コンドームの世界市場産業規模、シェア、動向、機会、予測性別(男性、女性)、タイプ別(ラテックスコンドーム、非ラテックスコンドーム)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、ドラッグストア/薬局、コンビニエンスストア、オンライン、その他(百貨店など))、地域別、競合予測・機会別、2018-2028FCondom Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and ForecastSegmented By Gender (Male, Female), By Type (Latex Condom, Non-Latex Condom), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Drug/Pharmacy Stores, Convenience Stores, Online, Others (Departmental Stores, etc.)), By Region, By Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F 世界のコンドーム市場は、2022年に105億米ドルの評価額を達成し、予測期間を通じて力強い成長を示し、2028年まで8.6%の年間平均成長率(CAGR)を維持すると予想されている。世界のコンドーム市場は、より広範な... もっと見る
サマリー世界のコンドーム市場は、2022年に105億米ドルの評価額を達成し、予測期間を通じて力強い成長を示し、2028年まで8.6%の年間平均成長率(CAGR)を維持すると予想されている。世界のコンドーム市場は、より広範なセクシュアル・ヘルス&ウェルネス産業の中で重要な位置を占めており、注目すべき進化を遂げている分野である。コンドームは、バリア避妊の一般的な形態として、性感染症(STI)や意図しない妊娠に対する保護を提供するように設計されている。性の健康と無防備な性行為に伴うリスクをめぐる意識の高まりは、個人をより安全な性行為の実践に駆り立てた。この意識の高まりは、コンドーム使用の重要性に関する重要な情報を広める上で極めて重要な役割を果たしてきた公衆衛生キャンペーンや教育イニシアティブによって促進されてきた。こうした努力にもかかわらず、性感染症の蔓延は依然として世界的な懸念事項であり、コンドームは感染のリスクを最小限に抑えるための不可欠なツールとなっている。このため、効果的な保護を求める性的に活発な人々の間で、コンドームに対する需要が高まっている。コンドームは利便性と入手しやすさの両方を提供し、長期的な約束や医学的介入に頼ることなく、個人とカップルが十分な情報を得た上で生殖を選択できるようにする実用的な避妊方法として役立っている。主な市場牽引要因 性の健康に対する意識 性の健康を取り巻く意識の高まりと安全な性行為の重要性は、コンドーム市場の重要な推進力となっている。性感染症(STI)や予期せぬ妊娠の予防に関する教育の高まりは、個人やカップルが信頼できる保護方法を求める動機付けとなり、その結果コンドームの需要が増加する。 公衆衛生への取り組み 世界中の政府や非政府組織(NGO)は、安全な性行為を推進するため、大規模な公衆衛生キャンペーンを実施している。HIV/AIDSやその他の性病の蔓延を抑制することを目的としたこれらのイニシアチブは、コンドーム使用の重要性を強調し、コンドーム需要に大きく貢献している。 家族計画 コンドームは家族計画において極めて重要な役割を果たし、夫婦が自分たちが望む子供の時期や数について、十分な情報を得た上で決定することを可能にする。特に避妊へのアクセスが限られている地域では、コンドームが避妊の主要な方法となることが多い。 文化的・社会的受容 性の健康に対する社会的規範や文化的態度の変化は、コンドームの受け入れ拡大に寄与している。多様な社会で性と性の健康についてオープンに議論されるようになったことで、偏見が減り、コンドームを一貫して使用することで自分の健康を優先するようになった。 利便性と入手しやすさ コンドームは、薬局、コンビニエンスストア、オンラインプラットフォームで広く市販されている。様々なサイズ、スタイル、素材のパッケージで入手できるため、消費者の利便性が向上し、安全な性行為のための簡単に入手できる実用的な選択肢として位置づけられている。 多様性と革新 コンドーム市場は大幅な技術革新を目の当たりにし、その結果、多様な消費者の嗜好に応える多様な選択肢が生まれた。テクスチャー付き、フレーバー付き、超薄型のコンドームは性的体験を向上させるため、男女ともに普及が進んでいる。 人口動向 世界人口が増加し続ける中、避妊方法に対する需要もそれに伴って増加している。コンドームは、その入手しやすさと費用対効果の高さから、さまざまな年齢層や社会経済的背景を持つ人々のこの需要に応えている。 エンパワーメントと自律性 コンドームは、性的健康と安全をコントロールする手段を提供することによって、個人に力を与える。この自律性の感覚は、自分の価値観や優先順位に沿った製品を求める現代の消費者の共感を呼ぶ。 クロス・プロモーションと認知度 コンドーム・メーカーは、コンドーム使用を促進するために、セクシャル・ヘルス団体、NGO、有名人と頻繁にパートナーシップを結んでいる。このようなコラボレーションは認知度を高め、安全なセックスを実践することの重要性を強調している。 主な市場課題 文化的タブーとスティグマ 多くの社会では、セックスや性の健康に関する議論はタブー視されたり、不快に思われたりすることが多い。このような文化的スティグマは、コンドームの購入や使用を躊躇させ、性感染症(STI)や予期せぬ妊娠を予防するコンドームの役割についての認識や理解の欠如につながる。 認識と教育の欠如 様々な地域における限られた性的健康教育と意識向上キャンペーンは、コンドームの使用法、利点、適切な技術に関する理解不足の一因となっている。コンドームの有効性に関する誤った情報や無知は、コンドームの普及を妨げ、個人を健康上のリスクにさらしたままにする。 アクセスと入手可能性 コンドームは費用対効果の高い避妊とSTI予防の方法であるが、地域によってはその入手方法が一定していないことがある。コンドームへのアクセスが制限されるのは、遠隔地、限られた流通網、性の健康を促進する政府の取り組みが不十分であることなどが原因である。 品質と認識 コンドームの品質に対する消費者の認識は大きく異なる可能性がある。偽造コンドームを含む粗悪な品質の製品は、市場の信頼を損ない、安全性を損なう可能性がある。一貫した品質基準と正確な表示を確保することは、消費者の信頼を築き維持するために不可欠である。 経済的障壁 コンドームは一般的に他の避妊法よりも手ごろな価格である。しかし、経済的な制約は依然として入手のしやすさに影響を与える可能性がある。低所得層が多い地域では、個人は予防措置よりも緊急の必要性を優先し、不注意にも生殖に関する健康リスクにさらされることがある。 ジェンダーの力学 力の不均衡と社会規範は、人間関係におけるコンドームの使用に関する決定に影響を与える可能性がある。一方のパートナーが意思決定を支配している状況では、保護のためのコンドーム使用の交渉は困難であり、個人を危険にさらす可能性がある。 文化的および宗教的影響 文化的および宗教的信条は、コンドームの使用に大きな影響を与える可能性がある。文化によっては、宗教的な教えが避妊の使用を思いとどまらせたり、禁止したりすることがあり、個人の信念と実際的な健康上の配慮を調和させることを難しくしている。 主な市場動向 意識の高まりと健康への懸念 性の健康と安全な性行為の重要性に対する意識の高まりは、コンドーム市場の主要な推進要因である。公衆衛生キャンペーン、教育イニシアティブ、STIに関する議論は、性の健康に関するよりオープンな対話に貢献し、コンドーム使用などの保護手段を採用する動機付けとなっている。 避妊と家族計画 コンドームは、利用しやすく可逆的な避妊法として機能し、個人が生殖の選択を主導できるようにする。家族計画におけるコンドームの役割は、他の避妊法へのアクセスが限られている地域では特に重要である。 STI率の上昇 性感染症の持続的な高率は、依然として世界的な懸念である。STI感染率が上昇を続ける中、感染のリスクを減らすためにコンドームが果たす重要な役割を認識する人が増えている。このような認識が、性の健康を守る基本的な道具としてのコンドームへの需要を高めている。 技術革新 コンドーム技術の進歩により、使用感を高める革新的な製品が開発されている。極薄コンドーム、快感を高めるテクスチャ加工表面、感度を向上させる新素材などは、快適さと満足感を高めることを目的とした技術革新の一例である。 多様性とカスタマイズ メーカーは、幅広いサイズ、形状、機能のコンドームを提供することで、多様な消費者の嗜好に対応している。カスタマイズは、個人が自分のニーズに合ったコンドームを選択する力を与え、より快適で楽しい経験を保証する。 持続可能性と環境に優しい取り組み 環境への配慮はコンドーム市場にも及んでおり、メーカーは持続可能な素材や包装を模索している。生分解性素材と包装の革新は、現代の消費者の環境に優しい願望と一致し、支持を集めている。 