいて分析される。タイプ別では、市場はファッションショー、見本市/展示会、ファッションコンテスト、その他に分けられる。収益源別では、市場はチケット販売、スポンサーシップ、その他に区分される。主催者別では、ファッションハウス、ファッションデザイナー、イベント運営会社、その他に分類される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析される。

ファッション・イベント市場は、顧客の嗜好に影響を与え、流行を作り出し、ファッション部門の財務的健全性を高める上で極めて重要である。既存企業に最新情報を提供する場を与えるだけでなく、新進気鋭のデザイナーにも注目される機会を与えている。また、多くのファッション・イベントは、デジタル・メディアの発達により、ライブ・パフォーマンスをストリーミング配信し、多くのオンライン・オーディエンスと交流することで、そのリーチを広げている。
社会問題や環境問題に対するファッション業界の意識の高まりにより、最近では、ファッション・イベントの市場において、インクルージョンとサステナビリティが重要なテーマとなっている。ファッション・イベントは、産業が発展するにつれ、ファッションとデザインの世界における創造性、インスピレーション、そしてビジネスの重要な原動力であり続けるだろう。
ファッションイベント市場で事業を展開する主要企業は、市場シェアを拡大し、収益性を高め、市場競争力を維持するための主要戦略として、製品投入と事業拡大を採用している。世界のファッション・イベント市場で事業を展開している主要企業は、IMG、Eventbrite, Inc.、Production Resource Group, L.L.C.、Fashion Nova, LLC、Reed Exhibitions Limited、Farfetch Limited、Fiera Milano S.p.A.、Messe Frankfurt GmbH、Zalando SE、GL Events Groupである。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までのファッションイベント市場分析の市場セグメント、現在のトレンド、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、ファッションイベント市場の有力な機会を特定します。
市場調査は主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
ファッションイベント市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を、世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
ファッションイベント市場の地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

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クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
過去の市場データ
主要市場セグメント
タイプ別
ファッションショー
トレードショー/展示会
ファッションコンテスト
その他
収益源別
チケット販売
スポンサーシップ
その他
主催者別
ファッションハウス
ファッションデザイナー
イベント運営会社
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
オランダ
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
韓国
インド
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
アルゼンチン
サウジアラビア
南アフリカ
アラブ首長国連邦
その他の地域
主な市場プレイヤー
IMG
イベントブライト社
GLイベントグループ
リード・エグジビション・リミテッド
ファーフェッチ
メッセフランクフルトGmbH
ザランドSE
フィエラ・ミラノ S.p.A.
プロダクション・リソース・グループ、L.L.C.
ファッション・ノヴァ

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度
3.3.2.新規参入の脅威は中程度
3.3.3.代替品の脅威は低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.ソーシャルメディアとデジタル・プラットフォームの台頭
3.4.1.2.ファッション教育と人材育成
3.4.1.3.コラボレーションとパートナーシップ
3.4.2.制約
3.4.2.1.コストと予算の制約
3.4.2.2.政治的・規制的課題
3.4.3.機会
3.4.3.1.イベントマーケティングとPR
3.4.3.2.成長するファッションブランドと小売業者
第4章:ファッションイベント市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.ファッションショー
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.見本市・展示会
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.ファッションコンテスト
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.市場規模および予測、地域別
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.その他
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.地域別の市場規模と予測
4.5.3.国別市場シェア分析
第5章 ファッションイベント市場:収益源別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.チケット販売
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.スポンサーシップ
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.その他
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
第6章 ファッションイベント市場:主催者別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.ファッションハウス
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.ファッションデザイナー
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.イベント運営会社
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.その他
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
第7章 ファッションイベント市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:収益源別
7.2.4.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.1.2.市場規模および予測:収入源別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:収入源別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:収入源別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(タイプ別
7.3.3.市場規模・予測:収益源別
7.3.4.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模・予測、タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:収入源別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.3.5.2.フランス
7.3.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:収入源別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.3.5.3.英国
7.3.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:収入源別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模および予測:タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模および予測:収入源別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模および予測:タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:収入源別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.3.5.6.オランダ
7.3.5.6.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.6.2.市場規模・予測:収入源別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.3.5.7.その他のヨーロッパ
7.3.5.7.1.市場規模および予測:タイプ別
7.3.5.7.2.市場規模および予測:収入源別
7.3.5.7.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、タイプ別
7.4.3.市場規模・予測:収益源別
7.4.4.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.1.2.市場規模および予測:収入源別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.2.2.市場規模および予測:収入源別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.4.5.3.韓国
7.4.5.3.1.市場規模および予測:タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模および予測:収入源別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.4.5.4.インド
7.4.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:収入源別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.4.5.5.オーストラリア
7.4.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:収入源別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模および予測:タイプ別
7.4.5.6.2.市場規模および予測:収入源別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(タイプ別
7.5.3.市場規模・予測:収益源別
7.5.4.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ブラジル
7.5.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模および予測:収入源別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.5.5.2.アルゼンチン
7.5.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:収入源別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.5.5.3.サウジアラビア
7.5.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:収入源別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.5.5.4.南アフリカ
7.5.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.4.2.市場規模・予測:収入源別
7.5.5.4.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.5.5.5.アラブ首長国連邦
7.5.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.5.2.市場規模・予測:収入源別
7.5.5.5.3.市場規模・予測:オーガナイザー別
7.5.5.6.その他のラメア地域
7.5.5.6.1.市場規模および予測:タイプ別
7.5.5.6.2.市場規模および予測:収入源別
7.5.5.6.3.市場規模および予測:オーガナイザー別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.ファーフェッチ
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.ファッション・ノヴァ
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.主な戦略的動きと展開
9.3.フィエラ・ミラノS.p.A.
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.IMG
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.主な戦略的動きと展開
9.5.メッセフランクフルト
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6.リード エグジビション リミテッド
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.7.ザランドSE
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.7.7.主な戦略的動きと展開
9.8.イベントブライト社
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.9.GLイベントグループ
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.10.プロダクション・リソース・グループL.L.C.
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ

 

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Summary

The global fashion events market was valued at $33,590.4 million in 2022, and is projected to reach $61,490.2 million by 2032, registering a CAGR of 5.3% from 2023 to 2032.
The fashion events market is a vibrant, evolving sector of the economy that includes a broad spectrum of shows, activities, and celebrations centered around fashion. In order to connect, express creativity, and discover the newest trends, these events provide a platform for designers, businesses, and fashion fans.
A few examples of the various ways that fashion events can be planned include runway shows, trade fairs, fashion weeks, and pop-up shops. The most prestigious ones, though they occur all around the world, are hosted in well-known fashion hubs like New York, Paris, Milan, and London. These occasions promote networking and teamwork among those involved in the fashion business in addition to exhibiting new collections.
The global fashion events market is analyzed on the basis of type, revenue source, organizer, and region. By type, the market is divided into fashion shows, trade shows/exhibitions, fashion contests, and others. By revenue source, the market is segmented into ticket sale, sponsorship, and others. Depending on the organizer, it is classified into fashion houses, fashion designers, event management companies, and others. Region wise, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.

The market for fashion events is crucial for influencing customer preferences, setting trends, and enhancing the financial health of the fashion sector. In addition to giving established businesses a platform to stay current, it also gives up-and-coming designers a chance to be seen. A lot of fashion events have also increased their reach as a result of the development of digital media by streaming live performances and interacting with a large online audience.
Due to the fashion industry's rising awareness of social and environmental issues, inclusion and sustainability have recently become crucial themes in the market for fashion events. Fashion events will remain a crucial engine of creativity, inspiration, and business in the world of fashion and design as industry develops.
The key players operating in the fashion events market have adopted product launch and business expansion as their key strategies to expand their market share, increase profitability, and remain competitive in the market. The major players operating in the global fashion events market are IMG, Eventbrite, Inc., Production Resource Group, L.L.C., Fashion Nova, LLC, Reed Exhibitions Limited, Farfetch Limited, Fiera Milano S.p.A., Messe Frankfurt GmbH, Zalando SE, and GL Events Group.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the fashion events market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing fashion events market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the fashion events market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global fashion events market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Historic market data
Key Market Segments
By Type
● Fashion Shows
● Trade Shows/Exhibitions
● Fashion Contests
● Others
By Revenue Source
● Ticket Sale
● Sponsorship
● Others
By Organizer
● Fashion Houses
● Fashion Designers
● Event Management Companies
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ France
○ UK
○ Italy
○ Spain
○ Netherlands
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ South Korea
○ India
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ Argentina
○ Saudi Arabia
○ South Africa
○ United Arab Emirates
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ IMG
○ Eventbrite, Inc.
○ GL Events Group
○ Reed Exhibitions Limited
○ Farfetch Limited
○ Messe Frankfurt GmbH
○ Zalando SE
○ Fiera Milano S.p.A.
○ Production Resource Group, L.L.C.
○ Fashion Nova, LLC



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rise of social media and digital platforms
3.4.1.2. Fashion education and talent development
3.4.1.3. Collaborations and partnerships
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Cost and budget constraints
3.4.2.2. Political and regulatory challenges
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Event marketing and PR
3.4.3.2. Growing fashion brands and retailers
CHAPTER 4: FASHION EVENTS MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Fashion Shows
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Trade Shows/Exhibitions
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Fashion Contests
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Others
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: FASHION EVENTS MARKET, BY REVENUE SOURCE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Ticket Sale
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Sponsorship
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Others
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: FASHION EVENTS MARKET, BY ORGANIZER
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Fashion Houses
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Fashion Designers
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Event Management Companies
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Others
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: FASHION EVENTS MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.3. Market size and forecast, by Revenue Source
7.2.4. Market size and forecast, by Organizer
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Organizer
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Organizer
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Organizer
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.3. Market size and forecast, by Revenue Source
7.3.4. Market size and forecast, by Organizer
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Organizer
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Organizer
7.3.5.3. UK
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Organizer
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Organizer
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Organizer
7.3.5.6. Netherlands
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Organizer
7.3.5.7. Rest of Europe
7.3.5.7.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.7.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.3.5.7.3. Market size and forecast, by Organizer
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.3. Market size and forecast, by Revenue Source
7.4.4. Market size and forecast, by Organizer
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Organizer
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Organizer
7.4.5.3. South Korea
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Organizer
7.4.5.4. India
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Organizer
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Organizer
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Organizer
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.3. Market size and forecast, by Revenue Source
7.5.4. Market size and forecast, by Organizer
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Organizer
7.5.5.2. Argentina
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Organizer
7.5.5.3. Saudi Arabia
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Organizer
7.5.5.4. South Africa
7.5.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Organizer
7.5.5.5. United Arab Emirates
7.5.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.5.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.5.5.5.3. Market size and forecast, by Organizer
7.5.5.6. Rest of LAMEA
7.5.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.6.2. Market size and forecast, by Revenue Source
7.5.5.6.3. Market size and forecast, by Organizer
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Farfetch Limited
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Fashion Nova, LLC
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Key strategic moves and developments
9.3. Fiera Milano S.p.A.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. IMG
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Key strategic moves and developments
9.5. Messe Frankfurt GmbH
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.5.7. Key strategic moves and developments
9.6. Reed Exhibitions Limited
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Zalando SE
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.7.7. Key strategic moves and developments
9.8. Eventbrite, Inc.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.9. GL Events Group
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.10. Production Resource Group, L.L.C.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio

 

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