オペレーターのテレビ視聴機会の最適化:ケーススタディと分析Optimising the operator TV opportunity: case studies and analysis 本レポートでは、コンテンツコストの変化が通信事業者の有料テレビ・ビデオ戦略に与えた影響を検証しています。 本レポートでは、通信事業者がテレビやビデオに対して取ることのできるアプロー... もっと見る
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サマリー
本レポートでは、コンテンツコストの変化が通信事業者の有料テレビ・ビデオ戦略に与えた影響を検証しています。
本レポートでは、通信事業者がテレビやビデオに対して取ることのできるアプローチを3つのタイプに分類し、それぞれのケーススタディを紹介しています。また、それぞれのアプローチをとる通信事業者が成功するために必要な条件をまとめています。
レポートに含まれる内容
掲載企業
Summary
この調査レポートは、通信事業者の有料テレビ・ビデオ戦略に与えた影響を検証しています。通信事業者がテレビやビデオに対して取ることのできるアプローチを3つのタイプに分類し、それぞれのケーススタディを紹介しています。
掲載内容
Report Summary
This report explores the impact that the changing cost of content has had on telecoms operators; pay-TV and video strategies. It identifies three types of approach that operators can take towards TV and video, with case studies for each.
"Many telecoms operators are now reassessing their pay-TV strategies; super aggregation works well for some players, but there are also other options."
This report explores the impact that the changing cost of content has had on telecoms operators’ pay-TV and video strategies. It identifies three types of approach that operators can take towards TV and video, with case studies for each. The report also outlines the conditions that are necessary for operators that take each approach to succeed.
This report answers the following questions.
The following companies are included as case studies.
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