電子商取引と慎重な購入 電子商取引の台頭は、消費者がコンドームを購入する方法に革命をもたらした。オンライン・プラットフォームは利便性とプライバシーを提供し、実店舗に行かなくても目立たないようにコンドームを手に入れることができる。定期購入サービスや目立たないパッケージも、この傾向に拍車をかけている。 セグメント別インサイト タイプ別洞察 ラテックス製コンドームは世界のコンドーム市場で大きなシェアを占めており、世界で最も支配的で広く使用されているコンドームの種類の一つである。ラテックス製コンドームの人気は、その有効性、入手しやすさ、手頃な価格、全体的な安全性に起因している。ラテックス製コンドームは、意図しない妊娠とHIVを含む性感染症(STI)の感染を防ぐ高い有効性で有名であり、プロテクションのための信頼できる選択肢である。ラテックス素材は、精子や病原体の通過を妨げる信頼できるバリアを形成し、性の健康を守るための信頼できる選択肢となります。ラテックス製コンドームは、様々な小売店、薬局、オンラインストアで広く販売されているため、世界中の消費者が入手しやすい。このような入手のしやすさにより、個人は信頼できる避妊とSTI予防の手段に簡単にアクセスし、購入することができる。さらに、ラテックス製コンドームは、ポリウレタン製やラムスキン製などの代替品よりも予算に優しい傾向がある。この手頃な価格は、経済的に余裕のない人々を含む、より幅広い人々にとって利用しやすいものです。ラテックスコンドームは、その厳格な試験と規制基準への準拠により、その安全性と有効性が認められており、一貫したプロテクションの提供に対する消費者の信頼を育んでいます。 販売チャネルの洞察 オンライン販売チャネルは、世界のコンドーム市場で傑出したプレーヤーとして台頭し、消費者が性的健康製品を調達する方法を再構築している。このチャネルの急速な拡大は、進化する消費者行動、技術の進歩、および慎重で便利なショッピング体験に対する需要によってもたらされている。オンライン・プラットフォームは、コンドームやその他の性的健康製品を求める消費者に比類のない利便性を提供する。物理的なやりとりを必要とせず、自宅でくつろぎながら製品を探索、選択、購入できるため、プライバシーと慎重さを重視する消費者の共感を呼んでいる。オンライン流通チャネルの第一の魅力は、控えめなショッピング体験を提供する能力にある。消費者は、特に性の健康にまつわる社会的・文化的な烙印が根強く残る地域では、判断や恥ずかしさに関する不安を感じることなくコンドームを手に入れることができる。オンライン・プラットフォームは、多様なコンドームのブランド、スタイル、サイズ、素材を紹介している。この豊富な品揃えは、消費者が自分の好みに基づいて十分な情報を得た上で選択する力を与え、最終的に使用者の満足度を高め、安定した使用に貢献する。 地域別インサイト アジア太平洋地域は、世界のコンドーム市場で大きなシェアを確保している。同地域の人口の多さ、多様な文化的景観、性の健康に対する意識のレベルの違いが、コンドーム産業における同地域の隆盛に総体的に寄与している。アジア太平洋地域は、世界人口のかなりの割合を占めている。中国やインドのような数十億の人口を抱える国々では、コンドームの潜在的消費者層は広大である。この地域は人口密度が高く、性的に活発な人が多いため、コンドームを含む性的健康製品に対する需要が旺盛である。長年にわたり、多くのアジア太平洋諸国では、性の健康と安全なセックスを実践することの意義に関する意識が高まっている。政府のイニシアチブ、非政府組織、教育キャンペーンはすべて、性感染症や望まない妊娠を予防する手段としてのコンドーム使用に関する認識を広める役割を果たしてきた。アジア太平洋地域の一部の国では、性感染症率が急上昇している。この傾向から、性感染症の蔓延を緩和する手段として、安全な性行為とコンドームの使用が強調されるようになった。その結果、コンドームの需要が高まっている。 主要市場プレイヤー - 岡本産業 - キューピッド・リミテッド - レキットベンキーザーグループ - カレックス・ベルハド - チャーチ・アンド・ドワイト社 - 不二ラテックス株式会社 - レロ - ライフスタイルズヘルスケア - 株式会社ヴェルー - 株式会社メイヤー研究所 レポートの範囲 本レポートでは、コンドームの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、業界動向についても詳述しています: - コンドームの世界市場、性別 男性 女性 - コンドームの世界市場、タイプ別 o ラテックスコンドーム o 非ラテックスコンドーム - コンドームの世界市場:販売チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o ドラッグストア/薬局 o コンビニエンスストア o オンライン o その他 - コンドームの世界市場、地域別 o 北米 o ヨーロッパ o 南アメリカ o 中東・アフリカ o アジア太平洋 競合状況 企業プロフィール:世界のコンドーム市場における主要企業の詳細分析 利用可能なカスタマイズ コンドームの世界市場レポートは、与えられた市場データをもとに、Tech Sci Research社は企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Sources of Awareness 5. Global Condom Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Gender Market Share Analysis (Male, Female) 5.2.2. By Type Market Share Analysis (Latex Condom, Non-Latex Condom) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Drug/Pharmacy Stores, Convenience Stores, Online, Others (Departmental Stores, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. South America Market Share Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis 5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Condom Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Gender Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Condom Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Gender Market Share Analysis 6.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. United States Condom Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Gender Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Canada Condom Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Gender Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. Mexico Condom Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Gender Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. Europe Condom Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Gender Market Share Analysis 7.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. France Condom Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Gender Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Germany Condom Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Gender Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Spain Condom Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Gender Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.4. Italy Condom Market Outlook 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast 7.2.4.4.1.1. By Value 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast 7.2.4.4.2.1. By Gender Market Share Analysis 7.2.4.4.