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中東食品プレミックス市場


Middle East Food Premix Market

中東の食品プレミックス市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した中東の食品プレミックスに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提... もっと見る

 

 

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サマリー

中東の食品プレミックス市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した中東の食品プレミックスに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。

市場区分

形態別

- 粉末
- 液体

成分タイプ別

- ビタミン
- ミネラル
- アミノ酸
- ヌクレオチド
- 植物

用途別

- 栄養補助食品
- 食品・飲料
- 医薬品
- 初期栄養(ベビーフード)

機能別

- 骨の健康
- 免疫力
- 消化
- 視力の健康
- エネルギー
- 体重管理
- 心臓の健康
- 脳の健康と記憶力

国別

- サウジアラビア
- カタール
- アラブ首長国連邦
- バーレーン
- クウェート
- オマーン
- イスラエル
- その他の中東地域

レポートの章立て

エグゼクティブサマリー

中東の食品用プレミックス市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダー試験システムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、中東食品プレミックス市場の詳細なセグメンテーションと定義が記載されており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、中東食品プレミックス市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、By Formの加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしている。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 中東食品プレミックスの世界市場需要分析2018年-2022年および予測、2023年-2033年

本章では、過去の市場価値(1億6,200万米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(1億9,500万米ドル)および数量(10.1%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 中東食品プレミックスの世界市場:価格分析

形態別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っている。

第05章 中東食品プレミックスの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:形態別

中東の食品プレミックス市場は形態別に粉末、液体、その他に区分される。また、上記の形態別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 中東食品プレミックスの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:成分タイプ別

中東の食品プレミックス市場は、成分タイプ別にビタミン、ミネラル、アミノ酸、ヌクレオチド、植物に区分されます。また、成分タイプ別に市場の魅力度分析を提供します。また、上記の成分タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第07章 中東食品プレミックスの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:用途別

中東の食品プレミックス市場は用途別に、栄養補助食品、食品・飲料、医薬品、早期栄養(ベビーフード)に区分されます。また、用途別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の「用途別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 中東食品プレミックスの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:機能別

中東の食品プレミックス市場は機能別に、骨の健康、免疫力、消化、視力の健康、エネルギー、体重管理、心臓の健康、脳の健康と記憶に区分されます。本セクションでは、機能別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の機能別について、価値予測と前年比成長率の比較も提供する。

第09章 中東の食品プレミックス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:国別

国別に中東食品プレミックス市場を分類すると、サウジアラビア、カタール、アラブ首長国連邦、バーレーン、クウェート、オマーン、イスラエル、その他の中東地域になります。このセクションでは、国別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「国別」すべての価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 主要国中東食品プレミックス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、中東食品プレミックス市場が世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第11章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを含む。

第12章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業形態別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高、SWOT分析、および本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げられている市場プレイヤーには、Lycored、B&H Biotechnology Co.Ltd.、Barentz、Watson Inc.UFUK KIMYA ILAC SAN.TIC.LTD、Vitamiks Gida San.Ve.Ticaret Ltd.Jubilant life science, Koninklijke DSM N.V., Sternvitamin GMBH & Co.Ltd.、Hexagon Nutrition Pvt.Ltd.、Farbest Brand、Glanbia PLC.

第13章 前提条件と頭字語

本章には、本レポートに含まれる情報や統計のベースとなる略語や仮定が記載されています。

第14章 調査方法

この章では、中東の食品プレミックス市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について理解することができます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|中東食品プレミックス市場

1.1.中東市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.製品発表と最近の動向

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.バリューチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.営業利益率分析

3.5.3.原材料サプライヤーリスト

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.食品プレミックス市場-価格分析

3.6.1.地域別価格帯評価

3.6.2.製品タイプ別価格ポイント査定

3.6.3.2033年までの価格予測

3.6.4.価格決定要因

3.7.予測要因 - 関連性と影響

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.包装・表示規制

3.9.2.認証および認証機関の概要

3.9.3.輸出入方針

3.10.地域の親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

3.13.消費者調査分析

3.14.マクロ経済要因

3.15.バイヤーによる製品クレームと栄養情報のスキャン

4.2018年から2022年までの市場分析と2023年から2033年までの市場予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)と数量(MT)分析

