モバイル・デジタル体験:消費者調査Mobile digital experience: consumer survey 本レポートでは、アナリシスメイソンの消費者調査結果を用いて、南アフリカおよびアジア太平洋、中東、欧州、北米の数カ国の消費者のモバイル・デジタル体験について分析している。 分析対象 ... もっと見る
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サマリー
本レポートでは、アナリシスメイソンの消費者調査結果を用いて、南アフリカおよびアジア太平洋、中東、欧州、北米の数カ国の消費者のモバイル・デジタル体験について分析している。
分析対象
調査データ範囲
本調査は、Dynata社およびOn-Device Research社(ODR)と共同で、2023年7月から8月にかけて実施された。調査対象は、上記地域のインターネット利用者を代表するグループとした。そのため、年齢、性別、地理的な広がりについて割当を設定した。回答者は1カ国あたり1000人以上とした。
対象地域
Summary
この調査レポートでは、アナリシスメイソンの消費者調査結果を用いて、南アフリカおよびアジア太平洋、中東、欧州、北米の数カ国の消費者のモバイル・デジタル体験について詳細に調査・分析しています。
Report Summary
"Customer engagement with digital channels has increased in recent years, but consumers still show a strong preference for traditional channels."
This report uses the results of Analysys Mason’s Consumer survey to provide an analysis of the mobile digital experience for consumers in South Africa and several countries in Asia–Pacific, the Middle East, Europe and North America.
Topics analysed
Survey data coverage
The survey was conducted in association with Dynata and On-Device Research (ODR) between July and August 2023. The survey groups were chosen to be representative of the internet-using population in the above-mentioned regions. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. There were at least 1000 respondents per country.
Geographical coverage
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よくあるご質問Analysys Mason社はどのような調査会社ですか?Analysys Mason (アナリシスメイソン)は、英国に本社をおく通信市場全般を対象とする調査会社で、ネットワーク技術や通信用ソフトウェアなど、幅広い通信市場に関する調査レポートの出版やカスタム... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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