米国コンドーム市場:性別(男性、女性)、タイプ別(ラテックスコンドーム、非ラテックスコンドーム)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、ドラッグストア/薬局、コンビニエンスストア、オンライン、その他(百貨店))、地域別、競争、予測、機会、2028年United States Condom Market By Gender (Male, Female), By Type (Latex Condom, Non-Latex Condom), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Drug/Pharmacy Stores, Convenience Stores, Online, and Others (Departmental Stores)), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2028 米国コンドーム市場は、政府が性教育や性感染症(STD)に関する様々なイニシアチブを導入したことにより、高い需要を目の当たりにしている。さらに、女性の間での需要の高まりと様々なフレーバーのコンドームの存... もっと見る
サマリー米国コンドーム市場は、政府が性教育や性感染症(STD)に関する様々なイニシアチブを導入したことにより、高い需要を目の当たりにしている。さらに、女性の間での需要の高まりと様々なフレーバーのコンドームの存在が市場の成長にさらに貢献している。米国コンドーム市場スコープ コンドームは、ラテックスやその他の素材でできた薄いゴム素材で、性感染症、意図しない妊娠、HIVなどの感染に対するバリアとして機能する。正しく使用すれば、男性用コンドームの効果は98%に達する。コンドームは最も一般的で、最も簡単で、最も安価な避妊方法です。さらに、ラテックスにアレルギーのある人のために、さまざまな素材のコンドームがある。 米国コンドーム市場概要 米国のコンドーム市場は高い需要を目の当たりにしており、予測期間中に大きな成長率が見込まれる。市場の成長の背景には、消費者の意識の高まり、疾病数の増加、女性の需要の増加がある。コンドームは男性用と女性用の両方があり、主にラテックスコンドームと非ラテックスコンドームを含むさまざまな素材がある。さらに、政府による様々な取り組みも市場の成長に貢献すると期待されている。例えば、米国保健社会福祉省は、国家HIV/AIDS戦略(2022-2025)という戦略を採択した。この戦略では、2025年までに新規HIV感染を75%削減し、2030年までに90%削減するなど、2030年までに米国のHIV流行を終わらせるという大胆な目標を設定している。 さらに、ドラッグストア/薬局、コンビニエンスストア、デパート、様々なオンラインポータルなど、様々な店舗でコンドームが入手可能なことも、米国のコンドーム市場の成長を促進している。 米国コンドーム市場の促進要因 米国の国立公衆衛生機関である疾病対策予防センターが提供したデータによると、クラミジア、淋病などの性感染症(STI)は2020年から2021年にかけて急速に増加し、米国で報告された症例数は250万件以上に達する。さらに、英紙ガーディアンが発表した記事によると、梅毒は2020年に41,700人を数え、2021年には52,000人に急増するという。このように、性感染症の増加に伴い、人々は性感染症の蔓延を阻止するための基本的な対策としてコンドームを使用するようになり、これがさらに米国におけるコンドーム市場の成長に寄与している。 ニューヨーク州コンドーム・プログラムがニューヨーク市コンドーム・プログラムとの提携を発表し、ニューヨーク市を拠点とする団体にコンドームやその他のセーファーセックス用品を提供することを決定するなど、政府によるさまざまな取り組みが行われている。この提携により、より安全なセックス用品を入手できるニューヨーカーの数が増え、また国内の安全なセックスへの取り組みが促進された。 2022年、米国食品医薬品局(FDA)は、肛門性交時のSTI感染リスクが膣性交時よりも有意に高いことから、肛門性交時のSTI感染を軽減するよう特別に設計された初のコンドームを承認した。 米国のコンドーム市場動向 非ラテックス製コンドームは、ラテックスアレルギーを持つ人々に従来のラテックス製コンドームの代替品を提供する。これらのコンドームは、ポリイソプレンやポリウレタンなどの素材から製造され、従来のラテックス製コンドームよりも感覚と快適性が向上していることが評価されている。対照的に、従来のラテックス製コンドームは、ラテックスアレルギーの方に不快感や刺激、アレルギー反応を引き起こす可能性があります。これらのコンドームに使用されている主な素材は、ポリウレタン(ポリウレタン)とポリイソプレン(ポリイソプレン)で、ポリウレタン製コンドームはラテックス製に比べて薄く、伸縮性に乏しい。一方、ポリイソプレンのコンドームは柔軟性があり、ラテックスに似た感触があります。さらに、従来のコンドームに含まれるラテックス臭を嫌い、非ラテックス製のものを好むユーザーもいる。 さらに、ヴィーガン・コンドームは、動物由来の材料を一切使用せず、テストも行わずに作られているため、ヴィーガンライフスタイルを守り、残酷でない製品を求める人に適している。さらに、米国コンドーム市場の多くのブランドは、ヴィーガン・コンドームを発売して売上を伸ばし、市場でのシェアを獲得している。例えば、2022年11月、Hanxは米国市場に参入し、ビーガンコンドームを含むナチュラルセクシャルウェルネス製品を発売した。 米国コンドーム市場の課題 米国保健社会福祉省の人口問題局が発表した「家族計画年次報告書2021」によると、避妊手段としてのコンドーム使用率は2011年の75%から2021年には男性の42%に減少している。さらに、15歳以下と39歳以下の女性が使用する避妊法のトップは注射とピルであったと報告されている。 さらに、ワシントン・ポスト紙の記事によると、最後にセックスをしたときにコンドームを使用した高校生の割合は、2003年の63%から2019年には54%に減少している。このように、避妊具としてのコンドームの使用率が低下傾向にあることが、米国におけるコンドーム市場の成長を抑制している。 米国のコンドーム市場に参入している企業の大半は、ラテックスに敏感な一部の特定消費者にアレルギーを起こすラテックス製コンドームを提供している。従って、コンドームにラテックスが含まれていることは市場の成長を妨げる可能性がある。 市場機会 - 電子商取引は、消費者が自宅にいながら目立たないようにコンドームを購入できる便利な方法を提供する。これは、実店舗で直接コンドームを購入することに抵抗を感じる消費者にとって特に魅力的である。オンライン販売により、コンドームメーカーや小売業者は全米の幅広い消費者にリーチすることができる。コンドームをオンラインで購入することで、個人のプライバシーと匿名性を保つことができる。オンライン・プラットフォームにより、小売業者はコンドームのブランド、種類、サイズを幅広く紹介することができ、消費者は一般的な実店舗で見つけるよりも多くの選択肢を得ることができる。さらに、オンラインショッピングでは、消費者は製品情報、カスタマーレビュー、評価にアクセスすることができ、どのコンドームが自分のニーズに最も適しているか、より多くの情報を得た上で決断することができる。オンライン小売業者は、しばしば販促キャンペーンを実施し、割引を提供することで、価格に敏感な消費者を引きつけ、ブランド・ロイヤルティを高めている。 - 性教育や健康キャンペーンは、性感染症(STI)や意図しない妊娠を予防する手段として、コンドーム使用の重要性に対する認識を高めるのに役立つ。より多くの人々がコンドーム使用の利点を認識するようになれば、それに伴ってコンドームの需要も増加するかもしれない。包括的な性教育キャンペーンは、性の健康とコンドーム使用をめぐる社会的な偏見やタブーを打破することにもつながる。セクシュアル・ウェルネスに関する議論を正常化することで、人々はコンドームの購入や使用をより快適に感じるようになるかもしれない。性教育やウェルネス・キャンペーンを積極的に支援する企業は、肯定的なブランド連想から利益を得ることができる。消費者はこのような企業を社会的責任があると認識し、競合他社よりもコンドームを含む自社製品を選びたくなるかもしれない。性教育キャンペーンは、若年層や大学生など特定の層をターゲットにすることが多い。このようなキャンペーンにマーケティング戦略を合わせることで、コンドームメーカーや小売業者は、ターゲット層に効果的にリーチし、彼らの心に響くようにメッセージを調整することができる。コンドーム会社は、性の健康団体と協力し、性教育と健康を促進する地域社会の取り組みに参加することができる。このようなパートナーシップは、知名度、ブランド認知、売上増加の機会を提供することができる。 市場の細分化 米国のコンドーム市場は、性別、タイプ、流通チャネル、地域別に区分される。性別では、市場は男性と女性に分けられる。タイプ別では、ラテックス製コンドームと非ラテックス製コンドームに区分される。さらに、流通チャネルに基づき、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、ドラッグストア/薬局、コンビニエンスストア、オンライン、百貨店を含むその他に区分される。地域別では、南部、西部、中西部、北東部に分けられる。 企業プロフィール Reckitt Benckiser LLC (Durex)、Church & Dwight Co., Inc. (Trojan)、Okamoto U.S.A., INC.、Global Protection Corp. (ONE)、Veru Inc. (FC2)、LifeStyles Healthcare Pte Ltd.、Grove Collaborative, Inc. (Sustain)、Warren Ventures Inc. (Champ)、Hanx USA, Inc. レポートの範囲 本レポートでは、米国のコンドーム市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類している: - 米国のコンドーム市場、性別 o 男性 女性 - 米国のコンドーム市場:タイプ別 o ラテックス o非ラテックス - 米国のコンドーム市場:タイプ別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o ドラッグストア/薬局 o コンビニエンスストア o オンライン o その他(百貨店など) - 米国のコンドーム市場、地域別 o 南部 o 西部 o 中西部 o 北東部 競合状況 企業プロフィール:米国のコンドーム市場に参入している主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Customer Satisfaction 5. United States Condom Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Gender Market Share Analysis (Male and Female) 5.2.2. By Type Market Share Analysis (Latex and Non-Latex) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Drug/Pharmacy Stores, Convenience Stores, Online, Others (Departmental Stores, etc.)) 5.2.4. By Region Market Share Analysis 5.2.4.1. South Market Share Analysis 5.2.4.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.4.3. West Market Share Analysis 5.2.4.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Company Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Condom Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Gender Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Male Condom Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis (Latex Condom, Non-Latex Condom) 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Drug/Pharmacy Stores, Convenience Stores, Online, Others (Departmental Stores, etc.)) 7. United States Female Condom Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis (Latex Condom, Non-Latex Condom) 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Drug/Pharmacy Stores, Convenience Stores, Online, Others (Departmental Stores, etc.)) 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Rising Awareness Regarding STIs 8.1.2. Increasing Government Initiatives 8.1.3. High Demand Among Millennials 8.2. Challenges 8.2.1. High competition Among Brands 8.2.2. Declining Usage of Condoms as Contraceptive 9. Impact of COVID-19 on United States Condom Market 9.1. Impact Assessment Model 9.1.1. Key Segments Impacted 9.1.2. Key Regions Impacted 9.1.3. Key Distribution Channel Impacted 10. Market Trends & Developments 10.1.1. High Demand Through Online Channels 10.1.2. Rising Popularity of Vegan Condoms 10.1.3. Growing Preference for Non-Latex Condoms 10.1.4. Presence of Multiple Flavors 10.1.5. Growing Trend For Female Condoms 11. Porter’s Five Forces Model 11.1. Competitive Rivalry 11.2. Bargaining Power of Buyers 11.3. Bargaining Power of Suppliers 11.4. Threat of New Entrants 11.5. Threat of Substitutes 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weaknesses 12.3. Opportunities 12.4. Threats 13. Policy & Regulatory Landscape 14. United States Economic Profile 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Reckitt Benckiser LLC(Durex) 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Product & Services 15.1.1.3. Financials (As Per Availability) 15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.1.5. Recent Developments 15.1.2. Church & Dwight Co., Inc. (Trojan) 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Product & Services 15.1.2.3. Financials (As Per Availability) 15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.2.5. Recent Developments 15.1.3. Okamoto U.S.A., INC. 