4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、形態別

5.1.はじめに / 主要調査結果

5.2.2018年から2022年までの形態別市場規模(百万米ドル)と数量(MT)の過去分析

5.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)分析・予測:形態別、2023年~2033年

5.3.1.粉末

5.3.2.液体

5.4.2018年から2022年までの形態別前年比成長トレンド分析

5.5.形態別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.2018~2022年市場分析と2023~2033年市場予測:成分別

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までの成分別市場規模推移(百万米ドル)・数量(MT)分析

6.3.成分別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.ビタミン

6.3.2.ミネラル

6.3.3.アミノ酸

6.3.4.ヌクレオチド

6.3.5.植物

6.4.成分別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.成分別の絶対価格機会分析、2023~2033年

7.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、用途別

7.1.はじめに / 主要調査結果

7.2.2018年から2022年までのアプリケーション別市場規模(百万米ドル)と数量(MT)の過去分析

7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)分析および用途別予測、2023年~2033年

7.3.1.栄養補助食品

7.3.2.食品・飲料

7.3.3.医薬品 一般用医薬品

7.3.4.幼児期の栄養(ベビーフード)

7.4.2018年から2022年までの用途別前年比成長トレンド分析

7.5.用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.機能別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

8.1.はじめに / 主要調査結果

8.2.2018年から2022年までの機能別市場規模推移(百万米ドル)・数量(MT)分析

8.3.機能別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.骨の健康

8.3.2.免疫力

8.3.3.消化

8.3.4.視覚の健康

8.3.5.エネルギー

8.3.6.体重管理

8.3.7.心臓の健康

8.3.8.脳の健康と記憶力

8.4.機能別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

8.5.機能別絶対額機会分析、2023~2033年

9.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ million)&数量(MT)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.サウジアラビア

9.2.1.2.アラブ首長国連邦

9.2.1.3.カタール

9.2.1.4.クウェート

9.2.1.5.バーレーン

9.2.1.6.オマーン

9.2.1.7.イスラエル

9.2.1.8.その他の中東地域

9.2.2.形態別

9.2.3.成分別

9.2.4.用途別

9.2.5.機能別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.形態別

9.3.3.成分別

9.3.4.用途別

9.3.5.機能別

9.4.キーポイント

10.主要国の食品プレミックス市場分析

10.1.クウェート

10.1.1.価格分析

10.1.2.市場シェア分析(2023年

10.1.2.1.形態別

10.1.2.2.成分別

10.1.2.3.用途別

10.1.2.4.機能別

10.2.バーレーン

10.2.1.価格分析

10.2.2.市場シェア分析(2023年

10.2.2.1.形態別

10.2.2.2.成分別

10.2.2.3.用途別

10.2.2.4.機能別

10.3.オマーン

10.3.1.価格分析

10.3.2.市場シェア分析(2023年

10.3.2.1.形態別

10.3.2.2.成分別

10.3.2.3.用途別

10.3.2.4.機能別

10.4.イスラエル

10.4.1.価格分析

10.4.2.市場シェア分析(2023年

10.4.2.1.形態別

10.4.2.2.成分別

10.4.2.3.用途別

10.4.2.4.機能別

10.5.サウジアラビア

10.5.1.価格分析

10.5.2.市場シェア分析、2023年

10.5.2.1.形態別

10.5.2.2.成分別

10.5.2.3.用途別

10.5.2.4.機能別

10.6.アラブ首長国連邦

10.6.1.価格分析

10.6.2.市場シェア分析(2023年

10.6.2.1.形態別

10.6.2.2.成分別

10.6.2.3.用途別

10.6.2.4.機能別

10.7.カタール

10.7.1.価格分析

10.7.2.市場シェア分析(2023年

10.7.2.1.形態別

10.7.2.2.成分別

10.7.2.3.用途別

10.7.2.4.機能別

11.市場構造分析

11.1.競争ダッシュボード

11.2.コンペティション・ベンチマーク

11.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

11.3.1.地域別

11.3.2.形態別

11.3.3.成分別

11.3.4.用途別

11.3.5.機能別

12.競合分析

12.1.競合の深堀り

12.1.1.ライコアード

12.1.1.1.概要

12.1.1.2.製品ポートフォリオ

12.1.1.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

12.1.1.4.販売フットプリント

12.1.1.5.戦略の概要

12.1.1.5.1.マーケティング戦略

12.1.1.5.2.製品戦略

12.1.1.5.3.チャネル戦略

12.1.2.B&H Biotechnology Co.Ltd.

