非ラテックス製コンドームの世界市場成長 2024-2030Global Non-Latex Condom Market Growth 2024-2030 LPI(LPインフォメーション)の最新調査によると、世界の非ラテックスコンドームの市場規模は2023年に100万米ドルと評価されました。川下市場での需要の増加に伴い、ノンラテックスコンドームは、レビュー期間中... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーLPI(LPインフォメーション)の最新調査によると、世界の非ラテックスコンドームの市場規模は2023年に100万米ドルと評価されました。川下市場での需要の増加に伴い、ノンラテックスコンドームは、レビュー期間中のCAGR%で2030年までに百万米ドルの再調整サイズになると予測されています。この調査レポートは、世界のノンラテックスコンドーム市場の成長可能性を明らかにしています。非ラテックスコンドームは、将来の市場において安定した成長を示すと予想される。しかし、製品の差別化、コストの削減、サプライチェーンの最適化は、ノンラテックスコンドームの普及に不可欠であることに変わりはない。市場プレーヤーは、研究開発に投資し、戦略的パートナーシップを構築し、ノンラテックスコンドーム市場が提供する膨大な機会を活用するために、進化する消費者の嗜好に合わせた製品を提供する必要があります。 主な特徴 非ラテックスコンドーム市場に関するレポートは、様々な側面を反映し、業界に関する貴重な洞察を提供します。 市場規模と成長:この調査レポートは、ノンラテックスコンドーム市場の現在の規模と成長の概要を提供します。過去データ、タイプ別市場区分(女性用コンドーム、男性用コンドームなど)、地域別内訳などが含まれます。 市場促進要因と課題:政府規制、環境問題、技術の進歩、消費者の嗜好の変化など、非ラテックスコンドーム市場の成長を促進する要因を特定し分析することができます。また、インフラストラクチャーの制限、射程距離への不安、初期コストの高さなど、業界が直面する課題も浮き彫りにすることができる。 競合情勢:この調査レポートは、非ラテックス製コンドーム市場における競争状況の分析を提供しています。主要企業のプロフィール、市場シェア、戦略、製品提供などが含まれる。また、新興プレーヤーとその潜在的な市場への影響もハイライトできます。 技術開発:調査レポートは、非ラテックスコンドーム業界の最新の技術開発を掘り下げることができます。これには、非ラテックスコンドーム技術の進歩、非ラテックスコンドームの新規参入、非ラテックスコンドームの新規投資、非ラテックスコンドームの将来を形作るその他の技術革新が含まれる。 川下の事業者の好み:このレポートは、非ラテックスコンドーム市場における顧客の購買行動と採用動向に光を当てることができます。非ラテックスコンドーム製品に対する顧客の購買決定、嗜好に影響を与える要因も含まれる。 政府の政策とインセンティブ調査レポートは、政府の政策とインセンティブが非ラテックスコンドーム市場に与える影響を分析する。これには、規制の枠組み、補助金、税制優遇措置、その他ノンラテックスコンドーム市場の促進を目的とした施策の評価が含まれる。また、市場成長促進におけるこれらの政策の有効性も評価する。 環境への影響と持続可能性調査レポートは、非ラテックスコンドーム市場の環境への影響と持続可能性の側面を評価します。 市場予測と将来展望:実施した分析に基づいて、調査レポートは非ラテックス製コンドーム産業の市場予測と展望を提供します。これには、市場規模、成長率、地域動向、技術進歩や政策展開に関する予測などが含まれる。 提言と機会本レポートは、業界関係者、政策立案者、投資家への提言で締めくくられている。市場関係者が新たなトレンドを活用し、課題を克服し、非ラテックスコンドーム市場の成長と発展に貢献するための潜在的な機会を強調しています。 市場の細分化 非ラテックス製コンドーム市場はタイプ別と用途別に分割される。2019-2030年の期間について、セグメント間の成長により、タイプ別、用途別の消費額の正確な計算と予測を数量と金額で提供する。 タイプ別セグメント 女性用コンドーム 男性用コンドーム 用途別セグメント 25歳未満 25-34 35-49 50歳以上 本レポートでは、地域別にも市場を分割しています: 南北アメリカ アメリカ カナダ メキシコ ブラジル APAC 中国 日本 韓国 東南アジア インド オーストラリア ヨーロッパ ドイツ フランス 英国 イタリア ロシア 中東・アフリカ エジプト 南アフリカ イスラエル トルコ GCC諸国 以下の企業は、主要な専門家から収集した情報、および企業のカバレッジ、製品ポートフォリオ、市場浸透度の分析に基づいて選択されています。 デュレックス チャーチ・アンド・ドワイト(トロージャン) アンセル・リミテッド(ライフスタイルズ) オカモト ユニークコンドーム FC2 女性用コンドーム 本レポートで扱う主な質問 世界の非ラテックスコンドーム市場の10年展望は? 非ラテックスコンドームの世界市場および地域別市場成長の要因は何か? 市場別、地域別で最も急成長する技術は何か? ノンラテックスコンドームの市場機会は最終市場規模によってどのように異なるのか? 非ラテックスコンドームのタイプ別、用途別の内訳は? 目次1 Scope of the Report1.1 Market Introduction 1.2 Years Considered 1.3 Research Objectives 1.4 Market Research Methodology 1.5 Research Process and Data Source 1.6 Economic Indicators 1.7 Currency Considered 1.8 Market Estimation Caveats 2 Executive Summary 2.1 World Market Overview 2.1.1 Global Non-Latex Condom Annual Sales 2019-2030 2.1.2 World Current & Future Analysis for Non-Latex Condom by Geographic Region, 2019, 2023 & 2030 2.1.3 World Current & Future Analysis for Non-Latex Condom by Country/Region, 2019, 2023 & 2030 2.2 Non-Latex Condom Segment by Type 2.2.1 Female Condom 2.2.2 Male Condom 