フランス:消費者調査France: consumer survey 本レポートは、フランスの消費者調査データから得られた主な知見を、事業者レベルで分析したものである。固定ブロードバンド、モバイル、有料テレビサービスを対象としている。 調査は2023年7... もっと見る
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サマリー
本レポートは、フランスの消費者調査データから得られた主な知見を、事業者レベルで分析したものである。固定ブロードバンド、モバイル、有料テレビサービスを対象としている。
調査は2023年7月にDynata社と共同で実施された。調査対象は、フランスのモバイル・インターネット利用者を代表するグループとした。そのため、年齢、性別、地理的な広がりについて割当を設定した。回答者は1000人以上であった。
本レポートで分析したトピック
Summary
この調査本レポートは、フランスの消費者調査データから得られた主な知見について詳細に調査・分析しています。
Report Summary
"Mobile and fixed operators in France have an opportunity to upgrade their customers to unlimited data plans and faster broadband services because penetration in both areas is currently low."
This report provides key findings from consumer survey data from France and gives an analysis at the operator level. It covers fixed broadband, mobile and pay-TV services.
The survey was conducted in association with Dynata in July 2023. The survey group was chosen to be representative of the mobile-internet-using population in France. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. There were at least 1000 respondents.
Topics analysed in this report
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