世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ノンアルコールRTD飲料の世界市場規模調査・予測:製品別(発酵飲料、非発酵飲料)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他)、地域別分析、2023-2030年


Global Non-alcoholic RTD beverages Market Size Study & Forecast, by Product (Fermented Beverages, Non-fermented Beverages), by Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Convenience Stores, Online Retail, Others) and Regional Analysis, 2023-2030

世界のノンアルコールRTD飲料市場は、2022年に約7,028億9,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には5.66%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ノンアルコールRTD(Ready-to-Drink)飲料は、消... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のノンアルコールRTD飲料市場は、2022年に約7,028億9,000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には5.66%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ノンアルコールRTD(Ready-to-Drink)飲料は、消費前にさらに調製する必要のない包装済み飲料の一種である。これらの飲料には様々なフレーバーや組成があり、多くの場合ボトル、缶、カートンに包装されている。ノンアルコールRTD飲料には、フルーツジュース、スポーツドリンク、エナジードリンク、炭酸清涼飲料など、さまざまな清涼飲料や機能性飲料が含まれる。市場の拡大は、アルコール飲料からより健康的な代替品への顧客の嗜好の変化、健康志向の高まり、利便性への注目の高まりに起因している。.

加えて、食生活を改善し、ビタミンやミネラルを含む機能性飲料水のような栄養素を含むより健康的な飲料を飲もうという顧客の志向の高まりが、推定期間中の市場需要を牽引している。International Food Information Council Foundation on Food and Health Research 2021によると、全顧客の約47%が余分な栄養素を含む食品を選んでいる。さらに、飲料製造企業による斬新な機能性ボトル入り飲料水の導入も、ノンアルコールRTD飲料市場の成長を後押ししている。例えば、米国に本社を置く飲料メーカーが2022年3月に機能性飲料「ニルヴァーナHMB+ビタミンD3ウォーター」を発売した。さらに、主要な市場プレーヤーは、企業拡大計画と製品提供の多様化に注力しており、非発酵飲料に対する消費者の嗜好の高まりが製品需要を促進し、予測期間中の市場成長を加速させると予測されている。しかし、フルーツジュース、エナジードリンク、その他のノンアルコールRTD飲料は糖分を過剰に含んでいるため、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

ノンアルコールRTD飲料の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカです。北米は、北米、特に米国を拠点とする数多くの有名な飲料メーカーの存在により、2022年の市場を支配した。さらに、健康志向の高まり、人口の高い購買力、身体的・健康関連のフィットネス活動に対する消費者の嗜好の高まりが、地域市場におけるノンアルコールRTD飲料の需要を急増させる主な要因となっている。この地域市場は、主に中国、インド、タイ、マレーシアのような発展途上国からのアルコールフリー飲料に対する需要の高まりによって牽引されると予想される。主要な国際企業は、税控除、補助金、FDI枠の拡大を通じて製造部門を改善するためのいくつかの政府措置の結果として、この地域での事業と流通施設を拡大している。さらに、飲料消費習慣の変化により、顧客は糖分の多い炭酸飲料よりも機能的で風味のあるボトル入り飲料水を好むようになっている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りである:
ネスレS.A.
ペプシコ社
ユニリーバPLC
キューリグ・ドクター・ペッパー社
コカ・コーラ社
ジョーンズソーダ
ダノンS.A.
サントリー食品株式会社
アサヒグループホールディングス
レッドブル社
市場における最近の動き
 2022年7月、PepsiCo, Inc.はデンバー国際空港近くの土地を購入する契約を承認した。デンバーは、ペプシコが米国最大のソーダ製造施設となる工場を建設するため、ビジネス奨励基金から10億米ドルを提供する。
 2022年2月、ネスレはタイの植物から作られた新しいミロ製品を発表した。この新しいRTD(Ready-to-Drink)飲料は大豆から作られ、独特のミロ・モルト風味を取り入れ、健全な植物由来の代用品を提供する。
 2022年2月、ジョーンズ・ソーダ社は新フレーバーを市場に投入する目的で、ディスペンサー式フローズンドリンクのトップサプライヤーであるICEE社と提携した。

世界のノンアルコールRTD飲料市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 製品、流通チャネル、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品別
発酵飲料
非発酵飲料

流通チャネル別
スーパーマーケット/ハイパーマーケット
専門店
コンビニエンスストア
オンライン小売
その他

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Non-alcoholic RTD beverages Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Non-alcoholic RTD beverages Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Non-alcoholic RTD beverages Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Non-alcoholic RTD beverages Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Non-alcoholic RTD beverages Market Dynamics
3.1. Non-alcoholic RTD beverages Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Consumers' growing interest on health and fitness
3.1.1.2. Shifting customers preferences from alcoholic drinks to healthier substitutes
3.1.1.3. Rising inclination towards improving dietary consumption among population
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Excessive amounts of sugar content in Non-alcoholic RTD beverages
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Advancements in formulation
3.1.3.2. Increasing corporate expansion plans and diversification of products by key market players
3.1.3.3. Growing consumer preference for non-fermented drinks
Chapter 4. Global Non-alcoholic RTD beverages Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Non-alcoholic RTD beverages Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Non-alcoholic RTD beverages Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Non-alcoholic RTD beverages Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Non-alcoholic RTD beverages Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Fermented Beverages
5.4.2. Non-fermented Beverages
Chapter 6. Global Non-alcoholic RTD beverages Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Non-alcoholic RTD beverages Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Non-alcoholic RTD beverages Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Non-alcoholic RTD beverages Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Supermarkets/Hypermarkets
6.4.2. Specialty Stores
6.4.3. Convenience Stores
6.4.4. Online Retail
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Non-alcoholic RTD beverages Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Non-alcoholic RTD beverages Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Non-alcoholic RTD beverages Market
7.4.1. U.S. Non-alcoholic RTD beverages Market
7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Non-alcoholic RTD beverages Market
7.5. Europe Non-alcoholic RTD beverages Market Snapshot
7.5.1. U.K. Non-alcoholic RTD beverages Market
7.5.2. Germany Non-alcoholic RTD beverages Market
7.5.3. France Non-alcoholic RTD beverages Market
7.5.4. Spain Non-alcoholic RTD beverages Market
7.5.5. Italy Non-alcoholic RTD beverages Market
7.5.6. Rest of Europe Non-alcoholic RTD beverages Market
7.6. Asia-Pacific Non-alcoholic RTD beverages Market Snapshot
7.6.1. China Non-alcoholic RTD beverages Market
7.6.2. India Non-alcoholic RTD beverages Market
7.6.3. Japan Non-alcoholic RTD beverages Market
7.6.4. Australia Non-alcoholic RTD beverages Market
7.6.5. South Korea Non-alcoholic RTD beverages Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Non-alcoholic RTD beverages Market
7.7. Latin America Non-alcoholic RTD beverages Market Snapshot
7.7.1. Brazil Non-alcoholic RTD beverages Market
7.7.2. Mexico Non-alcoholic RTD beverages Market
7.8. Middle East & Africa Non-alcoholic RTD beverages Market
7.8.1. Saudi Arabia Non-alcoholic RTD beverages Market
7.8.2. South Africa Non-alcoholic RTD beverages Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Non-alcoholic RTD beverages Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Nestle S.A.
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. PepsiCo Inc.
8.3.3. Unilever PLC
8.3.4. Keurig Dr. Pepper Inc.
8.3.5. The Coca-Cola Company
8.3.6. Jones Soda Co.
8.3.7. Danone S.A.
8.3.8. Suntory Beverage & Food Ltd.
8.3.9. Asahi Group Holdings, Ltd.
8.3.10. Red Bull GmbH
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Non-alcoholic RTD beverages Market is valued at approximately USD 702.89 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.66% over the forecast period 2023-2030. Non-alcoholic RTD (Ready-to-Drink) beverages are a type of pre-packaged drinks that do not need any further preparation before consumption. These drinks come in a variety of flavors and compositions and are often packaged in bottles, cans, or cartons. Non-alcoholic RTD drinks include a variety of refreshments and functional drinks, including fruit juices, sports and energy drinks, carbonated soft drinks, and others. The market's expansion has been attributed to shifting customers preferences from alcoholic drinks to healthier substitutes, the rising number of health-conscious people, and a growing focus on convenience. .

Additionally, the rising inclination of the customer on improving dietary consumption, and drink healthier beverages that contain nutrients such functional waters filled with vitamins and minerals is driving the market demand during the estimated period. According to the International Food Information Council Foundation on Food and Health Research 2021, around 47% of all customers chose food with extra nutrients. Furthermore, the introduction of novel functional bottled waters by beverage manufacturing businesses is also boosting the growth of the non-alcoholic RTD beverage market. For instance, a beverage firm with headquarters in the United States introduced the functional drink Nirvana HMB + Vitamin D3 water in March 2022.. Additionally, the leading market players are concentrating on corporate expansion plans and diversifying their product offerings, and growing consumer preference for non-fermented drinks to drive product demand which is projected to accelerate market growth over the forecasting period. However, Fruit juices, energy drinks, and other non-alcoholic RTD beverages have excessive amounts of sugar, which stifle market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Non-alcoholic RTD beverages Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022. owing to the presence of numerous well-known beverage producers that are based in North America, particularly the United States. Additionally, the rising health-conscious population, high purchasing capacity of the population, and rising consumer preference toward physical and health-related fitness activities are the major factors surging the demand for non-alcoholic RTD beverages in the regional market., Asia Pacific is expected to grow with the fastest CAGR during the forecast period. The regional market is anticipated to be driven by the rising demand for alcohol-free beverages majorly from developing nations like China, India, Thailand, and Malaysia. Key international firms are expanding their operations and distribution facilities in this region as a result of several government measures to improve the manufacturing sector through tax deduction, subsidies, and increased FDI limits. Additionally, customers prefer functional and flavored bottled water compared to carbonated drinks with a lot of sugar because of a change in beverage consumption habits.

Major market player included in this report are:
Nestlé S.A.
PepsiCo Inc.
Unilever PLC
Keurig Dr. Pepper Inc.
The Coca-Cola Company
Jones Soda Co.
Danone S.A.
Suntory Beverage & Food Ltd.
Asahi Group Holdings, Ltd.
Red Bull GmbH
Recent Developments in the Market:
 In July 2022, PepsiCo, Inc. has approved a deal to purchase land close to Denver International Airport, where it plans to erect a 1.2 billion square foot manufacturing complex. Denver is providing USD 1 billion from its Business Incentive Fund to PepsiCo to build the factory, which will become the company's largest soda manufacturing facility in the United States.
 In February 2022, Nestlé introduced a new Milo product made from plants in Thailand. The new Ready-To-Drink (RTD) drink is made from soy and incorporates the distinct Milo malt flavor to offer a wholesome plant-based substitute.
 In February 2022, Jones Soda Co. collaborated with The ICEE Company, a top supplier of dispensed frozen beverage treats with the objective of launching new flavors in the market.

Global Non-alcoholic RTD beverages Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Product, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product:
Fermented Beverages
Non-fermented Beverages

By Distribution Channel:
Supermarkets/Hypermarkets
Specialty Stores
Convenience Stores
Online Retail
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Non-alcoholic RTD beverages Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Non-alcoholic RTD beverages Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Non-alcoholic RTD beverages Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Non-alcoholic RTD beverages Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Non-alcoholic RTD beverages Market Dynamics
3.1. Non-alcoholic RTD beverages Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Consumers' growing interest on health and fitness
3.1.1.2. Shifting customers preferences from alcoholic drinks to healthier substitutes
3.1.1.3. Rising inclination towards improving dietary consumption among population
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Excessive amounts of sugar content in Non-alcoholic RTD beverages
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Advancements in formulation
3.1.3.2. Increasing corporate expansion plans and diversification of products by key market players
3.1.3.3. Growing consumer preference for non-fermented drinks
Chapter 4. Global Non-alcoholic RTD beverages Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Non-alcoholic RTD beverages Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Non-alcoholic RTD beverages Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Non-alcoholic RTD beverages Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Non-alcoholic RTD beverages Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Fermented Beverages
5.4.2. Non-fermented Beverages
Chapter 6. Global Non-alcoholic RTD beverages Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Non-alcoholic RTD beverages Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Non-alcoholic RTD beverages Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Non-alcoholic RTD beverages Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Supermarkets/Hypermarkets
6.4.2. Specialty Stores
6.4.3. Convenience Stores
6.4.4. Online Retail
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Non-alcoholic RTD beverages Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Non-alcoholic RTD beverages Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Non-alcoholic RTD beverages Market
7.4.1. U.S. Non-alcoholic RTD beverages Market
7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Non-alcoholic RTD beverages Market
7.5. Europe Non-alcoholic RTD beverages Market Snapshot
7.5.1. U.K. Non-alcoholic RTD beverages Market
7.5.2. Germany Non-alcoholic RTD beverages Market
7.5.3. France Non-alcoholic RTD beverages Market
7.5.4. Spain Non-alcoholic RTD beverages Market
7.5.5. Italy Non-alcoholic RTD beverages Market
7.5.6. Rest of Europe Non-alcoholic RTD beverages Market
7.6. Asia-Pacific Non-alcoholic RTD beverages Market Snapshot
7.6.1. China Non-alcoholic RTD beverages Market
7.6.2. India Non-alcoholic RTD beverages Market
7.6.3. Japan Non-alcoholic RTD beverages Market
7.6.4. Australia Non-alcoholic RTD beverages Market
7.6.5. South Korea Non-alcoholic RTD beverages Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Non-alcoholic RTD beverages Market
7.7. Latin America Non-alcoholic RTD beverages Market Snapshot
7.7.1. Brazil Non-alcoholic RTD beverages Market
7.7.2. Mexico Non-alcoholic RTD beverages Market
7.8. Middle East & Africa Non-alcoholic RTD beverages Market
7.8.1. Saudi Arabia Non-alcoholic RTD beverages Market
7.8.2. South Africa Non-alcoholic RTD beverages Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Non-alcoholic RTD beverages Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Nestle S.A.
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. PepsiCo Inc.
8.3.3. Unilever PLC
8.3.4. Keurig Dr. Pepper Inc.
8.3.5. The Coca-Cola Company
8.3.6. Jones Soda Co.
8.3.7. Danone S.A.
8.3.8. Suntory Beverage & Food Ltd.
8.3.9. Asahi Group Holdings, Ltd.
8.3.10. Red Bull GmbH
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(distribution channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/22 10:26

151.74 円

164.56 円

199.74 円

ページTOPに戻る