2.3 Non-Latex Condom Sales by Type 2.3.1 Global Non-Latex Condom Sales Market Share by Type (2019-2024) 2.3.2 Global Non-Latex Condom Revenue and Market Share by Type (2019-2024) 2.3.3 Global Non-Latex Condom Sale Price by Type (2019-2024) 2.4 Non-Latex Condom Segment by Application 2.4.1 Under 25 2.4.2 25-34 2.4.3 35-49 2.4.4 Above 50 2.5 Non-Latex Condom Sales by Application 2.5.1 Global Non-Latex Condom Sale Market Share by Application (2019-2024) 2.5.2 Global Non-Latex Condom Revenue and Market Share by Application (2019-2024) 2.5.3 Global Non-Latex Condom Sale Price by Application (2019-2024) 3 Global Non-Latex Condom by Company 3.1 Global Non-Latex Condom Breakdown Data by Company 3.1.1 Global Non-Latex Condom Annual Sales by Company (2019-2024) 3.1.2 Global Non-Latex Condom Sales Market Share by Company (2019-2024) 3.2 Global Non-Latex Condom Annual Revenue by Company (2019-2024) 3.2.1 Global Non-Latex Condom Revenue by Company (2019-2024) 3.2.2 Global Non-Latex Condom Revenue Market Share by Company (2019-2024) 3.3 Global Non-Latex Condom Sale Price by Company 3.4 Key Manufacturers Non-Latex Condom Producing Area Distribution, Sales Area, Product Type 3.4.1 Key Manufacturers Non-Latex Condom Product Location Distribution 3.4.2 Players Non-Latex Condom Products Offered 3.5 Market Concentration Rate Analysis 3.5.1 Competition Landscape Analysis 3.5.2 Concentration Ratio (CR3, CR5 and CR10) & (2019-2024) 3.6 New Products and Potential Entrants 3.7 Mergers & Acquisitions, Expansion 4 World Historic Review for Non-Latex Condom by Geographic Region 4.1 World Historic Non-Latex Condom Market Size by Geographic Region (2019-2024) 4.1.1 Global Non-Latex Condom Annual Sales by Geographic Region (2019-2024) 4.1.2 Global Non-Latex Condom Annual Revenue by Geographic Region (2019-2024) 4.2 World Historic Non-Latex Condom Market Size by Country/Region (2019-2024) 4.2.1 Global Non-Latex Condom Annual Sales by Country/Region (2019-2024) 4.2.2 Global Non-Latex Condom Annual Revenue by Country/Region (2019-2024) 4.3 Americas Non-Latex Condom Sales Growth 4.4 APAC Non-Latex Condom Sales Growth 4.5 Europe Non-Latex Condom Sales Growth 4.6 Middle East & Africa Non-Latex Condom Sales Growth 5 Americas 5.1 Americas Non-Latex Condom Sales by Country 5.1.1 Americas Non-Latex Condom Sales by Country (2019-2024) 5.1.2 Americas Non-Latex Condom Revenue by Country (2019-2024) 5.2 Americas Non-Latex Condom Sales by Type 5.3 Americas Non-Latex Condom Sales by Application 5.4 United States 5.5 Canada 5.6 Mexico 5.7 Brazil 6 APAC 6.1 APAC Non-Latex Condom Sales by Region 6.1.1 APAC Non-Latex Condom Sales by Region (2019-2024) 6.1.2 APAC Non-Latex Condom Revenue by Region (2019-2024) 6.2 APAC Non-Latex Condom Sales by Type 6.3 APAC Non-Latex Condom Sales by Application 6.4 China 6.5 Japan 6.6 South Korea 6.7 Southeast Asia 6.8 India 6.9 Australia 6.10 China Taiwan 7 Europe 7.1 Europe Non-Latex