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欧州の無乳糖乳製品市場:用途、製品、国別フォーカス:2023-2033年の分析と予測

欧州の無乳糖乳製品市場:用途、製品、国別フォーカス:2023-2033年の分析と予測


Europe Lactose-Free Dairy Products Market: Focus on Application, Product, and Country - Analysis and Forecast, 2023-2033

欧州無乳糖乳製品市場の紹介 欧州の無乳糖乳製品市場は、2023年に50.9億ドルとなり、2033年には年平均成長率6.42%で94.9億ドルに達すると予測される。欧州の無乳糖乳製品市場は、代替乳製品への需要の高まりと... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
BIS Research
ビーアイエスリサーチ
2024年11月21日 US$3,250
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サマリー

欧州無乳糖乳製品市場の紹介

欧州の無乳糖乳製品市場は、2023年に50.9億ドルとなり、2033年には年平均成長率6.42%で94.9億ドルに達すると予測される。欧州の無乳糖乳製品市場は、代替乳製品への需要の高まりと乳糖不耐症に対する意識の高まりにより、近年大きく成長している。風味と栄養成分を保持した無乳糖製品を求める欧州の顧客の要望により、牛乳、ヨーグルト、チーズ、アイスクリームなど、多種多様な製品が販売されている。無乳糖製品の種類と品揃えを増やすため、この分野の大手企業は研究開発に力を注いでいる。技術革新と製品の差別化を最前線に、欧州と北米は引き続き主要市場である。欧州における市場の成長は、戦略的提携と、変化する食事要件への対応に重点を置くことによっても促進されている。

市場紹介

欧州の無乳糖乳製品市場は、乳糖不耐症に対する意識の高まりと、より良い食品の選択肢を求める声により、劇的に拡大している。欧州の人口のかなりの部分が乳糖不耐症を患っているため、多くの顧客が風味や品質を犠牲にすることなく、食事要件を満たす乳製品を探している。牛乳、ヨーグルト、チーズ、アイスクリームなど、膨大な種類の乳糖不使用製品が、こうした需要に応えて開発されてきた。

欧州の主要な市場参加者は、酵素による乳糖除去のような最先端の加工方法を用いて、消費者のさまざまな嗜好を満たすプレミアムな無乳糖代替食品を提供している。植物性食品やアレルギー除去食の人気の高まりにより、独創的で責任を持って製造された無乳糖製品に対するニーズが高まっている。さらに、スーパーマーケット、健康食品店、オンライン・プラットフォームでこれらの商品が入手しやすくなったことで、消費者にとってより身近なものとなった。
食習慣の改善を奨励する政府プログラムや研究開発費の増加により、市場は拡大している。欧州は成熟市場であり、各社が持続可能性、風味、栄養価を重視し、製品の差別化を図っている。この活気ある市場は、地域全体で変化する健康志向の消費者の需要を満たしながら、今後も成長を続けると予想される。

市場細分化:

セグメンテーション1:流通別
- ダイレクト
- 小売

セグメント2:製品別
- 牛乳
- ヨーグルト
- チーズ
- アイスクリーム
- その他

セグメンテーション3:供給源別
- 動物性
- 植物

セグメント4:カテゴリー別
- オーガニック
- コンベンショナル

セグメンテーション5:国別
- フランス
- ドイツ
- イタリア
- スペイン
- 英国
- 欧州残り

このレポートは組織にどのような付加価値をもたらすのか?

製品/イノベーション戦略:製品セグメントは、読者が市場における無乳糖乳製品のさまざまな用途を理解するのに役立ちます。継続的な技術の進歩、投資の増加、無乳糖乳製品の使用に対する意識の高まりにより、市場は大きく拡大する態勢にある。したがって、無乳糖乳製品は高投資・高収益モデルである。

成長/マーケティング戦略:欧州の無乳糖乳製品市場は急速なペースで成長している。同市場は、既存および新興の市場プレーヤーに莫大な機会を提供している。このセグメントで取り上げる戦略には、M&A、製品発売、提携・協力、事業拡大、投資などがある。企業が市場での地位を維持・強化するために好む戦略には、主にパートナーシップや提携が含まれる。

