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米国食品プレミックス市場


USA Food Premix Market

米国の食品プレミックス市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行した米国食品プレミックスに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提... もっと見る

 

 

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サマリー

米国の食品プレミックス市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行した米国食品プレミックスに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。

市場区分

形態別

- アンドロイド
- iOS

成分タイプ別

- メッセージ
- 支払い方法

用途別

- 個人
- ビジネス

機能別

- 骨の健康
- 免疫
- 消化
- エネルギー
- 心臓の健康
- 体重管理
- 視覚の健康
- 脳の健康と記憶力

レポート

エグゼクティブサマリー

この調査レポートでは、米国の食品用プレミックス市場について、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また自動車レーダー検査システムに関するFMI分析および推奨事項などを含め、エグゼクティブサマリーを掲載しています。

第01章 市場概要

本章では、米国食品プレミックス市場の詳細なセグメンテーションと定義が記載されており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では市場範囲、分類、制限をハイライトしており、読者が米国食品プレミックス市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、By Formの加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 米国食品プレミックスの世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(325億米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(459.2億米ドル)および数量(43.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 米国食品プレミックスの世界市場:価格分析

形態別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を含む価格分析を行っている。

第05章 米国食品プレミックスの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:形態別

形態別に、米国食品プレミックス市場は粉末、液体に区分される。また、上記の形態別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 米国食品プレミックスの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:成分タイプ別

成分タイプ別に、米国食品プレミックス市場はビタミン、ミネラル、ヌクレオチド、アミノ酸に区分される。このセクションでは、成分タイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の成分タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 米国食品プレミックスの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別に、米国食品プレミックス市場は個人、ビジネスに区分される。またこの章では、用途別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のBy Applicationについて、価値予測およびYoY成長率比較も提供します。

第08章 米国食品プレミックス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:機能別

機能別に、米国食品プレミックス市場は、骨の健康、免疫力、消化、エネルギー、心臓の健康、体重管理、視力の健康、脳の健康と記憶に区分されます。このセクションでは、機能別に基づく市場魅力度分析も提供しています。読者はまた、上記のすべての機能別の価値予測と前年比成長率比較を見つけることができます。

第09章 主要国アメリカ食品プレミックス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、米国食品プレミックス市場が世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第10章 市場構造分析-グローバル評価

この章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを含む。

第11章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業形態別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高、SWOT分析、および本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーの一部は、食品&飲料(医療栄養、強化乳製品&飲料、ベーカリー製品、スポーツ栄養)、早期生活栄養/ベビーフード、栄養補助食品、製薬OTC医薬品、栄養改善プログラムです。

第12章 前提条件と略語

本章には、本レポートに含まれる情報および統計のベースとなる略語と仮定のリストが含まれる。

第13章 調査方法

この章では、米国食品プレミックス市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について理解することができます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|米国食品プレミックス市場

1.1.アメリカ市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.製品発表と最近の動向

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.バリューチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.営業利益率分析

3.5.3.原材料サプライヤーリスト

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.市場-価格分析

3.6.1.形態別価格帯評価

3.6.2.2033年までの価格予測

3.6.3.価格決定要因

3.7.予測要因 - 関連性と影響

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.包装・表示規制

3.9.2.認証および認証機関の概要

3.9.3.輸出入方針

3.10.地域の親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

3.13.消費者調査分析

3.14.マクロ経済要因

3.15.バイヤーによる製品クレームと栄養情報のスキャン

4.2018年から2022年までの市場分析と2023年から2033年までの市場予測

4.1.過去の市場規模金額(US$ Million)と数量(MT)の分析、2018年から2022年まで

4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、形態別

5.1.はじめに / 主要調査結果

5.2.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(US$ Million)と形態別数量(MT)分析

5.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)分析およびフォーム別予測、2023年~2033年

5.3.1.粉末

5.3.2.液体

5.4.2018年から2022年までの形態別前年比成長トレンド分析

5.5.形態別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.2018~2022年市場分析と2023~2033年予測:成分タイプ別

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までの成分タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析

6.3.2023年から2033年までの成分タイプ別現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析と予測

6.3.1.ビタミン

6.3.2.ミネラル

6.3.3.ヌクレオチド

6.3.4.アミノ酸

6.4.2018年から2022年までの成分タイプ別前年比成長トレンド分析

6.5.成分タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.2018~2022年市場分析と2023~2033年市場予測:用途別