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Product & Services 15.1.3.3. Financials (As Per Availability) 15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.3.5. Recent Developments 15.1.4. Global Protection Corp. (ONE) 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Product & Services 15.1.4.3. Financials (As Per Availability) 15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.4.5. Recent Developments 15.1.5. Veru Inc. (FC2) 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Product & Services 15.1.5.3. Financials (As Per Availability) 15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.5.5. Recent Developments 15.1.6. LifeStyles Healthcare Pte Ltd. 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Product & Services 15.1.6.3. Financials (As Per Availability) 15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.6.5. Recent Developments 15.1.7. Grove Collaborative, Inc. (Sustain) 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Product & Services 15.1.7.3. Financials (As Per Availability) 15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.7.5. Recent Developments 15.1.8. Warren Ventures Inc. (Champ) 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Product & Services 15.1.8.3. Financials (As Per Availability) 15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.8.5. Recent Developments 15.1.9. Hanx USA, Inc. 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Product & Services 15.1.9.3. Financials (As Per Availability) 15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.9.5. Recent Developments 15.1.10. Mayer Laboratories, Inc. 15.1.10.1. Company Details 15.1.10.2. Product & Services 15.1.10.3. Financials (As Per Availability) 15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.10.5. Recent Developments 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Regions 16.3. Target Product Type 17. About Us & Disclaimer
SummaryUnited States Condom market is witnessing high demand owing to the various government initiatives introduced by the government regarding sex education and sexually transmitted diseases (STDs). Moreover, the rising demand among females and the presence of a variety of flavored condoms is further contributing to the market growth. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Customer Satisfaction 5. United States Condom Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Gender Market Share Analysis (Male and Female) 5.2.2. By Type Market Share Analysis (Latex and Non-Latex) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Drug/Pharmacy Stores, Convenience Stores, Online, Others (Departmental Stores, etc.)) 5.2.4. By Region Market Share Analysis 5.2.4.1. South Market Share Analysis 5.2.4.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.4.3. West Market Share Analysis 5.2.4.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Company Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Condom Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Gender Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Male Condom Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis (Latex Condom, Non-Latex Condom) 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Drug/Pharmacy Stores, Convenience Stores, Online, Others (Departmental Stores, etc.)) 7. United States Female Condom Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis (Latex Condom, Non-Latex Condom) 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Drug/Pharmacy Stores, Convenience Stores, Online, Others (Departmental Stores, etc.)) 