アジア太平洋地域の新興市場における固定ブロードバンドの顧客体験:消費者調査Fixed broadband customer experience in emerging Asia–Pacific: consumer survey 本レポートは、アナリシス・メイソンの消費者調査から、アジア太平洋地域の新興市場(EMAP)における固定ブロードバンドの顧客体験に関連する部分に焦点を当てています。 分析対象 ... もっと見る
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サマリー
本レポートは、アナリシス・メイソンの消費者調査から、アジア太平洋地域の新興市場(EMAP)における固定ブロードバンドの顧客体験に関連する部分に焦点を当てています。
分析対象
調査対象データ
本調査は、2021年8月から9月にかけて、Dynata社と共同で実施されました。調査グループは、EMAPにおけるより広範なオンライン消費者層を代表するように選択されました。そのために年齢、性別、地理的な広がりに関するクォータを設定した。回答者は1カ国あたり1000人以上でした。
地理的範囲
Summary
この調査レポートは、アナリシス・メイソンの消費者調査から、アジア太平洋地域の新興市場(EMAP)における固定ブロードバンドの顧客体験について詳細に調査・分析しています。
Report Summary
"Survey respondents that use digital customer service channels as their first choice generally have high NPSs."
This report focuses on aspects of Analysys Mason’s consumer survey that relate to fixed broadband customer experience in emerging Asia–Pacific (EMAP).
Topics analysed
Survey data coverage
The survey was conducted in association with Dynata between August and September 2021. The survey groups were chosen to be representative of the broader online consumer population in EMAP. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. There were at least 1000 respondents per country.
Geographical coverage
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |