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デジタルサービス (Analysys Masonの年間サービス)


Digital Services

(Analysys Masonの年間プログラムサービス「デジタルサービス」は、事業者がモバイル金融サービス、デジタル広告、アイデンティティ管理、ヘルスケア、コマースイネーブルメント、さらにはVRやARなどの技術で... もっと見る

 

 

出版社 価格 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
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サマリー

(Analysys Masonの年間プログラムサービス「デジタルサービス」は、事業者がモバイル金融サービス、デジタル広告、アイデンティティ管理、ヘルスケア、コマースイネーブルメント、さらにはVRやARなどの技術で出現する新しい機会など、より幅広いデジタルサービスを提供する機会と課題を理解することを支援します。このプログラムでは、中核となる通信サービスやメディア/エンターテインメント以外の収益成長戦略に焦点を当てます。

主要テーマ

  • 主要なデジタルサービス分野(モバイル金融サービス、デジタル広告、Mコマース、ID管理)の世界および地域別市場規模を算出。
  • 各セクターにおける通信事業者のビジネスチャンスと戦略に関する戦略レポートとコメント(例えば、ヘルスケアにおける通信事業者のビジネスチャンスなど)。
  • 同業他社やApple、Google、Tencentなどのハイテク企業のベストプラクティスを確認する。

 



 

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Summary

The Digital Services research programme helps operators to understand the opportunities and challenges of offering a broader range of digital services, such as mobile financial services, digital advertising, identity management, healthcare and commerce enablement as well as new opportunities that are emerging with technologies such as VR and AR. The programme focuses on revenue growth strategies outside of core telecoms services and media/entertainment.

Key themes

  • Global and regional market sizing of key digital service areas (mobile financial services, digital advertising, m-commerce and identity management).
  • Strategy reports and comments on the opportunity and strategies for operators in each sector (for example, the opportunity for telecoms operators in healthcare).
  • Identification of best practices from peers and tech giants such as Apple, Google or Tencent.

 



 

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2024/12/20 10:28

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