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モバイルサービス(Analysys Masonの年間サービス)


Mobile Services

モバイルサービス研究プログラムでは、モバイルデータの収益化から5Gの消費者向けユースケースまで、モバイルサービスの中核となる戦略を研究しています。 特に、コアサービスの収益化、顧客満足度、解約... もっと見る

 

 

出版社 価格 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
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サマリー

モバイルサービス研究プログラムでは、モバイルデータの収益化から5Gの消費者向けユースケースまで、モバイルサービスの中核となる戦略を研究しています。 特に、コアサービスの収益化、顧客満足度、解約率の低減に重点を置いて、収益確保に取り組んでいます。

データセットには、世界60社以上の携帯電話事業者の満足度指標が含まれています。世界中のベストプラクティスを特定し、さまざまなケーススタディーレポートを提供します。

主要テーマ

  • 5Gの市場参入戦略と採用の追跡、モバイルゲームなど消費者の主なモバイル5Gユースケースの評価。
  • モバイルカスタマーエクスペリエンスのドライバーを理解し、デジタルエクスペリエンス施策の影響を評価する。
  • モバイルデータおよび付加価値サービス(VAS)のマネタイズのためのベストプラクティス。


 

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Summary

The Mobile Services research programme examines core mobile service strategies from monetising mobile data to consumer use cases for 5G. It addresses revenue generation, with a particular focus on the monetisation of core services, as well as customer satisfaction and churn reduction.

The data set includes satisfaction metrics for over sixty mobile operators worldwide. Identification of best practice from around the world with a range of case study reports.

Key themes

  • Tracking the go-to-market strategies for and adoption of 5G; assessing the main consumer mobile 5G use cases such as mobile gaming.
  • Understanding the drivers of mobile customer experience and assessing the impact of digital experience initiatives.
  • Best practice for monetising mobile data and value-added services (VASs).


 

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2024/07/05 10:26

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