米国エネルギードリンク市場:製品タイプ別(オーガニック、従来型)、エンドユーザー別(ティーンエイジャー、成人、老人人口)、流通チャネル別(オンライン、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、百貨店、その他)、パッケージ別(缶、ボトル)、地域別、競争、予測、機会、2018年~2028年FUnited States Energy Drink Market, By Product Type (Organic, Conventional), By End User (Teenagers, Adults, and Geriatric Population), By Distribution Channel (Online, Hypermarket/Supermarkets, Departmental Stores, and Others), By Packaging (Cans, Bottles), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2018-2028F 米国のエナジードリンク市場は、シュガーフリー、ナチュラル、オーガニックなど、さまざまなエナジードリンクの選択肢を導入することで、製品の多様化が進み、消費者が市場に興味を持ち、魅了され続けることがで... もっと見る
サマリー米国のエナジードリンク市場は、シュガーフリー、ナチュラル、オーガニックなど、さまざまなエナジードリンクの選択肢を導入することで、製品の多様化が進み、消費者が市場に興味を持ち、魅了され続けることができるようになったなど、いくつかの要因により、予想される期間に牽引されることが期待される。米国エナジードリンク市場のスコープ エナジードリンクは飲料の一種であり、消費者のエネルギーを即座に高め、覚醒度を高め、集中力を向上させるよう処方されている。これらの飲料には通常、カフェイン、タウリン、ビタミンB群、その他の興奮剤などの成分が含まれており、肉体的・精神的パフォーマンスの向上を目的としている。エナジードリンクは疲労や眠気と闘うように設計されているため、多忙なライフスタイルの個人、学生、スポーツ選手、身体的・精神的活動中にさらなるエネルギー補給を求める人々の間で人気がある。 米国のエナジードリンク市場概要 米国のエナジードリンク市場は、消費者のライフスタイルの変化、効果的なマーケティング戦略、より健康的な飲料選択へのシフト、普及、継続的な製品革新により、大幅な成長を遂げている。これらの市場促進要因は依然として影響力があり、ダイナミックであるため、エナジードリンク市場の成長は予測期間中も上昇を続け、消費者に好まれ、認知されやすいものになると思われる。 製品の革新と多様化の傾向は、市場の成長に寄与している。メーカーは製品を差別化し、多様性と革新性を求める消費者の需要に応えるため、新しいフレーバー、成分、機能性添加物を継続的に導入している。消費者の嗜好の変化に対応するため、オーガニックや天然素材、低カロリーの選択肢、糖分ゼロの飲料など、さまざまな選択肢がある。 さらに、デジタル化とeコマースブームは、エナジードリンクブランドの流通・マーケティング戦略に大きな影響を与えている。オンライン・プラットフォームは、テクノロジーに精通した消費者にリーチするための重要な要素となっており、ターゲットを絞った広告やパーソナライズされたマーケティング・キャンペーンを可能にしている。特にソーシャル・メディア・プラットフォームは、インフルエンサーマーケティングやインタラクティブなコンテンツを通じて、若年層を取り込み、ブランド・ロイヤルティを構築する上で重要な役割を果たしている。 米国のエナジードリンク市場牽引要因 エナジードリンク市場は、消費者の広範なエネルギーニーズと消費者のライフスタイルの変化に牽引され、飲料業界全体では依然として好調なセグメントの一つである。現代生活のペースが速くなり、要求が厳しくなるにつれて、消費者はエネルギーレベルを高め、集中力と注意力を高めるための手軽で便利な解決策を求めている。その結果、エナジードリンクは、忙しい専門職や学生、活動的なライフスタイルを送る人々にとって、即効性のあるエネルギー補給と疲労回復をもたらす重要な選択肢となっている。エナジードリンクの統計によると、2023年4月、アメリカでは学生の25%がエナジードリンクと一緒にアルコールを飲んでいる。 さらに、エナジードリンクの入手可能性と入手しやすさが、市場成長の主な促進要因となっている。これらの製品は、スーパーマーケット、コンビニエンス・ストア、自動販売機、オンライン・プラットフォームなど、さまざまなチャネルで広く流通しているため、国中の消費者が簡単に手に入れることができる。エナジードリンクの統計によると、アメリカでは約11.6%の学校が、エナジードリンクを学校の売店やスナックバー、自動販売機で販売している。 さらに、アメリカにおけるフィットネスとスポーツ文化の成長も、エナジードリンク市場を前進させるのに役立っている。アスリートやフィットネス愛好家は、運動や身体活動中のパフォーマンス、持久力、スタミナを向上させるために、エナジードリンクを利用することが多い。これらの製品はエネルギーを高めるだけでなく、筋肉の回復を助けると主張し、健康志向の消費者をさらに惹きつけている。 米国のエナジードリンク市場動向 米国では、エナジードリンク市場は消費者行動に影響を与える顕著なトレンドが見られ、これにはより健康的で機能的なエナジードリンクへの需要の高まりが含まれる。消費者の間で健康志向が高まり続ける中、天然成分や糖分控えめなどの効能を持つ飲料を好む傾向が強まっている。このため、有機成分、植物性抽出物、ビタミンを配合したエナジードリンクが登場し、よりバランスのとれた栄養価の高いエネルギー補給を求める消費者に対応している。 エナジードリンク市場が成長を続ける中、老舗ブランドも新興ブランドも、糖分ゼロ、低カロリーのエナジードリンクで健康志向の顧客を引き付けようとしている。ペプシコから出資を受け、"セルシオ・ライブ・フィット "というマーケティング・ラインを使用する有名ブランド、セルシオの飲料などがある。このブランドは、緑茶、生姜、ビタミンなどの「より健康的な成分」を飲料に使用していると主張している。同様に2023年1月、飲料ブランド「プライム」は、200mgのカフェインとゼロ糖分を含む新しいエナジードリンク「プライム・エナジー」を発売した。この新しい飲料は電解質と低カロリーを保持し、ブルーラズベリー、トロピカルパンチ、レモンライム、オレンジ、マンゴー、ストロベリースイカといったさまざまなフレーバーがある。その結果、メーカーは消費者の嗜好や要求に応えるため、新しいフレーバーや成分、その他の抽出物を継続的に導入しており、予測期間中の市場需要を牽引している。 米国エナジードリンク市場の課題 消費者の間でエナジードリンクの安全性と健康への影響に関する認識と規制圧力が高まっているなど、市場はその成長に影響を与えるいくつかの課題に直面している。エナジードリンクにはカフェインが多く含まれているため、特に過剰に摂取した場合や他の刺激物と併用した場合に、潜在的な健康リスクにつながる可能性があるという懸念が提起されている。その結果、これらすべての要因が予測期間中の市場成長を妨げている。 米国のエナジードリンク市場におけるもう一つの阻害要因は、コンブチャ、緑茶、ハーブティーなどの代替飲料との競争が激化していることである。消費者は、すぐに飲めるお茶、機能性ウォーター、緑茶やコーヒーのような自然なエネルギー・ブースターなど、従来のエナジードリンクに代わる、より健康的で自然な選択肢を求めている。飲料市場の多様化により、消費者の嗜好は従来のエナジードリンクからシフトしており、エナジードリンクメーカーは顧客の維持と獲得が課題となっている。 米国のエナジードリンク市場の機会 米国のエナジードリンク市場には、この分野で事業を展開する企業の成長と拡大を促進するいくつかの機会がある。主な機会のひとつは、製品の革新と多様化の継続的な傾向にある。消費者の嗜好が進化するにつれて、エナジードリンク・メーカーは、特定の消費者のニーズや嗜好に応えるために、新しいフレーバー、配合、機能性成分を導入する大きな可能性がある。幅広い選択肢を提供することで、企業はさまざまな層や場面をターゲットにすることができ、顧客基盤をさらに拡大することができる。 さらに、eコマースとデジタルマーケティングの台頭は、エナジードリンク市場のプレーヤーにとって、消費者に効果的にリーチし、エンゲージする大きなチャンスとなっている。オンライン・プラットフォームは、ターゲットを絞ったマーケティング・キャンペーン、パーソナライズされたプロモーション、消費者への直接販売を可能にし、ブランドはより直接的で効率的な方法で消費者とつながることができる。ソーシャルメディアやインフルエンサーマーケティングを活用することで、ブランド・ロイヤルティを構築し、消費者のブランド認知度を高めることもできる。 