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Rising Awareness Regarding STIs 8.1.2. Increasing Government Initiatives 8.1.3. High Demand Among Millennials 8.2. Challenges 8.2.1. High competition Among Brands 8.2.2. Declining Usage of Condoms as Contraceptive 9. Impact of COVID-19 on United States Condom Market 9.1. Impact Assessment Model 9.1.1. Key Segments Impacted 9.1.2. Key Regions Impacted 9.1.3. Key Distribution Channel Impacted 10. Market Trends & Developments 10.1.1. High Demand Through Online Channels 10.1.2. Rising Popularity of Vegan Condoms 10.1.3. Growing Preference for Non-Latex Condoms 10.1.4. Presence of Multiple Flavors 10.1.5. Growing Trend For Female Condoms 11. Porter’s Five Forces Model 11.1. Competitive Rivalry 11.2. Bargaining Power of Buyers 11.3. Bargaining Power of Suppliers 11.4. Threat of New Entrants 11.5. Threat of Substitutes 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weaknesses 12.3. Opportunities 12.4. Threats 13. Policy & Regulatory Landscape 14. United States Economic Profile 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Reckitt Benckiser LLC(Durex) 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Product & Services 15.1.1.3. Financials (As Per Availability) 15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.1.5. Recent Developments 15.1.2. Church & Dwight Co., Inc. (Trojan) 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Product & Services 15.1.2.3. Financials (As Per Availability) 15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.2.5. Recent Developments 15.1.3. Okamoto U.S.A., INC. 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Product & Services 15.1.3.3. Financials (As Per Availability) 15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.3.5. Recent Developments 15.1.4. Global Protection Corp. (ONE) 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Product & Services 15.1.4.3. Financials (As Per Availability) 15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.4.5. Recent Developments 15.1.5. Veru Inc. (FC2) 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Product & Services 15.1.5.3. Financials (As Per Availability) 15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.5.5. Recent Developments 15.1.6. LifeStyles Healthcare Pte Ltd. 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Product & Services 15.1.6.3. Financials (As Per Availability) 15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.6.5. Recent Developments 15.1.7. Grove Collaborative, Inc. (Sustain) 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Product & Services 15.1.7.3. Financials (As Per Availability) 15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.7.5. Recent Developments 15.1.8. Warren Ventures Inc. (Champ) 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Product & Services 15.1.8.3. Financials (As Per Availability) 15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.8.5. Recent Developments 15.1.9. Hanx USA, Inc. 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Product & Services 15.1.9.3. Financials (As Per Availability) 15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.9.5. Recent Developments 15.1.10. Mayer Laboratories, Inc. 15.1.10.1. Company Details 15.1.10.2. Product & Services 15.1.10.3. Financials (As Per Availability) 15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.10.5. Recent Developments 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Regions 16.3. Target Product Type 17. About Us & Disclaimer
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |