米国のアイスクリーム市場:カテゴリー別(テイクホームアイスクリーム、インパルスアイスクリーム、職人アイスクリーム)、タイプ別(乳製品、ビーガン)、製品タイプ別(ブリック、チューブ、カップ、コーン、スティック、その他(アイスクリームサンドイッチとゼリー))、フレーバー別(バニラ、チョコレート、フルーツ、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、百貨店、専門店、食料品店、オンライン、その他(アイスクリームトラック))、地域別、競争、予測、機会、2028年United States Ice Cream Market By Category (Take-Home Ice Cream, Impulse Ice Cream, and Artisan Ice Cream), By Type (Dairy and Vegan), By Product Type (Brick, Tub, Cup, Cone, Stick, and Others (Ice Cream Sandwiches and Jellies)), By Flavor (Vanilla, Chocolate, Fruit, Others), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Departmental Stores, Specialty Stores, Grocery Stores, Online, and Others (Ice Cream truck)), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2028 米国のアイスクリーム市場は、若い世代の間で職人技が光るアイスクリームの需要が高まっていることや、革新的なフレーバーが増加していることなど、さまざまな要因によって成長している。 米国のアイスクリーム... もっと見る
サマリー米国のアイスクリーム市場は、若い世代の間で職人技が光るアイスクリームの需要が高まっていることや、革新的なフレーバーが増加していることなど、さまざまな要因によって成長している。米国のアイスクリーム市場スコープ アイスクリームは広く消費されている冷凍乳製品で、ミルク、砂糖、クリーム、バター脂肪で構成されている。栄養価の高いエネルギー源であり、さまざまな炭水化物やビタミンを含んでいる。さらに、アイスクリームはカルシウムとリンも豊富で、ストレスレベルを下げることでも知られている。アメリカでは若い世代に人気のデザートでもあり、家庭やレストラン、ホテルでもよく見かける。 アイスクリームは牛乳をベースとした製品で、天然の砂糖か人工甘味料で甘く味付けされている。米国市場に進出しているアイスクリーム会社は、ソフト、ハード、ライト、低脂肪など、幅広い種類のアイスクリームを提供している。夏は、アイスクリームやその他のアイスクリーム関連製品を消費するのに最も人気のある季節である。米国のアイスクリーム市場は、様々なフレーバーのアイスクリームの入手可能性が高まっているなどの要因により、予測期間中に大きな成長を遂げている。その結果、消費者はこれらの製品にプレミアムを支払うようになり、アイスクリーム市場の収益が増加している。 米国のアイスクリーム市場の概要 米国のアイスクリーム市場は、予測期間中に成長すると予想されている。国際酪農食品協会によると、2022年、米国のアイスクリームメーカーが生産するアイスクリームの総量は13億8,000万ガロンと推定される。国全体でプレミアム・アイスクリームの需要が高まっており、これが市場成長の主な要因の1つになりそうだ。プレミアム・アイスクリームは、通常のアイスクリームに比べて高品質な原材料を使用し、曝気量が少ないため、健康志向の消費者の間で人気の選択肢となっている。アイスクリームの消費に関する健康意識の高まりに伴い、個人は現在、遺伝子組み換え作物不使用、ホルモン不使用、添加物不使用、保存料不使用、乳製品不使用、低カロリー、オーガニック、無脂肪のアイスクリームを全国的に探している。自然食品、加工度の低い食品、便利な食品への関心が高まり、低カロリーのアイスクリームへの注目が高まっているため、企業は市場の成長ポテンシャルを生かすことができる。同地域では、ビーガン人口の増加により植物由来のアイスクリームの需要が高まっているため、市場各社は全国各地でビーガン用アイスクリームを発売している。 米国のアイスクリーム市場の促進要因 米国のアイスクリーム市場の主な促進要因は、消費者の嗜好の変化であり、予測期間中の市場拡大を牽引する。アイスクリームを含め、食品業界は消費者の嗜好の絶え間ない変化にさらされている。例えば、健康志向の消費者は低カロリーやより健康的な代替アイスクリームの開発を必要とするかもしれないし、プレミアムやユニークなフレーバーを選ぶ消費者もいるかもしれない。 さらに、米国では新しいフレーバーや原材料の導入も、予測期間中の米国アイスクリーム市場の成長を後押ししている。アイスクリームの製造業者は、常に斬新なフレーバー、パッケージ、フォーマットを導入して顧客を引き付けている。独創的で革新的な製品は、熱狂的なファンを生み出し、売上を伸ばす可能性が高い。 さらに、アイスクリームの嗜好や需要は、人口動態の変化、人口増加、文化の多様性など、様々な要因に影響される可能性がある。例えば、人口の高齢化は、より健康的な代替品への需要の増加につながる可能性があり、文化の多様性は、エスニックで特殊なフレーバーへの需要の増加につながる可能性がある。 米国のアイスクリーム市場の動向 米国のアイスクリーム市場の主要トレンドは、同国におけるプレミアム&ハイエンドアイスクリームの人気の高まりであり、予測期間中の市場拡大に拍車をかけている。プレミアム&ハイエンドアイスクリーム製品に対する需要は大幅に増加した。消費者は、天然成分やオーガニック成分で作られたアイスクリームや、ユニークで贅沢なフレーバーに高い価格を支払うことを厭わなくなった。 さらに、消費者の嗜好が職人的なアイスクリームにシフトしていることも、予測期間中の米国アイスクリーム市場の成長を後押ししている。アイスクリーム市場では、地元企業を支援することへの嗜好の高まりから、職人的で地元産のアイスクリーム・ブランドに対する消費者の嗜好の変化が見られる。 さらに、若い世代の間でアイスクリームにミックスインやトッピングをする需要が高まっていることも、予測期間中の米国アイスクリーム市場の成長を後押ししている。アイスクリーム・メーカーはミックスインやトッピングを提供するようになり、顧客はオリジナルのアイスクリームのフレーバーを作ることができるようになった。この傾向はアイスクリーム専門店でも人気があり、顧客は自分でアイスクリームを作ることができる。 さらに、若い世代の間でオンライン・ショッピングの人気が高まっていることも、予測期間中の米国アイスクリーム市場の拡大を後押ししている。オンライン・ショッピングと宅配が普及するにつれ、アイスクリーム業界ではEコマースとEコマース宅配の重要性がさらに際立つようになった。その結果、アイスクリーム・ブランドは、デジタル・チャネルを通じて消費者にリーチするマーケティング計画を適応させている。 米国のアイスクリーム市場の課題 米国のアイスクリーム市場における主な課題は、企業間競争の激化であり、予測期間中の米国アイスクリーム市場の成長を妨げる可能性がある。米国のアイスクリーム市場は、老舗ブランドの多さと、ニッチで職人的なプレーヤーの増加によって特徴付けられる。このような競争のレベルは、技術革新、価格設定、マーケティングに大きな影響を与える。 