利便性と外出先での消費傾向の高まりも、エナジードリンク市場に利益をもたらしている。多忙なライフスタイルと携帯用リフレッシュメントへの需要の高まりにより、エナジードリンクは、毎日のルーチンワークや仕事、身体活動中に素早く便利なエネルギー増強ソリューションを求める消費者のニーズに応えるのに適した位置にある。 さらに、コラボレーションやパートナーシップは、エナジードリンクメーカーにとって、ブランドのリーチを広げ、新しい市場にアクセスする機会を提供する。アスリートやスポーツチーム、その他のライフスタイル・ブランドとのコラボレーションは、ブランドの知名度と信頼性を高め、共通の関心や価値観を持つ特定の消費者層を開拓するのに役立つ。例えば、2023年3月、Prime Hydration LLCはプロ野球チームのロサンゼルス・ドジャースとコラボした。 市場の細分化 米国のエナジードリンク市場は、製品、エンドユーザー、流通チャネル、パッケージング、地域、競争環境に基づいて区分される。製品に基づいて、市場はさらにオーガニック、従来型に細分化される。エンドユーザーに基づけば、市場は10代、成人、老年人口に細分化される。流通チャネルに基づくと、市場はさらにオンライン、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、百貨店、直販、その他に細分化される。パッケージによって、市場はさらに缶とボトルに分けられる。 企業プロフィール PepsiCo, Inc.、Monster Beverage Corporation、Red Bull Media House North America, Inc.、Nestlé USA Inc.、The Coca-Cola Company、AriZona Beverages USA, LLC.、Campbell Soup Company(V8 Energy)、National Beverage Corp.、Vital Pharmaceuticals, Inc.、Dr. Pepper/Seven Up, Inc.(Venom、Xyience Energy)などが、米国のエナジードリンク市場における主要市場プレイヤーである。 レポートの範囲 本レポートでは、米国のエナジードリンク市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - 米国のエナジードリンク市場、製品別 o オーガニック o 従来型 - 米国のエナジードリンク市場:エンドユーザー別 o 10代 o 成人 o 老年人口 - 米国のエナジードリンク市場:流通経路別 o オンライン o ハイパーマーケット/スーパーマーケット o 百貨店 o 直販 o その他 - 米国のエナジードリンク市場、包装別 o 缶 o ボトル - 米国のエナジードリンク市場、地域別 o 南部 o 中西部 o 西部 o 北東部 競合状況 企業プロフィール:米国のエナジードリンク市場に存在する主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Market) 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Customer Satisfaction 4.4. Challenges Faced After Purchase 5. United States Energy Drink Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Market Share Analysis (Organic, Conventional) 5.2.2. By End User Market Share Analysis (Teenagers, Adults, Geriatric Population) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Online, Hypermarket/Supermarket, Departmental Stores, Direct Sales, Others) 5.2.4. By Packaging Market Share Analysis (Cans, Bottles) 5.2.5. By Regional Market Share Analysis 5.2.5.1. South Market Share Analysis 5.2.5.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.5.3. West Market Share Analysis 5.2.5.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.6. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Energy Drink Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Packaging Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.5. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Organic Energy Drink Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By End User Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.3. By Packaging Market Share Analysis 7. United States Conventional Energy Drink Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By End User Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.3. By Packaging Market Share Analysis 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Increasing popularity among millennial. 8.1.2. Development of new product. 8.1.3. Rising demand for organic energy drink. 8.2. Challenges 8.2.1. High competition 8.2.2. Availability of substitutes 9. Impact of COVID-19 on United States Energy Drink Market 9.1. Impact Assessment Model 9.1.1. Key Segments Impacted 9.1.2. Key Regions Impacted 10. Market Trends & Developments 10.1. Product Innovation and Marketing Strategies 10.2. Increasing demand for instant energy boost products 10.3. Ease of availability of the products 10.4. Expanding collaborating with athletic 10.5. Rising adoption of energy drink among consumers 11. Porter’s Five Forces Model 11.1. Competitive Rivalry 11.2. Bargaining Power of Buyers 11.3. Bargaining Power of Suppliers 11.4. Threat of New Entrants 11.5. Threat of Substitutes 12. SWOT Analysis 12.1. Strength 12.2. Weakness 12.3. Opportunities 12.4. Threat 13. United States Economic Profile 14. Policy & Regulatory Landscape 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. PepsiCo Inc. 