世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オーガニック食品市場規模・シェア・分析、カテゴリー別(果物・野菜、肉・魚・鶏肉、乳製品、冷凍食品、その他)、流通チャネル別(コンビニエンスストア、オンライン小売店、専門店、スーパーマーケット、その他)、用途別(自然派販売チャネル、従来型小売店、その他)、製品タイプ別(加工済み、未加工)、地域別予測、2022-2032年


Organic Food Market Size, Share, and Analysis, By Category (Fruits and vegetables, Meat, fish and poultry, Dairy products, Frozen foods, Others), By Distribution Channel (Convenient Stores, Online Retail Stores, Speciality Stores, Supermarkets, Others), By Application (Natural Sales Channels, Conventional Retailers, Other), By Product Type (Processed, Unprocessed) and Regional Forecasts, 2022-2032

オーガニック食品市場規模・シェア・分析、カテゴリー別(果物・野菜、肉・魚・鶏肉、乳製品、冷凍食品、その他)、流通チャネル別(コンビニエンスストア、オンライン小売店、専門店、スーパーマーケット、その... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2023年10月31日 US$4,950
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
393 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

オーガニック食品市場規模・シェア・分析、カテゴリー別(果物・野菜、肉・魚・鶏肉、乳製品、冷凍食品、その他)、流通チャネル別(コンビニエンスストア、オンライン小売店、専門店、スーパーマーケット、その他)、用途別(自然派販売チャネル、従来型小売店、その他)、製品タイプ別(加工済み、未加工)、地域別予測、2022-2032年

製品概要
オーガニック食品市場規模は2021年に1,821億8,000万米ドルで、予測期間中のCAGRは13.1%を示し、2023年の2,323億米ドルから2032年には7,054億米ドルに成長すると予測される。
有機とは、化学農薬や化学肥料、あるいは生態系の要素間の調和関係を維持する人工的な化学物質を使用しない農法を指す。有機食品生産は、土壌、人々、ひいては生態系の健康を維持する。有機農業には、環境保全とともに、革新と伝統が含まれている。有機食品は、有機認定を受けた土壌を使い、収穫前の3年間、外部の化学製品を使用することなく、すべての栄養成分を保持した状態で生産される。また、抗生物質や成長ホルモンを使用しない自然食の動物であることを考慮し、肉や乳製品、加工食品もオーガニック製品に含まれる。

市場ハイライト
オーガニック食品市場は7,054億米ドルに達すると予想され、予測期間中に13.1%のCAGRで成長すると予測される。有機食品の性質は、個人の健康的な生活環境を維持するのに役立つ。健康に対する意識の高まりと有機食品の使用に関連する利点は、市場を牽引すると予想される。

有機食品市場のセグメント
- カテゴリー
o 果物および野菜
o 肉、魚、鶏肉
o 乳製品
o 冷凍食品
o その他
- 流通チャネル
o コンビニエンスストア
o オンライン小売店
o 専門店
o スーパーマーケット
o その他
- アプリケーション
o 自然の販売チャネル
o 従来の小売業者
o その他
- 製品タイプ
o 加工品
o 未加工

市場ダイナミクス
成長の原動力
オーガニック製品に対する需要の高まりが市場の成長を押し上げると予想される
環境への関心の高まりが市場成長を後押しする見込み
抑制要因
製品の賞味期限制限が市場成長を抑制する可能性

主要プレイヤー
- オーガニック・インディア社
- ホールフーズ・マーケット
- ゼネラル・ミルズ社
- クリフ・バー・アンド・カンパニー
- エイミーズ・キッチン
- ダノンS.A.
- オーガニック・バレー
- フリトレー
- エデンフーズ
- ドール・ピーエルシー
- ヘイン・セレスティアル・グループ
- アーラ・フーズ・アンバ
- ニューマンズ・オウン社
- クローガー社
- サンオプタ社
- その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


ページTOPに戻る


目次

1. Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Organic Food Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2. Organic Food Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Organic Food Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5. Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10. Organic Food Market
10.1. Overview
10.2. Historical Analysis (2016-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1. Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1. By Category
11.3.1.1. Fruits and vegetables
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2. Meat, fish and poultry
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3. Dairy products
11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.4. Frozen foods
11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.5. Others
11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Distribution Channel
11.3.2.1. Convenient Stores
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Online Retail Stores
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.3. Speciality Stores
11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.4. Supermarkets
11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.5. Others
11.3.2.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3. By Application
11.3.3.1. Natural Sales Channels
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Conventional Retailers
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.3. Other
11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4. By Product Type
11.3.4.1. Processed
11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.2. Unprocessed
11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12. North America Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Category
12.3.2. By Distribution Channel
12.3.3. By Application
12.3.4. By Product Type
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13. Europe Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Category
13.3.2. By Distribution Channel
13.3.3. By Application
13.3.4. By Product Type
13.4. Country
13.4.1. Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Category
14.3.2. By Distribution Channel
14.3.3. By Application
14.3.4. By Product Type
14.4. Country
14.4.1. India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1. Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Category
15.3.2. By Distribution Channel
15.3.3. By Application
15.3.4. By Product Type
15.4. Country
15.4.1. Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Category
16.3.2. By Distribution Channel
16.3.3. By Application
16.3.4. By Product Type
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2021
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1. Organic India Pvt. Ltd.
18.1.1. Company Overview
18.1.2. Financial Overview
18.1.3. Key Product; Analysis
18.1.4. Company Assessment
18.1.4.1. Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2. Whole Foods Market
18.3. General Mills Inc.
18.4. Clif Bar & Company
18.5. Amy's Kitchen, Inc.
18.6. Danone S.A.
18.7. Organic Valley
18.8. Frito-Lay
18.9. Eden Foods Inc
18.10. Dole plc.
18.11. Hain Celestial Group, Inc
18.12. Arla Foods Amba
18.13. Newman’s Own, Inc.
18.14. The Kroger Co., Inc.
18.15.SunOpta Inc
18.16. Other Prominent Players
19. Appendix
20. Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Organic Food Market Size, Share, and Analysis, By Category (Fruits and vegetables, Meat, fish and poultry, Dairy products, Frozen foods, Others), By Distribution Channel (Convenient Stores, Online Retail Stores, Speciality Stores, Supermarkets, Others), By Application (Natural Sales Channels, Conventional Retailers, Other), By Product Type (Processed, Unprocessed) and Regional Forecasts, 2022-2032

