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インドコンドーム市場:性別(男性・女性)、タイプ別(ラテックス、非ラテックス)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、ドラッグストア/薬局、オンライン)、地域別、競争、予測、機会、2018-2028F


India Condom Market By Gender (Male & Female), By Type (Latex, Non-Latex), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Drug Stores/Pharmacy, Online), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2018-2028F

インドのコンドーム市場は現在力強い成長段階にあり、今後数年間は需要の拡大が見込まれる。この傾向は主に、インドの都市部に住む消費者の間で性感染症(STD)に対する意識が高まっていることに起因している。さ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年9月5日 US$3,500
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サマリー

インドのコンドーム市場は現在力強い成長段階にあり、今後数年間は需要の拡大が見込まれる。この傾向は主に、インドの都市部に住む消費者の間で性感染症(STD)に対する意識が高まっていることに起因している。さらに、様々な政府組織による啓発活動の実施がコンドーム需要を効果的に刺激し、インドのコンドーム市場の成長軌道を後押ししている。

National Family Health Surveyの調査結果によると、若い男性のかなりの割合、具体的には20~24歳の78%、15~19歳の男性青年の70%が、最近の性交渉の際に避妊具の使用を控えている。全体として、インドにおけるコンドームの使用は比較的限られている。ソーシャルメディアや出会い系アプリが普及し、気軽な出会いが受け入れられるようになったにもかかわらず、多くの若者が避妊に対して消極的である。

コンドームの使用をめぐる文化的なためらいは、中絶件数を増加させ続け、女性の精神的・肉体的幸福に大きな悪影響を及ぼしている。インド社会では、セックスやそれに関連する議論はしばしば避けられたり、タブー視されたりする。このような背景から、コンドームメーカーは、ブランド・アンバサダーを務める有名芸能人とのコラボレーションを促している。この戦略的パートナーシップの狙いは、コンドーム使用の意義に対する顧客の認識、定着、理解を高めることにある。さらに、映画コンテンツにコンドームのプロモーションを組み込むことで、コミュニケーションの軸として機能し、組み込みマーケティングやソーシャルメディア・プロモーション、ステレオタイプに挑戦し、意味のある物語を伝える高品質の素材の提示が可能になる。