Condom by Country 7.1.1 Europe Non-Latex Condom Sales by Country (2019-2024) 7.1.2 Europe Non-Latex Condom Revenue by Country (2019-2024) 7.2 Europe Non-Latex Condom Sales by Type 7.3 Europe Non-Latex Condom Sales by Application 7.4 Germany 7.5 France 7.6 UK 7.7 Italy 7.8 Russia 8 Middle East & Africa 8.1 Middle East & Africa Non-Latex Condom by Country 8.1.1 Middle East & Africa Non-Latex Condom Sales by Country (2019-2024) 8.1.2 Middle East & Africa Non-Latex Condom Revenue by Country (2019-2024) 8.2 Middle East & Africa Non-Latex Condom Sales by Type 8.3 Middle East & Africa Non-Latex Condom Sales by Application 8.4 Egypt 8.5 South Africa 8.6 Israel 8.7 Turkey 8.8 GCC Countries 9 Market Drivers, Challenges and Trends 9.1 Market Drivers & Growth Opportunities 9.2 Market Challenges & Risks 9.3 Industry Trends 10 Manufacturing Cost Structure Analysis 10.1 Raw Material and Suppliers 10.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Non-Latex Condom 10.3 Manufacturing Process Analysis of Non-Latex Condom 10.4 Industry Chain Structure of Non-Latex Condom 11 Marketing, Distributors and Customer 11.1 Sales Channel 11.1.1 Direct Channels 11.1.2 Indirect Channels 11.2 Non-Latex Condom Distributors 11.3 Non-Latex Condom Customer 12 World Forecast Review for Non-Latex Condom by Geographic Region 12.1 Global Non-Latex Condom Market Size Forecast by Region 12.1.1 Global Non-Latex Condom Forecast by Region (2025-2030) 12.1.2 Global Non-Latex Condom Annual Revenue Forecast by Region (2025-2030) 12.2 Americas Forecast by Country 12.3 APAC Forecast by Region 12.4 Europe Forecast by Country 12.5 Middle East & Africa Forecast by Country 12.6 Global Non-Latex Condom Forecast by Type 12.7 Global Non-Latex Condom Forecast by Application 13 Key Players Analysis 13.1 Durex 13.1.1 Durex Company Information 13.1.2 Durex Non-Latex Condom Product Portfolios and Specifications 13.1.3 Durex Non-Latex Condom Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.1.4 Durex Main Business Overview 13.1.5 Durex Latest Developments 13.2 Church & Dwight (Trojan) 13.2.1 Church & Dwight (Trojan) Company Information 13.2.2 Church & Dwight (Trojan) Non-Latex Condom Product Portfolios and Specifications 13.2.3 Church & Dwight (Trojan) Non-Latex Condom Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.2.4 Church & Dwight (Trojan) Main Business Overview 13.2.5 Church & Dwight (Trojan) Latest Developments 13.3 Ansell Limited (LifeStyles) 13.3.1 Ansell Limited (LifeStyles) Company Information 13.3.2 Ansell Limited (LifeStyles) Non-Latex Condom Product Portfolios and Specifications 13.3.3 Ansell Limited (LifeStyles) Non-Latex Condom Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.3.4 Ansell Limited (LifeStyles) Main Business Overview 13.3.5 Ansell Limited (LifeStyles) Latest Developments 13.4 Okamoto 13.4.1 Okamoto Company Information 13.4.2 Okamoto Non-Latex Condom Product Portfolios and Specifications 