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アジア太平洋先進国の繊維:消費者調査


Fibre in developed Asia–Pacific: consumer survey

本レポートでは、アナリシス・メイソンの消費者調査結果を用いて、先進アジア太平洋地域(DVAP)における固定ブロードバンドユーザーの行動、嗜好、計画について評価しています。   ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2022年4月12日 US$4,999
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サマリー

本レポートでは、アナリシス・メイソンの消費者調査結果を用いて、先進アジア太平洋地域(DVAP)における固定ブロードバンドユーザーの行動、嗜好、計画について評価しています。
 
分析対象
  • 固定ブロードバンドの普及とスピードの向上が、顧客体験や事業者のネットプロモータースコア(NPS)にどのような影響を及ぼしているか
  • 固定ブロードバンドの高速化は、消費者の固定ブロードバンドプロバイダーからの解約意向にどのような影響を及ぼしているか
 
調査対象データ
本調査は、2021年8月から9月にかけて、Dynata社と共同で実施されました。調査グループは、DVAPの幅広いオンライン消費者層を代表するようなグループを選びました。そのために年齢、性別、地理的な広がりに関するクォータを設定した。回答者は1カ国あたり1000人以上でした。
 
対象国
  • オーストラリア
  • ニュージーランド
  • 韓国



 

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Summary

この調査レポートでは、アナリシス・メイソンの消費者調査結果を用いて、先進アジア太平洋地域(DVAP)における固定ブロードバンドユーザーの行動、嗜好、計画について詳細に調査・分析しています。
 
Report Summary
"Higher speeds and fibre are associated with improved customer satisfaction and intention to churn metrics."
 
This report uses the results of Analysys Mason’s consumer survey to assess the behaviour, preferences and plans of fixed broadband users in developed Asia–Pacific (DVAP).
 
Topics analysed
  • Increasing fixed broadband take-up and speeds and how they are affecting the customer experience and operator Net Promoter Scores (NPSs)
  • How fast fixed broadband speeds are affecting consumers' intention to churn from their fixed broadband providers
 
Survey data coverage
The survey was conducted in association with Dynata between August and September 2021. The survey groups were chosen to be representative of the broader online consumer population in DVAP. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. There were at least 1000 respondents per country.
 
Geographical coverage
  • Australia
  • New Zealand
  • South Korea

 

 



 

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