オーガニック食品市場規模・シェア・分析、カテゴリー別(果物・野菜、肉・魚・鶏肉、乳製品、冷凍食品、その他)、流通チャネル別(コンビニエンスストア、オンライン小売店、専門店、スーパーマーケット、その他)、用途別(自然派販売チャネル、従来型小売店、その他)、製品タイプ別(加工済み、未加工)、地域別予測、2022-2032年Organic Food Market Size, Share, and Analysis, By Category (Fruits and vegetables, Meat, fish and poultry, Dairy products, Frozen foods, Others), By Distribution Channel (Convenient Stores, Online Retail Stores, Speciality Stores, Supermarkets, Others), By Application (Natural Sales Channels, Conventional Retailers, Other), By Product Type (Processed, Unprocessed) and Regional Forecasts, 2022-2032 オーガニック食品市場規模・シェア・分析、カテゴリー別(果物・野菜、肉・魚・鶏肉、乳製品、冷凍食品、その他)、流通チャネル別(コンビニエンスストア、オンライン小売店、専門店、スーパーマーケット、その... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーオーガニック食品市場規模・シェア・分析、カテゴリー別(果物・野菜、肉・魚・鶏肉、乳製品、冷凍食品、その他)、流通チャネル別(コンビニエンスストア、オンライン小売店、専門店、スーパーマーケット、その他)、用途別(自然派販売チャネル、従来型小売店、その他)、製品タイプ別(加工済み、未加工)、地域別予測、2022-2032年製品概要 オーガニック食品市場規模は2021年に1,821億8,000万米ドルで、予測期間中のCAGRは13.1%を示し、2023年の2,323億米ドルから2032年には7,054億米ドルに成長すると予測される。 有機とは、化学農薬や化学肥料、あるいは生態系の要素間の調和関係を維持する人工的な化学物質を使用しない農法を指す。有機食品生産は、土壌、人々、ひいては生態系の健康を維持する。有機農業には、環境保全とともに、革新と伝統が含まれている。有機食品は、有機認定を受けた土壌を使い、収穫前の3年間、外部の化学製品を使用することなく、すべての栄養成分を保持した状態で生産される。また、抗生物質や成長ホルモンを使用しない自然食の動物であることを考慮し、肉や乳製品、加工食品もオーガニック製品に含まれる。 市場ハイライト オーガニック食品市場は7,054億米ドルに達すると予想され、予測期間中に13.1%のCAGRで成長すると予測される。有機食品の性質は、個人の健康的な生活環境を維持するのに役立つ。健康に対する意識の高まりと有機食品の使用に関連する利点は、市場を牽引すると予想される。 有機食品市場のセグメント - カテゴリー o 果物および野菜 o 肉、魚、鶏肉 o 乳製品 o 冷凍食品 o その他 - 流通チャネル o コンビニエンスストア o オンライン小売店 o 専門店 o スーパーマーケット o その他 - アプリケーション o 自然の販売チャネル o 従来の小売業者 o その他 - 製品タイプ o 加工品 o 未加工 市場ダイナミクス 成長の原動力 オーガニック製品に対する需要の高まりが市場の成長を押し上げると予想される 環境への関心の高まりが市場成長を後押しする見込み 抑制要因 製品の賞味期限制限が市場成長を抑制する可能性 主要プレイヤー - オーガニック・インディア社 - ホールフーズ・マーケット - ゼネラル・ミルズ社 - クリフ・バー・アンド・カンパニー - エイミーズ・キッチン - ダノンS.A. - オーガニック・バレー - フリトレー - エデンフーズ - ドール・ピーエルシー - ヘイン・セレスティアル・グループ - アーラ・フーズ・アンバ - ニューマンズ・オウン社 - クローガー社 - サンオプタ社 - その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析) 研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます: - 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ - 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域 - ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域 - アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域 - 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域 本レポートを購入する理由 - 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析 - 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供 - 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示 - 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析 - 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況 - 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール - 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望 - ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析 - バリューチェーンによる市場洞察の提供 - 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会 - 販売後3ヶ月間のアナリストサポート 目次1. Executive Summary1.1. Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Organic Food Market: COVID-19 Outbreak 1.4. Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2. Research Approach 2.3. Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1. Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2. Organic Food Market: COVID-19 Impact 3.3. Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Organic Food Market – Industry Insights 4.1. Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7. Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2. Growth Drivers 7.3. Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5. Market Trends 8. Risk Analysis 9. Market Analysis 9.1. Porters Five Forces 9.2. PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2. Economic 9.2.3. Social 9.2.4. Technological 10. Organic Food Market 10.1. Overview 10.2. Historical Analysis (2016-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11. Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1. Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1. By Category 11.3.1.1. Fruits and vegetables 11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2. Meat, fish and poultry 11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3. Dairy products 11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.4. Frozen foods 11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.5. Others 11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By Distribution Channel 11.3.2.1. Convenient Stores 11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. Online Retail Stores 11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.3. Speciality Stores 11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.4. Supermarkets 11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.5. Others 11.3.2.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3. By Application 11.3.3.1. Natural Sales Channels 11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.2. Conventional Retailers 11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.3. Other 11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4. By Product Type 11.3.4.1. Processed 11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4.2. Unprocessed 11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12. North America Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Category 12.3.2. By Distribution Channel 12.3.3. By Application 12.3.4. By Product Type 12.4. Country 12.4.1. United States 12.4.2. Canada 13. Europe Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Category 13.3.2. By Distribution Channel 13.3.3. By Application 13.3.4. By Product Type 13.4. Country 13.4.1. Germany 13.4.2. United Kingdom 13.4.3. France 13.4.4. Italy 13.4.5. Spain 13.4.6. Russia 13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14. Asia Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1. Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Category 14.3.2. By Distribution Channel 14.3.3. By Application 14.3.4. By Product Type 14.4. Country 14.4.1. India 14.4.2. China 14.4.3. South Korea 14.4.4. Japan 14.4.5. Rest of APAC 15. Middle East and Africa Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1. Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Category 15.3.2. By Distribution Channel 15.3.3. By Application 15.3.4. By Product Type 15.4. Country 15.4.1. Israel 15.4.2. GCC 15.4.3. North Africa 15.4.4. South Africa 15.4.5. Rest of Middle East and Africa 16. Latin America Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1. Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1. By Category 16.3.2. By Distribution Channel 16.3.3. By Application 16.3.4. By Product Type 16.4. Country 16.4.1. Mexico 16.4.2. Brazil 16.4.3. Rest of Latin America 17. Competitive Landscape 17.1. Company market share, 2021 17.2. Key player overview 17.3. Key stakeholders 18. Company Profiles 18.1. Organic India Pvt. Ltd. 18.1.1. Company Overview 18.1.2. Financial Overview 18.1.3. Key Product; Analysis 18.1.4. Company Assessment 18.1.4.1. Product Portfolio 18.1.4.2. Key Clients 18.1.4.3. Market Share 18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5. Executive Team 18.2. Whole Foods Market 18.3. General Mills Inc. 18.4. Clif Bar & Company 18.5. Amy's Kitchen, Inc. 18.6. Danone S.A. 18.7. Organic Valley 18.8. Frito-Lay 18.9. Eden Foods Inc 18.10. Dole plc. 18.11. Hain Celestial Group, Inc 18.12. Arla Foods Amba 18.13. Newman’s Own, Inc. 18.14. The Kroger Co., Inc. 18.15.SunOpta Inc 18.16. Other Prominent Players 19. Appendix 20. Consultant Recommendation
SummaryOrganic Food Market Size, Share, and Analysis, By Category (Fruits and vegetables, Meat, fish and poultry, Dairy products, Frozen foods, Others), By Distribution Channel (Convenient Stores, Online Retail Stores, Speciality Stores, Supermarkets, Others), By Application (Natural Sales Channels, Conventional Retailers, Other), By Product Type (Processed, Unprocessed) and Regional Forecasts, 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Organic Food Market: COVID-19 Outbreak 1.4. Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2. Research Approach 2.3. Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1. Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2. Organic Food Market: COVID-19 Impact 3.3. Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Organic Food Market – Industry Insights 4.1. Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7. Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2. Growth Drivers 7.3. Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5. Market Trends 8. Risk Analysis 9. Market Analysis 9.1. Porters Five Forces 9.2. PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2. Economic 9.2.3. Social 9.2.4. Technological 10. Organic Food Market 10.1. Overview 10.2. Historical Analysis (2016-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11. Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1. Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1. By Category 11.3.1.1. Fruits and vegetables 11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2. Meat, fish and poultry 11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3. Dairy products 11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.4. Frozen foods 11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.5. Others 11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By Distribution Channel 11.3.2.1. Convenient Stores 11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. Online Retail Stores 11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.3. Speciality Stores 11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.4. Supermarkets 11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.5. Others 11.3.2.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3. By Application 11.3.3.1. Natural Sales Channels 11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.2. Conventional Retailers 11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.3. Other 11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4. By Product Type 11.3.4.1. Processed 11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.4.2. Unprocessed 11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.4.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12. North America Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Category 12.3.2. By Distribution Channel 12.3.3. By Application 12.3.4. By Product Type 12.4. Country 12.4.1. United States 12.4.2. Canada 13. Europe Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Category 13.3.2. By Distribution Channel 13.3.3. By Application 13.3.4. By Product Type 13.4. Country 13.4.1. Germany 13.4.2. United Kingdom 13.4.3. France 13.4.4. Italy 13.4.5. Spain 13.4.6. Russia 13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14. Asia Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1. Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Category 14.3.2. By Distribution Channel 14.3.3. By Application 14.3.4. By Product Type 14.4. Country 14.4.1. India 14.4.2. China 14.4.3. South Korea 14.4.4. Japan 14.4.5. Rest of APAC 15. Middle East and Africa Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1. Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Category 15.3.2. By Distribution Channel 15.3.3. By Application 15.3.4. By Product Type 15.4. Country 15.4.1. Israel 15.4.2. GCC 15.4.3. North Africa 15.4.4. South Africa 15.4.5. Rest of Middle East and Africa 16. Latin America Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1. Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1. By Category 16.3.2. By Distribution Channel 16.3.3. By Application 16.3.4. By Product Type 16.4. Country 16.4.1. Mexico 16.4.2. Brazil 16.4.3. Rest of Latin America 17. Competitive Landscape 17.1. Company market share, 2021 17.2. Key player overview 17.3. Key stakeholders 18. Company Profiles 18.1. Organic India Pvt. Ltd. 18.1.1. Company Overview 18.1.2. Financial Overview 18.1.3. Key Product; Analysis 18.1.4. Company Assessment 18.1.4.1. Product Portfolio 18.1.4.2. Key Clients 18.1.4.3. Market Share 18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5. Executive Team 18.2. Whole Foods Market 18.3. General Mills Inc. 18.4. Clif Bar & Company 18.5. Amy's Kitchen, Inc. 18.6. Danone S.A. 18.7. Organic Valley 18.8. Frito-Lay 18.9. Eden Foods Inc 18.10. Dole plc. 18.11. Hain Celestial Group, Inc 18.12. Arla Foods Amba 18.13. Newman’s Own, Inc. 18.14. The Kroger Co., Inc. 18.15.SunOpta Inc 18.16. Other Prominent Players 19. Appendix 20. Consultant Recommendation
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Fatpos Global社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(food)の最新刊レポート
よくあるご質問Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|