HIV/AIDSと闘い、人口増加を抑制するために、デリー市(MCD)は国家AIDS対策機構(NACO)と共同で、デリーの様々な公共施設にコンドームの自動販売機を2,000台配備した。これらの自動販売機は、トイレ、駐車場、病院、薬局、その他人通りの多い公共スペースの近くに戦略的に配置されている。
政府のイニシアチブの高まりが市場成長を後押し
インドでは、保健家族福祉省が全国エイズ対策機構(National Aids Control Organization)と共同で、コンドーム普及プログラムを立ち上げた。このイニシアチブは、政府のソーシャルメディア・キャンペーンのリーチを拡大し、国全体にコンドームの普及を促すことを目的としている。このプログラムには2つの目的がある。1つ目は、遠隔地でのコンドームの使用を拡大すること、2つ目は、従来とは異なる流通経路を模索し、コンドームを無料で提供することで入手しやすくすることである。さらに、NDTVで紹介された記事では、安全なセックスの実践に対する政府のコミットメントが強調されており、この積極的なキャンペーンの一環として、年間約6億5,000万個の「Nirodh」コンドームが配布されていることが明らかにされている。コンドームの使用を推奨することを目的としたこうした政府の取り組み強化の結果、インドにおけるコンドームの需要はさらに高まっている。
健康に関する意識向上が市場成長を牽引
国連人口基金(UNFPA)が発表した報告書「State of World Population 2022(世界人口の現状2022)」によると、インドでは毎年、世界全体で発生する望まない妊娠の7件に1件以上が発生している。さらに、国家エイズ対策機構(National AIDS Control Organization)が発表した「HIV推計2021」報告書にも示されているように、インドにおけるHIVとともに生きる人々(PLHIV)の有病率は24.01万人と推定されている。このうち約45%(1083万人)が女性である。このデータは、インドでHIV感染者と意図しない妊娠の両方が急増していることを裏付けている。その結果、消費者は安全な性交渉を確保するためにコンドームを選ぶ傾向が強まっている。
都市部からの高い需要が市場成長を後押し
安全な性交渉のためにコンドームを使用することの重要性に対する消費者の意識の高まりが、インドにおけるコンドーム需要を促進している。Mintが発表したメディア記事によると、インドの都市部はコンドーム販売額の72%、販売量の65%を占めている。また、全国家族健康調査(NFHS)によると、インドでは性的に活発な男性の97.9%がコンドームの重要性を理解しており、全男性の94%がコンドームの使用法について知識があるという。その結果、コンドームの重要な役割に関する都市部の消費者の意識の高まりが、インドにおけるコンドーム需要の上昇に寄与している。
市場の細分化
インドのコンドーム市場は、性別、タイプ、流通チャネル、地域によって区分される。性別では、市場は男性と女性に分けられる。タイプ別では、市場はラテックスと非ラテックスに細分化される。流通チャネル別では、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、ドラッグストア/薬局、オンラインに分けられる。さらに、地域によって、市場は北、南、東、西に区分される。
市場プレイヤー
Mankind Pharma Ltd.、HLL Lifecare Limited、Reckitt Benckiser (India) Ltd.、TTK Protective Devices Limited、Cupid Limited、Raymond Ltd.、Suretex Prophylactics (India) Limited (Suretex Ltd.)、Alkem Laboratories Ltd.、Mercator Healthcare Limited、Indus Medicare Limitedなどがインドコンドーム市場の主要企業である。
レポートの範囲
本レポートでは、インドのコンドーム市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述している:
- インドのコンドーム市場、性別
o 男性
女性
- インドのコンドーム市場:タイプ別
o ラテックス
非ラテックス
- インドのコンドーム市場:流通チャネル別
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o コンビニエンスストア
o ドラッグストア/薬局
o オンライン
- インドのコンドーム市場:地域別
o 北部


