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2020年 消費者調査:アジア太平洋先進国のテレビ・ビデオサービス


Connected Consumer Survey 2020: TV and video services in developed Asia-Pacific

"2020年、プレミアムTVとOTTビデオサービスへのエンゲージメントは、アジア太平洋先進地域で成長を続けた"   本レポートは、アナリシス・メイソンのConnected Consumer Surveyのうち、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2021年3月1日 US$4,999
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サマリー

"2020年、プレミアムTVとOTTビデオサービスへのエンゲージメントは、アジア太平洋先進地域で成長を続けた"
 
本レポートは、アナリシス・メイソンのConnected Consumer Surveyのうち、アジア太平洋先進国(DVAP)における有料テレビおよびOTTビデオサービスの利用に関する消費者の行動、嗜好、計画に関連する側面に焦点を当てています。
 
 
レポートに含まれる内容
  • 3つの異なる国の3000人の回答者から得られた新たな消費者インサイト
  • 消費者のテレビおよびビデオサービスの利用の変化に関する詳細な情報
  • OTTビデオサービスの利用に関する洞察
  • 有料テレビサービスの利用
  • 消費者の優先順位、好み、満足度に影響を与える要因の分析
 
調査データの対象範囲
 
本調査は、2020年8月から9月にかけてDynata社と共同で実施しました。調査グループは、オーストラリア、ニュージーランド、韓国のインターネット利用者を代表するように選ばれました。そのために、年齢、性別、地理的広がりに関するクォータを設定しました。回答者数は1カ国あたり最低1,000人でした。
 
地理的範囲
  • オーストラリア
  • ニュージーランド
  • 韓国


 

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Summary

この調査レポートは、アジア太平洋先進国のテレビ・ビデオサービスの利用に関する消費者の行動、嗜好、計画について詳細に調査・分析しています。
 
掲載内容
  • 消費者インサイト
  • テレビおよびビデオサービスの利用の変化
  • OTTビデオサービス
  • 有料テレビサービス
  • 消費者の優先順位、好み、満足度
 
Report Summary
 
"Engagement with premium TV and OTT video services continued to grow across the developed Asia–Pacific region in 2020."
 
This report focuses on aspects of Analysys Mason’s Connected Consumer Survey that relate to the behaviour, preferences and plans of consumers in their use of pay-TV and OTT video services in developed Asia–Pacific (DVAP). The COVID-19 pandemic appears to have significantly accelerated existing trends in video consumption.
 
This report provides:
  • new consumer insights derived from 3000 respondents in 3 different countries
  • detailed information about consumers' changing use of TV and video services
  • insight into OTT video service usage and how this relates to the use of pay-TV services
  • content and genre preferences for users of different types of pay-TV and OTT video services
  • analysis of consumers' priorities, preferences and the factors that affect their satisfaction.
 
Survey data coverage
 
The survey was conducted in association with Dynata between August and September 2020. The survey groups were chosen to be representative of the internet-using population in Australia, New Zealand and South Korea. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. There were a minimum of 1000 respondents per country.
 
Geographical coverage
  • Australia
  • New Zealand
  • South Korea


 

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