世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

コロンビアの紅茶市場概観、2028年


Colombia Tea Market Overview, 2028

コロンビアの紅茶市場は、顧客の嗜好の変化、健康とウェルネスに関する知識の増加、料理シーンの発展などにより、近年大きな変遷を遂げている。こうした動きは、この南米諸国における紅茶の生産、消費、消費のあ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月6日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
63 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

コロンビアの紅茶市場は、顧客の嗜好の変化、健康とウェルネスに関する知識の増加、料理シーンの発展などにより、近年大きな変遷を遂げている。こうした動きは、この南米諸国における紅茶の生産、消費、消費のあり方にルネッサンスをもたらしている。コロンビアでは国民の健康意識が高まっている。より健康的な飲み物を求める消費者の間で、紅茶の人気はますます高まっている。抗酸化物質や様々なハーブの健康効果など、お茶の潜在的な健康効果は、バランスの取れたライフスタイルを求める人々に人気の選択肢となっている。コロンビアは伝統的なコーヒー国だが、紅茶市場は多様化している。従来の紅茶や緑茶に加え、ハーブティー、スペシャルティブレンド、エキゾチックティーなどの需要が高まっている。こうした紅茶の選択肢は、風味やユニークな体験を求める顧客に応えている。コロンビアの料理シーンは、食文化に紅茶を取り入れることを受け入れている。レストラン、カフェ、レストランではメニューに紅茶を取り入れ、様々な料理やデザートと一緒に紅茶を提供しています。このような紅茶と食べ物の組み合わせは、食事の経験を高め、顧客がさまざまな紅茶を探求することを促す。恵まれた気候のおかげで、コロンビアの肥沃な土地は紅茶の栽培に最適です。その結果、紅茶観光は増加の一途をたどっており、観光客は茶園や農園を訪れ、紅茶づくりについて学んだり、静かな茶園で紅茶を試飲することに興味を持ったりしている。コロンビアの多様な気候と地理的地域は、多種多様な茶樹やハーブ原料の栽培に理想的な環境を提供しています。コロンビアのユニークな生物多様性は、その豊かな自然遺産を反映したエキゾチックな土着茶を生産する機会を与えてくれます。

Bonafide Research社の調査レポート「コロンビアの紅茶市場概要、2028年」によると、コロンビアの紅茶市場は2022年に3000万米ドル以上と評価されている。コロンビアには、薬用と食用の両方に土着の植物やハーブを使用してきた長い歴史があります。この伝統がコロンビアにおけるハーブティー人気の高まりのきっかけとなり、多くのコロンビア人は、健康に良いとされるハーブを摂取する習慣とともに成長してきた。コロンビアの小規模で職人的な紅茶生産者の台頭は、紅茶生産における品質と信頼性への献身を示している。これらのメーカーは、伝統的な製法と地元産の原料を頻繁に使用し、世界にひとつだけの手作りのブレンド茶を製造している。コロンビアのウェルネス・ビジネスは、リラクゼーションと健康を促進するお茶を中心とした儀式やトリートメントを提供する一環としてお茶を取り入れています。さらに、コロンビアの風光明媚な景観と恵まれた気候は、紅茶ツーリズムを生み出し、茶園は紅茶に関連した体験を求める観光客を歓迎している。クンディナマルカはコロンビアの有名な紅茶生産地で、品質の高い紅茶の産地として知られている。気候条件が良く、標高が高いこの地域は、茶樹の栽培に適している。この地域の茶園や農園は、紅茶観光客にますます人気が高まっている。コロンビアのアンデス山脈に位置するボヤカもまた、重要な茶産地である。ボヤカの断崖絶壁と温暖な気候は、紅茶の生産に最適です。この地域は伝統的な紅茶とハーブで知られている。アンデス山脈のトリマも茶生産の中心地として台頭してきた。この地域の気温と土壌は茶樹の栽培に適している。伝統的な紅茶や緑茶、ハーブティーもトリマで作られている。

