トルコ:消費者調査Turkey: consumer survey 本レポートでは、トルコの消費者調査データから得られた主要な知見を事業者レベルで分析している。固定ブロードバンド、モバイル、有料テレビサービスを対象としている。 調査はDynata社と共同... もっと見る
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サマリー
本レポートでは、トルコの消費者調査データから得られた主要な知見を事業者レベルで分析している。固定ブロードバンド、モバイル、有料テレビサービスを対象としている。
調査はDynata社と共同で2023年7月に実施された。調査対象は、トルコのモバイル・インターネット利用者を代表するグループとした。そのため、年齢、性別、地理的な広がりについて割当を設定した。回答者は1000人以上であった。
本レポートで分析したトピック
Summary
この調査レポートでは、トルコの消費者調査データから得られた主要な知見を事業者レベルで分析しています。
Report Summary
"Operators in Turkey should find new ways to make inflation-based price increases more-acceptable for their customers."
This report provides key findings from consumer survey data from Turkey and gives an analysis at the operator level. It covers fixed broadband, mobile and pay-TV services.
The survey was conducted in association with Dynata in July 2023. The survey group was chosen to be representative of the mobile-internet-using population in Turkey. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. There were at least 1000 respondents.
Topics analysed in this report
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2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |