米国の女性用グルーミング市場:製品タイプ別(スキンケア、ヘアケア、フレグランス、その他)、価格帯別(マス、プレミアム)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、多ブランド店、オンライン、その他)、地域別、競争、予測、機会:2018-2028FUnited States Women Grooming Market By Product Type (Skin Care, Hair Care, Fragrances, and Others), By Price Range (Mass, Premium), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Multi-Branded Stores, Online, and Others), By Region, Competition, Forecast, and Opportunities, 2018-2028F 米国の女性用グルーミング市場は、国内外企業による新製品導入や、ニキビ、シワ、クマ、乾燥、肌の老化など、肌に関連する問題の増加などの要因により、予測期間中に成長が見込まれている。 米国女性グルーミン... もっと見る
サマリー米国の女性用グルーミング市場は、国内外企業による新製品導入や、ニキビ、シワ、クマ、乾燥、肌の老化など、肌に関連する問題の増加などの要因により、予測期間中に成長が見込まれている。米国女性グルーミング市場スコープ パーソナル・グルーミングとは、自分の身体や外見を自分好みに整えることである。身だしなみの習慣には、入浴、着替え、化粧、脱毛、歯、スキンケアなどが含まれ、人の自尊心に影響を与えることもある。 身だしなみの概念は、厚化粧や高価な衣服の着用に限定されるものではない。身だしなみとは、化粧を濃くしたり、高価な衣服を身につけたりすることではなく、美的感覚を養うために身体の各部を清潔に保つことである。身だしなみを整えず、適切な衛生状態や身だしなみを維持できない人とは、誰も関わりたくないものである。 米国の女性グルーミング市場の概要 米国の女性グルーミング市場は最も急成長している市場の一つであり、女性の身だしなみや美容に関する個々のニーズを満たすようにデザインされた幅広いサービスと製品を提供している。スキンケア製品は、米国の女性グルーミング市場のかなりの割合を占めている。クレンジング、モイスチャライザー、美容液、化粧水、フェイスマスクなど、その種類は多岐にわたる。近年は、天然素材やオーガニックのスキンケア製品が急増している。ヘアケア部門もまた、米国の女性グルーミング市場の重要な構成要素である。シャンプー&コンディショナー、ヘアマスク、ヘアオイル、スタイリング剤、ヘアカラーなど、さまざまな製品が含まれる。ナチュラルで硫酸塩フリーのヘアケア製品への需要が急増している。米国における女性用グルーミング市場の成長は、eコマース・プラットフォームの活用によるところが大きい。 美の規範の多様性を認め、祝福することは、米国の女性グルーミング市場の発展に大きな影響を与えている。その結果、市場はより多様な製品とサービスを採用し、より多くの肌の色、体型、髪質に対応するようになった。このため、さまざまな背景を持つ女性が、個人的な要件に合ったグルーミング・ソリューションを求めるようになっている。 米国の女性グルーミング市場の促進要因 スキンケアやヘアケアなどの女性用グルーミング製品は、天然素材やオーガニック製品に対する消費者の需要の大幅な増加により、米国で急成長を遂げている。この背景には、スキンケアやグルーミングに対する意識の高まりや、外見への注目の高まりなどがある。さらに、社会的・環境的な懸念が消費者のスキンケアへの関心をさらに高め、ナチュラル・オーガニックスキンケア製品への嗜好の高まりにつながっている。こうした要因により、製品のイノベーションが急増し、化学物質を含まない製品への需要が高まり、こうした製品の広告や宣伝が増加している。 米国の女性用グルーミング市場は、同国のミレニアル世代人口の大部分によって牽引されている。この若い世代は、国内の雇用人口の大半を占めている。身だしなみは日常生活における重要な要素であるため、デオドラント、香水、化粧品などのパーソナルケア製品の使用はますます不可欠になっている。市場の大手企業は、特定の年齢層の消費者をターゲットとし、市場に新製品を投入している。さらに、米国人はジムやフィットネスセンターでエクササイズをするなど、身体的な活動を行うようになっており、これも同国のパーソナルケア製品需要の増加に寄与している。 米国の女性用グルーミング市場の動向 顧客はクルーエルティフリー製品を求めるようになっている。大半の消費者は用心深くなり、動物虐待に関連する製品、動物由来の製品、環境に有害な製品の購入を控えるようになっている。さらに、マイクロ・プラスチックの汚染や悪影響に対する意識の高まりが、合成製品の利用を控えさせている。その結果、顧客はリサイクル可能な素材から作られた製品を選ぶ傾向にある。このことは、予測期間中に技術革新を刺激し、新規市場参入を可能にすると予想される。 近年のストレスの蔓延とセルフケアの重要性の高まりにより、消費者は自宅でくつろぎながら洗練されたスキンケアを行うことでリラックス感を積極的に養っている。このため、日焼け止め、洗顔料、保湿剤、ローション、角質除去やフェイシャルなどのヒーリング・トリートメント、フェイス・クリーム、パウダー、スクラブなどのスキンケア製品の需要が増加している。 アメリカのグルーミング業界は、ミレニアル世代が自分の外見についてより意識するようになったため、近年大きな変化を遂げている。その結果、肌の健康を高めることが知られている成分で作られたスキンケア製品に投資する傾向が強くなっている。多くのスキンケアブランドが、日焼け止めやアンチエイジングクリームから、美容液、フェイシャルマスクなど、若い世代向けの製品を幅広く揃えている。例えば、Olayは若い女性のニーズを満たす目的で、レチノール配合のスキンケア製品ラインを発売した。 米国女性グルーミング市場の課題 米国では、女性用グルーミング市場は競争が激しいのが特徴で、多くの既存ブランドと新興ブランドが市場シェアを争っている。このような競争の激化は、既存ブランドにとって、製品の差別化、技術革新、顧客ロイヤリティの維持といったプレッシャーとなっている。したがって、企業間競争の激化は、米国の女性用グルーミング市場の拡大を妨げる。 消費者の価格意識が高まるにつれ、企業は製品の品質を犠牲にすることなく競争力のある価格を提供するという課題に直面する。これは、中小企業にとっては特に難しいことである。なぜなら、中小企業は大規模な競合企業ほど規模の経済を持っていない可能性があるからだ。したがって、メーカーに対する価格競争圧力も、米国の女性用グルーミング市場の成長を阻害している。 米国の女性用グルーミング市場では、ブランド・アイデンティティと信頼の確立と維持が不可欠である。消費者の目はますます肥えてきており、成分調達、生産方法、企業の社会的責任など、ブランドに対して透明性を求めるようになっている。ブランド価値を確立し、効果的に伝えるためには、企業は顧客との信頼関係を築かなければならない。そのため、ブランドの信頼性と消費者の信用を維持することがメーカーにとって課題となり、ひいては予測期間中の米国女性グルーミング市場の拡大を阻害する可能性がある。 米国の女性用グルーミング市場の機会 米国のスキンケア産業は、消費者のスキンケア製品の利点に対する意識が高まるにつれて、ここ数年で急成長を遂げている。企業には、ニキビ、クマ、アンチエイジング、オーガニック&ナチュラルスキンケアなど、さまざまな肌問題に対応するスキンケア製品を開発・販売する可能性がある。 米国のメーキャップ産業は、化粧品メーカーが最先端の製品を投入するためのプラットフォームを提供する、収益性の高いセクターであり続けている。クリーン・ビューティー」、「包括性」、「パーソナライズド」メイクアップ製品(「カスタム・ファンデーションの色合い」など)といった人気のトレンドが消費者の間で支持を集めており、メーカーに差別化と拡大の機会を提供している。 米国の女性用グルーミング市場は、心身の健康への関心の高まりにより、予測期間中に大きな成長を遂げている。メーカーは、女性のセルフケア要件を満たすために、バス&ボディ製品やアロマセラピー製品を含むホリスティック製品を提供する潜在的な機会がある。 市場区分 米国の女性用グルーミング市場は、製品タイプ、価格帯、流通チャネル、地域によって区分される。製品タイプ別では、米国の女性グルーミング市場はスキンケア、ヘアケア、フレグランス、その他に区分される。価格帯別では、米国の女性グルーミング市場は大衆向けとプレミアム向けに区分される。流通チャネル別では、米国の女性グルーミング市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、マルチブランドストア、オンライン、その他に区分される。地域別では、米国の女性グルーミング市場は南部、西部、中西部、北東部に区分される。 企業プロフィール The Procter & Gamble Company、Unilever United States, Inc.、Beiersdorf, Inc.、L'Oréal USA, Inc.、Estée Lauder Inc.、Shiseido Americas Corporation、Edgewell Personal Care Company、Coty Inc.、Johnson & Johnson Consumer Inc.、Galderma Laboratories, L.P.(Cetaphil)などが、米国の女性用グルーミング市場における主要市場プレイヤーである。 レポートの範囲 本レポートでは、米国の女性用グルーミング市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています: - 米国の女性グルーミング市場:製品タイプ別 o スキンケア o ヘアケア o フレグランス o その他 - 米国の女性用グルーミング市場:価格帯別 大衆 o プレミアム - 米国の女性用グルーミング市場:流通チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o 専門店 o マルチブランド店 o オンライン o その他 - 米国の女性用グルーミング市場、地域別 o 南部 o 中西部 o 西部 o 北東部 競合状況 企業プロフィール:米国の女性用グルーミング市場に参入している主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing the Purchase Decision 4.3. Challenges Faced After Purchase 5. United States Women Grooming Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Skin Care, Hair Care, Fragrances, and Others), 5.2.2. By Price Range Market Share Analysis (Mass, Premium) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Multi-Branded Stores, Online, and Others) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. South Market Share Analysis 5.2.4.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.4.3. West Market Share Analysis 5.2.4.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Women Grooming Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Price Range Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Women Skin Care Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis (Face Creams & Moisturizers, Cleansers & Face Washes, Sunscreens, and Others) 6.2.2. By Price Range Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Region Market Share Analysis 7. United States Women Hair Care Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis (Hair Oils, Shampoos, Conditioners, and Others) 7.2.2. By Price Range Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Region Market Share Analysis 8. United States Women Fragrances Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Price Range Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.3. By Region Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Proliferation of mobile devices 9.1.2. Increasing internet penetration 9.1.3. Rising consumer awareness regarding physical awareness 9.2. Challenges 9.2.1. Increasing competition 9.2.2. Competitive pricing pressure 10. Impact of COVID-19 on United States Women Grooming Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Rising popularity of social media platforms 11.2. Increasing demand for makeup products 11.3. Growth of e-commerce sector 11.4. Rise of influencer marketing and social media 11.5. Personalization and customization 12. Porter’s Five Forces Model 12.1. Competitive Rivalry 12.2. Bargaining Power of Buyers 12.3. Bargaining Power of Suppliers 12.4. Threat of New Entrants 12.5. Threat of Substitutes 13. SWOT Analysis 13.1. Strength 13.2. Weakness 13.3. Opportunities 13.4. Threat 14. United States Economic Profile 15. Policy & Regulatory Landscape 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. The Procter & Gamble Company 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products & Services 16.1.1.3. Financial (As per availability) 16.1.1.4. Key Market Focus 16.1.1.5. Recent Development 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Unilever United States, Inc. 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products & Services 16.1.2.3. Financial (As per availability) 16.1.2.4. Key Market Focus 16.1.2.5. Recent Development 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Beiersdorf, Inc. 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products & Services 16.1.3.3. Financial (As per availability) 16.1.3.4. Key Market Focus 16.1.3.5. Recent Development 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. L’Oréal USA, Inc. 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products & Services 16.1.4.3. Financial (As per availability) 16.1.4.4. Key Market Focus 16.1.4.5. Recent Development 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Estée Lauder Inc. 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Financial (As per availability) 16.1.5.3. Key Market Focus 16.1.5.4. Recent Development 16.1.5.5. Key Management Personnel 16.1.6. Shiseido Americas Corporation 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products & Services 16.1.6.3. Company Details 16.1.6.4. Products & Services 16.1.6.5. Financial (As per availability) 16.1.6.6. Key Market Focus 16.1.6.7. Recent Development 16.1.6.8. Key Management Personnel 16.1.7. Edgewell Personal Care Company 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products & Services 16.1.7.3. Financial (As per availability) 16.1.7.4. Key Market Focus 16.1.7.5. Recent Development 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. Coty Inc. 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products & Services 16.1.8.3. Financial (As per availability) 16.1.8.4. Key Market Focus 16.1.8.5. Recent Development 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Johnson & Johnson Consumer Inc. 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products & Services 16.1.9.3. Financial (As per availability) 16.1.9.4. Key Market Focus 16.1.9.5. Recent Development 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. Galderma Laboratories, L.P. (Cetaphil) 16.1.10.1. Products & Services 16.1.10.2. Financial (As per availability) 16.1.10.3. Key Market Focus 16.1.10.4. Recent Development 16.1.10.5. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Product Type 17.3. Target Distribution Channel 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe United States women grooming market’s growth is expected to grow during the forecast period due to factors such as introduction of new products in the country by domestic & international companies and rising number of skin-related issues, including acne, wrinkles, dark circles, dryness, and the aging of the skin. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing the Purchase Decision 4.3. Challenges Faced After Purchase 5. United States Women Grooming Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Skin Care, Hair Care, Fragrances, and Others), 5.2.2. By Price Range Market Share Analysis (Mass, Premium) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Multi-Branded Stores, Online, and Others) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. South Market Share Analysis 5.2.4.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.4.3. West Market Share Analysis 5.2.4.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Women Grooming Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Price Range Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Women Skin Care Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis (Face Creams & Moisturizers, Cleansers & Face Washes, Sunscreens, and Others) 6.2.2. By Price Range Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Region Market Share Analysis 7. United States Women Hair Care Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis (Hair Oils, Shampoos, Conditioners, and Others) 7.2.2. By Price Range Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Region Market Share Analysis 8. United States Women Fragrances Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Price Range Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.3. By Region Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Proliferation of mobile devices 9.1.2. Increasing internet penetration 9.1.3. Rising consumer awareness regarding physical awareness 9.2. Challenges 9.2.1. Increasing competition 9.2.2. Competitive pricing pressure 10. Impact of COVID-19 on United States Women Grooming Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Rising popularity of social media platforms 11.2. Increasing demand for makeup products 11.3. Growth of e-commerce sector 11.4. Rise of influencer marketing and social media 11.5. Personalization and customization 12. Porter’s Five Forces Model 12.1. Competitive Rivalry 12.2. Bargaining Power of Buyers 12.3. Bargaining Power of Suppliers 12.4. Threat of New Entrants 12.5. Threat of Substitutes 13. SWOT Analysis 13.1. Strength 13.2. Weakness 13.3. Opportunities 13.4. Threat 14. United States Economic Profile 15. Policy & Regulatory Landscape 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. The Procter & Gamble Company 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products & Services 16.1.1.3. Financial (As per availability) 16.1.1.4. Key Market Focus 16.1.1.5. Recent Development 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Unilever United States, Inc. 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products & Services 16.1.2.3. Financial (As per availability) 16.1.2.4. Key Market Focus 16.1.2.5. Recent Development 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Beiersdorf, Inc. 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products & Services 16.1.3.3. Financial (As per availability) 16.1.3.4. Key Market Focus 16.1.3.5. Recent Development 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. L’Oréal USA, Inc. 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products & Services 16.1.4.3. Financial (As per availability) 16.1.4.4. Key Market Focus 16.1.4.5. Recent Development 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Estée Lauder Inc. 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Financial (As per availability) 16.1.5.3. Key Market Focus 16.1.5.4. Recent Development 16.1.5.5. Key Management Personnel 16.1.6. Shiseido Americas Corporation 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products & Services 16.1.6.3. Company Details 16.1.6.4. Products & Services 16.1.6.5. Financial (As per availability) 16.1.6.6. Key Market Focus 16.1.6.7. Recent Development 16.1.6.8. Key Management Personnel 16.1.7. Edgewell Personal Care Company 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products & Services 16.1.7.3. Financial (As per availability) 16.1.7.4. Key Market Focus 16.1.7.5. Recent Development 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. Coty Inc. 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products & Services 16.1.8.3. Financial (As per availability) 16.1.8.4. Key Market Focus 16.1.8.5. Recent Development 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Johnson & Johnson Consumer Inc. 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products & Services 16.1.9.3. Financial (As per availability) 16.1.9.4. Key Market Focus 16.1.9.5. Recent Development 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. Galderma Laboratories, L.P. (Cetaphil) 16.1.10.1. Products & Services 16.1.10.2. Financial (As per availability) 16.1.10.3. Key Market Focus 16.1.10.4. Recent Development 16.1.10.5. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Product Type 17.3. Target Distribution Channel 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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