茶葉の種類によって、市場は緑茶、紅茶、ウーロン茶、ハーブティー、白茶に細分化される。緑茶はコロンビアの紅茶市場の中で最も成長率が高く、予測期間中に大きなCAGRが見込まれる。緑茶は健康に良いことで知られており、その多くは抗酸化物質、特にカテキンが多く含まれていることに関連している。世界的・地域的な健康志向の高まりに伴い、より良い代替飲料として緑茶に注目するコロンビア人が増えている。体重コントロールや心臓血管の健康といった緑茶の潜在的な健康効果は、バランスの取れたライフスタイルに対する需要の高まりと結びついている。コロンビアでは、緑茶は歴史的に家庭療法や自然療法に使われてきたことで知られている。このような歴史的背景から、緑茶は長期にわたり家庭で飲まれており、コロンビア社会では健康に役立つ可能性のある飲料として受け入れられている。緑茶には様々な品種やミックスがあり、幅広い風味を楽しむことができる。コロンビアの顧客は、煎茶から抹茶まで数種類の緑茶を試飲し、それぞれの風味を楽しむことができる。この多様性は、変化する顧客の嗜好に対応している。緑茶の生産は、持続可能性や環境に優しい慣行と結びつけられていることが多い。この特徴は、倫理的で環境に配慮した製品を重視するコロンビアの消費者にアピールし、緑茶の需要を促進している。

用途別では、市場は住宅用と商業用に二分される。コロンビアのお茶市場では、商業用途が最も高い成長率を記録すると予想されている。コロンビアの消費者は、ショッピングモールでの飲料としてお茶を選ぶようになってきている。カフェ、レストラン、ホテル、オフィスでの紅茶の需要が増加している。このような消費者の嗜好の変化は、紅茶の多用途性と健康効果に対する評価の高まりを反映している。高品質でユニークなブレンドのルースリーフティーなど、スペシャルティティーの出現は小売店の注目を集め、これらの企業は顧客の好みや嗜好に応えるため、様々なスペシャルティティーを提供するようになってきている。コロンビアのカフェ文化は活況を呈しており、コーヒーショップやティーハウスは人気のたまり場となっている。こうした店の多くは豊富な種類の紅茶を提供しており、リラックスして社交的な雰囲気で紅茶を楽しみたい様々な人々にアピールしている。流通チャネル別に見ると、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンラインに区分される。コロンビアの紅茶市場では、オンラインチャネルが最も高いCAGRを記録すると予想される。コロンビアではeコマースやインターネットでの購入が増加している。オンライン・プラットフォームは、その利便性とアクセスのしやすさから顧客の間で人気が高まっている。このようなデジタル購買への移行は紅茶製品の購買にも及んでおり、お気に入りの紅茶をオンラインで購入する顧客が増加している。消費者は自宅や外出先からオンラインで紅茶を購入できるため、実店舗に出向く必要がない。この便利さは、忙しい人やストレスのないショッピングを楽しみたい人には特に魅力的だ。オンライン小売業者のウェブサイトでは、紅茶商品のカスタマーレビューや評価が頻繁に紹介されています。他の消費者からのこのような意見は、他の人がお茶の品質と味を評価するのに役立ち、その結果、より自信を持って購入を決定することができます。

本レポートの考察
- 地域コロンビア
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面
- コロンビアの紅茶市場:その価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 現在進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

茶の種類別
- 緑茶
- 紅茶
- ウーロン茶
- ハーブティー
- 白茶
- その他

用途別
- 家庭用
- 業務用

流通チャネル別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- 専門店
- コンビニエンスストア
- オンライン

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、紅茶業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、この業界に関する競合知識を高めることもできます。






ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Colombia Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Colombia Tea Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Tea Type
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Colombia Tea Market Segmentations
7.1. Colombia Tea Market, By Tea Type
7.1.1. Colombia Tea Market Size, By Green Tea, 2017-2028
7.1.2. Colombia Tea Market Size, By Black Tea, 2017-2028
7.1.3. Colombia Tea Market Size, By Oolong Tea, 2017-2028
7.1.4. Colombia Tea Market Size, By Herbal Tea, 2017-2028
7.1.5. Colombia Tea Market Size, By White Tea, 2017-2028
7.1.6. Colombia Tea Market Size, By Others, 2017-2028
7.2. Colombia Tea Market, By Application
7.2.1. Colombia Tea Market Size, By Residential, 2017-2028
7.2.2. Colombia Tea Market Size, By Commercial, 2017-2028
7.3. Colombia Tea Market, By Distribution Channel
7.3.1. Colombia Tea Market Size, By Supermarkets/ Hypermarkets, 2017-2028
7.3.2. Colombia Tea Market Size, By Speciality Stores, 2017-2028
7.3.3. Colombia Tea Market Size, By Convenience Stores, 2017-2028
7.3.4. Colombia Tea Market Size, By Online, 2017-2028
8. Colombia Tea Market Opportunity Assessment
8.1. By Tea Type, 2023 to 2028
8.2. By Application, 2023 to 2028
8.3. By Distribution Channel, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Colombia Tea Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Tea Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 5: Porter's Five Forces of Colombia Tea Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Tea Market, 2022
Table 2: Colombia Tea Market Size and Forecast By Tea Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Colombia Tea Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Colombia Tea Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Colombia Tea Market Size of Green Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Colombia Tea Market Size of Black Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Colombia Tea Market Size of Oolong Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Colombia Tea Market Size of Herbal Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Colombia Tea Market Size of White Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Colombia Tea Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Colombia Tea Market Size of Residential (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Colombia Tea Market Size of Commercial (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Colombia Tea Market Size of Supermarkets/ Hypermarkets (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Colombia Tea Market Size of Speciality Stores (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Colombia Tea Market Size of Convenience Stores (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Colombia Tea Market Size of Online (2017 to 2028) in USD Billion

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Colombia's tea market has undergone tremendous transition in recent years, owing to shifting customer preferences, increased knowledge of health and wellness, and a developing culinary scene. These developments have resulted in a renaissance in the way tea is produced, eaten, and perceived in this South American country. Colombia has seen an increase in health consciousness among its people. Tea is becoming increasingly popular as consumers seek healthier beverage alternatives. Tea's potential health benefits, such as antioxidants and the wellness aspects of various herbal infusions have made it a popular choice for individuals seeking to live a balanced lifestyle. Colombia is a traditional coffee country, but the tea market is diversifying. In addition to conventional black and green teas, there is an increasing demand for herbal infusions, specialty blends and exotic teas. These tea options cater to customers who are looking for flavors and unique experiences. Colombia’s culinary scene has embraced the inclusion of tea in its food culture. Restaurants, cafes and restaurants include tea in their menus, serving tea with a variety of foods and desserts. This combination of tea and food enhances the dining experience and encourages customers to explore different teas. Thanks to its favorable climate, Colombia’s fertile landscapes are perfect for growing tea. As a result, tea tourism is on the rise, tourists visit tea estates and plantations to learn about tea making and are interested in trying it in a tranquil tea garden. Colombia's diverse climate and geographical regions provide an ideal environment for cultivating a wide variety of tea plants and herbal ingredients. The country's unique biodiversity offers opportunities for producing exotic and indigenous teas that reflect its rich natural heritage.

According to the research report "Colombia Tea Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the Colombia Tea market was valued more than USD 30 Million in 2022. Colombia has a long history of employing indigenous plants and herbs for both medicinal and culinary uses. This legacy has set the way for the rise in popularity of herbal infusions in Colombia, and many Colombians have grown up with the practice of taking herbs for their alleged health benefits. The rise of small-scale and artisanal tea producers in Colombia demonstrates a dedication to quality and authenticity in tea production. These manufacturers frequently employ traditional processes and locally sourced ingredients to create one-of-a-kind and handcrafted tea blends. Colombia's wellness business has embraced tea as part of its offerings, with tea-focused rituals and treatments that promote relaxation and well-being. Furthermore, Colombia's picturesque scenery and favourable climate have given rise to tea tourism, with tea estates welcoming visitors for tea-related experiences. Cundinamarca is a famous tea-producing region in Colombia, recognized for its quality tea. The parts of the district with favorable climatic conditions and high altitude are ideal for the cultivation of tea plants. Tea gardens and plantations in the region are becoming increasingly popular with tea tourists. Boyacá, located in the Colombian Andes, is another important tea-growing region. Boyaka’s cliffs and mild climate are perfect for tea production. The region is known for its traditional teas and herbs. Tolima in the Andes has also emerged as a center for tea production. The temperature and soil of the region are favorable for the cultivation of tea plants. Traditional black and green teas and herbal infusions are also made in Tolima.

Based on tea type market is fragmented into green tea, black tea, oolong tea, herbal tea and white tea. Green tea is expected to grow at fastest rate in Colombia tea market with significant CAGR during the forecast period. Green tea is well-known for its possible health advantages, which are mostly linked to its high quantities of antioxidants, particularly catechins. As global and local health and wellness trends gain traction, more Colombians are turning to green tea as a better beverage alternative. Green tea's potential health benefits, such as weight control and cardiovascular health, connect with the growing demand for a balanced lifestyle. In Colombia, green tea is well-known for its historic use in home cures and natural medicine. This legacy has led to green tea's long-term presence in households and its acceptance as a beverage with possible health advantages in Colombian society. Green tea is available in a variety of varietals and mixes, providing a wide range of flavour profiles. Colombian customers can experiment with several green tea kinds, ranging from sencha to matcha, and appreciate the distinct flavour experiences they provide. This variety responds to changing customer tastes. Green tea production is frequently associated with sustainability and environmentally friendly practices. This characteristic appeals to Colombian consumers who value ethically and environmentally sourced products, fueling demand for green tea.