12.1.2.1.概要

12.1.2.2.製品ポートフォリオ

12.1.2.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

12.1.2.4.セールスフットプリント

12.1.2.5.戦略の概要

12.1.2.5.1.マーケティング戦略

12.1.2.5.2.製品戦略

12.1.2.5.3.チャネル戦略

12.1.3.バレンツ

12.1.3.1.概要

12.1.3.2.製品ポートフォリオ

12.1.3.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

12.1.3.4.販売フットプリント

12.1.3.5.戦略の概要

12.1.3.5.1.マーケティング戦略

12.1.3.5.2.製品戦略

12.1.3.5.3.チャネル戦略

12.1.4.ワトソン

12.1.4.1.概要

12.1.4.2.製品ポートフォリオ

12.1.4.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

12.1.4.4.セールスフットプリント

12.1.4.5.戦略の概要

12.1.4.5.1.マーケティング戦略

12.1.4.5.2.製品戦略

12.1.4.5.3.チャネル戦略

12.1.5.UFUK KIMYA ILAC SAN.TIC.株式会社

12.1.5.1.概要

12.1.5.2.製品ポートフォリオ

12.1.5.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

12.1.5.4.セールスフットプリント

12.1.5.5.戦略の概要

12.1.5.5.1.マーケティング戦略

12.1.5.5.2.製品戦略

12.1.5.5.3.チャネル戦略

12.1.6.ヴィタミクス・ギダ・サンVe.Ticaret Ltd.

12.1.6.1.概要

12.1.6.2.製品ポートフォリオ

12.1.6.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

12.1.6.4.販売フットプリント

12.1.6.5.戦略の概要

12.1.6.5.1.マーケティング戦略

12.1.6.5.2.製品戦略

12.1.6.5.3.チャネル戦略

12.1.7.フェンケム

12.1.7.1.概要

12.1.7.2.製品ポートフォリオ

12.1.7.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

12.1.7.4.販売フットプリント

12.1.7.5.戦略の概要

12.1.7.5.1.マーケティング戦略

12.1.7.5.2.製品戦略

12.1.7.5.3.チャネル戦略

12.1.8.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社

12.1.8.1.概要

12.1.8.2.製品ポートフォリオ

12.1.8.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

12.1.8.4.販売フットプリント

12.1.8.5.戦略の概要

12.1.8.5.1.マーケティング戦略

12.1.8.5.2.製品戦略

12.1.8.5.3.チャネル戦略

12.1.9.ジュビランライフサイエンス

12.1.9.1.概要

12.1.9.2.製品ポートフォリオ

12.1.9.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

12.1.9.4.販売拠点

12.1.9.5.戦略の概要

12.1.9.5.1.マーケティング戦略

12.1.9.5.2.製品戦略

12.1.9.5.3.チャネル戦略

12.1.10.Koninklijke DSM N.V.

12.1.10.1.概要

12.1.10.2.製品ポートフォリオ

12.1.10.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

12.1.10.4.販売フットプリント

12.1.10.5.戦略の概要

12.1.10.5.1.マーケティング戦略

12.1.10.5.2.製品戦略

12.1.10.5.3.チャネル戦略

12.1.11.シュテルンビタミンGMBH & Co.

12.1.11.1.概要

12.1.11.2.製品ポートフォリオ

12.1.11.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

12.1.11.4.販売フットプリント

12.1.11.5.戦略の概要

12.1.11.5.1.マーケティング戦略

12.1.11.5.2.製品戦略

12.1.11.5.3.チャネル戦略

12.1.12.プリノーバ・グループ

12.1.12.1.概要

12.1.12.2.製品ポートフォリオ

12.1.12.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

12.1.12.4.販売拠点

12.1.12.5.戦略の概要

12.1.12.5.1.マーケティング戦略

12.1.12.5.2.製品戦略

12.1.12.5.3.チャネル戦略

12.1.13.ヘキサゴン・ニュートリション社

12.1.13.1.概要

12.1.13.2.製品ポートフォリオ

12.1.13.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

12.1.13.4.販売拠点

12.1.13.5.戦略の概要

12.1.13.5.1.マーケティング戦略

12.1.13.5.2.製品戦略

12.1.13.5.3.チャネル戦略

12.1.14.ファーベストブランド

12.1.14.1.概要

12.1.14.2.製品ポートフォリオ

12.1.14.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

12.1.14.4.販売フットプリント

12.1.14.5.戦略の概要

12.1.14.5.1.マーケティング戦略

12.1.14.5.2.製品戦略

12.1.14.5.3.チャネル戦略

12.1.15.グランビアPLC

12.1.15.1.概要

12.1.15.2.製品ポートフォリオ

12.1.15.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

12.1.15.4.販売フットプリント

12.1.15.5.戦略の概要

12.1.15.5.1.マーケティング戦略

12.1.15.5.2.製品戦略

12.1.15.5.3.チャネル戦略

13.前提条件と略語

14.調査方法

 

