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ポーランド:消費者調査


Poland: consumer survey

本レポートは、ポーランドの消費者調査データから得られた主な知見を事業者レベルで分析したものである。固定ブロードバンド、モバイル、有料テレビサービスを対象としている。   調査は2023年7... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2023年9月11日 US$1,499
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サマリー

本レポートは、ポーランドの消費者調査データから得られた主な知見を事業者レベルで分析したものである。固定ブロードバンド、モバイル、有料テレビサービスを対象としている。
 
調査は2023年7月にDynata社と共同で実施された。調査対象は、ポーランドのモバイル・インターネット利用者を代表するグループとした。そのため、年齢、性別、地理的な広がりについて割当を設定した。回答者数は1000人以上であった。
 
本レポートで分析したトピック
  • ポーランドの固定ブロードバンドおよび携帯電話事業者のネット・プロモーター・スコア(NPS)と顧客満足度指標
  • モバイル顧客満足度指標と解約意向の主な要因
  • 固定ブロードバンド加入者ベースの速度別およびモバイルユーザーのデータ容量別内訳
  • 事業者のチャネルと顧客満足度との関連
  • ポーランドで最も人気のあるストリーミングビデオサービスの普及率とNPS


 

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Summary

この調査レポートは、ポーランドの消費者調査データから得られた主な知見を事業者レベルで分析したものです。
 
Report Summary
"Customers in Poland are generally happy with the service provided by telecoms operators: all operators receive high Net Promoter Scores in both the mobile and fixed markets."
 
This report provides key findings from consumer survey data from Poland and gives an analysis at the operator level. It covers fixed broadband, mobile and pay-TV services.
 
The survey was conducted in association with Dynata in July 2023. The survey group was chosen to be representative of the mobile-internet-using population in Poland. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. There were at least 1000 respondents.
 
Topics analysed in this report
  • Net Promoter Scores (NPSs) and customer satisfaction metrics for fixed broadband and mobile operators in Poland
  • Main drivers of mobile customer satisfaction metrics and intention to churn
  • Breakdown of the fixed broadband subscriber base by speed and of mobile users by data allowance
  • Operator channels and the link with customer satisfaction
  • Penetration and NPS of the most popular streaming video services in Poland


 

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