7.1.はじめに / 主要調査結果

7.2.2018年から2022年までの用途別市場規模金額(百万米ドル)・数量(MT)過去分析

7.3.2023年から2033年までの用途別市場規模(百万米ドル)・数量(MT)の現状と将来分析・予測

7.3.1.食品・飲料

7.3.1.1.医療栄養

7.3.1.2.強化乳製品・飲料

7.3.1.3.ベーカリー製品

7.3.1.4.スポーツ栄養

7.3.2.幼児期の栄養/ベビーフード

7.3.3.栄養補助食品

7.3.4.一般用医薬品

7.3.5.栄養改善プログラム

7.4.用途別前年比成長トレンド分析、2018~2022年

7.5.用途別絶対額機会分析、2023~2033年

8.機能別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

8.1.はじめに / 主要調査結果

8.2.2018年から2022年までの機能別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析

8.3.機能別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(MT)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.骨の健康

8.3.2.免疫力

8.3.3.消化

8.3.4.エネルギー

8.3.5.心臓の健康

8.3.6.体重管理

8.3.7.視力の健康

8.3.8.脳の健康と記憶力

8.4.機能別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

8.5.機能別絶対額機会分析、2023~2033年

9.市場構造分析

9.1.競争ダッシュボード

9.2.コンペティション・ベンチマーク

9.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

9.3.1.地域別

9.3.2.形態別

9.3.3.成分タイプ別

9.3.4.用途別

9.3.5.機能別

10.競合分析

10.1.競合の深堀り

10.1.1.グランビア・ピーエルシー

10.1.1.1.概要

10.1.1.2.製品ポートフォリオ

10.1.1.3.市場セグメント別収益性(形態/用途/機能/成分タイプ)

10.1.1.4.販売フットプリント

10.1.1.5.戦略の概要

10.1.1.5.1.マーケティング戦略

10.1.1.5.2.製品戦略

10.1.1.5.3.チャネル戦略

10.1.2.プリノーバ

10.1.2.1.概要

10.1.2.2.製品ポートフォリオ

10.1.2.3.市場セグメント別収益性(形態/用途/機能/成分タイプ)

10.1.2.4.販売フットプリント

10.1.2.5.戦略の概要

10.1.2.5.1.マーケティング戦略

10.1.2.5.2.製品戦略

10.1.2.5.3.チャネル戦略

10.1.3.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社

10.1.3.1.概要

10.1.3.2.製品ポートフォリオ

10.1.3.3.市場セグメント別収益性(形態/用途/機能/成分タイプ)

10.1.3.4.販売フットプリント

10.1.3.5.戦略の概要

10.1.3.5.1.マーケティング戦略

10.1.3.5.2.製品戦略

10.1.3.5.3.チャネル戦略

10.1.4.カーギル社

10.1.4.1.概要

10.1.4.2.製品ポートフォリオ

10.1.4.3.市場セグメント別収益性(形態/用途/機能/成分タイプ)

10.1.4.4.販売フットプリント

10.1.4.5.戦略の概要

10.1.4.5.1.マーケティング戦略

10.1.4.5.2.製品戦略

10.1.4.5.3.チャネル戦略

10.1.5.ゼネラル・ミルズ

10.1.5.1.概要

10.1.5.2.製品ポートフォリオ

10.1.5.3.市場セグメント別収益性(形態/用途/機能/成分タイプ)

10.1.5.4.販売フットプリント

10.1.5.5.戦略の概要

10.1.5.5.1.マーケティング戦略

10.1.5.5.2.製品戦略

10.1.5.5.3.チャネル戦略

10.1.6.ワトソン

10.1.6.1.概要

10.1.6.2.製品ポートフォリオ

10.1.6.3.市場セグメント別収益性(形態/用途/機能/成分タイプ)

10.1.6.4.販売フットプリント

10.1.6.5.戦略の概要

10.1.6.5.1.マーケティング戦略

10.1.6.5.2.製品戦略

10.1.6.5.3.チャネル戦略

10.1.7.オーストレード社

10.1.7.1.概要

10.1.7.2.製品ポートフォリオ

10.1.7.3.市場セグメント別収益性(形態/用途/機能/成分タイプ)

10.1.7.4.販売フットプリント

10.1.7.5.戦略の概要

10.1.7.5.1.マーケティング戦略

10.1.7.5.2.製品戦略

10.1.7.5.3.チャネル戦略

10.1.8.ファーベストのブランド

10.1.8.1.概要

10.1.8.2.製品ポートフォリオ

10.1.8.3.市場セグメント別収益性(形態/用途/機能/成分タイプ)

10.1.8.4.販売フットプリント

10.1.8.5.戦略の概要

10.1.8.5.1.マーケティング戦略

10.1.8.5.2.製品戦略

10.1.8.5.3.チャネル戦略

10.1.9.ダノン

10.1.9.1.概要

10.1.9.2.製品ポートフォリオ

10.1.9.3.市場セグメント別収益性(形態/用途/機能/成分タイプ)

10.1.9.4.販売フットプリント

10.1.9.5.戦略の概要

10.1.9.5.1.マーケティング戦略

10.1.9.5.2.製品戦略

10.1.9.5.3.チャネル戦略

10.1.10.ブンジ・リミテッド

10.1.10.1.概要

10.1.10.2.製品ポートフォリオ

10.1.10.3.市場セグメント別収益性(形態/用途/機能/成分タイプ)

10.1.10.4.販売フットプリント

10.1.10.5.戦略の概要

10.1.10.5.1.マーケティング戦略

10.1.10.5.2.製品戦略

10.1.10.5.3.チャネル戦略

10.1.11.フェンケム・バイオテック

10.1.11.1.概要

10.1.11.2.製品ポートフォリオ

10.1.11.3.市場セグメント別収益性(形態/用途/機能/成分タイプ)

10.1.11.4.販売フットプリント

10.1.11.5.戦略の概要

10.1.11.5.1.マーケティング戦略

10.1.11.5.2.製品戦略

10.1.11.5.3.チャネル戦略

10.1.12.コルビオンN.V.

10.1.12.1.概要

10.1.12.2.製品ポートフォリオ

10.1.12.3.市場セグメント別収益性(形態/用途/機能/成分タイプ)

10.1.12.4.販売フットプリント

10.1.12.5.戦略の概要

10.1.12.5.1.マーケティング戦略

10.1.12.5.2.製品戦略

10.1.12.5.3.チャネル戦略

10.1.13.ジュビランライフサイエンス

10.1.13.1.概要

10.1.13.2.製品ポートフォリオ

10.1.13.3.市場セグメント別収益性(形態/用途/機能/成分タイプ)

10.1.13.4.販売フットプリント

10.1.13.5.戦略の概要

10.1.13.5.1.マーケティング戦略

10.1.13.5.2.製品戦略

10.1.13.5.3.チャネル戦略

10.1.14.シュテルンビタミン社

10.1.14.1.概要

10.1.14.2.製品ポートフォリオ

10.1.14.3.市場セグメント別収益性(形態/用途/機能/成分タイプ)

10.1.14.4.販売フットプリント

10.1.14.5.戦略の概要

10.1.14.5.1.マーケティング戦略

10.1.14.5.2.製品戦略

10.1.14.5.3.チャネル戦略

10.1.15.ライコレッド社

10.1.15.1.概要

10.1.15.2.製品ポートフォリオ

10.1.15.3.市場セグメント別収益性(形態/用途/機能/成分タイプ)

10.1.15.4.販売フットプリント

10.1.15.5.戦略の概要

10.1.15.5.1.マーケティング戦略

10.1.15.5.2.製品戦略

10.1.15.5.3.チャネル戦略

11.前提条件と略語

12.調査方法

 

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Summary

USA Food Premix Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on USA Food Premix offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Form:

• Android
• iOS

By Ingredient Type:

• Message
• Payment

By Application:

• Individual
• Business

By Function:

• Bone Health
• Immunity
• Digestion
• Energy
• Heart Health
• Weight Management
• Vision Health
• Brain Health & Memory

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the USA Food Premix Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the USA Food Premix Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of USA Food Premix Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Form processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global USA Food Premix Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 32.5 billion) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 45.92 billion) and volume (43.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global USA Food Premix Market - Pricing Analysis

Based on By Form, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global USA Food Premix Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Form

Based on By Form, USA Food Premix Market is segmented into Powder, Liquid. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Form.

Chapter 06 - Global USA Food Premix Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Ingredient Type

Based on By Ingredient Type, USA Food Premix Market is segmented into Vitamins, Minerals, Nucleotides, Amino Acids. This section also offers market attractiveness analysis based on By Ingredient Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Ingredient Type.

Chapter 07 - Global USA Food Premix Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, USA Food Premix Market is segmented into Individual, Business. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 08 - USA Food Premix Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Function

Based on By Function, USA Food Premix Market is segmented into Bone Health, Immunity, Digestion, Energy, Heart Health, Weight Management, Vision Health, Brain Health & Memory. This section also offers market attractiveness analysis based on By Function. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Function.