13.4.3 Okamoto Non-Latex Condom Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.4.4 Okamoto Main Business Overview 13.4.5 Okamoto Latest Developments 13.5 Unique Condom 13.5.1 Unique Condom Company Information 13.5.2 Unique Condom Non-Latex Condom Product Portfolios and Specifications 13.5.3 Unique Condom Non-Latex Condom Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.5.4 Unique Condom Main Business Overview 13.5.5 Unique Condom Latest Developments 13.6 FC2 Female Condom 13.6.1 FC2 Female Condom Company Information 13.6.2 FC2 Female Condom Non-Latex Condom Product Portfolios and Specifications 13.6.3 FC2 Female Condom Non-Latex Condom Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.6.4 FC2 Female Condom Main Business Overview 13.6.5 FC2 Female Condom Latest Developments 14 Research Findings and Conclusion
SummaryAccording to our LPI (LP Information) latest study, the global Non-Latex Condom market size was valued at US$ million in 2023. With growing demand in downstream market, the Non-Latex Condom is forecast to a readjusted size of US$ million by 2030 with a CAGR of % during review period. Table of Contents1 Scope of the Report1.1 Market Introduction 1.2 Years Considered 1.3 Research Objectives 1.4 Market Research Methodology 1.5 Research Process and Data Source 1.6 Economic Indicators 1.7 Currency Considered 1.8 Market Estimation Caveats 2 Executive Summary 2.1 World Market Overview 2.1.1 Global Non-Latex Condom Annual Sales 2019-2030 2.1.2 World Current & Future Analysis for Non-Latex Condom by Geographic Region, 2019, 2023 & 2030 2.1.3 World Current & Future Analysis for Non-Latex Condom by Country/Region, 2019, 2023 & 2030 2.2 Non-Latex Condom Segment by Type 2.2.1 Female Condom 2.2.2 Male Condom 2.3 Non-Latex Condom Sales by Type 2.3.1 Global Non-Latex Condom Sales Market Share by Type (2019-2024) 2.3.2 Global Non-Latex Condom Revenue and Market Share by Type (2019-2024) 2.3.3 Global Non-Latex Condom Sale Price by Type (2019-2024) 2.4 Non-Latex Condom Segment by Application 2.4.1 Under 25 2.4.2 25-34 2.4.3 35-49 2.4.4 Above 50 2.5 Non-Latex Condom Sales by Application 2.5.1 Global Non-Latex Condom Sale Market Share by Application (2019-2024) 2.5.2 Global Non-Latex Condom Revenue and Market Share by Application (2019-2024) 2.5.3 Global Non-Latex Condom Sale Price by Application (2019-2024) 3 Global Non-Latex Condom by Company 3.1 Global Non-Latex Condom Breakdown Data by Company 3.1.1 Global Non-Latex Condom Annual Sales by Company (2019-2024) 3.1.2 Global Non-Latex Condom Sales Market Share by Company (2019-2024) 3.2 Global Non-Latex Condom Annual Revenue by Company (2019-2024) 3.2.1 Global Non-Latex Condom Revenue by Company (2019-2024) 3.2.2 Global Non-Latex Condom Revenue Market Share by Company (2019-2024) 3.3 Global Non-Latex Condom Sale Price by Company 3.4 Key Manufacturers Non-Latex Condom Producing Area Distribution, Sales Area, Product