西
競合状況
企業プロフィール:インドコンドーム市場における主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Brand Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Sources of Information
5. India Condom Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Gender Market Share Analysis (Male and Female)
5.2.2. By Type Market Share Analysis (Latex and Non-Latex)
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Drug Stores/Pharmacy, Online)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. North India Market Share Analysis
5.2.4.2. South India Market Share Analysis
5.2.4.3. West India Market Share Analysis
5.2.4.4. East India Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. India Condom Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Gender Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. North India Condom Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Gender Market Share Analysis
6.2.2. By Display Type Market Share Analysis
6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7. South India Condom Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Gender Market Share Analysis
7.2.2. By Display Type Market Share Analysis
7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8. East India Condom Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.1.2. By Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Gender Market Share Analysis
8.2.2. By Display Type Market Share Analysis
8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9. West India Condom Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.1.2. By Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Gender Market Share Analysis
9.2.2. By Display Type Market Share Analysis
9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Increasing government initiatives
10.1.2. Rising awareness about health-related issues
10.1.3. High demand from urban areas
10.2. Challenges
10.2.1. Social taboo
10.2.2. Low penetration in rural areas
11. Impact of COVID-19 on India Condom Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Regions Impacted
11.1.3. Key Mode of Purchase Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Rising demand from online channels
12.2. Unique marketing techniques
12.3. Presence of multiple flavors
12.4. High demand of male condoms
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Rivalry
13.2. Bargaining Power of Suppliers
13.3. Bargaining Power of Buyers
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. SWOT Analysis
14.1. Strengths
14.2. Weaknesses
14.3. Opportunities
14.4. Threats
15. Policy & Regulatory Landscape
16. India Economic Profile
17. Competitive Landscape
17.1. Company Profiles
17.1.1. Mankind Pharma Ltd.
17.1.1.1. Company Details
17.1.1.2. Product & Services
17.1.1.3. Financials (As per Availability)
17.1.1.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.1.5. Recent Developments
17.1.1.6. Key Management Personnel
17.1.2. HLL Lifecare Limited
17.1.2.1. Company Details
17.1.2.2. Product & Services
17.1.2.3. Financials (As per Availability)
17.1.2.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.2.5. Recent Developments
17.1.2.6. Key Management Personnel
17.1.3. Reckitt Benckiser (India) Ltd.
17.1.3.1. Company Details
17.1.3.2. Product & Services
17.1.3.3. Financials (As per Availability)
17.1.3.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.3.5. Recent Developments
17.1.3.6. Key Management Personnel
17.1.4. TTK Protective Devices Limited
17.1.4.1. Company Details
17.1.4.2. Product & Services
17.1.4.3. Financials (As per Availability)
17.1.4.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.4.5. Recent Developments
17.1.4.6. Key Management Personnel
17.1.5. Cupid Limited
17.1.5.1. Company Details
17.1.5.2. Product & Services
17.1.5.3. Financials (As per Availability)
17.1.5.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.5.5. Recent Developments
17.1.5.6. Key Management Personnel
17.1.6. Raymond Ltd.
17.1.6.1. Company Details
17.1.6.2. Product & Services
17.1.6.3. Financials (As per Availability)
17.1.6.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.6.5. Recent Developments
17.1.6.6. Key Management Personnel
17.1.7. Suretex Prophylactics (India) Limited (Suretex Ltd.)
17.1.7.1. Company Details
17.1.7.2. Product & Services
17.1.7.3. Financials (As per Availability)
17.1.7.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.7.5. Recent Developments
17.1.7.6. Key Management Personnel
17.1.8. Alkem Laboratories Ltd.
17.1.8.1. Company Details
17.1.8.2. Product & Services
17.1.8.3. Financials (As per Availability)
17.1.8.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.8.5. Recent Developments
17.1.8.6. Key Management Personnel
17.1.9. Mercator Healthcare Limited
17.1.9.1. Company Details
17.1.9.2. Product & Services
17.1.9.3. Financials (As per Availability)
17.1.9.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.9.5. Recent Developments
17.1.9.6. Key Management Personnel
17.1.10. Indus Medicare Limited
17.1.10.1. Company Details
17.1.10.2. Product & Services
17.1.10.3. Financials (As per Availability)
17.1.10.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.10.5. Recent Developments
17.1.10.6. Key Management Personnel
18. Strategic Recommendations/Action Plan
18.1. Key Focus Areas
18.2. Target Regions
18.3. Target Gender
19. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

The India condom market is currently undergoing a robust growth phase and is anticipated to witness an escalated demand in the forthcoming years. This trend is primarily attributed to the heightened awareness of sexually transmitted diseases (STDs) among consumers residing in urban centers across India. Furthermore, the implementation of awareness initiatives by various governmental organizations is effectively catalyzing the demand for condoms, thereby propelling the growth trajectory of the Indian condom market.

As per findings from the National Family Health Survey, a substantial proportion of young males, specifically 78% within the age bracket of 20-24, and 70% of male adolescents aged 15-19, abstained from using contraceptives during their recent sexual encounters. Overall, condom usage in India remains relatively limited. Despite the proliferation of social media and dating applications that have contributed to the acceptance of casual dating, many young individuals still exhibit reluctance towards adopting contraception.

Cultural hesitance surrounding condom usage continues to contribute to an increasing number of abortions and has substantial adverse implications on the mental and physical well-being of women. In Indian society, discussions related to sex and related matters are often avoided or considered taboo. This backdrop has prompted condom manufacturers to collaborate with renowned celebrities who serve as brand ambassadors. This strategic partnership aims to enhance customer awareness, retention, and understanding of the significance of condom usage. Additionally, the integration of condom promotion within cinematic content serves as a communication anchor, allowing for embedded marketing, social media promotions, and the presentation of high-quality material that challenges stereotypes and conveys meaningful narratives.

