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オペレーターのテレビ視聴機会の最適化:ケーススタディと分析


Optimising the operator TV opportunity: case studies and analysis

本レポートでは、コンテンツコストの変化が通信事業者の有料テレビ・ビデオ戦略に与えた影響を検証しています。   本レポートでは、通信事業者がテレビやビデオに対して取ることのできるアプロー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2021年7月28日 US$4,999
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21 英語

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サマリー

本レポートでは、コンテンツコストの変化が通信事業者の有料テレビ・ビデオ戦略に与えた影響を検証しています。
 
本レポートでは、通信事業者がテレビやビデオに対して取ることのできるアプローチを3つのタイプに分類し、それぞれのケーススタディを紹介しています。また、それぞれのアプローチをとる通信事業者が成功するために必要な条件をまとめています。
 
 
レポートに含まれる内容
  • 通信事業者は、テレビ/ビデオがなくても、大きな接続収入を得ることができるのか?
  • コンテンツの価値の変化は、テレビやスポーツの権利に対する事業者の戦略をどのように変えているか?
  • 事業者の規模によって、戦略はどのように変わるのか?
  • スーパーアグリゲーションは、オペレーターのテレビに対する唯一の成功法となるのか?
  • 変化する力学に照らし合わせて、オペレーターがどのように戦略を修正したかについて、ベスト・プラクティスの例はあるか?
 
掲載企業
  • AT&T
  • BT
  • Nordic Entertainment Group (NENT)/Viaplay
  • Salt
  • Telekom Deutschland (Deutsche Telekom Group)
  • Telecom Italia (TIM)
  • T-Mobile Poland (Deutsche Telekom Group)
  • Vodafone España


 

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Summary

この調査レポートは、通信事業者の有料テレビ・ビデオ戦略に与えた影響を検証しています。通信事業者がテレビやビデオに対して取ることのできるアプローチを3つのタイプに分類し、それぞれのケーススタディを紹介しています。
 
掲載内容
  • 通信事業者の利益
  • 事業者の戦略
  • 事業者の規模
  • スーパーアグリゲーション
  • 戦略の修正
 
Report Summary
 
This report explores the impact that the changing cost of content has had on telecoms operators; pay-TV and video strategies. It identifies three types of approach that operators can take towards TV and video, with case studies for each.
 
"Many telecoms operators are now reassessing their pay-TV strategies; super aggregation works well for some players, but there are also other options."
 
This report explores the impact that the changing cost of content has had on telecoms operators’ pay-TV and video strategies. It identifies three types of approach that operators can take towards TV and video, with case studies for each. The report also outlines the conditions that are necessary for operators that take each approach to succeed.
 
This report answers the following questions.
  • Can operators generate significant connectivity revenue without TV/video?
  • How are changes in the value of content changing operators’ strategies for TV and sports rights?
  • How do the strategies vary with the size of the operator involved?
  • Will super aggregation become the only successful approach to operator TV?
  • Are there best-practice examples of how operators have revised their strategies in light of the changing dynamics?
 
The following companies are included as case studies.
  • AT&T
  • BT
  • Nordic Entertainment Group (NENT)/Viaplay
  • Salt
  • Telekom Deutschland (Deutsche Telekom Group)
  • Telecom Italia (TIM)
  • T-Mobile Poland (Deutsche Telekom Group)
  • Vodafone España


 

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