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.5. United Kingdom Condom Market Outlook 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast 7.2.4.5.1.1. By Value 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast 7.2.4.5.2.1. By Gender Market Share Analysis 7.2.4.5.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Condom Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Gender Market Share Analysis 8.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Condom Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Gender Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. Japan Condom Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Gender Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. India Condom Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Gender Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. Vietnam Condom Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Gender Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. South Korea Condom Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Gender Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Condom Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Gender Market Share Analysis 9.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. South Africa Condom Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Gender Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Saudi Arabia Condom Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Gender Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. UAE Condom Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Gender Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. South America Condom Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Gender Market Share Analysis 10.2.2. By Type Market Share Analysis 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Argentina Condom Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Gender Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Colombia Condom Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Gender Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. Brazil Condom Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Gender Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Condom Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. Okamoto Industries, Inc. 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products 16.1.1.3. Financials (As Per Availability) 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Cupid Limited 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products 16.1.2.3. Financials (As Per Availability) 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Reckitt Benckiser Group 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products 16.1.3.3. Financials (As Per Availability) 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Karex Berhad 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products 16.1.4.3. Financials (As Per Availability) 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Church & Dwight Co., Inc. 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Products 16.1.5.3. Financials (As Per Availability) 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. Fuji Latex Co., Ltd. 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products 16.1.6.3. Financials (As Per Availability) 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. Lelo 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products 16.1.7.3. Financials (As Per Availability) 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. LifeStyles Healthcare Pte Ltd. 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products 16.1.8.3. Financials (As Per Availability) 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Veru, Inc. 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products 16.1.9.3. Financials (As Per Availability) 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. Mayer Laboratories, Inc. 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Products 16.1.10.3. Financials (As Per Availability) 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Type 17.3. Target Distribution Channel 18. About Us & Disclaimer
SummaryThe Global Condom Market achieved a valuation of USD10.5 billion in 2022 and is expected to exhibit strong growth throughout the forecast period, maintaining a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 8.6% until 2028. The global condom market holds significant importance within the broader sexual health and wellness industry, representing a noteworthy and evolving sector. Condoms, as a prevalent form of barrier contraception, are designed to offer protection against sexually transmitted infections (STIs) and unintended pregnancies. The heightened awareness surrounding sexual health and the associated risks of unprotected sexual activity has spurred individuals to adopt safer sexual practices. This surge in awareness has been facilitated by public health campaigns and educational initiatives that have played a pivotal role in disseminating vital information regarding the importance of condom usage. Despite these efforts, the prevalence of sexually transmitted infections remains a global concern, rendering condoms an essential tool for minimizing the risk of transmission. This has led to an increased demand for condoms among sexually active individuals seeking effective protection. Condoms offer both convenience and accessibility, serving as a practical method of contraception that empowers individuals and couples to make informed reproductive choices without resorting to long-term commitments or medical interventions. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Sources of Awareness 5. Global Condom Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Gender Market Share Analysis (Male, Female) 5.2.2. By Type Market Share Analysis (Latex Condom, Non-Latex Condom) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Drug/Pharmacy Stores, Convenience Stores, Online, Others (Departmental Stores, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. South America Market Share Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis 5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Condom Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Gender Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Condom Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Gender Market Share Analysis 6.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. United States Condom Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Gender Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Canada Condom Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Gender Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. Mexico Condom Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Gender Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. Europe Condom Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Gender Market Share Analysis 7.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. France Condom Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Gender Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Germany Condom Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Gender Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Spain Condom Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Gender Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.4. Italy Condom Market Outlook 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast 7.2.4.4.1.1. By Value 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast 7.2.4.4.2.1. By Gender Market Share Analysis 7.2.4.4.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.5. United Kingdom Condom Market Outlook 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast 7.2.4.5.1.1. By Value 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast 7.2.4.5.2.1. By Gender Market Share Analysis 7.2.4.5.