さらに、季節需要に基づくことも、予測期間中の米国アイスクリーム市場の成長を阻害する可能性がある。アイスクリームの消費は季節的な傾向があり、夏季に最も需要が高まる。そのため、製造業者や小売業者は、冬季に持続的な売上を維持することの難しさに直面している。 さらに、消費者の嗜好や風味の変化も、予測期間中の米国アイスクリーム市場の成長を妨げる可能性がある。消費者の嗜好や好みが変化する中、アイスクリーム・メーカーは、変化する消費者ニーズに対応するため、斬新なフレーバーや製品を継続的に開発・投入していかなければならない。 さらに、健康に対する消費者の意識の高まりは、予測期間中の米国アイスクリーム市場の拡大を妨げる可能性がある。消費者は健康の重要性を認識するようになり、より健康的で栄養価の高い代替品を好むようになっている。このため、糖分、脂肪分、カロリーが高いという特徴を持つ従来のアイスクリームの消費量が減少している。 米国のアイスクリーム市場の機会 同国では、若い世代を中心にプレミアム・アイスクリームの人気が高まっており、アイスクリーム・メーカーにとっては、このトレンドに対応し、市場で優位に立つチャンスである。人々は、高品質で個性的なプレミアム・アイスクリームのフレーバーをますます求めるようになっている。地元産の天然素材やオーガニック素材を使った職人技のアイスクリームは、ますます人気が高まっている。企業は、より目の肥えた消費者層にアピールするため、高級素材を使ったユニークで贅沢なフレーバーの創造に集中できる。 さらに、国内における環境意識の高まりも、アイスクリーム・メーカーが消費者の需要に応え、環境に配慮したアイスクリームを製造する好機となっている。消費者は、購入品の環境フットプリントに対する意識を高めている。環境に配慮したパッケージング、責任ある原材料調達、食品廃棄物の削減など、持続可能な慣行を取り入れる企業は、環境意識の高い顧客を取り込み、競争上の優位性を得ることができる。 市場の細分化 米国のアイスクリーム市場は、カテゴリー、タイプ、製品タイプ、フレーバー、流通チャネル、地域によって区分される。カテゴリー別に見ると、米国のアイスクリーム市場は、家庭用アイスクリーム、インパルスアイスクリーム、職人アイスクリームに区分される。タイプ別では、米国のアイスクリーム市場は乳製品とビーガンに区分される。製品タイプ別では、米国のアイスクリーム市場はブリック、チューブ、カップ、コーン、スティック、その他(アイスクリームサンドイッチとゼリー)に区分される。フレーバー別に見ると、米国のアイスクリーム市場はバニラ、チョコレート、フルーツ、その他に区分される。流通チャネル別に見ると、米国のアイスクリーム市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、百貨店、専門店、食料品店、オンライン、その他(アイスクリームトラック)に区分される。地域別に見ると、米国のアイスクリーム市場は南部、西部、中西部、北東部に区分される。 企業プロフィール Wells Enterprises, Inc.、Pierre's Ice Cream Company, Inc.、Blue Bell Creameries、General Mills Inc.((ハーゲンダッツ)、Turkey Hill Dairy、Inspire Brands, Inc.、American Dairy Queen Corporation(デイリークイーン)、Kahala Franchising, L.L.C.(コールド・ストーン・クリーマリー)、Mayfield Dairy Farms、Graeter's Ice Cream Companyなどが米国アイスクリーム市場の主要市場プレイヤーである。 レポートの範囲 本レポートでは、米国のアイスクリーム市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています: - 米国のアイスクリーム市場、カテゴリー別 o 家庭用アイスクリーム o インパルスアイスクリーム o 職人アイスクリーム - 米国のアイスクリーム市場:タイプ別 o 乳製品 o ビーガン - 米国のアイスクリーム市場:製品タイプ別 o ブリック チューブ o カップ o コーン o スティック o その他 - 米国のアイスクリーム市場、フレーバー別 o バニラ o チョコレート o フルーツ o その他 - 米国のアイスクリーム市場:流通チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o 百貨店 o 専門店 o 食料品店 o オンライン o その他 - 米国のアイスクリーム市場、地域別 o 南部 o 中西部 o 西部 o 北東部 競合状況 企業プロフィール:米国のアイスクリーム市場に参入している主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Brand Awareness 4.2. Frequency of Purchase 4.3. Factors Influencing the Purchase Decision 4.4. Sources of Awareness 5. United States Ice Cream Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Category Market Share Analysis (Take-Home Ice Cream, Impulse Ice Cream, and Artisan Ice Cream) 5.2.2. By Type Market Share Analysis (Dairy and Vegan) 5.2.3. By Product Type Market Share Analysis (Brick, Tub, Cup, Cone, Stick, and Others (Ice Cream Sandwiches and Jellies)) 5.2.4. By Flavor Market Share Analysis (Vanilla, Chocolate, Fruit, Others) 5.2.5. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Departmental Stores, Specialty Stores, Grocery Stores, Online, and Others (Ice Cream truck)) 5.2.6. By Regional Market Share Analysis 5.2.6.1. South Market Share Analysis 5.2.6.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.6.3. West Market Share Analysis 5.2.6.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.7. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Ice Cream Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Category Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Flavor Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.5. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.6. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Take-Home Ice Cream Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3. By Flavor Market Share Analysis 6.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. United States Impulse Ice Cream Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3. By Flavor Market Share Analysis 7.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. United States Artisan Ice Cream Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3. By Flavor Market Share Analysis 8.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Growing demand among younger generation 9.1.2. Increasing internet penetration 9.1.3. Rising health consciousness among consumers 9.2. Challenges 9.2.1. High competition among companies 9.2.2. Seasonal demand 10. Impact of COVID-19 on United States Ice Cream Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Innovative flavours and ingredients 11.2. Personalization & customization 11.3. Growing e-commerce sector 11.4. Increasing demand of vegan ice creams 11.5. Eco-friendly packaging 12. Porter’s Five Forces Model 12.1. Competitive Rivalry 12.2. Bargaining Power of Buyers 12.3. Bargaining Power of Suppliers 12.4. Threat of New Entrants 12.5. Threat of Substitutes 13. SWOT Analysis 13.1. Strength 13.2. Weakness 13.3. Opportunities 13.4. Threat 14. United States Economic Profile 15. Policy & Regulatory Landscape 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. Wells Enterprises, Inc. 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products & Services 16.1.1.3. Financial (As per availability) 16.1.1.4. Key Market Focus 16.1.1.5. Recent Development 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Pierre's Ice Cream Company, Inc. 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products & Services 16.1.2.3. Financial (As per availability) 16.1.2.4. Key Market Focus 16.1.2.5. Recent Development 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Blue Bell Creameries 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products & Services 16.1.3.3. Financial (As per availability) 16.1.3.4. Key Market Focus 16.1.3.5. Recent Development 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. General Mills Inc. ((Haagen-Dazs) 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products & Services 16.1.4.3. Financial (As per availability) 16.1.4.4. Key Market Focus 16.1.4.5. Recent Development 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Turkey Hill Dairy 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Financial (As per availability) 16.1.5.3. Key Market Focus 16.1.5.4. Recent Development 16.1.5.5. Key Management Personnel 16.1.6. Inspire Brands, Inc. 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products & Services 16.1.6.3. Company Details 16.1.6.4. Products & Services 16.1.6.5. Financial (As per availability) 16.1.6.6. Key Market Focus 16.1.6.7. Recent Development 16.1.6.8. Key Management Personnel 16.1.7. American Dairy Queen Corporation (Dairy Queen) 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products & Services 16.1.7.3. Financial (As per availability) 16.1.7.4. Key Market Focus 16.1.7.5. Recent Development 