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Summary

Middle East Food Premix Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Middle East Food Premix offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Form:

• Powder
• Liquid

By Ingredient Type:

• Vitamin
• Minerals
• Amino Acid
• Nucleotides
• Botanicals

By Application:

• Dietary Supplement
• Food & Beverages
• Pharma Over-the-counter Drugs
• Early Life Nutrition (Baby Foods)

By Function:

• Bone Health
• Immunity
• Digestion
• Vision Health
• Energy
• Weight Management
• Heart Health
• Brain Health & Memory

By Country:

• Saudi Arabia
• Qatar
• United Arab Emirates
• Bahrain
• Kuwait
• Oman
• Israel
• Rest of the Middle East

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Middle East Food Premix Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Middle East Food Premix Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Middle East Food Premix Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Form processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Middle East Food Premix Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 162 million) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 195 million) and volume (10.1%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Middle East Food Premix Market - Pricing Analysis

Based on By Form, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Middle East Food Premix Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Form

Based on By Form, Middle East Food Premix Market is segmented into Powder, Liquid, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Form.

Chapter 06 - Global Middle East Food Premix Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Ingredient Type

Based on By Ingredient Type, Middle East Food Premix Market is segmented into Vitamin, Minerals, Amino Acid, Nucleotides, Botanicals. This section also offers market attractiveness analysis based on By Ingredient Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Ingredient Type.

Chapter 07 - Global Middle East Food Premix Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Middle East Food Premix Market is segmented into Dietary Supplement, Food & Beverages, Pharma Over-the-counter Drugs, Early Life Nutrition (Baby Foods). This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 08 - Global Middle East Food Premix Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Function

Based on By Function, Middle East Food Premix Market is segmented into Bone Health, Immunity, Digestion, Vision Health, Energy, Weight Management, Heart Health, Brain Health & Memory. This section also offers market attractiveness analysis based on By Function. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Function.

Chapter 09 - Middle East Food Premix Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

Based on By Country, Middle East Food Premix Market is segmented into Saudi Arabia, Qatar, United Arab Emirates, Bahrain, Kuwait, Oman, Israel, Rest of the Middle East. This section also offers market attractiveness analysis based on By Country. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Country.

Chapter 10 - Key Countries Middle East Food Premix Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Middle East Food Premix Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 11 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 12 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Form portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Lycored , B&H Biotechnology Co. Ltd , Barentz , Watson Inc. , UFUK KIMYA ILAC SAN. TIC. LTD , Vitamiks Gida San. Ve. Ticaret Ltd. , Fenchem , Archer Daniels midland company , Jubilant life science , Koninklijke DSM N.V. , Sternvitamin GMBH & Co. , Prinova Group LLC , Hexagon Nutrition Pvt. Ltd , Farbest Brand , Glanbia PLC.

Chapter 13 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 14 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Middle East Food Premix Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Middle East Food Premix Market

1.1. Middle East Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Product launches & Recent Developments

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Value Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. % of Operating Margin Analysis

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Food Premix Market - Pricing Analysis

3.6.1. Price Point Assessment by Region

3.6.2. Price Point Assessment by Product Type

3.6.3. Price Forecast till 2033

3.6.4. Factors affecting pricing

3.7. Forecast Factors - Relevance & Impact

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. Packaging & Labelling Regulations

3.9.2. Certifications and Certifying Agency Overview

3.9.3. Import/Export Policies

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

3.13. Consumers Survey Analysis

3.14. Macro-Economic Factors

3.15. Product Claims & Nutritional Information Scan by Buyers

4. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (MT) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ million) & Volume (MT) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Form

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (MT) Analysis By Form, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Form, 2023 to 2033

5.3.1. Powder

5.3.2. Liquid

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Form, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Form, 2023 to 2033

6. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Ingredient

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (MT) Analysis By Ingredient, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Ingredient, 2023 to 2033