PRODUCT OVERVIEW
Organic Food Market size was USD 182.18 billion in 2021 and projected to grow from USD 232.3 billion in 2023 to USD 705.4 billion by 2032, exhibiting a CAGR of 13.1% during the forecast period.
Organic denotes to the farming methods that does not involve the use of chemical pesticides, fertilizers or any artificial chemicals which maintains a harmonious relationship between the elements of ecosystem. Organic food production retains the health of soil, people and thereby the ecosystem. Organic agriculture involves the innovation, tradition along with preserving the environment. Organic foods are produced using the soil which is certified as organic and retains all the nutritional content without the use of external chemical products for a duration of three years prior to harvest. The meat and dairy products along with few processed foods are also included as organic products considering the nature food animals are fed with without the use of antibiotics and growth hormones.

MARKET HIGHLIGHTS
Organic Food Market is expected to reach USD 705.4 billion, growing at a CAGR of 13.1% during forecast period owing to the increasing demand and requirement of organic food which are chemical-free without the use of pesticides, fertilizers etc. which can harm the body due to regular consumption. The organic nature of the food aids in maintaining the healthy living conditions of individuals. Increasing awareness on health and the advantages associated with the use of organic food is expected to drive the market.

Organic Food Market Segments:
• Category
o Fruits and vegetables
o Meat, fish and poultry
o Dairy products
o Frozen foods
o Others
• Distribution Channel
o Convenient Stores
o Online Retail Stores
o Speciality Stores
o Supermarkets
o Others
• Application
o Natural Sales Channels
o Conventional Retailers
o Other
• Product Type
o Processed
o Unprocessed

MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Growing Demand for Organic Products is Expected to Boost the Growth of the Market
Increasing Concerns on Environment is Expected to Boost the Market Growth
Restraint
Restricted Shelf Life of the Products May Restrain the Growth of the Market

Key Players
• Organic India Pvt. Ltd.
• Whole Foods Market
• General Mills Inc.
• Clif Bar & Company
• Amy's Kitchen, Inc.
• Danone S.A.
• Organic Valley
• Frito-Lay
• Eden Foods Inc
• Dole plc.
• Hain Celestial Group, Inc
• Arla Foods Amba
• Newman’s Own, Inc.
• The Kroger Co., Inc.
• SunOpta Inc
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Organic Food Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2. Organic Food Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Organic Food Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5. Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10. Organic Food Market
10.1. Overview
10.2. Historical Analysis (2016-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1. Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1. By Category
11.3.1.1. Fruits and vegetables
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2. Meat, fish and poultry
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3. Dairy products
11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.4. Frozen foods
11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.5. Others
11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Distribution Channel
11.3.2.1. Convenient Stores
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Online Retail Stores
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.3. Speciality Stores
11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.4. Supermarkets
11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.5. Others
11.3.2.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3. By Application
11.3.3.1. Natural Sales Channels
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Conventional Retailers
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.3. Other
11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4. By Product Type
11.3.4.1. Processed
11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.2. Unprocessed
11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12. North America Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Category
12.3.2. By Distribution Channel
12.3.3. By Application
12.3.4. By Product Type
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13. Europe Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Category
13.3.2. By Distribution Channel
13.3.3. By Application
13.3.4. By Product Type
13.4. Country
13.4.1. Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Category
14.3.2. By Distribution Channel
14.3.3. By Application
14.3.4. By Product Type
14.4. Country
14.4.1. India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1. Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Category
15.3.2. By Distribution Channel
15.3.3. By Application
15.3.4. By Product Type
15.4. Country
15.4.1. Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Organic Food Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Category
16.3.2. By Distribution Channel
16.3.3. By Application
16.3.4. By Product Type
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2021
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1. Organic India Pvt. Ltd.
18.1.1. Company Overview
18.1.2. Financial Overview
18.1.3. Key Product; Analysis
18.1.4. Company Assessment
18.1.4.1. Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2. Whole Foods Market
18.3. General Mills Inc.
18.4. Clif Bar & Company
18.5. Amy's Kitchen, Inc.
18.6. Danone S.A.
18.7. Organic Valley
18.8. Frito-Lay
18.9. Eden Foods Inc
18.10. Dole plc.
18.11. Hain Celestial Group, Inc
18.12. Arla Foods Amba
18.13. Newman’s Own, Inc.
18.14. The Kroger Co., Inc.
18.15.SunOpta Inc
18.16. Other Prominent Players
19. Appendix
20. Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Fatpos Global社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(food)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/26 10:27

158.43 円

165.15 円

201.51 円

ページTOPに戻る