Chapter 09 - Key Countries USA Food Premix Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the USA Food Premix Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 10 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 11 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Form portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Food & Beverages (Medical Nutrition, Fortified Dairy & Beverages, Bakery Products, Sports Nutrition), Early Life Nutrition/ Baby Food, Dietary Supplements, Pharma OTC Drugs, Nutritional Improvement Programs.

Chapter 12 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 13 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on USA Food Premix Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | USA Food Premix Market

1.1. USA Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Product launches & Recent Developments

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Value Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. % of Operating Margin Analysis

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Market - Pricing Analysis

3.6.1. Price Point Assessment by Form

3.6.2. Price Forecast till 2033

3.6.3. Factors affecting pricing

3.7. Forecast Factors - Relevance & Impact

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. Packaging & Labelling Regulations

3.9.2. Certifications and Certifying Agency Overview

3.9.3. Import/Export Policies

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

3.13. Consumers Survey Analysis

3.14. Macro-Economic Factors

3.15. Product Claims & Nutritional Information Scan by Buyers

4. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Form

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis by Form, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast by Form, 2023 to 2033

5.3.1. Powder

5.3.2. Liquid

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Form, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Form, 2023 to 2033

6. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Ingredient Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis by Ingredient Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast by Ingredient Type, 2023 to 2033

6.3.1. Vitamins

6.3.2. Minerals

6.3.3. Nucleotides

6.3.4. Amino Acids

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Ingredient Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Ingredient Type, 2023 to 2033

7. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis by Application, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast by Application, 2023 to 2033

7.3.1. Food & Beverages

7.3.1.1. Medical Nutrition

7.3.1.2. Fortified Dairy & Beverages

7.3.1.3. Bakery Products

7.3.1.4. Sports Nutrition

7.3.2. Early Life Nutrition/ Baby Food

7.3.3. Dietary Supplements

7.3.4. Pharma OTC Drugs

7.3.5. Nutritional Improvement Programs

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Application, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Application, 2023 to 2033

8. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Function

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis by Function, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (MT) Analysis and Forecast by Function, 2023 to 2033

8.3.1. Bone Health

8.3.2. Immunity

8.3.3. Digestion

8.3.4. Energy

8.3.5. Heart Health

8.3.6. Weight Management

8.3.7. Vision Health

8.3.8. Brain Health & Memory

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Function, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Function, 2023 to 2033

