モバイル顧客満足度:消費者調査Mobile customer satisfaction: consumer survey 本レポートでは、アナリシスメイソンが毎年実施している消費者調査の結果を用いて、アジア太平洋、欧州、中東、アフリカ、北米の18カ国における消費者のモバイルサービスに対する満足度が経年変化によりどのよ... もっと見る
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サマリー
本レポートでは、アナリシスメイソンが毎年実施している消費者調査の結果を用いて、アジア太平洋、欧州、中東、アフリカ、北米の18カ国における消費者のモバイルサービスに対する満足度が経年変化によりどのように変化しているかを分析しています。
本レポートで分析したトピック
調査データ範囲
調査は2024年7月にDynata社と共同で実施した。調査対象は、上記地域のインターネット利用者を代表するグループとした。そのため、年齢、性別、地理的な広がりについて割当を設定した。各国の回答者数は750人以上であった。
対象地域
Summary
この調査レポートでは、アジア太平洋、欧州、中東、アフリカ、北米の18カ国における消費者のモバイルサービスに対する満足度が経年変化によりどのように変化しているかを分析しています。
Report Summary
"Operators with high NPSs generally excel in areas beyond price and receive high satisfaction score for other service elements."
This report uses the results of Analysys Mason's annual consumer survey to provide an analysis of how consumers’ satisfaction with their mobile services is changing over time in 18 countries across Asia–Pacific, Europe, the Middle East and Africa and North America.
Topics analysed in this report
Survey data coverage
The survey was conducted in association with Dynata in July 2024. The survey groups were chosen to be representative of the internet-using population in the above-mentioned regions. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. There were at least 750 respondents in each country.
Geographical coverage
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よくあるご質問Analysys Mason社はどのような調査会社ですか?Analysys Mason (アナリシスメイソン)は、英国に本社をおく通信市場全般を対象とする調査会社で、ネットワーク技術や通信用ソフトウェアなど、幅広い通信市場に関する調査レポートの出版やカスタム... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/14 10:27 156.77 円 166.04 円 201.95 円 |