In a bid to combat HIV/AIDS and curtail population growth, the Municipal Corporation of Delhi (MCD) in conjunction with the National AIDS Control Organization (NACO) has deployed 2,000 condom vending machines across various public facilities in Delhi. These vending machines are strategically positioned in proximity to restroom facilities, parking areas, hospitals, pharmacies, and other high-footfall public spaces.
Rising Government Initiatives are Fueling the Market Growth
In India, the Ministry of Health & Family Welfare, in collaboration with the National Aids Control Organization, has launched the Condom Promotion Programme. This initiative aims to extend the reach of the government's social media campaign, encouraging the widespread adoption of condoms throughout the country. The program has a twofold objective: firstly, to amplify the usage of condoms in remote regions, and secondly, to enhance accessibility by exploring unconventional distribution channels and providing complimentary condoms. Additionally, an article featured on NDTV highlights the government's commitment to safe sex practices, elucidating that approximately 650 million "Nirodh" condoms are distributed annually as part of this proactive campaign. As a result of these intensified governmental efforts aimed at advocating condom usage, the demand for condoms in India is being further propelled.
Awareness on Health Related Concerns Will Drive the Market Growth
According to the "State of World Population 2022" report published by the United Nations Population Fund (UNFPA), India experiences more than one in seven of all unwanted pregnancies that occur globally each year. Furthermore, as indicated by the "HIV Estimation 2021" report provided by the National AIDS Control Organization, the prevalence of people living with HIV (PLHIV) in India is estimated to be 24.01 lakh. Among this population, approximately 45 percent (10.83 lakhs) are women. This data underscores the escalating instances of both HIV cases and unintended pregnancies in India. Consequently, consumers are increasingly inclined to opt for condoms to ensure safe sexual intercourse.
High Demand from Urban Areas is Boosting the Market Growth
The increasing awareness among consumers about the importance of using condoms for safe sexual intercourse is driving the demand for condoms in India. According to a media article published by Mint, urban areas in India account for 72% of the value and 65% of the volume of condom sales. Additionally, the National Family Health Survey (NFHS) indicates that 97.9% of sexually active males in India understand the significance of condoms, and 94% of all men in the country are knowledgeable about condom usage. Consequently, the growing awareness among urban consumers regarding the crucial role of condoms is contributing to the upward trajectory of condom demand in India.
Market Segmentation
The India condom market is segmented based on gender, type, distribution channel, and region. Based on gender, the market is divided into male and female. Based on type, the market is fragmented into latex and non-latex. Based on distribution channel, the market is divided into supermarkets/ hypermarkets, convenience stores, drug stores/pharmacies, and online. Further, based on region, the market is segmented into North, South, East, and West.
Market Players
Mankind Pharma Ltd., HLL Lifecare Limited, Reckitt Benckiser (India) Ltd., TTK Protective Devices Limited, Cupid Limited, Raymond Ltd., Suretex Prophylactics (India) Limited (Suretex Ltd.), Alkem Laboratories Ltd., Mercator Healthcare Limited, Indus Medicare Limited are some of the major players in the India condom market.
Report Scope:
In this report, India condom market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• India Condom Market, By Gender:
o Male
o Female
• India Condom Market, By Type:
o Latex
o Non-Latex
• India Condom Market, By Distribution Channel:
o Supermarkets/Hypermarkets
o Convenience Stores
o Drug Stores/Pharmacy
o Online
• India Condom Market, By Region:
o North
o South
o East
o West
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in India condom market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Brand Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Sources of Information
5. India Condom Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Gender Market Share Analysis (Male and Female)
5.2.2. By Type Market Share Analysis (Latex and Non-Latex)
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Drug Stores/Pharmacy, Online)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. North India Market Share Analysis
5.2.4.2. South India Market Share Analysis
5.2.4.3. West India Market Share Analysis