競争戦略:本調査で分析・プロファイリングした欧州無乳糖乳製品市場の主要企業には、無乳糖乳製品メーカーが含まれる。さらに、パートナーシップ、協定、提携などの包括的な競争環境は、市場の未開拓の収益ポケットを理解する上で読者を支援することが期待される。

主要市場プレイヤーと競合の概要

プロフィールに掲載されている企業は、一次専門家から収集したインプットと、企業カバレッジ、製品ポートフォリオ、市場浸透度の分析に基づいて選定されている。

この市場で著名な企業は以下の通りである:

- アーラ・フーズ・アンバ
- ヴァリオ社
- ネスレ
- ダノン
- グラナロロS.p.A.
- ラクタリス・インターナショナル

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目次

エグゼクティブ・サマリー
範囲と定義
1 市場
1.1 トレンド現在と将来への影響評価
1.1.1 乳糖不耐症患者向けの無乳糖乳製品の台頭
1.1.2 ラクターゼ酵素の革命的進歩
1.2 サプライチェーンの概要
1.2.1 バリューチェーン分析
1.3 研究開発レビュー
1.3.1 特許出願動向(企業別)
1.3.2 特許出願動向(国別)
1.4 レギュラトリーランドスケープ
1.5 市場ダイナミクスの概要
1.5.1 市場促進要因
1.5.1.1 乳糖不耐症の増加
1.5.1.2 乳製品への一人当たり支出額の増加
1.5.1.3 消費者の無乳糖乳製品のブランド志向
1.5.2 市場阻害要因
1.5.2.1 無乳糖製品の高コスト
1.5.2.2 無乳糖乳製品における味のばらつきの克服
1.5.3 市場機会
1.5.3.1 クイックサービスレストラン(QSR)における需要の高まり
1.5.3.2 健康志向の高まり
2 地域
2.1 地域の概要
2.2 欧州
2.2.1 地域概要
2.2.2 市場成長の推進要因
2.2.3 市場の課題要因
2.2.4 アプリケーション
2.2.5 製品
2.2.6 フランス
2.2.7 ドイツ
2.2.8 スペイン
2.2.9 イギリス
2.2.10 イタリア
2.2.11 その他の地域
3 市場-競合ベンチマーキングと企業プロフィール
3.1 地理的評価
3.1.1 ネスレ
3.1.1.1 概要
3.1.1.2 主要製品/製品ポートフォリオ
3.1.1.3 競合他社
3.1.1.4 ターゲット顧客
3.1.1.5 キーパーソン
3.1.1.6 アナリストの見解
3.1.2 ヴァリオ社
3.1.2.1 概要
3.1.2.2 主要製品/製品ポートフォリオ
3.1.2.3 競合他社
3.1.2.4 ターゲット顧客
3.1.2.5 キーパーソン
3.1.2.6 アナリストの見解
3.1.3 アーラ フーズ アンバ
3.1.3.1 概要
3.1.3.2 主要製品/製品ポートフォリオ
3.1.3.3 競合他社
3.1.3.4 ターゲット顧客
3.1.3.5 キーパーソン
3.1.3.6 アナリストの見解
3.1.4 ダノン
3.1.4.1 概要
3.1.4.2 主要製品/製品ポートフォリオ
3.1.4.3 競合他社
3.1.4.4 ターゲット顧客
3.1.4.5 キーパーソン
3.1.4.6 アナリストの見解
3.1.5 グラナロロS.p.A.
3.1.5.1 概要
3.1.5.2 主要製品/製品ポートフォリオ
3.1.5.3 競合他社
3.1.5.4 ターゲット顧客
3.1.5.5 キーパーソン
3.1.5.6 アナリストの見解
3.1.6 ラクタリス・インターナショナル
3.1.6.1 概要
3.1.6.2 主要製品/製品ポートフォリオ
3.1.6.3 競合他社
3.1.6.4 顧客ターゲット
3.1.6.5 キーパーソン
3.1.6.6 アナリストの見解
3.1.7 アルプロ
3.1.7.1 概要
3.1.7.2 主要製品/製品ポートフォリオ
3.1.7.3 トップ・コンペティター
3.1.7.4 ターゲット顧客
3.1.7.5 キーパーソン
3.1.7.6 アナリストの見解
4 調査方法
4.1 データソース
4.1.1 一次データソース
4.1.2 セカンダリー・データ・ソース
4.1.3 データ三角測量
4.2 市場の推定と予測
図表一覧
