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グアテマラのチーズ


Cheese in Guatemala

チーズはグアテマラで最も重要な乳製品カテゴリーの一つであり、食生活に様々なチーズを取り入れる消費者の間で重要な人気を博しています。国産および輸入ブランドが人気を博しており、非常に細分化されたカテゴ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年9月28日 US$990
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17 英語

 

サマリー

チーズはグアテマラで最も重要な乳製品カテゴリーの一つであり、食生活に様々なチーズを取り入れる消費者の間で重要な人気を博しています。国産および輸入ブランドが人気を博しており、非常に細分化されたカテゴリーで互いにしのぎを削っています。そのため、消費者の興味を引くために、フレーバーやプレゼンテーション、より健康的なフォーマットなど、絶え間ないイノベーションが行われています。パンデミックの最盛期であった2020年に需要が急増した後、小売量販店での販売数は前年同期比で減少しました。ユーロモニター インターナショナルのグアテマラのチーズレポートは国レベルの市場に関する深い知識を提供し、他では得られない現地の洞察と理解をもたらします。2017-2021年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店を特定し、消費者需要や販売成長の背景にある主要トレンドや人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要なトレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2026年までの予測に直接的に役立ち、市場がどのように変化していくかを明確に示しています。製品範囲:ハードチーズ、プロセスドチーズ(スプレッドタイプを除く)、ソフトチーズ、スプレッドタイプチーズデータ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* チーズ市場の詳細を把握する、* 成長分野を特定し変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業および主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場の発展予測を評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書およびオンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストを抱えるユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を持っています。

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目次

Cheese in Guatemala
Euromonitor International
November 2022

List Of Contents And Tables

CHEESE IN GUATEMALA
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Cheese category champions Guatemala
Foodservice recovers driving cheese demand
Local big cheese player exits Walmart retailers
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Robust value growth anticipated in all categories
Hard cheese gains popularity as accompaniment to wine consumption
Modern channel retailers invest in private label ranges and imported brands
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Cheese by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Cheese by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Cheese by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Cheese by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 Sales of Spreadable Processed Cheese by Type: % Value 2017-2022
Table 6 NBO Company Shares of Cheese: % Value 2018-2022
Table 7 LBN Brand Shares of Cheese: % Value 2019-2022
Table 8 Distribution of Cheese by Format: % Value 2017-2022
Table 9 Forecast Sales of Cheese by Category: Volume 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Cheese by Category: Value 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Cheese by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 12 Forecast Sales of Cheese by Category: % Value Growth 2022-2027
DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN GUATEMALA
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2022: The big picture
Key trends in 2022
Competitive landscape
Channel developments
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2017-2022
Table 14 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 15 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2018-2022
Table 16 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2022
Table 17 Penetration of Private Label by Category: % Value 2017-2022
Table 18 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2017-2022
Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2022-2027
Table 20 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Cheese is one of the most important dairy categories in Guatemala, since it a key favourite with consumers who include a variety of cheese in their diet. Local and imported brands are gaining popularity and competing alongside each other in what is a highly fragmented category. Consequently, there is a constant stream of innovation through flavour, presentations and healthier formats to drive consumer interest. After a surge in demand in 2020 at the height of the pandemic, retail volume sales mo... Euromonitor International's Cheese in Guatemala report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2017-2021, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2026, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Hard Cheese, Processed Cheese excl Spreadable, Soft Cheese, Spreadable Cheese. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Cheese market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Cheese in Guatemala
Euromonitor International
November 2022

List Of Contents And Tables

CHEESE IN GUATEMALA
KEY DATA FINDINGS
2022 DEVELOPMENTS
Cheese category champions Guatemala
Foodservice recovers driving cheese demand
Local big cheese player exits Walmart retailers
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Robust value growth anticipated in all categories
Hard cheese gains popularity as accompaniment to wine consumption
Modern channel retailers invest in private label ranges and imported brands
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Cheese by Category: Volume 2017-2022
Table 2 Sales of Cheese by Category: Value 2017-2022
Table 3 Sales of Cheese by Category: % Volume Growth 2017-2022
Table 4 Sales of Cheese by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 5 Sales of Spreadable Processed Cheese by Type: % Value 2017-2022
Table 6 NBO Company Shares of Cheese: % Value 2018-2022
Table 7 LBN Brand Shares of Cheese: % Value 2019-2022
Table 8 Distribution of Cheese by Format: % Value 2017-2022
Table 9 Forecast Sales of Cheese by Category: Volume 2022-2027
Table 10 Forecast Sales of Cheese by Category: Value 2022-2027
Table 11 Forecast Sales of Cheese by Category: % Volume Growth 2022-2027
Table 12 Forecast Sales of Cheese by Category: % Value Growth 2022-2027
DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN GUATEMALA
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2022: The big picture
Key trends in 2022
Competitive landscape
Channel developments
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2017-2022
Table 14 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2017-2022
Table 15 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2018-2022
Table 16 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2022
Table 17 Penetration of Private Label by Category: % Value 2017-2022
Table 18 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2017-2022
Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2022-2027
Table 20 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2022-2027
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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2024/09/09 10:27

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