9. Market Structure Analysis

9.1. Competition Dashboard

9.2. Competition Benchmarking

9.3. Market Share Analysis of Top Players

9.3.1. By Regional

9.3.2. By Form

9.3.3. By Ingredient Type

9.3.4. By Application

9.3.5. By Function

10. Competition Analysis

10.1. Competition Deep Dive

10.1.1. Glanbia plc

10.1.1.1. Overview

10.1.1.2. Product Portfolio

10.1.1.3. Profitability by Market Segments (Form/Application/Function/Ingredient Type)

10.1.1.4. Sales Footprint

10.1.1.5. Strategy Overview

10.1.1.5.1. Marketing Strategy

10.1.1.5.2. Product Strategy

10.1.1.5.3. Channel Strategy

10.1.2. Prinova

10.1.2.1. Overview

10.1.2.2. Product Portfolio

10.1.2.3. Profitability by Market Segments (Form/Application/Function/Ingredient Type)

10.1.2.4. Sales Footprint

10.1.2.5. Strategy Overview

10.1.2.5.1. Marketing Strategy

10.1.2.5.2. Product Strategy

10.1.2.5.3. Channel Strategy

10.1.3. Archer Daniels Midland Company

10.1.3.1. Overview

10.1.3.2. Product Portfolio

10.1.3.3. Profitability by Market Segments (Form/Application/Function/Ingredient Type)

10.1.3.4. Sales Footprint

10.1.3.5. Strategy Overview

10.1.3.5.1. Marketing Strategy

10.1.3.5.2. Product Strategy

10.1.3.5.3. Channel Strategy

10.1.4. Cargill, Incorporated

10.1.4.1. Overview

10.1.4.2. Product Portfolio

10.1.4.3. Profitability by Market Segments (Form/Application/Function/Ingredient Type)

10.1.4.4. Sales Footprint

10.1.4.5. Strategy Overview

10.1.4.5.1. Marketing Strategy

10.1.4.5.2. Product Strategy

10.1.4.5.3. Channel Strategy

10.1.5. General Mills

10.1.5.1. Overview

10.1.5.2. Product Portfolio

10.1.5.3. Profitability by Market Segments (Form/Application/Function/Ingredient Type)

10.1.5.4. Sales Footprint

10.1.5.5. Strategy Overview

10.1.5.5.1. Marketing Strategy

10.1.5.5.2. Product Strategy

10.1.5.5.3. Channel Strategy

10.1.6. Watson Inc.

10.1.6.1. Overview

10.1.6.2. Product Portfolio

10.1.6.3. Profitability by Market Segments (Form/Application/Function/Ingredient Type)

10.1.6.4. Sales Footprint

10.1.6.5. Strategy Overview

10.1.6.5.1. Marketing Strategy

10.1.6.5.2. Product Strategy

10.1.6.5.3. Channel Strategy

10.1.7. Austrade, Inc.

10.1.7.1. Overview

10.1.7.2. Product Portfolio

10.1.7.3. Profitability by Market Segments (Form/Application/Function/Ingredient Type)

10.1.7.4. Sales Footprint

10.1.7.5. Strategy Overview

10.1.7.5.1. Marketing Strategy

10.1.7.5.2. Product Strategy

10.1.7.5.3. Channel Strategy

10.1.8. Farbest Brands

10.1.8.1. Overview

10.1.8.2. Product Portfolio

10.1.8.3. Profitability by Market Segments (Form/Application/Function/Ingredient Type)

10.1.8.4. Sales Footprint

10.1.8.5. Strategy Overview

10.1.8.5.1. Marketing Strategy

10.1.8.5.2. Product Strategy

10.1.8.5.3. Channel Strategy

10.1.9. Danone

10.1.9.1. Overview

10.1.9.2. Product Portfolio

10.1.9.3. Profitability by Market Segments (Form/Application/Function/Ingredient Type)

10.1.9.4. Sales Footprint

10.1.9.5. Strategy Overview

10.1.9.5.1. Marketing Strategy

10.1.9.5.2. Product Strategy

10.1.9.5.3. Channel Strategy

10.1.10. Bunge Limited

10.1.10.1. Overview

10.1.10.2. Product Portfolio

10.1.10.3. Profitability by Market Segments (Form/Application/Function/Ingredient Type)

10.1.10.4. Sales Footprint

10.1.10.5. Strategy Overview

10.1.10.5.1. Marketing Strategy

10.1.10.5.2. Product Strategy

10.1.10.5.3. Channel Strategy

10.1.11. Fenchem Biotek Ltd.

10.1.11.1. Overview

10.1.11.2. Product Portfolio

10.1.11.3. Profitability by Market Segments (Form/Application/Function/Ingredient Type)

10.1.11.4. Sales Footprint

10.1.11.5. Strategy Overview

10.1.11.5.1. Marketing Strategy

10.1.11.5.2. Product Strategy

10.1.11.5.3. Channel Strategy

10.1.12. Corbion N.V.

10.1.12.1. Overview

10.1.12.2. Product Portfolio

10.1.12.3. Profitability by Market Segments (Form/Application/Function/Ingredient Type)

10.1.12.4. Sales Footprint

10.1.12.5. Strategy Overview

10.1.12.5.1. Marketing Strategy

10.1.12.5.2. Product Strategy

10.1.12.5.3. Channel Strategy

10.1.13. Jubilant Life Sciences

10.1.13.1. Overview

10.1.13.2. Product Portfolio

10.1.13.3. Profitability by Market Segments (Form/Application/Function/Ingredient Type)

10.1.13.4. Sales Footprint

10.1.13.5. Strategy Overview

10.1.13.5.1. Marketing Strategy

10.1.13.5.2. Product Strategy

10.1.13.5.3. Channel Strategy

10.1.14. SternVitamin GmbH

10.1.14.1. Overview

10.1.14.2. Product Portfolio

10.1.14.3. Profitability by Market Segments (Form/Application/Function/Ingredient Type)

10.1.14.4. Sales Footprint

10.1.14.5. Strategy Overview

10.1.14.5.1. Marketing Strategy

10.1.14.5.2. Product Strategy

10.1.14.5.3. Channel Strategy

10.1.15. LycoRed Ltd.

10.1.15.1. Overview

10.1.15.2. Product Portfolio

10.1.15.3. Profitability by Market Segments (Form/Application/Function/Ingredient Type)

10.1.15.4. Sales Footprint

10.1.15.5. Strategy Overview

10.1.15.5.1. Marketing Strategy

10.1.15.5.2. Product Strategy

10.1.15.5.3. Channel Strategy

11. Assumptions & Acronyms Used

12. Research Methodology

 

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