Type 3.4.1 Key Manufacturers Non-Latex Condom Product Location Distribution 3.4.2 Players Non-Latex Condom Products Offered 3.5 Market Concentration Rate Analysis 3.5.1 Competition Landscape Analysis 3.5.2 Concentration Ratio (CR3, CR5 and CR10) & (2019-2024) 3.6 New Products and Potential Entrants 3.7 Mergers & Acquisitions, Expansion 4 World Historic Review for Non-Latex Condom by Geographic Region 4.1 World Historic Non-Latex Condom Market Size by Geographic Region (2019-2024) 4.1.1 Global Non-Latex Condom Annual Sales by Geographic Region (2019-2024) 4.1.2 Global Non-Latex Condom Annual Revenue by Geographic Region (2019-2024) 4.2 World Historic Non-Latex Condom Market Size by Country/Region (2019-2024) 4.2.1 Global Non-Latex Condom Annual Sales by Country/Region (2019-2024) 4.2.2 Global Non-Latex Condom Annual Revenue by Country/Region (2019-2024) 4.3 Americas Non-Latex Condom Sales Growth 4.4 APAC Non-Latex Condom Sales Growth 4.5 Europe Non-Latex Condom Sales Growth 4.6 Middle East & Africa Non-Latex Condom Sales Growth 5 Americas 5.1 Americas Non-Latex Condom Sales by Country 5.1.1 Americas Non-Latex Condom Sales by Country (2019-2024) 5.1.2 Americas Non-Latex Condom Revenue by Country (2019-2024) 5.2 Americas Non-Latex Condom Sales by Type 5.3 Americas Non-Latex Condom Sales by Application 5.4 United States 5.5 Canada 5.6 Mexico 5.7 Brazil 6 APAC 6.1 APAC Non-Latex Condom Sales by Region 6.1.1 APAC Non-Latex Condom Sales by Region (2019-2024) 6.1.2 APAC Non-Latex Condom Revenue by Region (2019-2024) 6.2 APAC Non-Latex Condom Sales by Type 6.3 APAC Non-Latex Condom Sales by Application 6.4 China 6.5 Japan 6.6 South Korea 6.7 Southeast Asia 6.8 India 6.9 Australia 6.10 China Taiwan 7 Europe 7.1 Europe Non-Latex Condom by Country 7.1.1 Europe Non-Latex Condom Sales by Country (2019-2024) 7.1.2 Europe Non-Latex Condom Revenue by Country (2019-2024) 7.2 Europe Non-Latex Condom Sales by Type 7.3 Europe Non-Latex Condom Sales by Application 7.4 Germany 7.5 France 7.6 UK 7.7 Italy 7.8 Russia 8 Middle East & Africa 8.1 Middle East & Africa Non-Latex Condom by Country 8.1.1 Middle East & Africa Non-Latex Condom Sales by Country (2019-2024) 8.1.2 Middle East & Africa Non-Latex Condom Revenue by Country (2019-2024) 8.2 Middle East & Africa Non-Latex Condom Sales by Type 8.3 Middle East & Africa Non-Latex Condom Sales by Application 8.4 Egypt 8.5 South Africa 8.6 Israel 8.7 Turkey 8.8 GCC Countries 9 Market Drivers, Challenges and Trends 9.1 Market Drivers & Growth Opportunities 9.2 Market Challenges & Risks 9.3 Industry Trends 10 Manufacturing Cost Structure Analysis 10.1 Raw Material and Suppliers 10.