図1:無乳糖乳製品市場(地域別)、百万ドル、2022年、2026年、2033年
図2:欧州の無乳糖乳製品市場(流通別)、2022年、2026年、2033年
図3:欧州無乳糖乳製品市場(製品別)、2022年、2026年、2033年
図4:欧州の無乳糖乳製品市場(カテゴリー別):2022年、2026年、2033年
図5:欧州の無乳糖乳製品市場(供給源別):2022年、2026年、2033年
図6:無乳糖乳製品市場、最近の動向
図7:サプライチェーンとサプライチェーン内のリスク
図8:無乳糖乳製品市場(企業別)、2020年1月~2024年1月
図9:無乳糖乳製品市場(国別)、2020年1月~2024年1月
図10:フランス無乳糖乳製品市場、百万ドル、2022年-2033年
図11:ドイツ無乳糖乳製品市場、百万ドル、2022-2033年
図12:スペイン無乳糖乳製品市場、百万ドル、2022-2033年
図13:イギリスの無乳糖乳製品市場、百万ドル、2022-2033年
図14: イタリアの無乳糖乳製品市場、百万ドル、2022-2033年
図15:欧州以外の無乳糖乳製品市場、百万ドル、2022-2033年
図16:戦略的取り組み、2020-2024年
図17: 戦略的イニシアチブのシェア、2020-2024年
図18: データ三角測量
図19: トップダウンアプローチとボトムアップアプローチ
図20: 前提条件と限界
表一覧
表1:市場スナップショット
表2:地域別の機会
表3:市場を動かす要因の影響分析(2023-2033年
表4:無乳糖乳製品市場(地域別)、百万ドル、2022-2033年
表5:欧州の無乳糖乳製品市場(流通別)、百万ドル、2022-2033年
表6:欧州無乳糖乳製品市場(製品別)、100万ドル、2022-2033年
表7:欧州の無乳糖乳製品市場(供給源別)、100万ドル、2022-2033年
表8:欧州の無乳糖乳製品市場(カテゴリー別)、100万ドル、2022-2033年
表9:フランス無乳糖乳製品市場(流通別)、100万ドル、2022-2033年
表10:フランス無乳糖乳製品市場(製品別)、100万ドル、2022-2033年
表11:フランス無乳糖乳製品市場(供給源別)、100万ドル、2022-2033年
表12:フランス無乳糖乳製品市場(カテゴリー別)、100万ドル、2022-2033年
表13:ドイツの無乳糖乳製品市場(流通別)、100万ドル、2022-2033年
表14:ドイツの無乳糖乳製品市場(製品別)、100万ドル、2022-2033年
表15:ドイツの無乳糖乳製品市場(供給源別)、100万ドル、2022-2033年
表16:ドイツの無乳糖乳製品市場(カテゴリー別)、100万ドル、2022-2033年
表17:スペインの無乳糖乳製品市場(流通別)、100万ドル、2022-2033年
表18:スペインの無乳糖乳製品市場(製品別)、100万ドル、2022-2033年
表19:スペインの無乳糖乳製品市場(供給源別)、100万ドル、2022-2033年
表20:スペインの無乳糖乳製品市場(カテゴリー別)、100万ドル、2022-2033年
表21:イギリスの無乳糖乳製品市場(流通別)、百万ドル、2022-2033年
表22:イギリスの無乳糖乳製品市場(製品別)、100万ドル、2022-2033年
表23:イギリスの無乳糖乳製品市場(供給源別)、100万ドル、2022-2033年
表24:イギリスの無乳糖乳製品市場(カテゴリー別)、100万ドル、2022-2033年
表25:イタリアの無乳糖乳製品市場(流通別)、100万ドル、2022-2033年
表26:イタリアの無乳糖乳製品市場(製品別)、100万ドル、2022-2033年
表27:イタリアの無乳糖乳製品市場(供給源別)、100万ドル、2022-2033年
表28:イタリアの無乳糖乳製品市場(カテゴリー別)、100万ドル、2022-2033年
表29:欧州以外の無乳糖乳製品市場(流通別)、100万ドル、2022-2033年
表30:欧州の無乳糖乳製品市場(製品別)、100万ドル、2022-2033年
表31:欧州の無乳糖乳製品市場(供給源別)、100万ドル、2022-2033年
表 32:欧州の無乳糖乳製品市場(カテゴリー別)、100万ドル、2022-2033年