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. Kahala Franchising, L.L.C. (Cold Stone Creamery) 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products & Services 16.1.8.3. Financial (As per availability) 16.1.8.4. Key Market Focus 16.1.8.5. Recent Development 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Mayfield Dairy Farms 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products & Services 16.1.9.3. Financial (As per availability) 16.1.9.4. Key Market Focus 16.1.9.5. Recent Development 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. Graeter’s Ice Cream Company 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Products & Services 16.1.10.3. Financial (As per availability) 16.1.10.4. Key Market Focus 16.1.10.5. Recent Development 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Product Type 17.3. Target Distribution Channel 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe United States ice cream market’s growth is increasing by variety of factors such as rising demand of artisanal ice creams among younger generation and rise in innovative flavors in the country. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Brand Awareness 4.2. Frequency of Purchase 4.3. Factors Influencing the Purchase Decision 4.4. Sources of Awareness 5. United States Ice Cream Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Category Market Share Analysis (Take-Home Ice Cream, Impulse Ice Cream, and Artisan Ice Cream) 5.2.2. By Type Market Share Analysis (Dairy and Vegan) 5.2.3. By Product Type Market Share Analysis (Brick, Tub, Cup, Cone, Stick, and Others (Ice Cream Sandwiches and Jellies)) 5.2.4. By Flavor Market Share Analysis (Vanilla, Chocolate, Fruit, Others) 5.2.5. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Departmental Stores, Specialty Stores, Grocery Stores, Online, and Others (Ice Cream truck)) 5.2.6. By Regional Market Share Analysis 5.2.6.1. South Market Share Analysis 5.2.6.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.6.3. West Market Share Analysis 5.2.6.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.7. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Ice Cream Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Category Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Flavor Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.5. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.6. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Take-Home Ice Cream Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3. By Flavor Market Share Analysis 6.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. United States Impulse Ice Cream Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3. By Flavor Market Share Analysis 7.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. United States Artisan Ice Cream Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3. By Flavor Market Share Analysis 8.