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Non-Latex Condom 10.3 Manufacturing Process Analysis of Non-Latex Condom 10.4 Industry Chain Structure of Non-Latex Condom 11 Marketing, Distributors and Customer 11.1 Sales Channel 11.1.1 Direct Channels 11.1.2 Indirect Channels 11.2 Non-Latex Condom Distributors 11.3 Non-Latex Condom Customer 12 World Forecast Review for Non-Latex Condom by Geographic Region 12.1 Global Non-Latex Condom Market Size Forecast by Region 12.1.1 Global Non-Latex Condom Forecast by Region (2025-2030) 12.1.2 Global Non-Latex Condom Annual Revenue Forecast by Region (2025-2030) 12.2 Americas Forecast by Country 12.3 APAC Forecast by Region 12.4 Europe Forecast by Country 12.5 Middle East & Africa Forecast by Country 12.6 Global Non-Latex Condom Forecast by Type 12.7 Global Non-Latex Condom Forecast by Application 13 Key Players Analysis 13.1 Durex 13.1.1 Durex Company Information 13.1.2 Durex Non-Latex Condom Product Portfolios and Specifications 13.1.3 Durex Non-Latex Condom Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.1.4 Durex Main Business Overview 13.1.5 Durex Latest Developments 13.2 Church & Dwight (Trojan) 13.2.1 Church & Dwight (Trojan) Company Information 13.2.2 Church & Dwight (Trojan) Non-Latex Condom Product Portfolios and Specifications 13.2.3 Church & Dwight (Trojan) Non-Latex Condom Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.2.4 Church & Dwight (Trojan) Main Business Overview 13.2.5 Church & Dwight (Trojan) Latest Developments 13.3 Ansell Limited (LifeStyles) 13.3.1 Ansell Limited (LifeStyles) Company Information 13.3.2 Ansell Limited (LifeStyles) Non-Latex Condom Product Portfolios and Specifications 13.3.3 Ansell Limited (LifeStyles) Non-Latex Condom Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.3.4 Ansell Limited (LifeStyles) Main Business Overview 13.3.5 Ansell Limited (LifeStyles) Latest Developments 13.4 Okamoto 13.4.1 Okamoto Company Information 13.4.2 Okamoto Non-Latex Condom Product Portfolios and Specifications 13.4.3 Okamoto Non-Latex Condom Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.4.4 Okamoto Main Business Overview 13.4.5 Okamoto Latest Developments 13.5 Unique Condom 13.5.1 Unique Condom Company Information 13.5.2 Unique Condom Non-Latex Condom Product Portfolios and Specifications 13.5.3 Unique Condom Non-Latex Condom Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.5.4 Unique Condom Main Business Overview 13.5.5 Unique Condom Latest Developments 13.6 FC2 Female Condom 13.6.1 FC2 Female Condom Company Information 13.6.2 FC2 Female Condom Non-Latex Condom Product Portfolios and Specifications 13.6.3 FC2 Female Condom Non-Latex Condom Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 13.6.4 FC2 Female Condom Main Business Overview 13.6.5 FC2 Female Condom Latest Developments 14 Research Findings and Conclusion
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
LP Information社の消費財分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(condom)の最新刊レポート
よくあるご質問LP Information社はどのような調査会社ですか?LP Informationは通信、エネルギー、医薬をはじめとする広範な市場の調査とレポート出版を行っている調査会社です。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/04 10:27 150.82 円 158.84 円 193.81 円 |