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プレスリリース

BISリサーチのプレミアムマーケットインテリジェンス調査によると、欧州の無乳糖乳製品市場は2033年までに94億9000万ドルに達すると予測されている。また、予測期間2023-2033年のCAGRは6.42%になると予測している。

欧州の無乳糖乳製品市場:促進要因と課題

市場促進要因

- 予測期間中、欧州が市場シェアを独占すると予測されるが、これは主に同地域の乳製品の生産量と消費量の多さによる。
- 特に北欧と西欧における乳糖不耐症の蔓延は、低糖または非糖製品への需要の高まりと無乳糖乳製品の多様な入手可能性と共に、欧州における無乳糖乳製品市場の堅調な成長に総体的に寄与している。

市場の課題

- 欧州では、規制と環境圧力が無乳糖乳製品の生産と消費の両ダイナミクスに影響を及ぼすことが主な課題である。
- この地域では、食品の安全性と品質に関する厳しい基準や規制が維持されているため、無乳糖乳製品は様々な認証やラベルを遵守する必要がある。

レポートのUSP

- 欧州無乳糖乳製品市場のビジネス促進要因と課題の分析
- 英国、フランス、イタリア、スペイン、ドイツの無乳糖乳製品市場の詳細分析
- 欧州の無乳糖乳製品市場を国別および用途別・製品セグメント別に定性・定量分析
- サプライチェーンとバリューチェーン分析

無乳糖乳製品市場に関するアナリストの見解

BISリサーチの主任アナリストは、「乳糖不耐症に対する意識の高まりと、代替乳製品に対する需要の高まりが、無乳糖乳製品の成長を促進する可能性がある。消費者が健康と食生活の嗜好を優先させる中、これらの製品の市場は今後数年で明るい軌道を描くと予想される。"

本レポートで扱う主な質問

- 欧州の無乳糖乳製品市場の推定市場規模は?
- 欧州の無乳糖乳製品市場の成長を促進する主な要因は何か?
- 市場で入手可能な無乳糖乳製品の種類は何か?
- 無乳糖乳製品市場における著名企業の主な製品は?

 

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Summary

Introduction to Europe Lactose-Free Dairy Products Market

The Europe lactose-free dairy products market was valued at $5.09 billion in 2023 and is expected to reach $9.49 billion by 2033, growing at a CAGR of 6.42% in the forecasted period of 2023-2033. The market for lactose-free dairy products in Europe has grown significantly in recent years due to growing demand for alternative dairy products and increased awareness of lactose intolerance. A wide variety of products, including milk, yogurt, cheese, and ice cream, are available as a result of European customers' desire for lactose-free goods that retain flavor and nutritional content. To increase the caliber and range of lactose-free goods, major firms in the area are concentrating on research and development. With innovation and product distinction at the forefront, Europe and North America continue to be major markets. The market's growth in Europe is additionally fueled by strategic alliances and an emphasis on accommodating changing dietary requirements.

Market Introduction

The market for lactose-free dairy products in Europe has expanded dramatically due to growing awareness of lactose intolerance and a desire for better food options. Since a sizable section of the European population suffers from lactose intolerance, many customers look for dairy products that satisfy their dietary requirements without sacrificing flavor or quality. A vast range of lactose-free products, such as milk, yogurt, cheese, and ice cream, have been developed in response to this demand.

Leading European market participants are using cutting-edge processing methods, like enzymatic lactose removal, to provide premium lactose-free substitutes that satisfy a range of consumer preferences. The need for creative and responsibly made lactose-free products has increased due to the growing popularity of plant-based and allergy-free diets. Furthermore, the accessibility of these goods in supermarkets, health stores, and online platforms has made them more accessible to consumers.
The market has expanded as a result of government programs encouraging better eating habits and higher R&D expenditures. Europe is a mature market that places a strong emphasis on product differentiation, with companies emphasizing sustainability, flavor, and nutritional value. It is anticipated that this vibrant market will keep growing, satisfying the changing demands of health-conscious customers throughout the area.

