ポーランド:消費者調査Poland: consumer survey 本レポートは、ポーランドの消費者調査データから得られた主な知見を事業者レベルで分析したものである。固定ブロードバンド、モバイル、有料テレビサービスを対象としている。 調査は2023年7... もっと見る
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サマリー
本レポートは、ポーランドの消費者調査データから得られた主な知見を事業者レベルで分析したものである。固定ブロードバンド、モバイル、有料テレビサービスを対象としている。
調査は2023年7月にDynata社と共同で実施された。調査対象は、ポーランドのモバイル・インターネット利用者を代表するグループとした。そのため、年齢、性別、地理的な広がりについて割当を設定した。回答者数は1000人以上であった。
本レポートで分析したトピック
Summary
この調査レポートは、ポーランドの消費者調査データから得られた主な知見を事業者レベルで分析したものです。
Report Summary
"Customers in Poland are generally happy with the service provided by telecoms operators: all operators receive high Net Promoter Scores in both the mobile and fixed markets."
This report provides key findings from consumer survey data from Poland and gives an analysis at the operator level. It covers fixed broadband, mobile and pay-TV services.
The survey was conducted in association with Dynata in July 2023. The survey group was chosen to be representative of the mobile-internet-using population in Poland. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. There were at least 1000 respondents.
Topics analysed in this report
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2024/12/03 10:26 150.96 円 158.85 円 193.76 円 |