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Growing demand among younger generation 9.1.2. Increasing internet penetration 9.1.3. Rising health consciousness among consumers 9.2. Challenges 9.2.1. High competition among companies 9.2.2. Seasonal demand 10. Impact of COVID-19 on United States Ice Cream Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Innovative flavours and ingredients 11.2. Personalization & customization 11.3. Growing e-commerce sector 11.4. Increasing demand of vegan ice creams 11.5. Eco-friendly packaging 12. Porter’s Five Forces Model 12.1. Competitive Rivalry 12.2. Bargaining Power of Buyers 12.3. Bargaining Power of Suppliers 12.4. Threat of New Entrants 12.5. Threat of Substitutes 13. SWOT Analysis 13.1. Strength 13.2. Weakness 13.3. Opportunities 13.4. Threat 14. United States Economic Profile 15. Policy & Regulatory Landscape 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. Wells Enterprises, Inc. 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products & Services 16.1.1.3. Financial (As per availability) 16.1.1.4. Key Market Focus 16.1.1.5. Recent Development 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Pierre's Ice Cream Company, Inc. 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products & Services 16.1.2.3. Financial (As per availability) 16.1.2.4. Key Market Focus 16.1.2.5. Recent Development 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Blue Bell Creameries 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products & Services 16.1.3.3. Financial (As per availability) 16.1.3.4. Key Market Focus 16.1.3.5. Recent Development 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. General Mills Inc. ((Haagen-Dazs) 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products & Services 16.1.4.3. Financial (As per availability) 16.1.4.4. Key Market Focus 16.1.4.5. Recent Development 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Turkey Hill Dairy 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Financial (As per availability) 16.1.5.3. Key Market Focus 16.1.5.4. Recent Development 16.1.5.5. Key Management Personnel 16.1.6. Inspire Brands, Inc. 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products & Services 16.1.6.3. Company Details 16.1.6.4. Products & Services 16.1.6.5. Financial (As per availability) 16.1.6.6. Key Market Focus 16.1.6.7. Recent Development 16.1.6.8. Key Management Personnel 16.1.7. American Dairy Queen Corporation (Dairy Queen) 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products & Services 16.1.7.3. Financial (As per availability) 16.1.7.4. Key Market Focus 16.1.7.5. Recent Development 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. Kahala Franchising, L.L.C. (Cold Stone Creamery) 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products & Services 16.1.8.3. Financial (As per availability) 16.1.8.4. Key Market Focus 16.1.8.5. Recent Development 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Mayfield Dairy Farms 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products & Services 16.1.9.3. Financial (As per availability) 16.1.9.4. Key Market Focus 16.1.9.5. Recent Development 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. Graeter’s Ice Cream Company 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Products & Services 16.1.10.3. Financial (As per availability) 16.1.10.4. Key Market Focus 16.1.10.5. Recent Development 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Product Type 17.3. Target Distribution Channel 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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