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Products & Services 15.1.1.3. Financial (As per availability) 15.1.1.4. Key Market Focus 15.1.1.5. Recent Development 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. Monster Beverage Corporation 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Products & Services 15.1.2.3. Financial (As per availability) 15.1.2.4. Key Market Focus 15.1.2.5. Recent Development 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. Red Bull Media House North America, Inc. 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Products & Services 15.1.3.3. Financial (As per availability) 15.1.3.4. Key Market Focus 15.1.3.5. Recent Development 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. Nestlé USA Inc. 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Products & Services 15.1.4.3. Financial (As per availability) 15.1.4.4. Key Market Focus 15.1.4.5. Recent Development 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. The Coca-Cola Company 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Financial (As per availability) 15.1.5.3. Key Market Focus 15.1.5.4. Recent Development 15.1.5.5. Key Management Personnel 15.1.6. AriZona Beverages USA, LLC. 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Products & Services 15.1.6.3. Financial (As per availability) 15.1.6.4. Key Market Focus 15.1.6.5. Recent Development 15.1.6.6. Key Management Personnel 15.1.7. Campbell Soup Company (V8 Energy) 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Products & Services 15.1.7.3. Financial (As per availability) 15.1.7.4. Key Market Focus 15.1.7.5. Recent Development 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. National Beverage Corp. 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Products & Services 15.1.8.3. Financial (As per availability) 15.1.8.4. Key Market Focus 15.1.8.5. Recent Development 15.1.8.6. Key Management Personnel 15.1.9. Vital Pharmaceuticals, Inc 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Products & Services 15.1.9.3. Financial (As per availability) 15.1.9.4. Key Market Focus 15.1.9.5. Recent Development 15.1.9.6. Key Management Personnel 15.1.10. Dr. Pepper/Seven Up, Inc. (Venom, Xyience Energy) 15.1.10.1. Company Details 15.1.10.2. Products & Services 15.1.10.3. Financial (As per availability) 15.1.10.4. Key Market Focus 15.1.10.5. Recent Development 15.1.10.6. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Product 16.3. Target End User 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe United States Energy Drink market is expected to be driven in the anticipated period due to several factors such as introducing a variety of energy drink option, including sugar free, natural, and organic, has contributed to a diversification of product offerings, which has enabled consumers to remain interested and attracted to the market. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Market) 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Customer Satisfaction 4.4. Challenges Faced After Purchase 5. United States Energy Drink Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Market Share Analysis (Organic, Conventional) 5.2.2. By End User Market Share Analysis (Teenagers, Adults, Geriatric Population) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Online, Hypermarket/Supermarket, Departmental Stores, Direct Sales, Others) 5.2.4. By Packaging Market Share Analysis (Cans, Bottles) 5.2.5. By Regional Market Share Analysis 5.2.5.1. South Market Share Analysis 5.2.5.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.5.3. West Market Share Analysis 5.2.5.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.6. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Energy Drink Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Packaging Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.5. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Organic Energy Drink Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By End User Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.3. By Packaging Market Share Analysis 7. United States Conventional Energy Drink Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By End User Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.3. By Packaging Market Share Analysis 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Increasing popularity among millennial. 8.1.2. Development of new product. 8.1.3. Rising demand for organic energy drink. 8.2. Challenges 8.2.1. High competition 8.2.2. Availability of substitutes 9. Impact of COVID-19 on United States Energy Drink Market 9.1. Impact Assessment Model 9.1.1. Key Segments Impacted 9.1.2. Key Regions Impacted 10. Market Trends & Developments 10.1. Product Innovation and Marketing Strategies 10.2. Increasing demand for instant energy boost products 10.3. Ease of availability of the products 10.4. Expanding collaborating with athletic 10.5. Rising adoption of energy drink among consumers 11. Porter’s Five Forces Model 11.1. Competitive Rivalry 11.2. Bargaining Power of Buyers 11.3. Bargaining Power of Suppliers 11.4. Threat of New Entrants 11.5. Threat of Substitutes 12. SWOT Analysis 12.1. Strength 12.2. Weakness 12.3. Opportunities 12.4. Threat 13. United States Economic Profile 14. Policy & Regulatory Landscape 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. PepsiCo Inc. 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Products & Services 15.1.1.3. Financial (As per availability) 15.1.1.4. Key Market Focus 15.1.1.5. Recent Development 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. Monster Beverage Corporation 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Products & Services 15.1.2.3. Financial (As per availability) 15.1.2.4. Key Market Focus 15.1.2.5. Recent Development 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. Red Bull Media House North America, Inc. 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Products & Services 15.1.3.3. Financial (As per availability) 15.1.3.4. Key Market Focus 15.1.3.5. Recent Development 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. Nestlé USA Inc. 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Products & Services 15.1.4.3. Financial (As per availability) 15.1.4.4. Key Market Focus 15.1.4.5. Recent Development 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. The Coca-Cola Company 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Financial (As per availability) 15.1.5.3. Key Market Focus 15.1.5.4. Recent Development 15.1.5.5. Key Management Personnel 15.1.6. AriZona Beverages USA, LLC. 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Products & Services 15.1.6.3. Financial (As per availability) 15.1.6.4. Key Market Focus 15.1.6.5. Recent Development 15.1.6.6. Key Management Personnel 15.1.7. Campbell Soup Company (V8 Energy) 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Products & Services 15.1.7.3. Financial (As per availability) 15.1.7.4. Key Market Focus 15.1.7.5. Recent Development 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. National Beverage Corp. 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Products & Services 15.1.8.3. Financial (As per availability) 15.1.8.4. Key Market Focus 15.1.8.5. Recent Development 15.1.8.6. Key Management Personnel 15.1.9. Vital Pharmaceuticals, Inc 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Products & Services 15.1.9.3. Financial (As per availability) 15.1.9.4. Key Market Focus 15.1.9.5. Recent Development 15.1.9.6. Key Management Personnel 15.1.10. Dr. Pepper/Seven Up, Inc. (Venom, Xyience Energy) 15.1.10.1. Company Details 15.1.10.2. Products & Services 15.1.10.3. Financial (As per availability) 15.1.10.4. Key Market Focus 15.1.10.5. Recent Development 15.1.10.6. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Product 16.3. Target End User 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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