6.3.1. Vitamin

6.3.2. Minerals

6.3.3. Amino Acid

6.3.4. Nucleotides

6.3.5. Botanicals

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Ingredient, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Ingredient, 2023 to 2033

7. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (MT) Analysis By Application, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

7.3.1. Dietary Supplement

7.3.2. Food & Beverages

7.3.3. Pharma Over-the-counter Drugs

7.3.4. Early Life Nutrition (Baby foods)

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2023 to 2033

8. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Function

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (MT) Analysis By Function, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) & Volume (MT) Analysis and Forecast By Function, 2023 to 2033

8.3.1. Bone Health

8.3.2. Immunity

8.3.3. Digestion

8.3.4. Vision Health

8.3.5. Energy

8.3.6. Weight Management

8.3.7. Heart Health

8.3.8. Brain Health & Memory

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Function, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Function, 2023 to 2033

9. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ million) & Volume (MT) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ million) & Volume (MT) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. Saudi Arabia

9.2.1.2. United Arab Emirates

9.2.1.3. Qatar

9.2.1.4. Kuwait

9.2.1.5. Bahrain

9.2.1.6. Oman

9.2.1.7. Israel

9.2.1.8. Rest of the Middle East

9.2.2. By Form

9.2.3. By Ingredient

9.2.4. By Application

9.2.5. By Function

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Form

9.3.3. By Ingredient

9.3.4. By Application

9.3.5. By Function

9.4. Key Takeaways

10. Key Countries Food Premix Market Analysis

10.1. Kuwait

10.1.1. Pricing Analysis

10.1.2. Market Share Analysis, 2023

10.1.2.1. By Form

10.1.2.2. By Ingredient

10.1.2.3. By Application

10.1.2.4. By Function

10.2. Bahrain

10.2.1. Pricing Analysis

10.2.2. Market Share Analysis, 2023

10.2.2.1. By Form

10.2.2.2. By Ingredient

10.2.2.3. By Application

10.2.2.4. By Function

10.3. Oman

10.3.1. Pricing Analysis

10.3.2. Market Share Analysis, 2023

10.3.2.1. By Form

10.3.2.2. By Ingredient

10.3.2.3. By Application

10.3.2.4. By Function

10.4. Israel

10.4.1. Pricing Analysis

10.4.2. Market Share Analysis, 2023

10.4.2.1. By Form

10.4.2.2. By Ingredient

10.4.2.3. By Application

10.4.2.4. By Function

10.5. Saudi Arabia

10.5.1. Pricing Analysis

10.5.2. Market Share Analysis, 2023

10.5.2.1. By Form

10.5.2.2. By Ingredient

10.5.2.3. By Application

10.5.2.4. By Function

10.6. United Arab Emirates

10.6.1. Pricing Analysis

10.6.2. Market Share Analysis, 2023

10.6.2.1. By Form

10.6.2.2. By Ingredient

10.6.2.3. By Application

10.6.2.4. By Function

10.7. Qatar

10.7.1. Pricing Analysis

10.7.2. Market Share Analysis, 2023

10.7.2.1. By Form

10.7.2.2. By Ingredient

10.7.2.3. By Application

10.7.2.4. By Function

11. Market Structure Analysis

11.1. Competition Dashboard

11.2. Competition Benchmarking

11.3. Market Share Analysis of Top Players

11.3.1. By Regional

11.3.2. By Form

11.3.3. By Ingredient

11.3.4. By Application

11.3.5. By Function

12. Competition Analysis

12.1. Competition Deep Dive

12.1.1. Lycored

12.1.1.1. Overview

12.1.1.2. Product Portfolio

12.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

12.1.1.4. Sales Footprint

12.1.1.5. Strategy Overview

12.1.1.5.1. Marketing Strategy

12.1.1.5.2. Product Strategy

12.1.1.5.3. Channel Strategy

12.1.2. B&H Biotechnology Co. Ltd

12.1.2.1. Overview

12.1.2.2. Product Portfolio

12.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

12.1.2.4. Sales Footprint

12.1.2.5. Strategy Overview

12.1.2.5.1. Marketing Strategy

12.1.2.5.2. Product Strategy

12.1.2.5.3. Channel Strategy

12.1.3. Barentz

12.1.3.1. Overview

12.1.3.2. Product Portfolio

12.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

12.1.3.4. Sales Footprint

12.1.3.5. Strategy Overview

12.1.3.5.1. Marketing Strategy

12.1.3.5.2. Product Strategy

12.1.3.5.3. Channel Strategy

12.1.4. Watson Inc

12.1.4.1. Overview

12.1.4.2. Product Portfolio

12.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

12.1.4.4. Sales Footprint

12.1.4.5. Strategy Overview

12.1.4.5.1. Marketing Strategy

12.1.4.5.2. Product Strategy

12.1.4.5.3. Channel Strategy

12.1.5. UFUK KIMYA ILAC SAN. TIC. LTD

12.1.5.1. Overview

12.1.5.2. Product Portfolio

12.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

12.1.5.4. Sales Footprint

12.1.5.5. Strategy Overview

12.1.5.5.1. Marketing Strategy

12.1.5.5.2. Product Strategy

12.1.5.5.3. Channel Strategy

12.1.6. Vitamiks Gida San. Ve. Ticaret Ltd.

12.1.6.1. Overview

12.1.6.2. Product Portfolio

12.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

12.1.6.4. Sales Footprint

12.1.6.5. Strategy Overview

12.1.6.5.1. Marketing Strategy

12.1.6.5.2. Product Strategy

12.1.6.5.3. Channel Strategy

12.1.7. Fenchem

12.1.7.1. Overview

12.1.7.2. Product Portfolio

12.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

12.1.7.4. Sales Footprint

12.1.7.5. Strategy Overview

12.1.7.5.1. Marketing Strategy

12.1.7.5.2. Product Strategy

12.1.7.5.3. Channel Strategy

12.1.8. Archer Daniels midland company

12.1.8.1. Overview

12.1.8.2. Product Portfolio

12.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

12.1.8.4. Sales Footprint

12.1.8.5. Strategy Overview

12.1.8.5.1. Marketing Strategy

12.1.8.5.2. Product Strategy

12.1.8.5.3. Channel Strategy

12.1.9. Jubilant life science

12.1.9.1. Overview

12.1.9.2. Product Portfolio

12.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

12.1.9.4. Sales Footprint

12.1.9.5. Strategy Overview

12.1.9.5.1. Marketing Strategy

12.1.9.5.2. Product Strategy

12.1.9.5.3. Channel Strategy

12.1.10. Koninklijke DSM N.V

12.1.10.1. Overview

12.1.10.2. Product Portfolio

12.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

12.1.10.4. Sales Footprint

12.1.10.5. Strategy Overview

12.1.10.5.1. Marketing Strategy

12.1.10.5.2. Product Strategy

12.1.10.5.3. Channel Strategy

12.1.11. Sternvitamin GMBH & Co.

12.1.11.1. Overview

12.1.11.2. Product Portfolio

12.1.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

12.1.11.4. Sales Footprint

12.1.11.5. Strategy Overview

12.1.11.5.1. Marketing Strategy

12.1.11.5.2. Product Strategy

12.1.11.5.3. Channel Strategy

12.1.12. Prinova Group LLC

12.1.12.1. Overview

12.1.12.2. Product Portfolio

12.1.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

12.1.12.4. Sales Footprint

12.1.12.5. Strategy Overview

12.1.12.5.1. Marketing Strategy

12.1.12.5.2. Product Strategy

12.1.12.5.3. Channel Strategy

12.1.13. Hexagon Nutrition Pvt. Ltd

12.1.13.1. Overview

12.1.13.2. Product Portfolio

12.1.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

12.1.13.4. Sales Footprint

12.1.13.5. Strategy Overview

12.1.13.5.1. Marketing Strategy

12.1.13.5.2. Product Strategy

12.1.13.5.3. Channel Strategy

12.1.14. Farbest Brand

12.1.14.1. Overview

12.1.14.2. Product Portfolio

12.1.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

12.1.14.4. Sales Footprint

12.1.14.5. Strategy Overview

12.1.14.5.1. Marketing Strategy

12.1.14.5.2. Product Strategy

12.1.14.5.3. Channel Strategy

12.1.15. Glanbia PLC

12.1.15.1. Overview

12.1.15.2. Product Portfolio

12.1.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

12.1.15.4. Sales Footprint

12.1.15.5. Strategy Overview

12.1.15.5.1. Marketing Strategy

12.1.15.5.2. Product Strategy

12.1.15.5.3. Channel Strategy

13. Assumptions & Acronyms Used

14. Research Methodology

 

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