5.2.4.4. East India Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. India Condom Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Gender Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. North India Condom Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Gender Market Share Analysis
6.2.2. By Display Type Market Share Analysis
6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7. South India Condom Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Gender Market Share Analysis
7.2.2. By Display Type Market Share Analysis
7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8. East India Condom Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.1.2. By Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Gender Market Share Analysis
8.2.2. By Display Type Market Share Analysis
8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9. West India Condom Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.1.2. By Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Gender Market Share Analysis
9.2.2. By Display Type Market Share Analysis
9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Increasing government initiatives
10.1.2. Rising awareness about health-related issues
10.1.3. High demand from urban areas
10.2. Challenges
10.2.1. Social taboo
10.2.2. Low penetration in rural areas
11. Impact of COVID-19 on India Condom Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Regions Impacted
11.1.3. Key Mode of Purchase Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Rising demand from online channels
12.2. Unique marketing techniques
12.3. Presence of multiple flavors
12.4. High demand of male condoms
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Rivalry
13.2. Bargaining Power of Suppliers
13.3. Bargaining Power of Buyers
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. SWOT Analysis
14.1. Strengths
14.2. Weaknesses
14.3. Opportunities
14.4. Threats
15. Policy & Regulatory Landscape
16. India Economic Profile
17. Competitive Landscape
17.1. Company Profiles
17.1.1. Mankind Pharma Ltd.
17.1.1.1. Company Details
17.1.1.2. Product & Services
17.1.1.3. Financials (As per Availability)
17.1.1.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.1.5. Recent Developments
17.1.1.6. Key Management Personnel
17.1.2. HLL Lifecare Limited
17.1.2.1. Company Details
17.1.2.2. Product & Services
17.1.2.3. Financials (As per Availability)
17.1.2.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.2.5. Recent Developments
17.1.2.6. Key Management Personnel
17.1.3. Reckitt Benckiser (India) Ltd.
17.1.3.1. Company Details
17.1.3.2. Product & Services
17.1.3.3. Financials (As per Availability)
17.1.3.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.3.5. Recent Developments
17.1.3.6. Key Management Personnel
17.1.4. TTK Protective Devices Limited
17.1.4.1. Company Details
17.1.4.2. Product & Services
17.1.4.3. Financials (As per Availability)
17.1.4.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.4.5. Recent Developments
17.1.4.6. Key Management Personnel
17.1.5. Cupid Limited
17.1.5.1. Company Details
17.1.5.2. Product & Services
17.1.5.3. Financials (As per Availability)
17.1.5.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.5.5. Recent Developments
17.1.5.6. Key Management Personnel
17.1.6. Raymond Ltd.
17.1.6.1. Company Details
17.1.6.2. Product & Services
17.1.6.3. Financials (As per Availability)
17.1.6.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.6.5. Recent Developments
17.1.6.6. Key Management Personnel
17.1.7. Suretex Prophylactics (India) Limited (Suretex Ltd.)
17.1.7.1. Company Details
17.1.7.2. Product & Services
17.1.7.3. Financials (As per Availability)
17.1.7.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.7.5. Recent Developments
17.1.7.6. Key Management Personnel
17.1.8. Alkem Laboratories Ltd.
17.1.8.1. Company Details
17.1.8.2. Product & Services
17.1.8.3. Financials (As per Availability)
17.1.8.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.8.5. Recent Developments
17.1.8.6. Key Management Personnel
17.1.9. Mercator Healthcare Limited
17.1.9.1. Company Details
17.1.9.2. Product & Services
17.1.9.3. Financials (As per Availability)
17.1.9.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.9.5. Recent Developments
17.1.9.6. Key Management Personnel
17.1.10. Indus Medicare Limited
17.1.10.1. Company Details
17.1.10.2. Product & Services
17.1.10.3. Financials (As per Availability)
17.1.10.4. Key market Focus & Geographical Presence
17.1.10.5. Recent Developments
17.1.10.6. Key Management Personnel
18. Strategic Recommendations/Action Plan
18.1. Key Focus Areas
18.2. Target Regions
18.3. Target Gender
19. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/23 10:26

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