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クロアチアのベビーフード


Baby Food in Croatia

ベビーフードは2023年に現在の販売額が増加すると予測される。とはいえ、この金額成長のかなりの部分は、エネルギー価格の高騰や、主に小麦価格に影響を及ぼすウクライナ戦争による不安定な状況の継続など、さま... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年9月23日 US$990
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サマリー

ベビーフードは2023年に現在の販売額が増加すると予測される。とはいえ、この金額成長のかなりの部分は、エネルギー価格の高騰や、主に小麦価格に影響を及ぼすウクライナ戦争による不安定な状況の継続など、さまざまな要因による値上げの影響を受けることになる。ベビーフードの値引きが長期化した後、ウクライナ戦争がインフレ率の高騰につながったため、小売業者は2022年に単価の引き上げを余儀なくされた。クロアチアのベビーフード:この調査レポートはクロアチアのベビーフード市場について市場調査および分析を掲載したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。2018-2022年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要動向と人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品範囲:乾燥ベビーフード、粉ミルク、その他のベビーフード、調理済みベビーフード。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* ベビーフード市場の詳細な全体像を把握する;* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する;* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

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目次

Baby Food in Croatia
Euromonitor International
September 2023

List Of Contents And Tables

BABY FOOD IN CROATIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Stagnant volume performance as retail prices increase
Organic baby food shows promising growth as private labels roll out their own variants
Baby food players shift more advertising online
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Demographic shifts pose long term risk for baby food
Functional baby foods and health claims to expand
E-commerce growth potential is high in baby food
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Baby Food by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Baby Food by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 NBO Company Shares of Baby Food: % Value 2019-2023
Table 6 LBN Brand Shares of Baby Food: % Value 2020-2023
Table 7 Distribution of Baby Food by Format: % Value 2018-2023
Table 8 Forecast Sales of Baby Food by Category: Volume 2023-2028
Table 9 Forecast Sales of Baby Food by Category: Value 2023-2028
Table 10 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2023-2028
DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN CROATIA
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2023: The big picture
Key trends in 2023
Competitive Landscape
Channel developments
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2018-2023
Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2023
Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2023
Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023
Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2018-2023
Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2023-2028
Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Baby food is predicted to experience an increase in current value sales in 2023. Nonetheless, a significant portion of this value growth will be influenced by price hikes due to various factors, such as the escalation of energy prices and the ongoing instability caused by the war in Ukraine, which primarily affects wheat prices. After a prolonged period of discounts in baby food, retailers were forced to increase unit prices in 2022 as the war in Ukraine led to soaring inflation rates. By contra... Euromonitor International's Baby Food in Croatia report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Dried Baby Food, Milk Formula, Other Baby Food, Prepared Baby Food. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Baby Food market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Baby Food in Croatia
Euromonitor International
September 2023

List Of Contents And Tables

BABY FOOD IN CROATIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Stagnant volume performance as retail prices increase
Organic baby food shows promising growth as private labels roll out their own variants
Baby food players shift more advertising online
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Demographic shifts pose long term risk for baby food
Functional baby foods and health claims to expand
E-commerce growth potential is high in baby food
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Baby Food by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Baby Food by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 NBO Company Shares of Baby Food: % Value 2019-2023
Table 6 LBN Brand Shares of Baby Food: % Value 2020-2023
Table 7 Distribution of Baby Food by Format: % Value 2018-2023
Table 8 Forecast Sales of Baby Food by Category: Volume 2023-2028
Table 9 Forecast Sales of Baby Food by Category: Value 2023-2028
Table 10 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 11 Forecast Sales of Baby Food by Category: % Value Growth 2023-2028
DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN CROATIA
EXECUTIVE SUMMARY
Dairy products and alternatives in 2023: The big picture
Key trends in 2023
Competitive Landscape
Channel developments
What next for dairy products and alternatives?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2018-2023
Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2023
Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2023
Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023
Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2018-2023
Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2023-2028
Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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