In terms of application market is bifurcated into residential and commercial. Commercial application is expected to register highest growth rate in Colombia tea market. Colombian consumers are increasingly turning to tea as the beverage of choice in shopping malls. The demand for tea in cafes, restaurants, hotels, or offices is increasing. This shift in consumer preferences reflects a growing appreciation for the versatility and health benefits of tea. The emergence of specialty teas such as loose leaf teas of high quality and unique blends has attracted the attention of retail outlets these companies are increasingly offering a wide range of specialty teas to cater to the tastes and preferences of their customers. Colombia’s cafe culture is booming, with coffee shops and teahouses popular hangouts. Many of these establishments offer an extensive range of tea options, appealing to a variety of people looking for a relaxing and sociable atmosphere to enjoy their tea. Based on distribution channel market is segmented into supermarkets /hypermarkets, speciality stores, convenience stores and online. Online channel is expected to register highest CAGR in Colombia tea market. Colombia has seen an increase in e-commerce and internet purchasing. Online platforms are becoming increasingly popular among customers due to their convenience and accessibility. This move to digital purchasing extends to tea product purchases, with more customers choosing to buy their favourite teas online. Consumers may shop for tea online from the convenience of their own homes or on the road, eliminating the need to visit physical establishments. This convenience is especially appealing to busy people and those who enjoy a stress-free shopping experience. Customer reviews and ratings for tea goods are frequently featured on online retailers' websites. This input from other consumers assists others in evaluating the quality and taste of teas, resulting in more confident purchasing decisions.

Considered in this report:
• Geography: Colombia
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• Colombia Tea market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Tea Type:
• Green Tea
• Black Tea
• Oolong Tea
• Herbal Tea
• White Tea
• Others

By Application:
• Residential
• Commercial

By Distribution Channel:
• Supermarkets/ Hypermarkets
• Speciality Stores
• Convenience Stores
• Online

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Tea industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Colombia Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Colombia Tea Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Tea Type
6.3. Market Size and Forecast By Application
6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Colombia Tea Market Segmentations
7.1. Colombia Tea Market, By Tea Type
7.1.1. Colombia Tea Market Size, By Green Tea, 2017-2028
7.1.2. Colombia Tea Market Size, By Black Tea, 2017-2028
7.1.3. Colombia Tea Market Size, By Oolong Tea, 2017-2028
7.1.4. Colombia Tea Market Size, By Herbal Tea, 2017-2028
7.1.5. Colombia Tea Market Size, By White Tea, 2017-2028
7.1.6. Colombia Tea Market Size, By Others, 2017-2028
7.2. Colombia Tea Market, By Application
7.2.1. Colombia Tea Market Size, By Residential, 2017-2028
7.2.2. Colombia Tea Market Size, By Commercial, 2017-2028
7.3. Colombia Tea Market, By Distribution Channel
7.3.1. Colombia Tea Market Size, By Supermarkets/ Hypermarkets, 2017-2028
7.3.2. Colombia Tea Market Size, By Speciality Stores, 2017-2028
7.3.3. Colombia Tea Market Size, By Convenience Stores, 2017-2028
7.3.4. Colombia Tea Market Size, By Online, 2017-2028
8. Colombia Tea Market Opportunity Assessment
8.1. By Tea Type, 2023 to 2028
8.2. By Application, 2023 to 2028
8.3. By Distribution Channel, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Colombia Tea Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Tea Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 5: Porter's Five Forces of Colombia Tea Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Tea Market, 2022
Table 2: Colombia Tea Market Size and Forecast By Tea Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Colombia Tea Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Colombia Tea Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Colombia Tea Market Size of Green Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: Colombia Tea Market Size of Black Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: Colombia Tea Market Size of Oolong Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: Colombia Tea Market Size of Herbal Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: Colombia Tea Market Size of White Tea (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: Colombia Tea Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: Colombia Tea Market Size of Residential (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: Colombia Tea Market Size of Commercial (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: Colombia Tea Market Size of Supermarkets/ Hypermarkets (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: Colombia Tea Market Size of Speciality Stores (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: Colombia Tea Market Size of Convenience Stores (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: Colombia Tea Market Size of Online (2017 to 2028) in USD Billion

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る