Market Segmentation:

Segmentation 1: by Distribution
• Direct
• Retail

Segmentation 2: by Product
• Milk
• Yogurt
• Cheese
• Ice Cream
• Others

Segmentation 3: by Source
• Animal
• Plant

Segmentation 4: by Category
• Organic
• Conventional

Segmentation 5: by Country
• France
• Germany
• Italy
• Spain
• U.K.
• Rest-of-Europe

How can this report add value to an organization?

Product/Innovation Strategy: The product segment helps the reader understand the different applications of lactose-free dairy products in the market. The market is poised for significant expansion with ongoing technological advancements, increased investments, and growing awareness of the use of lactose-free dairy products. Therefore, lactose-free dairy products are a high-investment and high-revenue generating model.

Growth/Marketing Strategy: The Europe lactose-free dairy products market is growing at a rapid pace. The market offers enormous opportunities for existing and emerging market players. Some of the strategies covered in this segment are mergers and acquisitions, product launches, partnerships and collaborations, business expansions, and investments. The strategies preferred by companies to maintain and strengthen their market position primarily include partnerships and collaborations.

Competitive Strategy: The key players in the Europe lactose-free dairy products market analyzed and profiled in the study include manufacturers of lactose-free dairy products. Additionally, a comprehensive competitive landscape such as partnerships, agreements, and collaborations are expected to aid the reader in understanding the untapped revenue pockets in the market.

Key Market Players and Competition Synopsis

The companies that are profiled have been selected based on inputs gathered from primary experts and analyzing company coverage, product portfolio, and market penetration.

Some of the prominent companies in this market are:

• Arla Foods amba
• Valio Oy
• Nestlé
• Danone
• Granarolo S.p.A.
• Lactalis International



