世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ホンジュラスの乳製品と代替品


Dairy Products and Alternatives in Honduras

2022年のホンジュラスの乳製品と代替品の売上は安定した成長を維持し、親の職場復帰と子供の教育現場への復帰、それに伴う衝動買いの増加の恩恵を受けています。また、中産階級の増加、近代的な食料品小売店の増... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年8月9日 US$2,100
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
35 英語

 

サマリー

2022年のホンジュラスの乳製品と代替品の売上は安定した成長を維持し、親の職場復帰と子供の教育現場への復帰、それに伴う衝動買いの増加の恩恵を受けています。また、中産階級の増加、近代的な食料品小売店の増加、都市化も市場の利点となっています。ユーロモニター インターナショナルのレポート「ホンジュラスの乳製品と代替品」は国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない現地の洞察と理解を可能にします。2017-2021年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要なトレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2026年までの予測に直接的に役立ち、市場がどのように変化していくかを明確に示しています。製品範囲:ベビーフード、乳製品、植物性乳製品。データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 乳製品および代替品市場の詳細情報を入手する、* 成長分野を特定し変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業および主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場の発展予測を評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書およびオンライン情報システムの出版において40年を超える経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストを抱えるユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を持っています。

ページTOPに戻る


目次

Dairy Products and Alternatives in Honduras
Euromonitor International
August 2022

List Of Contents And Tables

DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN HONDURAS
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2022: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2018-2022
Table 4 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2022
Table 5 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2017-2022
Table 6 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2022-2027
Table 7 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
BABY FOOD
2022 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 8 Sales of Baby Food by Category: Volume 2017-2022
Table 9 Sales of Baby Food by Category: Value 2017-2022
Table 10 Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 11 Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 12 NBO Company Shares of Baby Food: % Value 2018-2022
Table 13 LBN Brand Shares of Baby Food: % Value 2019-2022
Table 14 Forecast Sales of Baby Food by Category: Volume 2022-2027
Table 15 Forecast Sales of Baby Food by Category: Value 2022-2027
Table 16 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 17 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2022-2027
DAIRY
Table 18 Sales of Dairy by Category: Volume 2017-2022
Table 19 Sales of Dairy by Category: Value 2017-2022
Table 20 Sales of Dairy by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 21 Sales of Dairy by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 22 NBO Company Shares of Dairy: % Value 2018-2022
Table 23 LBN Brand Shares of Dairy: % Value 2019-2022
Table 24 Forecast Sales of Dairy by Category: Volume 2022-2027
Table 25 Forecast Sales of Dairy by Category: Value 2022-2027
Table 26 Forecast Sales of Dairy by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 27 Forecast Sales of Dairy by Category: % Value Growth 2022-2027
PLANT-BASED DAIRY
Table 28 Sales of Plant-Based Dairy by Category: Volume 2017-2022
Table 29 Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2017-2022
Table 30 Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 31 Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 32 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: Volume 2022-2027
Table 33 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2022-2027
Table 34 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 35 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2022-2027

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Sales of dairy products and alternatives maintained steady growth in Honduras in 2022, benefiting from the return of parents to the workplace and children to their places of education and subsequent boost in impulse purchases. The market also benefits from the rising middle class, growth of modern grocery retailers and urbanisation. However considerable poverty means many struggle to afford these products, which hampers per capita spending, which remains lower than the Latin American average. Euromonitor International's Dairy Products and Alternatives in Honduras report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2017-2021, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2026, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Baby Food, Dairy, Plant-based Dairy. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Dairy Products and Alternatives market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

ページTOPに戻る


Table of Contents

Dairy Products and Alternatives in Honduras
Euromonitor International
August 2022

List Of Contents And Tables

DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN HONDURAS
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2022: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2017-2022
Table 2 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 3 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2018-2022
Table 4 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2022
Table 5 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2017-2022
Table 6 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2022-2027
Table 7 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
BABY FOOD
2022 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 8 Sales of Baby Food by Category: Volume 2017-2022
Table 9 Sales of Baby Food by Category: Value 2017-2022
Table 10 Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 11 Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 12 NBO Company Shares of Baby Food: % Value 2018-2022
Table 13 LBN Brand Shares of Baby Food: % Value 2019-2022
Table 14 Forecast Sales of Baby Food by Category: Volume 2022-2027
Table 15 Forecast Sales of Baby Food by Category: Value 2022-2027
Table 16 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 17 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2022-2027
DAIRY
Table 18 Sales of Dairy by Category: Volume 2017-2022
Table 19 Sales of Dairy by Category: Value 2017-2022
Table 20 Sales of Dairy by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 21 Sales of Dairy by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 22 NBO Company Shares of Dairy: % Value 2018-2022
Table 23 LBN Brand Shares of Dairy: % Value 2019-2022
Table 24 Forecast Sales of Dairy by Category: Volume 2022-2027
Table 25 Forecast Sales of Dairy by Category: Value 2022-2027
Table 26 Forecast Sales of Dairy by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 27 Forecast Sales of Dairy by Category: % Value Growth 2022-2027
PLANT-BASED DAIRY
Table 28 Sales of Plant-Based Dairy by Category: Volume 2017-2022
Table 29 Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2017-2022
Table 30 Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 31 Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 32 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: Volume 2022-2027
Table 33 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: Value 2022-2027
Table 34 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 35 Forecast Sales of Plant-Based Dairy by Category: % Value Growth 2022-2027

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(dairy products)の最新刊レポート


よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/05 10:26

153.43 円

167.28 円

201.52 円

ページTOPに戻る