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Condom Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Gender Market Share Analysis 8.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Condom Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Gender Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. Japan Condom Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Gender Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. India Condom Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Gender Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. Vietnam Condom Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Gender Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. South Korea Condom Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Gender Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Condom Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Gender Market Share Analysis 9.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. South Africa Condom Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Gender Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Saudi Arabia Condom Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Gender Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. UAE Condom Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Gender Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. South America Condom Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Gender Market Share Analysis 10.2.2. By Type Market Share Analysis 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Argentina Condom Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Gender Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Colombia Condom Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Gender Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. Brazil Condom Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Gender Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Condom Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. Okamoto Industries, Inc. 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products 16.1.1.3. Financials (As Per Availability) 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Cupid Limited 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products 16.1.2.3. Financials (As Per Availability) 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Reckitt Benckiser Group 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products 16.1.3.3. Financials (As Per Availability) 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Karex Berhad 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products 16.1.4.3. Financials (As Per Availability) 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Church & Dwight Co., Inc. 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Products 16.1.5.3. Financials (As Per Availability) 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. Fuji Latex Co., Ltd. 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products 16.1.6.3. Financials (As Per Availability) 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. Lelo 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products 16.1.7.3. Financials (As Per Availability) 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. LifeStyles Healthcare Pte Ltd. 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products 16.1.8.3. Financials (As Per Availability) 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Veru, Inc. 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products 16.1.9.3. Financials (As Per Availability) 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. Mayer Laboratories, Inc. 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Products 16.1.10.3. Financials (As Per Availability) 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Type 17.3. Target Distribution Channel 18. About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(condom)の最新刊レポートよくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|