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ノルウェー:消費者調査


Norway: consumer survey

本レポートは、ノルウェーの消費者調査データから得られた主な知見を事業者レベルで分析したものである。固定ブロードバンド、モバイル、有料テレビサービスを対象としている。   調査は2024年7... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2024年9月13日 US$1,649
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サマリー

本レポートは、ノルウェーの消費者調査データから得られた主な知見を事業者レベルで分析したものである。固定ブロードバンド、モバイル、有料テレビサービスを対象としている。
 
調査は2024年7月にDynata社と共同で実施された。調査対象は、ノルウェーのモバイル・インターネット利用者を代表するグループとした。そのため、年齢、性別、地理的な広がりについて割当を設定した。回答者は1000人以上であった。
 
本レポートで分析したトピック
  • ノルウェーの固定ブロードバンドおよび携帯電話事業者のネット・プロモーター・スコア(NPS)と顧客満足度指標
  • モバイル顧客満足度指標と解約意向の主な要因
  • 固定ブロードバンド加入者ベースの速度別およびモバイルユーザーのデータ容量別の内訳
  • 事業者のチャネルと顧客満足度との関連
  • ノルウェーで最も人気のあるストリーミングビデオサービスの普及率とNPS


 

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Summary

この調査レポートは、ノルウェーの消費者調査データから得られた主な知見を事業者レベルで分析しています。
 
Report Summary
"Norwegian survey respondents are less satisfied with fixed services than with mobile services."
 
This report provides key findings from consumer survey data from Norway and gives an analysis at the operator level. It covers fixed broadband, mobile and pay-TV services.
 
The survey was conducted in association with Dynata in July 2024. The survey group was chosen to be representative of the mobile-internet-using population in Norway. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. There were at least 1000 respondents.
 
Topics analysed in this report
  • Net Promoter Scores (NPSs) and customer satisfaction metrics for fixed broadband and mobile operators in Norway
  • Main drivers of mobile customer satisfaction metrics and intention to churn
  • Breakdown of the fixed broadband subscriber base by speed and of mobile users by data allowance
  • Operator channels and the link with customer satisfaction
  • Penetration and NPS of the most popular streaming video services in Norway


 

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