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Table of Contents

Executive Summary
Scope and Definition
1 Markets
1.1 Trends: Current and Future Impact Assessment
1.1.1 Rise of Lactose-Free Dairy Delights Catering to Individuals with Lactose Intolerance
1.1.2 Revolutionary Advancements in Lactase Enzyme
1.2 Supply Chain Overview
1.2.1 Value Chain Analysis
1.3 Research and Development Review
1.3.1 Patent Filing Trend (by Company)
1.3.2 Patent Filing Trend (by Country)
1.4 Regulatory Landscape
1.5 Market Dynamics Overview
1.5.1 Market Drivers
1.5.1.1 Rising Lactose Intolerance
1.5.1.2 Increasing Per Capita Expenditure on Dairy Products
1.5.1.3 Brand Preference of Lactose-Free Dairy Products among Consumers
1.5.2 Market Restraints
1.5.2.1 High Cost of Lactose-Free Products
1.5.2.2 Overcoming Taste Variations in Lactose-Free Dairy Formulations
1.5.3 Market Opportunities
1.5.3.1 Rising Demand in Quick-Service Restaurants (QSRs)
1.5.3.2 Increasing Health and Wellness Trend
2 Regions
2.1 Regional Summary
2.2 Europe
2.2.1 Regional Overview
2.2.2 Driving Factors for Market Growth
2.2.3 Factors Challenging the Market
2.2.4 Application
2.2.5 Product
2.2.6 France
2.2.7 Germany
2.2.8 Spain
2.2.9 U.K.
2.2.10 Italy
2.2.11 Rest-of-Europe
3 Markets - Competitive Benchmarking & Company Profiles
3.1 Geographic Assessment
3.1.1 Nestlé
3.1.1.1 Overview
3.1.1.2 Top Products/Product Portfolio
3.1.1.3 Top Competitors
3.1.1.4 Target Customers
3.1.1.5 Key Personnel
3.1.1.6 Analyst View
3.1.2 Valio Oy
3.1.2.1 Overview
3.1.2.2 Top Products/Product Portfolio
3.1.2.3 Top Competitors
3.1.2.4 Target Customers
3.1.2.5 Key Personnel
3.1.2.6 Analyst View
3.1.3 Arla Foods amba
3.1.3.1 Overview
3.1.3.2 Top Products/Product Portfolio
3.1.3.3 Top Competitors
3.1.3.4 Target Customers
3.1.3.5 Key Personnel
3.1.3.6 Analyst View
3.1.4 Danone
3.1.4.1 Overview
3.1.4.2 Top Products/Product Portfolio
3.1.4.3 Top Competitors
3.1.4.4 Target Customers
3.1.4.5 Key Personnel
3.1.4.6 Analyst View
3.1.5 Granarolo S.p.A.
3.1.5.1 Overview
3.1.5.2 Top Products/Product Portfolio
3.1.5.3 Top Competitors
3.1.5.4 Target Customers
3.1.5.5 Key Personnel
3.1.5.6 Analyst View
3.1.6 Lactalis International
3.1.6.1 Overview
3.1.6.2 Top Products/Product Portfolio
3.1.6.3 Top Competitors
3.1.6.4 Target Customers
3.1.6.5 Key Personnel
3.1.6.6 Analyst View
3.1.7 Alpro
3.1.7.1 Overview
3.1.7.2 Top Products/Product Portfolio
3.1.7.3 Top Competitors
3.1.7.4 Target Customers
3.1.7.5 Key Personnel
3.1.7.6 Analyst View
4 Research Methodology
4.1 Data Sources
4.1.1 Primary Data Sources
4.1.2 Secondary Data Sources
4.1.3 Data Triangulation
4.2 Market Estimation and Forecast
List of Figures
Figure 1: Lactose-Free Dairy Products Market (by Region), $Million, 2022, 2026, and 2033
Figure 2: Europe Lactose-Free Dairy Products Market (by Distribution), 2022, 2026, and 2033
Figure 3: Europe Lactose-Free Dairy Products Market (by Product), 2022, 2026, and 2033
Figure 4: Europe Lactose-Free Dairy Products Market (by Category), 2022, 2026, and 2033
Figure 5: Europe Lactose-Free Dairy Products Market (by Source), 2022, 2026, and 2033
Figure 6: Lactose-Free Dairy Products Market, Recent Developments
Figure 7: Supply Chain and Risks within the Supply Chain
Figure 8: Lactose-Free Dairy Products Market (by Company), January 2020-January 2024
Figure 9: Lactose-Free Dairy Products Market (by Country), January 2020-January 2024
Figure 10: France Lactose-Free Dairy Products Market, $Million, 2022-2033
Figure 11: Germany Lactose-Free Dairy Products Market, $Million, 2022-2033
Figure 12: Spain Lactose-Free Dairy Products Market, $Million, 2022-2033
Figure 13: U.K. Lactose-Free Dairy Products Market, $Million, 2022-2033
Figure 14: Italy Lactose-Free Dairy Products Market, $Million, 2022-2033
Figure 15: Rest-of-Europe Lactose-Free Dairy Products Market, $Million, 2022-2033
Figure 16: Strategic Initiatives, 2020-2024
Figure 17: Share of Strategic Initiatives, 2020-2024
Figure 18: Data Triangulation
Figure 19: Top-Down and Bottom-Up Approach
Figure 20: Assumptions and Limitations
List of Tables
Table 1: Market Snapshot
Table 2: Opportunities Across Region
Table 3: Impact Analysis of Market Navigating Factors, 2023-2033
Table 4: Lactose-Free Dairy Products Market (by Region), $Million, 2022-2033
Table 5: Europe Lactose-Free Dairy Products Market (by Distribution), $Million, 2022-2033
Table 6: Europe Lactose-Free Dairy Products Market (by Product), $Million, 2022-2033
Table 7: Europe Lactose-Free Dairy Products Market (by Source), $Million, 2022-2033
Table 8: Europe Lactose-Free Dairy Products Market (by Category), $Million, 2022-2033
Table 9: France Lactose-Free Dairy Products Market (by Distribution), $Million, 2022-2033
Table 10: France Lactose-Free Dairy Products Market (by Product), $Million, 2022-2033
Table 11: France Lactose-Free Dairy Products Market (by Source), $Million, 2022-2033
Table 12: France Lactose-Free Dairy Products Market (by Category), $Million, 2022-2033
Table 13: Germany Lactose-Free Dairy Products Market (by Distribution), $Million, 2022-2033
Table 14: Germany Lactose-Free Dairy Products Market (by Product), $Million, 2022-2033
Table 15: Germany Lactose-Free Dairy Products Market (by Source), $Million, 2022-2033
Table 16: Germany Lactose-Free Dairy Products Market (by Category), $Million, 2022-2033
Table 17: Spain Lactose-Free Dairy Products Market (by Distribution), $Million, 2022-2033
Table 18: Spain Lactose-Free Dairy Products Market (by Product), $Million, 2022-2033
Table 19: Spain Lactose-Free Dairy Products Market (by Source), $Million, 2022-2033
Table 20: Spain Lactose-Free Dairy Products Market (by Category), $Million, 2022-2033
Table 21: U.K. Lactose-Free Dairy Products Market (by Distribution), $Million, 2022-2033
Table 22: U.K. Lactose-Free Dairy Products Market (by Product), $Million, 2022-2033
Table 23: U.K. Lactose-Free Dairy Products Market (by Source), $Million, 2022-2033
Table 24: U.K. Lactose-Free Dairy Products Market (by Category), $Million, 2022-2033
Table 25: Italy Lactose-Free Dairy Products Market (by Distribution), $Million, 2022-2033
Table 26: Italy Lactose-Free Dairy Products Market (by Product), $Million, 2022-2033
Table 27: Italy Lactose-Free Dairy Products Market (by Source), $Million, 2022-2033
Table 28: Italy Lactose-Free Dairy Products Market (by Category), $Million, 2022-2033
Table 29: Rest-of-Europe Lactose-Free Dairy Products Market (by Distribution), $Million, 2022-2033
Table 30: Rest-of-Europe Lactose-Free Dairy Products Market (by Product), $Million, 2022-2033
Table 31: Rest-of-Europe Lactose-Free Dairy Products Market (by Source), $Million, 2022-2033
Table 32: Rest-of-Europe Lactose-Free Dairy Products Market (by Category), $Million, 2022-2033

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Press Release

According to a premium market intelligence study by BIS Research, the Europe lactose-free dairy products market is projected to reach $9.49 billion by 2033. The study also highlights that the market is set to witness a CAGR of 6.42% during the forecast period 2023-2033.

The Europe Lactose-Free Dairy Products Market: Drivers and Challenges

Markets Drivers

• Europe is projected to dominate the market share during the forecast period, primarily driven by the region's significant production and consumption of dairy products.
• The prevalence of lactose intolerance, particularly in Northern and Western Europe, along with rising demand for low- or non-sugar products and diverse availability of lactose-free dairy products, collectively contribute to the robust growth of the lactose-free dairy products market in Europe.

Market Challenges

• In Europe, a primary challenge revolves around regulatory and environmental pressures, exerting an impact on both the production and consumption dynamics of lactose-free dairy products.
• The region upholds stringent standards and regulations pertaining to food safety and quality, necessitating that lactose-free dairy products adhere to various certifications and labels.

USPs of report

• Analysis of business drivers and challenges of the Europe Lactose-Free Dairy Products Market
• Detailed analysis of Lactose-Free Dairy Products Market for U.K., France, Italy, Spain, and Germany
• Qualitative and quantitative analysis of the Europe lactose-free dairy products market at the country level and granularity by application and product segments
• Supply chain and value chain analysis

Analyst’s Perspective on Lactose-Free Dairy Products Market

Principal Analyst, BIS Research, states, “The increasing awareness of lactose intolerance and rising demand for alternative dairy options may drive the growth of lactose-free dairy products. As consumers prioritize health and dietary preferences, the market for these products is expected to see a positive trajectory in the coming years.”

Key Questions Answered in the Report

• What is the estimated market size for the Europe lactose-free dairy products market?
• What are the primary factors driving growth in the Europe lactose-free dairy products market?
• What are the different types of lactose-free dairy products available in the market?
• What are the key offerings of prominent companies in the lactose-free dairy products market?

 

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